Nažalost, još nisam uspeo da dođem dao uputstva za mazdu, ali evo setih se danas da na poslu imam jedno korisničko uputstvo, doduše za kamion ali princip je isti i za putnička vozila.
Elem, korisničko uputstvo je za Mercedes Atego iz 2006. godine i evo šta sam u njemu našao:

Dakle postoji barem jedno korisničko uputstvo koje potvrđuje ono što sam već napisao.
Pa, ko hoće, neka veruje i poštuje, a ko neće ne mora.
Citat:
vladd: Ovo je kao uputstvo kao za domacice. Tenicki nema previse opravdanja, osim ako lezaj, a to puno zavisi od tipa i kvaliteta turbine, neki slucajem, razlikama pritiska, ne dozivi ulazak prljavstine u sebe, izbijanje zastite...
pa ne očekuješ valjda da ti u korisničkom uputstvu (za šofere) neko u sitna crevca objašnjava zašto to nije dobro za turbinu. Zamisli na šta bi ličilo uputstvo u kome se svaki sistem na vozilu objašnjava u sitne detalje...... Šofer treba da zna kako se šta koristi i šta je dobro za njegovo vozilo a šta ne, a ako ga interesuje zašto je to tako neka se informiše na nekom drugom mestu.
Pozdrav!
Ako se zaglavi - primeni silu. Ako se slomi, ionako ga je trebalo zameniti.