Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Punjenje i servis amortizera

elitemadzone.org :: AutoZone :: Punjenje i servis amortizera

Strane: < .. 1 2 3

[ Pregleda: 68538 | Odgovora: 43 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

dejanbor
Dejan Petkovic
Bor

Član broj: 60640
Poruke: 38
93.87.140.*



Profil

icon Re: Punjenje i servis amortizera15.11.2009. u 20:28 - pre 174 meseci
Tacno tako, ja sam na to hteo i da ukazem ljudima svojim prvim postom...
 
Odgovor na temu

ts-choper

ts-choper
Član broj: 126359
Poruke: 37
93.184.86.*



Profil

icon Re: Punjenje i servis amortizera05.01.2010. u 19:11 - pre 173 meseci
Servisiranje amortizera je definitivno kvalitetno resenje onoliko koliko i sam majstor koji ga radi.
Nevidjena glupst je to da je najcesci uzrok nesreca neispravnost na starim vozilima. Ako pogledate statistiku na prvim mestima su nepostovanje ogranicenja i neprilagodjena brzina ,nepostovanje prava prvenstva, voznja u pijanom stanju... dok je neispravnost vozila negde pri dnu tabele (razlog je sto ljudi koji voze stara vozila sigurno ne lete 150km/h kroz grad ili ne voze 200+ na auto putu gde je ogranicenje 120).

A sad malo tehickih stvari.... ako su cilindar i klip amortizera ok onda je bolje resenje remont, zamena semeringa i gumica (pri cemu staviti kvalitetne, propisanog sirovinskog sastava) nego staviti jeftine kopije poreklom iz azijskih zmenalja ili mozda made by india....
Naravno original je druga stvar, ali za mnoge starije modele originala jednostavno mena ili im je cena astronomska.
Za moj prethodni auto (oldtajmer) cena je bila 10500din komad. Zbog toga sam, kako bih premostio koji mesec, stare napunio najgorom metodom :rupica i ulje. To je trajalo skoro 8 meseci i zadovoljavajuce radilo, bili su neprimetno tvrdji zbog gusceg ulja, ali sam premostio do zamene. Kupio sam originalne, polovne ali kao nove za nekih 3000/par.
Inace auto koji ide max 80km/h sigurno nece udariti brzinom od 200 u neki sleper na uato putu.
Ako je remont zabranjen hajde onda da prilkom stradanja lezaja tocka, zamenimo zeo trap, ili ako se isprazni akumulator da ga bacimo i kupimo drugi, eventualno ako pregori sijalica da menjamo ceo far..... sve je stvar trenutne situacije i stanja samog dela pa ne mozemo generalizovati stvari: novi ili polovni, stvar je individualna.
Road, ride, blues and girls...........and good beer!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.87.148.*



+5251 Profil

icon Re: Punjenje i servis amortizera05.01.2010. u 21:55 - pre 173 meseci
Ima tu materijala za diskusiju.

Sta fali "made by India"? Oni su mozda u kamenom dobu? Inace su svetska sila i u tehnoloskom vrhu.

Mozda je veci problem u trgovcima, koji kupuju skart, zarad vece zarade.

Kao sledece, ko to poseduje zamenske dihtunge i gumice "garantovanog sastava". Mozda je neko provalio u fabricke arhive?
A gde su se to majstori "obucili", izucili tehnologiju, i sastav materijala. Pa 99% ne bi znalo ni da izgovori tetrafluoretilen...a poslednjih 20 godina gotovo da nista ne funkcionise u Srbiji(sem sverca, trgovine i prodaje magle), i pracenje tehnologije je otezano, a pogotovo industrije...nemamo pojma gde je ko na lestvici, u svetu, i sta radi...

Nove tehnologije i novi materijali su mnogo vise "godina ispred", nego sto je zaista godina proteklo.

Remontovanje amortizera je primer besmislene stednje na takozvanom "nevaznom sklopu", posto je decenijama zanemarivan prilikom apliciranja "balkanskog odrzavanja"...dok ne otpadne trap, samo se krpi...


I sada, zarad vajdice par desetina evra, sirimo propagandu mocnih majstorcina, koji ce upola cene da nadvise tehnologiju!!!

Ne bih se slozio...

Mali posao, sitna cena, malo truda, ali je vazno napraviti utisak...nekog kvaliteta...najcesca zavrsna recenica takvog biznisa je "ne moze od babe devojka"...

Toliko o "majstorima"...


Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Punjenje i servis amortizera06.01.2010. u 01:11 - pre 173 meseci
Citat:
ts-choper: Ako pogledate statistiku na prvim mestima su nepostovanje ogranicenja i neprilagodjena brzina ,nepostovanje prava prvenstva, voznja u pijanom stanju... dok je neispravnost vozila negde pri dnu tabele


Ovo je samo uslovno tacno.

Ako se uzme statistika gde su saobracajni udesi sa smtnim posledicama, onda rang lista uzrocika izgleda malo drugacije.
Vrlo cesto je neispravnost vozila u kombinacija sa jednim od ovih uzrocnika gde prednjace neodgovarajuci pneumatici, kocioni sistem i vesanje u sta spadaju i amortizeri.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Punjenje i servis amortizera

Strane: < .. 1 2 3

[ Pregleda: 68538 | Odgovora: 43 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.