Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )

elitemadzone.org :: MotoZone :: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )
(TOP topic, by vladd)
Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 592516 | Odgovora: 1158 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )05.04.2007. u 09:25 - pre 206 meseci
Da sam ja u dilemi poput bukovskog, nabavio bih negdje još nekoliko stotina eura, i uzeo neku od kineskih replica provjerenih japanskih modela choppera s V2 mašinom.. Možda bih uzeo i neki manji kredit, ali imao bih novi motor, V2 mašinu, i to replicu modela koji se desetljećima proizvodio i koristio širom svijeta.

Inače, Kinezi "rasturaju" svojom proizvodnjom i ponudom svega i svačega, od automobila, motora, svih vrsta tehnike, do elektronike i t.d... Za sada ih ne bije glas kvalitete, ali oni će uskoro pretumbati čitav svijet ponudom svojih proizvoda.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )05.04.2007. u 11:13 - pre 206 meseci
Pozdrav,

kod nas realno moze kupiti iskljucivo GV250 od V masina ali to je preko 3000 eura, tesko da to moze skupiti. Global Eagle je upecatljiviji sklop od Kinroada, da ne duzimo previse, svakodnevno sam u najneposrednijem dodiru sa oba pa otud i ta saznanja, iskljucivo licna, jednako kao i ona oko aquile i njene snage. Kako vec napisah, definitivno jeste jaci ali zasigurno ne toliko koliko je deklarisan da je jaci. Cak stavise, ukoliko zanemarimo izdrzljivost i neko dalekoseznije posmatranje, jedino je GV ustvari realno snazniji od ponudjenih modela iz dijapazona 150 ccm recimo. Naime, oni se deru, tresu, urlaju i muce ali koliko-toliko odrzavaju korak sa dalkeo mirnijom 250ccm-skom "bracom" kojima ipak ne polazi za rukom da ih znacajno ostave iza sebe niti u jednom segmentu. Ovo mogu samo Koreanci ali ne toliko superiornije koliko sugerise citavih 50% deklarisane vise.

 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )05.04.2007. u 12:05 - pre 206 meseci
Ne bih želio puno ulaziti u off-top, ali da razjasnimo neke stvari u vezi snage!

Prvo, nije umjesno uspoređivati mašine konstruirane prije 20-tak ili više godina, s onim razvijanim prije 5-6 godina. Hyosung ne koristi prerađenu staru japansku mašinu, nego su japanci po narudžbi Hyosunga konstruirali sasvim nove mašine. Postoji na netu i podatak o japanskoj firmi koja je vršila razvoj nove mašine. Uglavnom, ta firma nije Suzuki, i radi se o DOHC mašini, s 4 ventila po cilindru.

Drugo: deklarirana snaga svakog motora odnosi se na snagu na radilici (tj. kuplungu). Snaga na kotaču uvijek je za nekoliko KS manja, zbog trošenja snage u mjenjaču, lancu i zadnjem kotaču.

DynoJet je najmoderniji i najpoznatiji način kompjutorskog mjerenja snage na kotaču, s grafičkim prikazom izmjerene snage i momenta, ovisno o broju okretaja. Na američkom forumu došao sam do podatka da je za Aquilu 250 izmjerena snaga na valjcima uređaja 17,7 kW ili 24 KS. Uz nekakve preinake, ta snaga se lako može podići za nekoliko dodatnih KS (veći promjer dizna i sl.)

Za model Hyosung GT 125R Supersport tako izmjerena snaga iznosi 10,6 kW, ili 14,4 KS.

Zaključak: ako je stvarna snaga na kotaču Aquile nekoliko KS manja od deklarirane, jednako tako niti drugi proizvođači i modeli na pogonskom kotaču nemaju deklariranu snagu..

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.yu.



+5251 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )05.04.2007. u 15:31 - pre 206 meseci
Dyno je igracka za merenje, specificne namene, i kao kod svake merne sprava, treba rezultate tumaciti.
Nije bas za merenje "malih" snaga, tacnost je sumnjiva, a sama sprava sluzi da bi se ocenio ceo vozni postroj vozila. I najkorisnija su relativna merenja.
Meriti snagu sa 200 kg ili vise po tocku, i meriti snagu sa 70 i nesto manje kg po tocku.
Za male motore, sasvim je dovoljna deklarisana snaga na radilici, a najbolje je postaviti dvojicu teskasa i provozati uzbrdo. Tada, osim snage na tocku, ili bilo gde, uticaj ima i odnos u menjacu, da li je druga dovoljna, ili je prva neophodna.
U celom sklopu voznje, vaznije su neke druge sitnice, nacin koriscenja, nego sama "snaga"(mislim na slicne motore +-15%). I nije sve jedno, koja se snaga kruzera isporucuje na 3-4000 i na 7000 obrtaja..

Mislim na detalj, radje bih vozio motor, koji ima 20ks pri 3000 obrtaja, nego 30 na 6500...a to je i "kriva" snage, odnosno razlika jednocilinrasa i dvocilindrasa sa slicnim snagama...

Poz
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )05.04.2007. u 21:42 - pre 206 meseci
Pozdrav,

da, ocigledno cemo uci u totalni OT, ja danas vozah jednu Yaris od skoro punih 90KS za koju se mogu zakleti da joj je ista skalamerija izbrojala KS. To nije to, zna svako ko ima iole iskustva za voznjama. Naravno, ne moze se znati da li se gresi u dijapazonim do 10, mozda i 20% ali vec veca greska od ove je uocljiva i na bazi same voznje. Inace, ne znam otkud pominjanje da Suzuki nije razvio masinu od 250 ccm, zaista nije a Yamaha i Suzuki su, koliko je meni poznato, izgleda samo "suvlasnici" ove firme na bazi patenata ali ne i razvojnog programa na bazi vlastitih programa. To je zaista jedini proizvodjac koji nema za osnovu stare agregate te otud i primetno bolje performanse ali i znacajno visa cena (modeli od 650 ccm gotovo da dosezu Yamahine pandame, konkretno Dragstar recimo) i, kako vec par puta rekoh, za mene predstavlja prvi pik kada su ne-japanski proizvodjaci u pitanju a da su Azijati. Naravno, cena odlucuje ali ne samo cena vec i izgled, udobnost, zvuk, potrosnja, kvalitet izrade i upotrebljenih materijala itd. a to je sve na onom drugom tasu, suprotnom od cene.

Svakako, da se vratimo temi, za 2000 eura od choppera se moze realno pazariti danas u Srbiji sa relativnom pouzdanoscu iskljucivo Kinroad i neki polovnjaci, a da se zatvara u zahtevanoj kubikazi od 250 ccm. Na ono sto ovogodisnji modeli nude, trebace dodavati jos opreme, vec po zelji kupca ali u svakom slucaju, sto se opreme u startu tice, Kinezi su unekoliko postenija opcija prema kupcu. To se odnosi na polovnjake koji imaju, ako je uopste imaju, izakanu opremu pa je svejedno treba pazariti a u startu svi veci proizvodjaci bas svaku sitnicu proglasavaju dodatnom opremom pa je uglavnom i nema na polovnjacima iz uvoza.
 
Odgovor na temu

bukovski
Dragan Blagojevic
Kućni pivar
Banovo pivo
Banovo pivo

Član broj: 29557
Poruke: 1502
*.dynamic.sbb.co.yu.

Jabber: bukovski
Sajt: https://www.instagram.com..


+2 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )12.04.2007. u 14:10 - pre 206 meseci
ljudi gledo citao razmisljao i odlucio se za polovnjaka ipak. Pa kad je cale hteo da kupi novi Logan ja sam izboksovao polovnog Golfa koji je bog i batina za Logana a za iste pare. Pa sto bi svoju filozofiju menjao sada. Doduse ovi kinezi pomutili su mi na kratko razum i bio na korak od kupovine. Ali neki meni bliski ljudi i jos neki kojima verujem odgovorili su me od te sulude ideje.
E sad jos imam slatku muku da odlucim izmedju Viraga 250 i Rebela 250 , Marauder otpada zbog 1 cilindra. Mada za moju visinu/tezinu mislim da cu na Viragu izgledati smesno. A i seo sam na starijeg hondinog brata Shadowa uhhh jos me drzi utisak... pa sam najblizi Hondi kao mom resenju eeee sad jos da nadjem 250cc Hondu Rebel... mada mozda i ona od 400 dodje u obzir
Najbolje zanatsko pivo posetite: https://www.instagram.com/banovo_pivo/
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )12.04.2007. u 17:15 - pre 206 meseci
Ja nesto merkam virago 535, ali, okruzen sam "grbavcima", pa nema saveta, tvrde da je neka posebna serija, za daleki istok, pa kao nema delova. Nema delova ni za Harlija, pa ne bih razmisljao, ali to je vec solidna investicija.

Mada mozda, da malo poludim...i eto


Poz,
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )12.04.2007. u 17:41 - pre 206 meseci
Pozdrav,

objektivno ,nema razlike izmedju 250 i 535, ima u osecaju dok se vozis, posebno dvoje, ali u performansama i nema bas. Konacno, 535 u performansama pruza koliko i kinezi sa 250 ccm otprilike, nesto manje pruza Virago 250. Ipak, da se razumemo, i Rebel i Virago su izvedenice iz osnovnih modela XS i VT ali su groteskno majusni motori, nedostaje im mozda i nijansa ali kada iole krupniji covek, prosecan da budem precizan, sedne na nekog od ova dva modela, izgleda smesno. Dvoje na tim motorima su kao cirkus a nedostaje im svega mozda par santimetara u svim dimenzijama....ali onih kljucnih.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )13.04.2007. u 01:12 - pre 206 meseci
Pa to znaci, ako ne naleti nesto skoro dzabe, da razmatram nekog Vulkana, najpovoljniji su sa cenama, a kabasti i snazni.
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )13.04.2007. u 08:51 - pre 206 meseci
Ne znam kakva je situacija i procedura kod vas s uvozom rabljenih motora, ali u Njemačkoj se jako jako povoljno može pronaći kvalitetnih i usčuvanih modela, svih vrsta.. (mobile.de na pr...)

Ako nema prevelikih i kompliciranih procedura oko papirologije, financijski se može prilično uštedjeti i kupiti nešto što odgovara vašoj želji i snovima :)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )13.04.2007. u 10:12 - pre 206 meseci
Pa situacija je dobra, ne znamo da bolja moze biti. Carina pristojna, naravno uvek moze da je ne bude, ali da ne preterujemo, nema nikakvih ogranicenja, sto je cudo.
Pojedinacno uveze motor ko ima uslove, da kupuje preko, uvoznici kola nemaju interes, mala im zarada, koja ide i do 1000evra, sto je veca zarada nego zastupnika ne mogu da uvoze slupane...

Razgleda, naravno, sportster u franciskoj moze da se nadje za 4000€, americke cene ne smem da spomenem..

Sinoc vidim Triumph Rocketa, bio ispred mene na Terazijama..Ee to je za kabaste decake...

Poz.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )13.04.2007. u 11:31 - pre 206 meseci
Pozdrav,

Sportser? A cemu TO sluzi ustvari?

Ukoliko postoji kompletan promasaj, to je kupovina tog motora.
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )13.04.2007. u 11:37 - pre 206 meseci
Eeeeeeeeeh, da je u RH takva situacija, padali bi ljudi po pločniku preko odbačenih motora.. :)) Ovdje se plača trošarina, carina i pdv na sve to.. Strogi su uvjeti uvoza, svaki motor mora imati homologaciju, ali ljudi ipak uvezu ponešto od onoga što žele..

Zašto ne otvorite privatnu firmu koja će uvoziti motore po željama i narudžbama kupaca? Eto prilike za zaradu!
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )13.04.2007. u 20:08 - pre 206 meseci
Pozdrav,

nisi dobro razumeo, i ovde se placa i carina i PDV kao i spedicija itd. a takodje imamo i firme koje dovoze i uvoze motore kao i firme koje ih registruju i prodaju, sve imamo ustvari...samo nemamo tu trosarinu, ne znam sta je to tacno.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )15.04.2007. u 01:00 - pre 206 meseci
Pa reci mi, cenim tvoje misljenje, zasto bi bio TOliki promasaj. Video sam ga izbliza, provozao se, ima zvuk, masu, a i zove se Harli, istina, "filozofija" lici na Mercedes, kao A150.. jeste mecka, ali neporasla..

Da se razumemo, voleo bih ja, trenutno, pa skoro bilo sta, ali ako bi se pojavilo nesto kabasto pa ne preskupo...

Poz
 
Odgovor na temu

bukovski
Dragan Blagojevic
Kućni pivar
Banovo pivo
Banovo pivo

Član broj: 29557
Poruke: 1502
*.dynamic.sbb.co.yu.

Jabber: bukovski
Sajt: https://www.instagram.com..


+2 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )15.04.2007. u 01:11 - pre 206 meseci
haha pa zove se Harley i nista vise i ko sto sam kazes "lici"

trenutno u potrazi za nekim ko ce da mi doveze shadowa ( bilo kog ) iz Nemacke Italije gde god ima ih tamo za 1200-1300 evra ++ ili minimum Rebel. Danas sam opet "osetio" jednu Hondu i iskreno zavrsio sa izborom "marke" motora , lepo kazu ljudi Honda pa 10 mesta prazno pa onda niko...
Najbolje zanatsko pivo posetite: https://www.instagram.com/banovo_pivo/
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )15.04.2007. u 08:55 - pre 206 meseci
Pozdrav,

prvo, nemojmo uopstavati stvari i turati idolopoklonstva tamo gde im nije mesto.

Apsolutno nije tacno da iza Honde ima 10 mesta, to je bezvezna izmisljotina. Pretpostavka je da Honda ipak jeste prva od japanske cetvorke, ali razlike definitivno nisu vece od onih fotofisa "za grudi". Yamaha je tik uz Hondu po svemu, cak i po brandu baziranom upravo na na tim marketinskim trikovima tipa "10 mesta" i ostale bajke. Nadalje, kada smo u zoni cruisera, niposto ne vidim razloga da se ista stavlja 10 mesta ispred Vulkana koji potpisuje Kawasaki ili Intrudera (da ne pominjem druga dva modela savremenog koncepta sportskog cruisera) koji je autorsko delo Suzukija. Uz standardne modele Dragstara,ne vidim po cemu to Shadow toliko odskace od svojih konkurenata.

Jos je jedna stvar neozbiljna a to je guranje mini-kopija medju "velike". Rebel ima svoje kategorije i samo sa njima je uporediva, tu je Virago kao Yamahin predstavnik a i Suzukijev Marauder/GZ/GN i Kawasakijev EL/EN i samo se u tim kategorijama moze tragati za medjusobnim paritetima. Ipak, u ovoj zoni imamo i koreansko cudo od Aquile koje, po meni licno, pruza i najvise. Cak stavise, i cenom je ispred ostalih. Ipak, probijanje vlastitog brenda je trnovit put i cesto je neopravdanom marginalizacijom na bazi predrasuda dodatno opterecen te cemo na pravu poziciju Aquile jos malo cekati ocito.

Sportser je nazovi-Harley iz vise razloga. Prvo, ne lici na Harley koncept, osnovu koja je opsteprihvacena u kolevkama tradicionalnog zivota na dva tocka. Harley se ne kupuje zbog snage, vecina motora nudi mnajmanje jednaku snagu, niti zbog brzine - vecina je brza, niposto zbog ekonomicnosti ili niske cene. Kupuje se zbog onog dodatnog osecaja koji covek ima kada sedne na njega, onog subjektivnog ushicenja kada sedi na necemu sto pruza takav zvuk, sto zahteva takav stil sedenja i konacno, na necemu sto toliko i kosta. To ce reci da kada sednes na bilo sta drugo, nije isto pa sve da je i duplo bolje, naprosto nije Harley. Pre par nedelja u Novom Sadu slusam usputne komentare za parkiranu Yamahu Wild Star (autobus na dva tocka za neupucene, hiljaduipo kubika, nijedne oznake na sebi, ima ih, koliko znam, 6 u Srbiji, od toga 3 u NS/Temerinu) i, naravno, posle neuspelog nagadjanja, tri grupice od po dva-tri pogadjaca odlaze uz komentar " ma to su one kopije Harley-a". Ko zna o kom se motoru radi, jednostavno ne moze da ostane ravnodusan na taj komentar.....a opet, zaista u osnovi i jesu bas te kopije.

U svemu ovome nema Sportsera, rec je o ojacanom ramu koji u svemu podseca na bicikl, u koji je ubacen neki od ekvivalenata po zvuku i snazi onome sto se ugradjuje u prave Harleye. Mrsavo, bedno opremom (e to je i vecina Harleya ali vec sam normalan model ovo eliminise, kod Sportsera ne moze da se ne primeti), nadasve skupo a kad pogledas sta si kupio, preskupo.....Mercedes je automobil, potreba za pouzdanim sredstvom (pouzdanost mu garantuje sam brand), potreba za jeftinjom registracijom i vecom gradskom manevarskom sposobnoscu salivena u A modele. Jednostavno, za siru je publiku ali baziran je na potrebama. Motor nije potreba, ponajmanje Harley. On predstavlja zadovoljstvo i nacin zivota. To Sportser ne nudi, on je, po meni, najveca prevara u svetu cruisera.
 
Odgovor na temu

bukovski
Dragan Blagojevic
Kućni pivar
Banovo pivo
Banovo pivo

Član broj: 29557
Poruke: 1502
*.dynamic.sbb.co.yu.

Jabber: bukovski
Sajt: https://www.instagram.com..


+2 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )15.04.2007. u 11:31 - pre 206 meseci
ja kao sto ste primetili ja licno iskustvo imam relativno malo, pomenute suzukije sam video vozio se i :( nisam nesto odusevljen nekako nije to to. Virago mi je mali definitivno iako nisam verovao ni tebi ni ostalima da mi je mali kad sednem na njega i da izgledam pomalo smesno. Za Hondu sam rekao ono sto su mi 90% ljudi reklo kad sam pricao o motorima i to bajkeri sa stazom pa recimo po 20 a neki i vise godina bezobzira dal bili choperasi ili ljubitelji plastikanera ( citaj R modela ) svi su skoro isto rekli Honda, Honda i Honda i slicne izjave. Pa sam shodno tome i poverovao jel nemoguce da se svi varaju i grese ? Licno Shadow mi se neizmereno dopada ( pre svega zaslugom Zmaja iz Niskih Shadowsa koji me je uputio i pokazao sam model, vido sam cuo seo probao i sve odgovara 100% i zasigurno da ce taj i bas taj model biti onaj koji cu voziti za 2-3 sezone trenutno ne jer tesko da nadjem neki za taj novac pa ce Rebel kao njem mladji brat da odradi posao ) Drag Star je odlican motor ali nazalost u poredjenju sa Shadowom po meni izgled je nekako na strani Honde. Virago je ok model cak lepsi od Rebela V motor predivno izgleda na njemu jedini problem sto sam velik covek za neke manje ljude tipa do 170cm i 70-80 kg je idealna kupovina zasigurno !!! Kawasaki ( bar modeli koji su u cenovnom rangu do 2000 ) otpadaju zbog 1 cilindra cak i na jacem modelu koji daje bezveze zvuk i izgled ko MZ su :). Prednost rebela je recimo i u postojanju 2 cilindra i u 125cc klasi tj ja licno model Shadow od 250cc nisam nasao nigde po oglasima tj pitanje dal je i proizvodjen dok model od 125cc postoji... Sve u svemu ova vrsta motora se kupuje kad vidis cujes sednes probas recimo i ako ti srce zaigra ( kao meni sa Hondom Shadow ) kao nekad u osnovnoj skoli kad te simpatija pogleda, onda znas da je to to i da si nasao ljubav svog zivota. Kupovina ovog motora gledanjem samo slika i performansi je isto kao sex sa gumenom lutkom sa velikim grudima, sve isto kao i pravi cak i vece :) a nije taj osecaj. Neznam mozda sam ja lud al mislim da cruisere kupuje pre svega srce, kad je ono puno sve mane modela jednostavno neces primetiti.
Najbolje zanatsko pivo posetite: https://www.instagram.com/banovo_pivo/
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )15.04.2007. u 12:08 - pre 206 meseci
Otprilike sam shvatio, saglasno i mojim razmisljanjima. Malo je teze, posto sam gladan, ali mogu da prihvatim da Sportster nije ni silikon, nego mega brus..
Moj drug, pametni, Mitar, otprilike ima slicne stavove, vozio je Rebela godinama, a onda odustao, posto je upropastio sve zglobove, sinuse i postao podlozan reumi.
Znaci Honda mu je pruzala silno zadovoljstvo, a nesto slicno je "video" i kod Hyosunga. Virago je simpatican, ali mi nismo sitni ljudi, a Vulkan je za mene broj jedan, ma sta ko mislio. Pogotovo ako se osvrnem gde sam. cak i da imam Harlija, mogao bih da propustim sezonu, zbog sitnog dela i teske nabavke(bar dugotrajne).
I sve vise amerikanaca, po netu, koji razumeju i zive sa filozofijom Harli, okrecu se prema pouzdanim Vulkanima, Hondama, Yamahama.. Bas sam procitao jednog, kojem nije bas gust curenje ulja kod harlija, a i promenili su se korisnici, pa se radja neke "nova"-stara vrsta bajkera, zadovoljnih i kruzerima koji nisu HD.

Po meni, (ipak bih ostavio softeila po strani), tabela bi bila Vulkan, Rebel pa Virago, i na "kraju" Hyosung.
Sada, imajuci to na umu, i laganu precenjenost Viraga, gledam sta ce da "naleti". U krajnjoj liniji prilika je ta koja ce "doneti odluku", ako se ne pojavi, kredit..Aquila.
Mada svidjaju mi se i drugi V modeli, veoma, i honda VN500, posebno, i Guci, BMW mi nije kao nekad, mada, ponavljam, moram nesto hitnod pazarim, vec kriziram, a vi meracite...

Poz.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )15.04.2007. u 15:29 - pre 206 meseci
Pozdrav,

pa ja ne znam zasto se onda voze drugi modeli a ne samo Hondini proizvodi?

I da se jos jednom razumemo oko kategorisanja: Shadow je izrazito visa kategorija od ostalih, ja ne znam zasto non-stop guras Shadow u istu vrecu sa nizim kategorijama. Nizoj kategoriji sa Hondine strane pripada iskljucivo Rebel ili nesto starije verzije CM modela. Shadow kada poredis onda to radis sa njenom konkurencijom a to su Intruder (Suzuki), Vulcan (Kawasaki) i Dragstar/bilo-koji-star (Yamaha). Nikako ne mozes reci da je Kawasaki EL/EN losiji od Shadow-a jer je to samo po sebi razumljivo, kao da pomenes da je Mercedes S klase bolji nego BMW klase 5, nisu u istom rangu poredjenja i nemas precizan rezultat na bazi nemerljivosti izvedene iz razlicitosti kategorija pripadnosti.

Svakako, uzmi sta gos zelis, jedino imaj na umu da ni Shadow od 500 ccm (ovo doduse nije cak ni pravi Shadow ali je ista baza) nije previse jaka, a kamoli to cudo od 125 ccm u dva cilindra a posebno sto tek nemam pojma gde to mozes da nadjes za 2000 eura.

Harley i u svom punom sjaju zahteva mnogo od svog vlasnika: ogromna tezina od preko 350 kg (Sportser je oko 270), skupa registracija (oko 430 eura sada za novije modele), problematicna sirina za gradske uslove voznje (citaj: provlacenja u saobracaju), kradljivost (prodaju se po inostranstvu tako kradeni), skupi delovi u sintezi sa monopolom od strane jednog coveka u nasim uslovima itd. I sad jos na sve to da das velike pare pa da jos i nemas pravi Harley nego Sportser? Mnogo je, bar po meni.....
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MotoZone :: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )
(TOP topic, by vladd)
Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 592516 | Odgovora: 1158 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.