Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?

[es] :: Vodič za emigraciju :: Život u Norveškoj :: Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?

Strane: << < .. 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 7872619 | Odgovora: 21067 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

dusanveliki
landmåler
Beograd

Član broj: 324932
Poruke: 9
95.180.64.*



Profil

icon Re: Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?04.09.2014. u 22:40 - pre 117 meseci
Dosta sam se upoznao sa temom već, ja sam geodetski inženjer a žena mi je profesor klavira. Nisam baš našao mnogo informacija o mojoj struci, tu i tamo po nešto, ali mislim da bi se uz malo truda mogao naći posao. Zanima me ako neko ima bilo kakve informacije kako bi išlo za posao za profesora klavira u bilo kojoj opciji. Pretpostavljam da bi prvi uslov bio za oboje da se usavrši jezik, za suprugu naročito. Koji je to kurs, odnosno nivo do kojeg treba savladati da bi se nadala poslu.
Za početak me zanimaju neke osnovne informacije. Hvala.
 
Odgovor na temu

bane.cfc
Elektricar
Kraljevo

Član broj: 321920
Poruke: 5
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?04.09.2014. u 22:58 - pre 117 meseci