Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )

elitemadzone.org :: MotoZone :: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )
(TOP topic, by vladd)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 434557 | Odgovora: 1158 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )10.05.2007. u 15:31 - pre 151 meseci
Pozdrav,

gledas pogresnu cenu i pogresan motor. Cena je 2000 eura a kubikaza je 250 ccm. Sve drugo sto si video je greska koju ces tesko do nikako ispraviti ;)
 
Odgovor na temu

bukovski
Dragan Blagojevic
sve i svasta
www.ban.rs

Član broj: 29557
Poruke: 1496
87.116.128.*

Jabber: bukovski
Sajt: www.ban.rs


+2 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )10.05.2007. u 17:48 - pre 151 meseci
pa valjda ovaj 1550 je 150cc ? jes da su najbolji po izgledu i da se nisam razresio sigurno bi uzeo njega tj ili njega ili ovaj jaci od 250cc ... ima recimo vise cajgera ( japanska polubraca imaju samo brzinomer i eventualno pokazivace pravca tj signalizaciju za isti neki cak ni crveno za rezervu goriva ) , jos uvek su mi veoma realna opcija pre svega jer ono sto sam nasao za tu cenu a polovno je bilo je zaista u ocajnom stanju. A posto sam deo novca potrosio na kacigu i polaganje bas sam juce opet poceo da trazim vise info-a o kinroadu . Cak opet obisao keeway i definitivno odustao od njega 150cc je nekako previse plastican a i ono sto dolazi kao oprema treba da se zameni ) cca 200 evra )


!!! Premium IPTV - najbolja IPTV za VAS - za najmanje para !!!

https://www.facebook.com/PremiumbyBan

http://www.iptv.ban.rs
 
Odgovor na temu

canejr
Beograd, Labudovo brdo

Član broj: 21326
Poruke: 73
77.46.241.*



+1 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )10.05.2007. u 20:11 - pre 151 meseci
lancia88:
Citat:
A sad A, to je nekih dodatnih cca 150 eura, kad sve sracunas, dok se okrenes probijes budzet

Motor cu verovatno uzeti na kredit, a za polaganje i opremu mi je planirani budzet jedno 500 evra. Istina, samo ZF-9 je 160 evra (ako je bude), a cela me lekarski, registracija, L table, polaganje.. vajda nece preci 500.

Malo sam razocaran da se kinroad od 250 kubika cuje slabije od Honde od 125. Moracu da idem i preslusam ga. A Sonetu je taj drugar stvarno ucinio, jer to godiste Shadow nisam video da iko nudi i blizu te cifre.

Jos jedno pitanje, veoma subjektivne prirode. Nekako su me svi ubedili da ne uzimam manje od 250 kubika, jer je sve ispod slabo, mucio bi se na uzbrdicama zbog mojih 105 kila, plakao bi ako sedne jos neko.. (kad sam razmisljao o skuteru 50 cc, ubedjivali me da je to slabo i da uzmem 80 ili 100, da je to super). Elem, kad sam se "odlucio" za ovaj od 250 cc, mnogi mi objasnjavaju kako treba imati u vidu i prodaju za godinu-dve (koliko ce izgubiti na vrednosti), jer ce mi brzo dosaditi i pozelecu nesto jace.

Dakle, pitanje je (dvodelno): da nije i ovih 250 cc previse za apsolutnog pocetnika (vozim samo bicikl, na motor sam samo seo)? Iskreno, plasim se da bih se na necem jacem odmah zakucao u zid. I da li o zasicenju pricaju samo fanatici koji uvek zele vise i brze ili postoji neka "prava mera"? (i koja je to mera, odnosno kubikaza, po licnom i izuzetno subjektivnom misljenju, bez svadje?)

P.S. Ako se svi skupimo za kinrode, mozda nam daju i popust...
 
Odgovor na temu

ice hockey
Zoran Lazic
Beograd

Član broj: 144925
Poruke: 7
*.eth-wifi.verat.net.



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )11.05.2007. u 08:48 - pre 151 meseci
Pozdrav,
Ulogovao sam se sa novim imenom jer me zeza nesto prilikom kucanja lozinke. Inace ja sam onaj od juce "laki70".
Mislim da mozda nisam najpreciznije napisao sta mi je zelja. Naravno, video sam da se ovde raspravlja o motorima od 250cc. A ja sam bas gledao i zalepio sa za onaj sa oznakom 150cc i sa cenom od 1550e (kinroad). Nisam bas fanatik za brzu voznju i mislim da mi po performansama idealno odgovara. Moram da naglasim da ce mi taj motor sluziti za lagano krstarenje po gradu na relaciji posao-kuca i po neko svrckanje.
Iako nisam veliki poznavalac dvotockasa, ipak je jasno sta je marka i cena za istu. Sve se placa. Ali moje skromno misljenje je da je ova investicija na mestu za nekoga kao sto sam ja. S toga bih voleo da mi neko od posetilaca ovog foruma (posto vidim da ovde ima ljudi koji se bas razumeju i prate desavanja na ovu temu) pomogne u mom izboru i ako sam u pravu sa mojim razmisljanjem da mi taj neko potvrdi ili da me izgrdi.
HVALA
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )11.05.2007. u 08:51 - pre 151 meseci
Pozdrav,

osnovna definicija najrentabilnije kupovine BILO CEGA jeste prevashodna definicija vlastitih potreba i zelja, i to na bazi sto veceg broja informacija za samo odlucivanje.

Tako je i kod motora, kubikaza ne definise nuzno i snagu iako joj je jedan od preduslova, dok ni snaga ne definise nuzno brzinu iako se opet radi o jednom od preduslova. Primera radi, VN900 definitivno ima duplo manje KS od svojih 500-kubucnih sportskih pandama ali i razvija tri puta manj brzinu od njih, sve je stvar koncepcije i opste strukture motora, ali pre svega njegove namene.

Dakle, kada je u pitanju Kinroad, performanse su veoma slicne za obe kubikaze, i za 150 i za 250, sto je nacelan slucaj za sve te stare dizajne agregata i inace. Ipak, problem nije u performansama vec u nacinu postizanja istih, naime, komotna i ugodna voznja ne moze se ostvarivati na maksimalnim brzinama, ma koliko one male ili velike bile. Ugodna voznja ima neke svoje drugacije determinante a kod ovih motora ona je definitivno u opsegu 80-100 km/h, sve preko toga je naprezanje koje cini voznju neugodnom. Tako posmatrano, 150 i 250 ccm mogu se paralelno voziti a da se oba vozaca/suvozaca voze ugodno na 80 km/h ali ne i na vecim brzinama gde komocija i uzivanje pripadaju samo onom jacem. Razlika je u tome a ne u onih statistickih 10-20 km/h krajnje brzine.

Ukoliko smatras da ces izgustirati ove brzine posle nekog vremena, mozda je bolje da u startu potrazis sebi resenja koja omogucuju vece brzine (recimo, GPZ500 mozes naci za daleko manje novaca nego Kinroad 250, a on ce uz neznatno vecu potrosnju bez problema dosezati nekih 150-160 km/h pri cemu ni voznja pri 140 km/h nece biti neudobna ako volis da lezis po motoru ili visis potpuno oslonjen na ruke dok vozis), jer svaku gresku prilikom inicijalne kupovine ces kasnije osetno platiti finansijski. Chopper kao stil pripada sasvim drugom miljeu, pomalo naginje na turing u nekim segmentima ali niposto na off-road ili krajnje brzine, to pripada drugim kategorijama. Otud i nepostojanje logicke veze izmedju razlicitih raspona brzina.

Nadam se da je ovo makar malo odskrinulo vrata za razmisljanje o kubukazi u inicijalnoj kupovini.
 
Odgovor na temu

ice hockey
Zoran Lazic
Beograd

Član broj: 144925
Poruke: 7
*.eth-wifi.verat.net.



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )11.05.2007. u 09:40 - pre 151 meseci
Lancia88,
Hvala na opseznom objasnjenju mog problema. Iz tvog odgovora sam saznao sta me stvarno interesuje, a to su te brzine ne vece od 80 km/h. I poznavajuci sebe, mislim da necu imati u buducnosti zelje za necim brzim. Ipak ovom kupovinom zelim da ostvarim svoju zivotnu zelju. Iako sam se u pocetku strasno zagrejao za ove skutere, kojih sam se navozao na kojekakvim letovanjima. Moje godine proizvodnje mi ne dozvoljavaju da se palim na neke brzine. Naravno ovo mislim u sali, ali ipak mislim da kinroad po kvalitetu ce zadovoljiti moje potrebe. I da za kratko vreme cu biti u mogucnosti da pozadim vozim svoju cerkicu. A to je to sto zelim.
U svakom slucaju PUNO hvala na informacijama.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )11.05.2007. u 10:34 - pre 151 meseci
Pozdrav,

e pa i mene su svojevremeno godine proizvodnje "smestile" konacno na chopper, to 'oce sa godinama tako :)

Vidis, kada definises preciznije svoje potrebe, odmah se samo po sebi namece resenje ;)
 
Odgovor na temu

canejr
Beograd, Labudovo brdo

Član broj: 21326
Poruke: 73
77.46.245.*



+1 Profil

icon Dimenzije11.05.2007. u 19:16 - pre 151 meseci
Jos jedno pitanje u vezi sa dimenzijama vozaca. Kada sednem na kinroda, sâm motor deluje komotno i volan okrecem bez problema. Leva noga leze na svoju platformu sasvim ok, gornji deo stopala se zavuce ispod "rucice" menjaca. Medjutim, sta sa desnim stopalom? Ako bih da ga postavim komotno kao i levo, smeta papucica zadnje kocnice. Da li desna noga treba stalno da stoji na toj papucici, spremna za kocenje ili ispred/pored nje? Posto imam malo veca stopala (47-49), postavljanje noge ispred ove papucice bas i nije neka opcija, jer peta visi pozadi.

Problema imam i sa kacigama, jer sam se jedva uvukao u XXL (ZF-9), a obim glave je 60 cm (XXL je, kao, za 62-63). No, za to cu pokrenuti novu temu.
 
Odgovor na temu

SHONE Shadow dancer
Batajnica

Član broj: 144279
Poruke: 8
80.93.230.*



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )11.05.2007. u 22:27 - pre 151 meseci
Vodeo sam Kinroad ali mi Aquila mnogo lepo izgleda,e sad ne znam kakve su performanse tim motorima u voznji.
Mogu vam jedino reci da je opet ponavljam vrlo bitno koliko imate para da kupljeni motor odrzavate, jer kao sto je receno sve mora novo i dobro da se stavlja od delova. Smatram da za pocetnike je najbolja verzija od 125cc ili 150cc za uhodavanje i vezbu,naravno ovakvi motori su odealni za saobracaj u gradovima (za bilo koji motor nikad nema guzve :)

Cane: Ja sam tezak 110 kg, i imam 2 metra,a moja Honda od 125 kubika samnom dostize max 120 km/h,pa malo li je.A jedino ne znam gde moze u gradu da se vozi sportski motor kako treba i brzo,jedino auto-put,a i da si Valentino Rosi mnogo je ludaka koji ne obracaju paznju na motocikliste.

Male kubikaze su idealne za relacije posao-kuca, po gradu, za puno uzivanje u voznji i cruising.

Sto se tice papucice za zadnju kocnicu,ona je namestena tako da noga stoji ispod i samo je malo podignes i pritisnes ako kocis zadnjom ali ja to ne praktikujem,vec samo prednjom kocim jer mi je ruka na upravljacu vec spremna a i ako su dobre i ispravne kocnice dovoljna je i prednja.
Performanse moje Honde mozete pogledati na linku ispod i samo su u pitanju nijanse kod kopija ovih modela,a pri kupovini uvek obratite paznju da motor bude
4-taktni,jer su bolje performanse i manje trosi.

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_shadow_125_2006.php
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )11.05.2007. u 23:46 - pre 151 meseci
Pozdrav,

ustvari kocis prednjom jer je snaznija i ima disk, zadnja vrsi dodatno kocenje u vecini, narocito naglijih, situacija. Nogu odmaras na platformi, mozes po potrebi da prikocujes menjanjem polozaja tako da nalegne na kocnicu po potrebi dom standardno za nju biras neki polozaj tokom voznje trazeci sam sebi komociju. Dakle, prvo i osnovno kocenje na tim motorima vrsis rucnom/prednjom kocnicom.
 
Odgovor na temu

SHONE Shadow dancer
Batajnica

Član broj: 144279
Poruke: 8
*.adsl.beotel.net.



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )12.05.2007. u 01:08 - pre 151 meseci
Upravo tako Lancia88, dobro si objasnio,jer on napred ima plocice i osetljivu kocnicu tako da je mali stisak dovoljan da motor
uspori, a zadnja je dobos sistem i ona sluzi kao pomocna varijanta ili dopuna eventualno. Ukoliko se snazno stisne kocnica,motor prednjim delom ponire,viljuska se spusta i ako dodje do jaceg potresa ili ne daj Boze pada, motor se sam ugasi
jer ima anti-shock senzor zbog takvih situacija da se ne bi gorivo zapalilo.Posle par minuta moze ponovo da se upali kad se sam odblokira.
 
Odgovor na temu

canejr
Beograd, Labudovo brdo

Član broj: 21326
Poruke: 73
91.150.115.*



+1 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )13.05.2007. u 07:27 - pre 151 meseci
Sto se kocenja tice, znam da se koristi prvenstveno prednja, vise me interesovalo u smislu polozaja noge, jer ne postoji nacin da stavim stopalo tako da lako i brzo stisnem papucicu. Pa me brinulo da li to znaci da treba da zaboravim i kinroda. No, mozda je i to sve stvar navike.

Inace, Sone, sportski motori me ne interesuju, kao ni velike brzine. Pitam to za kubikazu, jer se stalno i nasiroko raspreda o tome kako manje kubikaze "dosade" vrlo brzo. Iako bih se mozda odlucio i na put do mora motorom (oko 600 km u jednom smeru, prvenstveno auto-put), 100 na sat mi je vise nego dovoljno.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )13.05.2007. u 08:40 - pre 151 meseci
Pozdrav,

da jos nesto budemo nacisto:

nije samo kubikaza presudna za brzinu motora (e to dosadi a ne bas direktno kubikaza) vec je presudan i polozaj vozaca recimo.

Kako?

Pa polozaj vozaca na cruiseru ili customu/chopperu jednostavno je takav da samo telo stvara itekako mnogo otpora prilikom voznje i ona postaje izuzetno neprijatna vec preko 100 km/h, sva voznja preko te brzine je moguca ali onda se kod svakog predjenog metra oseca kao da zuris negde i voznja iz zadovoljstva prerasta u prevoz od tacke do tacke. Ni vetrobran ne pomaze previse (ja samo na jednom svom motoru nemam vetrobran ali ga i ne vozim, ima drugu namenu) i jednostavno je opseg ugodne voznje zatvoren sa nekih 100 km/h bez obzira kolika kubikaza nateravala motor brze i brze.

Sledeci faktor je kaciga, ona je u chopper stilu po definiciji skroz otvorena, tzv. braincap je uglavnom najcesca opcija u praksi uz dodatak naocara. Pri brzinama vecim od 100 km/h i ovaj detalj cini voznju na momente neprijatnom i ponovo treba razmisliti o vlastitoj definiciji dijapazona zeljenih brzina pre kupovine.

Kolika je razlika izmedju odabranog uzorka Kinroada i tipicnog choppera na domacim putevima Dragstara od 650 ccm?

Razlika je velika u mnogim stvarima ali sama kubikaza i proizvedena naga iz nje je zapanjujuce mala u odnosu na sve te ostale faktore. Putna brzina kod oba je je uglavnom 90-100 km/h, Dragstar bez naprezanja postize i putnu brzinu od 120 km/h a Kinroad se tada osetno napreze, do nivoa nekomforne voznje. Razlika se najvise primeti na usponu ili pri voznji dvoje pa na usponu opet ali, kako rekoh zapanjujuce je mala. Tako posmatrano, ukoliko dojadi 250 kubika na Kinroadu kao radna zapremina, nece biti neki kvalitativni skok ni 650 ccm na Yamahi sa Dragstar koncepcijom agregata. Sve drugo hoce ali da li ce vredeti bas tih 3,5 puta vise kolika je i razlika u ceni, to je individualna odluka.

Stoga, pretpostavku da ce dojaditi mala kubikaza treba samo uslovno shvatiti, uglavnom dosadi onima koji nisu sebi definisali precizno sta zele od motora.
 
Odgovor na temu

canejr
Beograd, Labudovo brdo

Član broj: 21326
Poruke: 73
91.150.115.*



+1 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )13.05.2007. u 18:29 - pre 151 meseci
Hvala na razjasnjenju. Posto vozim bicikl, znam da polozaj voznje predstavlja kljucno ogranicenje max brzine, pored vetra. Motor nije bicikl, ali dodatni otpor od vetra sigurno nije prijatan (ni za vozaca, ni za masinu; kod bicikla samo za vozaca). No, upravo taj polozaj, odnsono nacin voznje copera, predstavlja i najvece zadovoljstvo.

A kad vec pomenu kacige :), znam da se nose te kapice koje stite samo teme (koje u padu nije lako udariti). Medjutim, posle iskustva sa autom koji se zakucao u mene dok sam vozio bajk (pao na bradu i levu stranu lica), za motor bih definitivno uzeo full-face. Ic me ne zanima da li ce nekome to biti smesno, ali me interesuje da li full-face kaciga, u voznji copera, moze imati nekih funkcionalnih nedostataka? Mozda losa preglednost, pogresan raspored tezine i pritiska (posto se projektuju prvenstveno za sportske motore, gde vozac lezi)...? Nisam nasao tako konkretne informacije, a ne bih da se voznja pretvori u neprijatno iskustvo zbog takvih "detalja".
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.adsl.net.t-com.hr.



+4 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )13.05.2007. u 21:29 - pre 151 meseci
Ja vozim Aquilu i uvijek koristim integralnu kacigu, od samog početka. Nekave "funkcionalne nedostatke" nisam primjetio kod te kacige, ali jesam dosta prednosti! Zrak nije uvijek zagrijan, ponekad zna biti i svježije vrijeme, u tom slučaju je lice, pa čak i vrat vozača daleko bolje zaštičen od neugodnog strujanja, nego kod otvorene kacige! Najbolje bi bilo imati obje kacige, s time da se jett kaciga koristi samo po izrazito toplome vremenu. Ali i tada očekujte sudar s letećim nemanima, koja će završiti na vašem licu, vratu, ili ne daj Bože u ustima :))

Uz korištenje potkape i adekvatne odjeće (sa zimskom podstavom), niska temperatura nije više ograničenje za vožnju. Jedino zbog hladne podloge je primjetno slabiji grip, tj. držanje gume za asfalt u zavojima. Prošla zima bila je prilično topla, meni osobno 5 C je negdje donja granica, ispod koje se ne vozim.

Što se tiće brzine kod koje vožnja na chopperu postaje neugodna, teško je postaviti točnu granicu. Najviše ovisi o tome dali je vjetrovito vrijeme. Vožnja protiv vjetra najviše će umoriti, a niz vjetar i 140 kmh ne mora značiti da ćete osjećati prejaki pritisak i otpor zraka.

Papučica za kočnicu s desne strane ima mogučnost podešavaja položaja,. Svaki korisnik ju može podesiti tako da mu papučica bude na pr. dva cm ispod za njega "normalnog" položaja stopala.

Što se tiče kubikaže, 150 je dovoljno za nekakvo krstarenje, ali treba uzeti u obzir da sudjelujete u prometu skupa s ostalim vozilima. Jako čest slučaj je da ćete naići na vozilo, kojim upravlja "vozač" koji se vucara i kojeg se što brže želite riješiti. U tom slučaju dolazi do izražaja veća zapremina i više KS.

Kad motorom jednom pokažete da ste nadmoćni u ubrzanju, automobilisti se vrlo brzo izgube iz vidokruga. Izgube želju za odmjeravanjem snaga,. Ili vas preteknu, ako voze neki nabildani auto i puni su natjecateljskog duha..
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )13.05.2007. u 23:29 - pre 151 meseci
Pozdrav,

integralna kaciga moze samo imati prednosti u funkcionalnom smislu, tu ne treba da bude dileme. Ja licno zimi nozim Jet kacigu sa vizirom, eventualno potkapa, i meni je donja temperaturna granica nekih 5 stepeni iako nacelno i tada vozim samo ako je guzva pa ne varim dobro automobil. Nosim i nesto dublji braincap, dakle, ne samo pokrivalicu za teme vec mi kaciga svojim koznim dodatkom pokriva i usi, cisto sticanja uvida naglasavam. U funkcionalnom smislu takve kacige su jako nisko po meni ali prosto posle toliko godina/decenija na motoru vise ne idem za tim da ce bas toliko i zatrebati. Nikome ne savetujem takvo razmisljanje, naprotiv cak, jednostavno neke stvari u nekim godinama imaju sasvim drugaciji znacaj i smisao, to je to.

Danas sam bio na jednom sjajnom okupljanju na koje se stizalo u grupama, svega stotinjak kilometara udaljenosti Ibarskom. Za povratak se odmah samnom prijavila ekipica od jos sest motora kojima se nije dopala brza voznja (svi su motori predvidjeni upravo za to ali uzitak je ipak nesto drugo) i mnogo su se bolje proveli pri putnoj brzini od cca 80 km/h u povratku nego sa 120 km/h u dolasku. To je samo ilustracije filozofije voznje motora koja definise chopper kao izbor, kao i njegove neizbezne pratece elemente - otvorene kacige, marame, prsluke, naocare i rukavice bez prstiju recimo. Tu negde ja nalazim sebi pogled na pitanja kacige.
Ipak, sve je to stvar individualnog dozivljaja te je i integralna kaciga sastavni deo tog dozivljaja dok je u funkcionalnom smislu, ako izuzmemo magljenje, jednostavno u svemu superiorna. Ipak, ostaje ono malo sto devojci srecu kvari....;)
 
Odgovor na temu

|DARKO|
Darko Kovacevic
Pancevo

Član broj: 20063
Poruke: 136
195.252.78.*

ICQ: 179153323


Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )14.05.2007. u 11:14 - pre 151 meseci
Pozdrav svima.
Evo i ja da se ukljucim malo u pricu.
Imam Hondu NSR 125r '94,a hteo bih da je menjam za nekog choppera,za oko 2000e. Video sam ovog kineza QINGQI QM250,pa me zanima dal'
neko zna kakvi su i da li uopste valjaju?





Inace cena mu je 1700-1900e

[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 14.05.2007. u 12:55 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Gaya
milan gajovic
beograd

Član broj: 138451
Poruke: 14
217.24.19.*



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )14.05.2007. u 11:53 - pre 151 meseci
Pozz,
i ja sam posle sajma ostao u nedoumici oko kupovine ovog motora, ali skeptican sam prema kinezima i kvalitetu njihovih proizvoda.

Ko zna nesto vise neka podeli informaciju sa nama .

Hvala
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )14.05.2007. u 11:54 - pre 151 meseci
Pozdrav,

samo proveri da li ih ima, pusti pricu za cenu ako ih nema ;)
 
Odgovor na temu

|DARKO|
Darko Kovacevic
Pancevo

Član broj: 20063
Poruke: 136
195.252.78.*

ICQ: 179153323


Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )14.05.2007. u 11:58 - pre 151 meseci
U bg-u ih nema,ali ce ih biti valjda.Kazu da se strasno brzo prodaju.
A kvalitet? Zna li neko nesto o ovim kinezima?
Drugar je kupio na sajmu njihov motor



i prezadovoljan je. Vozio sam ga i ja i super ide,super izgleda...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MotoZone :: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )
(TOP topic, by vladd)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 434557 | Odgovora: 1158 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.