Poz
Prvo cu videti da vratim zazor kao sto ste mi rekli a kasnije da vidim sve sto ste mi napisali.
Ima li veze zazor na svecicama o kompresiji motora.Idem nizbrdo i to veliki nagim ubacim u 4 i ne dize iznad 50 km/h kad sam stavio manji zazor vise nije tako vec dize na 60 km/h e sad
mozda ja tripujem ili............cini mi se da nije to to motorno kocenje...........??????
Evo nesto o zazorima i o tipovima svecica za koje motore......(NGK)
http://www.ngk.de/index.php?id...mp;lng=en&t=pkwzuendkerzen
A evo konkretno za toyotu corollu
http://www.ngk.de/index.php?id...OTA&h=TOYOTA&m=Corolla
Sto se tice karburatora i budzenja na njemu.
Ja sam taklvu toyotu kupio i nisam imao prilike da ucestvujem u takvom podvigu.
Za sad nisam imao problema ali koliko je to dobro nisam bas siguran.
Mnoga creva treba da se zapuse, prevezu, sajla za gas da se sredi, pcv ventil itd itd cak i kuciste filtera........jao ima dosta toga sto sam ja mogao da vidim ....
A sad ja imam 2 komada karburatora originalna za nju i to mi je dao kupac uz recenicu "rade 100% ali zbog velike potrosnje sam stavio ovaj"
Hteo sam da to sredim i da vratim ali nesto mi se ne isplati da toliko ulazem u star auto, jer sam vec dosta toga sredio da bude ok.
Pa sad zans kako ukusi su razliciti neko trazi jeftinu voznju neko trazi lep rad motora a neko nikad nece zaviriti pod haubu da bilo sta takne na tim karburatorima.
Cozmo ima coveka koji reparira karburatore, ne znam da li jos radi ali on ce ti to lepse i jasnije reci.
Kazem meni nista ne skodi ali verujem da ne ide ni priblizno kako bi isao sa originalnim karburatorom.
I jos nesto nema svako auto unikat kao neki clanovi ovde pa stoga..............sam odluci vidi sta ti je bolje a i cuces dosta komentara ovde i imas dosta toga u nekim temama vec pisanim.................
poz
POZDRAV OD ŽARKA