Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1621661 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 10:29 - pre 153 meseci
Pa nije bitna ta sekunda. Dobro, jeste za neke. Ali ti vozaci koji ulecu u makaze i izvlace se tim boljim (medju)ubrzanjem su neodgovorni vozaci. Stavljaju glavu u torbu, i svoju i onoga kog obilaze, a i onoga koji im dolazi u susret. Onome ko normalno vozi i normalno pretice, ta sekunda ne znaci ama bas nista. Imamo primere u susednoj drzavi, kada su morali da uvedu striktna postovanja ogranicenja brzine. Vecina poginulih je imala dobra kola sa tom sekundom, dve, razlike u ubrzanju, i verovatno su i oni pretpostavljali da to moze da ih izvuce iz svake situacije.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 10:49 - pre 153 meseci
Svakako,

o uslovima u saobracaju treba uvek voditi razuna, i nikada ne treba preterivai. To je valda svima jasno.

Medjutim, uvek ima prostora i momenata kada se benefiti novih tehnologija mogu iskoristiti.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 11:14 - pre 153 meseci
Ne bih mogao da se složim da je ta sekunda 0-100 mnogo bitna prilikom preticanja na otvorenom putu, jer se preticanje radi pri većim brzinama gde veću ulogu imaju trenutni broj obrtaja motora i obrtni momenat (dizel/benzin), i prenosni odnosi menjača pri tim brzinama.

Ili, drugim rečima, ta sekunda 0-100km/h verovatno može da se dobije na skoro svakom vozilu jednostavnom promenom prenosnih odnosa menjača, a to samo po sebi neće nimalo ubrzati preticanje pri 100km/h (ali će zato negativno uticati na potrošnju i na maksimalnu brzinu)
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 12:15 - pre 153 meseci
Au bre pisac pa kako nece? ako spustis vreme od 0-100 za sekundu na primer dodao si mu 30-40 ks naravno da ce ti i medjuubrzanja biti bolja a samim tim i bolja preticanja. Istina 0-100 vreme ne prica celu pricu ali svakako znaci pri preticanju.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 13:15 - pre 153 meseci
Nema potrebe da se toliko akcentuje vreme startne razlike, to samo po sebi i nije previše bitno.

0-100 ispod 8 sekundi sam naveo samo kao jednu ilustraciju snage 1,8 TSI EA 888 motora, ali podatak koji je bitniji od toga je da taj motor ima potpuno ravnu krivu obrtnog momenta (koja je zapravo prava) i to praktično od lera pa do područja najviše snage. Pri tome, nakon dostizanja najviše snage, njen nivo se zadržava u rasponu od skoro 2000 narednih obrtaja.

To su apsolutno nedostižne karakteristike za bilo koji, što atmosferski, što turbo-dizel motor ne samo u toj, nego i u klasi iznad. One govore sa kojom lakoćom taj motor isporučuje svoju snagu od realnih 180-185 KS. Ta lakoća u isporuci snage, kao i njena nezavisnost od trenutnog broja obrtaja vožnji daje sasvim drugačiji karakter od uobičajenog.

Natprosečne performanse koje se dobijaju imaju su samo deo toga. Još bitniji je taj osećaj potencijala u svakom trenutku bez obzira na nivo obrtaja i stepen prenosa, kao i tišina u kojoj se sve to odvija. Blok EA 888 motora je napravljen od specijalne gray cast legure sa odgovarajućim primesama koja ima izvanredne damping karakteristike, što taj osećaj lakoće u vožnji još i dodatno pojačava. To daje potpuno drugu dimenziju vožnje u odnosu na konvencionalne bilo benzinske, bilo turbodizel motore.

Zato, kada se razmatraju karakteristike nekog auta, a posebno performanse i osećaj u vožnji, potrebno je uzeti u obzir mnogo više stvari od prostog poređenja brojčanih podataka.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 13:42 - pre 153 meseci
Citat:
jnk: Au bre pisac pa kako nece? ako spustis vreme od 0-100 za sekundu na primer dodao si mu 30-40 ks


Pa neće zato što, kao što rekoh, na potpuno istom automobilu (sa ručnim menjačem sa 5 ili 6 brzina recimo) sa istom snagom motora, možeš da dobiješ tu sekundu jednostavnim skraćivanjem prenosnih odnosa menjača tako da broj obrtaja motora u tom rasponu (0-100) bude što ćešće u optimalnom za ubrzavanje. Dakle, nikakvu dodatnu snagu nisi dobio, dobio si samo bolje ubrzavanje od 0km/h do 100km/h, što ti baš ništa ne znači kada pretičeš pri 100km/h.

I naravno, zbog toga što je broj obrtaja motora 0-100km/h optimalniji, onda će preko 100km/h biti manje optimalan, a i maksimalna brzina će biti niža.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 13:53 - pre 153 meseci
Pisac, upravo o tome sam govorio u dobrom delu ove teme još pre tri godine, kada me mnogi nisu razumeli o čemu sam pričao (ili nisu hteli da razumeju).

Tačno je naravno to što kažeš, ali 1,8 TSI motor o kome se ovde priča ima vrlo duge prenosne odnose (za tvoju informaciju, drugom ide preko 100, a trećom skoro 160, naravno ima šest brzina), tako da kada bi se njemu skratili prenosni odnosi, od 0-100 bi bio još ljući.

Ali to nije potrebno, lično i volim duži prenos, tako da s obzirom na snagu u donjem području obrtaja, auto sa ovim motorom je moguće voziti vrlo brzo i praktično nečujno a da ne dođeš ni do 3000 rpm.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 13:57 - pre 153 meseci

Postoji samo jedan put u Srbiji gde se sme voziti 120km/h, na ostalih 90% je ogranicenje 80km/h, pa se pitam gde cete vi toliko da ubrzavate i gde je ta sekunda toliko bitna?

 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.adsl.verat.net.



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 14:35 - pre 153 meseci
Citat:
DrJekyll: Postoji samo jedan put u Srbiji gde se sme voziti 120km/h, na ostalih 90% je ogranicenje 80km/h, pa se pitam gde cete vi toliko da ubrzavate i gde je ta sekunda toliko bitna?

Svaki sekund je bitan u najobičnijoj svakodnevnoj vožnji. I na 40kmh će ti se nekada ukazati prilika da pretekneš, i tu se taj sekund pretvara u to da li ćeš auto ispred sebe obići za 100 metara, ili će ti za to trebati 300 metara pravog puta...
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 15:44 - pre 153 meseci

Hmm, u svakodnevnoj voznji uglavnom preticem 5om(4tom) i to ne sa gasom do poda, mozda dva puta godisnje spustim u trecu i stisnem gas do kraja gde se te sekunde onda racunaju.



 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 15:44 - pre 153 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: tako da kada bi se njemu skratili prenosni odnosi, od 0-100 bi bio još ljući.


Ne, rezultat od 0 do 100 tada bi bio losiji zbog:

1. Gubljenja vremena prilikom promene prenosa (pogotovo ako nema DSGa)
2. Nemogucnosti da se prenese snaga (obrtni momenat) na put (ukoliko nije 4x4)
3. ASR (ESP) ne bi dozvolio proklizavanje pa bi se i tu gubilo na vremenu.


Mislim da je potatak od 8 sec najbolje moguce izracunat za taj automobil. Za tu karoseriju, za prednju vucu i za taj motor, ovo je odlican podatak.

Menjac nije dug, ni kratak vec pravilno proracunat za snagu koju isporucuje ovaj TSI agregat.

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 15:57 - pre 153 meseci
I ja mislim naravno da je taj prenos optimalan za taj motor, kada sam rekao da je dug to znači da je duži od suparnika u klasi.

A duži može da bude zato što je snaga kojom taj motor raspolaže, a naročito njena raspodela po obrtajima, takva da omogućava da se sa tim motorom upari verovatno najduži prenos u klasi.

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 16:27 - pre 153 meseci
Tako je.

Snaga, ali ne samo snaga, vec karakteristika samog agregata utice na to kakav menjac sleduje odredjenom tipu vozila.

TSI je zbog svog, u ovom trenutku nasavrsenijeg obrtnog momenta medju benzinskim agregatima, omogucio projektantu menjaca da smanji broj zubaca na ponekom zupcanuku, ali to ne znaci da su prenosi dugacki, ili kratki.
 
Odgovor na temu

mutant

Član broj: 219492
Poruke: 48
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+28 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 21:20 - pre 153 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: A realno, ta Alfa sa veoma retkim high-tech motorom, koja se više ni ne proizvodi, je nešto poslednje što bih razmatrao kao racionalnu kupovinu u Srbiji


Taj motor se jos uvek ugradjuje u Lanciu Deltu i Alfa Giuliettu i nije nesto hightech, osim sto ima direktno ubrizgavanje. Nema cak ni 2 turba ili kompresor i turbo, ili nesto komplikovanije...

Citat:
ventura: Bitno je, itekako... Ako ti je stil vožnje kao otprilike zglobnog autobusa, držiš se tvoje trake, bez nekih većih brzina, ne pretičeš nikoga, onda ti je generalno i Yaris auto sa super performansama... Međutim ako ipak želiš da voziš malo normalnije, da ponekad i pretekneš nekoga na putu, ta sekunda znači mnogo... Jer nije to samo imaginarna cifra na papiru od 0-100, to je i kako auto ubrzava preko 100kmh, kakvo mu je međuubrzanje itd itd...


Citat:
zarsilic:Sekunda od 8,8 do 7,8 na papiru deluje "bezazleno", ali u u praksi je to sasvim drugacije.

Da bi se pri ovakvim vrednostima ostvario dobitak od 1 sec, kod vozila u toj kategoriji, znaci sa nekakvom prosecnom masom od 1300 kg, potrebno je povecati nazivnu snagu za oko 40 KS.
Na vozilima ove kategorije povecanje od 40 KS znaci mnogo. Ne toliko od 0 do 100, jer je taj podatak u praksi skoro nevazan, koliko je to od recima 70 do 140 km/h sto je u praksi bitniji podatak i sto iznosi oko 7 do 8 secundi, pa i vise (u zavisnosti od vozila) i sto je daleko od toga de je zanemarivo.


Citat:
jnk: Au bre pisac pa kako nece? ako spustis vreme od 0-100 za sekundu na primer dodao si mu 30-40 ks naravno da ce ti i medjuubrzanja biti bolja a samim tim i bolja preticanja. Istina 0-100 vreme ne prica celu pricu ali svakako znaci pri preticanju.


Sekund je beznacajna razlika u svakodnevnoj voznji, svakodnevnom preticanju i medjuubrzanju. Kao da ovaj sto vozi Octaviu 1.8tsi kada uspori na 80 i hoce da ubrza do 120 on sigurno nece prebaciti iz 6. u 3. brzinu da bi ubrzao, ili cak drugu. Ako ne prebaci u drugu brzinu pri 80km/h nece iskoristiti svu snagu motora i onda mu propade najvece moguce ubrzanje.

Niti ce ugasiti klimu da bi time svu snagu motora iskoristio na ubrzanje. Niti ce ovaj sto pretice nekoga sa 40km/h prebaciti u prvu brzinu, iskoristiti maksimalno ubrzanje i onda odmah u drugu, i kad prestigne dato vozilo onda iz druge prebacuje u sestu. Ako vozac Octavie 1.8tsi mora da iskoristi maksimalno moguce ubrzanje da bi pretekao neko vozilo onda sigurno nije ni trebao krenuti u preticanje.

Evo jedan primer. Otprilike ista tezina vozila.

Skoda Octavia 1.8 tsi 160KS...........Alfa Giulietta 1.4t 120KS
fabrika 0 - 100 km/h.....8.1s..................................9.4s
izmerene performanse
0-100 km/h................7.7s.................................10.0s
80-120 u 4 brzini:.......6.6s.....................................7s.
80-120 u 5 brzini........8.7s....................................8.4s.
80-120 u 6 brzini........10.5s.................................10.8s

http://www.zeperfs.com/en/duel2671-3536.htm
http://www.zeperfs.com/en/duel2671-2688.htm

Znaci sad posto Giulietta ima 40 konja manje i 2 sekunde slabije ubrzanje do 100, ona ce morati da se vozi kao zglobni autobus i da ne pretices nikoga? I Verovatno Giulietti treba 5 puta vise pravog puta za neko prosecno preticanje od Octavie. A da ne pricamo o Golfu VI 2.0 TDI sa 110 konja sa ovog drugog linka. Ko vozi tog golfa sigurno nikad u zivotu nece ni pokusati da krene u preticanje nekog automobila, posto ima dosta losija medjuubrzanja od Octavije.

Citat:
ventura: Svaki sekund je bitan u najobičnijoj svakodnevnoj vožnji. I na 40kmh će ti se nekada ukazati prilika da pretekneš, i tu se taj sekund pretvara u to da li ćeš auto ispred sebe obići za 100 metara, ili će ti za to trebati 300 metara pravog puta...


Znaci 1 sekunda 200 metara, a ko vozi jugica njemu treba jedno 2-3 kilometra,...

Citat:
Nebojsa Milanovic: 0-100 ispod 8 sekundi sam naveo samo kao jednu ilustraciju snage 1,8 TSI EA 888 motora, ali podatak koji je bitniji od toga je da taj motor ima potpuno ravnu krivu obrtnog momenta (koja je zapravo prava) i to praktično od lera pa do područja najviše snage. Pri tome, nakon dostizanja najviše snage, njen nivo se zadržava u rasponu od skoro 2000 narednih obrtaja.


Na osnovu ovog grafa ne bi se bas tako moglo reci.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 21:39 - pre 153 meseci
Ne znam šta ti znači ovaj post, verovatno si želeo da bude bombastičan. Ali ništa novo nisi rekao, a ponajmanje nisi pobio ovo što sam ja rekao (u izjave drugih ne ulazim). Odgovoriću na ovo što si replicirao meni:

Citat:

Taj motor se jos uvek ugradjuje u Lanciu Deltu i Alfa Giuliettu i nije nesto hightech, osim sto ima direktno ubrizgavanje. Nema cak ni 2 turba ili kompresor i turbo, ili nesto komplikovanije..


Nisam rekao da se taj motor ne proizvodi, pogledaj. Rekao sam da se Alfa 159 ne prozvodi. A prestala se proizvoditi zbog male potražnje, to znatno pre projektovanog kraja roka proizvodnje. To je već samo po sebi dovoljan pokazatelj, čak i za one manje upućene.

A Alfa 1,75 Turbo motor je jedan od najkomplikovanijih ne samo Alfa motora, nego i šire. Ni u kom slučaju se ne bih usudio da ga vozim u Srbiji, sa našim gorivom posebno.

Citat:
Na osnovu ovog grafa ne bi se bas tako moglo reci.


I taj graf potvrđuje to što sam rekao, čak i onaj podatak koji sam izneo da je realna snaga 1,8 TSI motora između 180 i 185 KS (u tvom slučaju to je 181,4 KS), dakle osetno iznad deklarisane.

Vidiš i da mu je kriva obrtnog momenta veoma dugo ravna, a posle pada srazmerno porastu obrtaja. To dovodi do toga da je režim najveće snage veoma dug, što sam takođe rekao.

Pokaži taj isti dijagram za recimo japanske atmosferske benzince, a možeš i za dizele sa jednom turbinom i bez piezo-električnih brizgaljiki (dakle u cenovnoj klasi 1,8 TSI), i razlika će biti da-ra-stićna ;)
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 21:54 - pre 153 meseci
Citat:
mutant

Skoda Octavia 1.8 tsi 160KS...........Alfa Giulietta 1.4t 120KS
fabrika 0 - 100 km/h.....8.1s..................................9.4s
izmerene performanse
0-100 km/h................7.7s.................................10.0s
80-120 u 4 brzini:.......6.6s.....................................7s.
80-120 u 5 brzini........8.7s....................................8.4s.
80-120 u 6 brzini........10.5s.................................10.8s










P.S. no comment
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

mutant

Član broj: 219492
Poruke: 48
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+28 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.09.2011. u 09:32 - pre 153 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Ne znam šta ti znači ovaj post, verovatno si želeo da bude bombastičan. Ali ništa novo nisi rekao, a ponajmanje nisi pobio ovo što sam ja rekao (u izjave drugih ne ulazim). Odgovoriću na ovo što si replicirao meni:


1 sekund nije od presudne vaznosti, inace bi pri preticanju nekoga sa 40km/h ugasio klimu, prebacio u prvu i nabio gas, kad udje u crveno prebacujes u drugu. Ili pri ubrzanju sa 80km/h do 120km/h ubacujes u drugu i isto nabijas u crveno pa onda trecom. Tako rade oni kojima je i jedan sekund mnogo bitan pri preticanju.

Pri normalnoj voznji i normalnom preticanju koristis mnogo manje od maks snage automobila. Znaci voznja po regionalnom putu, a ne autoputu i brzinama preko 120km/h, 150km/h,...

Ako je velika razlika izmendju 7,8s i 8,8s, kolika je razlika prema osnovnim benzincima iz nize klase kojima za ubrzanje do 100 treba 14 sekundi. Ili osnovni Ceed, treba mu 11s do 100km/h. Oni verovatno preticu nekoga ako imaju 1km pravog puta, kec sa 55ks koji ubrzava za 18s, njemu za pristojna medjuubrzanja i preticanje treba jedno 3km.

http://www.zeperfs.com/en/duel2671-2688.htm
Znaci bio bi u velikoj opasnosti ako bi se usudio preticati nekoga u Golfu TDi sa 110 konja? Samo pogledaj te razlike u odnosu na Octaviu 1.8 TSi.

Citat:
Nebojsa Milanovic:
Nisam rekao da se taj motor ne proizvodi, pogledaj.


1.8tbi se ugradjuje u 159 tek od kraja 2009. A ostali benzinci od 2005. godine. Od 2009. godine sigurno ga ima vise nego ostalih benzinaca zajedno, 2-3 puta vise.

Citat:
Nebojsa Milanovic:Rekao sam da se Alfa 159 ne prozvodi. A prestala se proizvoditi zbog male potražnje, to znatno pre projektovanog kraja roka proizvodnje. To je već samo po sebi dovoljan pokazatelj, čak i za one manje upućene.


Kad je taj projektovani rok? 2015. godine?

C class - 2001-2007
Golf Mk5 2003-2008
Alfa 159 production 2005-2011
BMW 3 E90 2005-2011, sledece godine dolazi nova trojka.

Ako Alfa nema spremnu zamenu za 159 to ne znaci da je pre projektovanog roka proizvodnje. I Alfi 147 je bio projektovani kraj proizvodnje 2006. godine, ali se nastavila proizvoditi do prosle godine. Naravno, slazemo se da je prodaja 159 uzasno losa, ne samo ove godine, nego i prethodnih i ladno su mogli i ranije da prekinu proizvodnju.

Najveca greska im je bila sto su podigli cenu u odnosu na 156, a reputacija kvaliteta im je kao Volkwagenu u Americi. Plus sto nisu koristili svoju sasiju i benzince.

Citat:
Nebojsa Milanovic:
A Alfa 1,75 Turbo motor je jedan od najkomplikovanijih ne samo Alfa motora, nego i šire. Ni u kom slučaju se ne bih usudio da ga vozim u Srbiji, sa našim gorivom posebno.


Po cemu je komplikovaniji od 1.8 tsi iz Octavie?

Citat:
Nebojsa Milanovic:
I taj graf potvrđuje to što sam rekao, čak i onaj podatak koji sam izneo da je realna snaga 1,8 TSI motora između 180 i 185 KS (u tvom slučaju to je 181,4 KS), dakle osetno iznad deklarisane.


Ovo si promasio.
Citat:
Nebojsa Milanovic:
1. taj motor ima potpuno ravnu krivu obrtnog momenta (koja je zapravo prava)
2. i to praktično od lera pa do područja najviše snage.
3. Pri tome, nakon dostizanja najviše snage, njen nivo se zadržava u rasponu od skoro 2000 narednih obrtaja.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.09.2011. u 17:54 - pre 153 meseci
Opet nije jasno šta želiš da kažeš. Kakav Golf TDI od 110 konja ?! Kako se to može porediti sa skoro dvostruko jačim TSI motorom?

Možda je tebi 110 KS dovoljno, možda bi i meni u nekoj situaciji bilo dovoljno, ali ovde nije tema šta je kome dovoljno, nego šta koji motor može. A ono što može motor Audi EA 888 1,8 TSI daleko prevazilazi klasu o kojoj se ovde priča.

I kako uopšte možeš da porediš elastičnost ta dva motora? Čak i da su im brojke u nekom opsegu slične (što je moguće jer imaju isti max. momenat), porediti ta dva motora i po elastičnosti je besmisleno jer 1,8 TSI max. momenat ima gotovo u celom radnom području obrtaja, a TDI samo u jednom vrlo uskom rasponu. Pričao sam o tome više puta u ovoj temi ali izgleda da neki i dalje ne razumeju.

I čemu ponovo ovakva besmislena izjava..
Citat:
Ovo si promasio.

...kada sam ti rekao da postaviš isti taj graf od bilo kog atmosferskog benzinca, ili možeš i bilo kog turbodizela u klasi, možeš i tog 2,0 TDI 110 KS - pa će se odmah videti da li sam "promašio" ili ne.

Naravno da nisam promašio, jer i taj dijagram koji si ti postavio govori upravo ono što sam rekao: motor EA 888 1,8 TSI ima veliku snagu, izvanrednu raspodelu snage i vrlo širok raspon u kome tu maksimalnu snagu zadržava.

Dodao bih i da EA 888 ima nešto smanjen stepen kompresije (ali i veći pritisak ubrizgavanja) u odnosu na prethodnu verziju EA 113, čime se zadovoljava benzinom od 95 oktana. To znači da i sa našim ultra-krš gorivom razvija svoju punu snagu (podrazumeva se ono sa manjom količinom sumpora), što takođe ne važi ni za jedan drugi, a naročito neki jači motor u klasi.

Ne postoji ni jedan drugi motor u vozilu C segmenta sa cenom do 20.000 evra koji ostvaruje takve karakteristike.



edit: typo

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 13.09.2011. u 14:03 GMT+1]
 
Odgovor na temu

mutant

Član broj: 219492
Poruke: 48
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+28 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2011. u 10:40 - pre 153 meseci
Ja nisam rekao da taj 1.8tsi nije odlican motor, nego da ti malo preterujes. A ne vidim razlog za preterivanje.


http://www.worldcarfans.com/10...w-audi-18-tfsi-engine-revealed

Citat:
Nebojsa Milanovic

0-100 ispod 8 sekundi sam naveo samo kao jednu ilustraciju snage 1,8 TSI EA 888 motora, ali podatak koji je bitniji od toga je da taj motor ima potpuno ravnu krivu obrtnog momenta (koja je zapravo prava) i to praktično od lera pa do područja najviše snage.


Na grafu se vidi da "prava" obrtnog momenta pocinje na 1800 obrtaja. Je li ler tog motora na toliko obrtaja? A fabrika tvrdi od 1500 obrtaja. Ler sigurno nije vise od 1000rpm.

Iz grafa se vidi da obrtni momenat znacajno pada vec od 4000rpm a to nije podrucje najvise snage. A fabrika tvrdi da je kriva prava samo do 4200rpm. A podrucje najvise snage pocinje na 5000rpm.

Citat:
Nebojsa Milanovic:Pri tome, nakon dostizanja najviše snage, njen nivo se zadržava u rasponu od skoro 2000 narednih obrtaja. 


Ti tvrdis da se nivo najvise snage zadrzava u rasponu od 2000 obrtaja, a iz grafa sledi 1000. A fabrika tvrdi 1200, od 5000rpm do 6200.

Ako ne vidis gde si promasio i naduvao podatke, onda nema smisla da dalje raspravljamo.

Citat:
Nebojsa Milanovic:Opet nije jasno šta želiš da kažeš. Kakav Golf TDI od 110 konja ?! Kako se to može porediti sa skoro dvostruko jačim TSI motorom? 


Nisam poredio 2.0 TDI iz Golfa VI i 1.8tsi iz Octavie, nego 1.4 120 konja iz Giuliette i 1.8 tsi 160ks iz Octavie i njihovu elasticnost.

Golfa 2.0 tdi od 110 konja, sam stavio kao primer automobila koji ima znacajno losije performanse od te Octavie, ali pri normalnoj voznji i preticanju po magistralnim putevima neces ostetiti znacajan nedostatak snage. Jer pri normalnim uslovima voznje i preticanju nikad neces iskoristiti ni 70% maksimalnog potencijala motora.

Uzmimo kao primer samo preticanja sa ubrzanjem.

Vozis 40km/h kao i auto ispred tebe. Koliko ces ubrzati da bi ga pretekao? 15km/h, 20km/h? Hoces li prebaciti u nizu brzinu? Drugu, trecu? Koliko ce vremena i prostora trebati Octaviji da ubrza sa 40km/h do 60km/h i da pretekne auto ispred, a koliko Golfu od 110KS? Da li ce vozac Octavie iskljuciti klimu, prebaciti u drugu brzinu i poceti preticanje? Je li razlika kao nebo i zemlja izmedju datog Golfa i Octavije pri svakodnevnom preticanju?

Ili ako zelis preteci auto koje vozi 70km/h u zoni 80. Ubrzaces sa 70km/h do nekih 90km/h. Ali naravno po zakonu stoji da moras postovati ogranicenje brzine i prelikom preticanja. Hoces li poceti preticanje sa 70km/h u sestoj, petoj, cetvrtoj, trecoj brzini ili mozda drugoj? Koliko treba vise puta i vremena da bi Golf od 110KS ubrzao od 70km/h do 90km/h i pretekao vozilo ispred?

Naravno na autoputu razlike bi bile dosta uocljivije, jer i ubrzanja i brzinske razlike su vise. Npr. ubrzanja od 80-120km/h, pa od 100km/h do 150km/h.

Citat:
Nebojsa Milanovic:
Ne postoji ni jedan drugi motor u vozilu C segmenta sa cenom do 20.000 evra koji ostvaruje takve karakteristike.


Imas danas na trzistu dosta turbobenzinaca sa obrtnim momentom od niskih obrtaja. Malo vise konja i i sekund nekome ne prave veliku razliku u svakodnevnoj voznji.

Imas Megane turbo benzinac, C4, 308, Golf, Leon, Bravo, Giulietta,... Imas Leon 2.0 tsi sa 211ks za manje od 22.000 evra. Ima dosta izbora ko hoce da vozi benzinca a da ima obrtni momenat na dosta niskim obrtajima kao u dizela.
 
Odgovor na temu

grujicd
Dejan Grujic
Cogin
Beograd

Član broj: 24171
Poruke: 101
89.216.32.*

Sajt: www.cogin.com


+9 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2011. u 10:46 - pre 153 meseci
Zaboravio si Opel sa 1.6 turbo benzincem od 180ks u Astri... A i Ford sad ima turbo benzince. Praktično samo japanci još ne prate trend.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1621661 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.