Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1630389 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 10:47 - pre 153 meseci
@bakara,

Ja sam govorio o novim vozilima, a ne o drtinama iz devedesetih.

Pod nove podrazumevam maximalno 2 godine stare.

(Medju turistima je tesko pronaci neko staro vozilo. Ili ih nemaju, ili putuju samo oni koji imaju relativno novi auto. Proslo je vreme socrealizma i kampovanja sa ficom ).

Stvarno ne znam kakva je situacija u Beogradu; mozda Beograd ne spada u siromasne karjeve Srbije, a mozda i nesto drugo, ali ova statistika iz Vrelih guma upravo potvrdjuje onakvo moje zapazanje (da ne postavljam link ponovo jer ga je Nocni vec jednom postavio).

Prema toj statistici, imajuci u vidu srbijansko trziste, VAG je na prvom mestu po broju prodatih vozila racunajuci tu i popularnog Zunta koji se prodaje po izuzetno povoljnim kreditnim uslovima, ako se ne varam.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.97.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 10:50 - pre 153 meseci
jednostavno je celokupan utisak daleko bolji u renomiranim proizvođačima nego u onim manje renomiranim. Sad, da li to vredi baš toliko razlike u parama, to je pitanje, ali vredi sigurno.

Opet, postoje ljudi koji to i ne primećuju, ali ima dosta onih kojima je jasno čim sednu u neko vozilo, ne moraju ni da ga pale, pa da vide da vredi razlike...
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 10:52 - pre 153 meseci
Citat:
zarsilic: @bakara,

Ja sam govorio o novim vozilima, a ne o drtinama iz devedesetih.

I ja pricam o novim vozilama...o tome je i tema.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.customer.m-online.net.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 11:15 - pre 153 meseci
Citat:
mmix: Pa ne bi bilo prvi put da ljudi bacaju pare na brendove, niti bih bas rekao da je auto-industrija imuna od hit-and-run menadzmenta koji je upropastio kvalitet dobrog broja konzumerskih brendova, zasto ne i kola?. Po cemu je zapravo u consumer segmentu audi bolji od skode? ne kvari se? Sta meni znaci sto ce audi bolje da izvuce krivinu na 220 kad ja nikad necu voziti 220, niti ce vecina tih vozaca skoda koji bi dali duplo vise para za audi samo dimaju, dakle u cemu je onda prednost? Elektronika? Koliko vidim gornji deo ponude svih tih Kia, Skodi, Hyundaia i ostalog imaju svu pratecu elektroniku, sisteme obezbedjenja na putu, itd. Sto je to losije? Nije dobar algoritam? Ajd dajte te linkove ako ste vec pricali, ali manite te price audi ubrza do 100km/h za 0.1s brze. Who gives a sh*t sem entuzijasta.
To je opet ona prica u kojoj niko nije umeo da mi objasni zasto je motor od 1600cc sa istom mehanikom skoro 1000e skuplji od motora sa 1400cc.


Pa losije je to sto ne privlaci paznju kao audi, MB, BMW, VW... Nema statusni simbol kao audi, MB, BMW, VW... Nece riba da udje u Kiu ako je pored audi, MB, BMW, VW... Ne moze da ide 200 Km/h kao audi, MB, BMW, VW... Pazi, znam ja da tebi nesto bas puca izmedju nogu za ovo sto sam nabrojao ali realnost je da veliki broj kupaca ima ove zahteve kada kupuje auto.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 11:19 - pre 153 meseci
^Grijesite, razlike su ogromne...
Da bi to shvatili probajte 10 godina starog audija i 10 godina starog hyundaia i sve ce vam biti jasno.
Nije rijec o statusnom simbolu vec o samoj voznji... hyundai treperi u voznji kao papir i on jeste napredovao ali je i dalje prilicno veliko g o v n o od kola.
Opet ponavljam, sve zavisi od kriterijuma onog koji ce to vozilo da vozi... nekome je dobra i zastava 101.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.customer.m-online.net.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 11:25 - pre 153 meseci
Ti gresis. Nema sanse da je A3 skuplji 2+ puta od hjundaji I30 samo zbog toga sto je boljeg kvaliteta. Nema S A N S E

Skuplji je 2+ puta zbog boljeg kvaliteta i zbog svega onoga sto sam nabrojao u prethodnom postu. Vrlo dobro znaju proizvodjaci sta prodaje auto pa se zbog toga rukovode pri sastavljanju cena. Po tvome kada bi Hjundaji uspeo da napravi identican kvalitet kao A3 mogao bi da stavi istu cenu kao audi. Moze malo sutra
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 11:28 - pre 153 meseci


(izvor http://www.vrelegume.rs/barometar.php )


Samo da napomenem da je pristupacnost rezervnim delovima u direktnoj srazmeri za brojem prodatih vozila. To znaci, ako je broj vozila nekog proizvodjca na drumovima odredjenog trzista veci, veca je i ponuda rezervnih delova. Samim tim je olaksano i odrzavanje u nekakvoj blizoj, ili daljoj buducnosti.


Citat:
tdusko: Ti gresis. Nema sanse da je A3 skuplji 2+ puta od hjundaji I30 samo zbog toga sto je boljeg kvaliteta. Nema S A N S E


Ne mora 2 x biti bolji. Dovoljno je da je bolji, a to je sasvim sigurno.

2 x ionako ne moze niko da definise.


Da li nekome znaci nesto sto je bolje ili ne znaci, to je njegov licni stav. Kao sto kaze Nocni, neko ne vidi razliku izmedju Stojadina i Mercedesa: tj. mozda i vidi, ali mu ona ne znaci nista jer on sa svojim Stojadinom ide samo na pecanje gde mu kupovina Mercedesa ne bi donela nikakve prednosti.


P.S. Audi je sigurno bolji os VWa, a VW je sigurno bolji od Skode, bez obzira sto nekom delovalo da su isti.



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 15.09.2011. u 12:45 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 11:40 - pre 153 meseci
Citat:
Nocni: ^Grijesite, razlike su ogromne...
Da bi to shvatili probajte 10 godina starog audija i 10 godina starog hyundaia i sve ce vam biti jasno.
Nije rijec o statusnom simbolu vec o samoj voznji... hyundai treperi u voznji kao papir i on jeste napredovao ali je i dalje prilicno veliko g o v n o od kola.
Opet ponavljam, sve zavisi od kriterijuma onog koji ce to vozilo da vozi... nekome je dobra i zastava 101.


Sta znaci treperi kao papir? Nema dobro vesanje?

A sto se tice 10g, opet koga briga, pricamo o novim kolima, necu sigurno sada brinuti o tome sta ce biti kroz 10 godina i ici na kartu da kroz 10+ godina necu imati para za druga kola. Uostalom nijedan od proizvodjaca danas nije isti kao sto je bio pre 10 godina, tako da su poredjenja polovnjaka manje vazna u toj prici, zar ne? Ajde malo da ova tema bude od koristi i nama koji nismo zaludjenici kolima, kojima trebaju dobra porodicna kola iz C klase do 20k, cak (blasphemy) da popricamo i o karavanima. U njemu ce deca da se voze, dakle safety first, pa onda udobnost, pa oprema (narocito upravljacka), pa onda na kraju pricamo dal trosi 7.1 ili 7.2 ili ima 126 ili 128hp ili ubrzava za mikorsekundu brze.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 11:58 - pre 153 meseci
Porediti hyundai i audi na papiru vam je isto kao da poredite na papiru hotel sa 5 zvezdica u Bugarskoj sa 5 zvezdica u Dubaiju.

E sad ko razume shvatice.

 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 12:05 - pre 153 meseci
mmix: ne možeš sporiti da je hyundai i30 u svakom pogledu lošiji od audija a3. Jedino što se može sporiti je da li je ta cenovna razlika opravdana ali to je sve stvar tržišta i kolko je ko spreman da plati. Što opet ne znači da je hyundai krš ali da ima nekih mana koje sigurno nema a3 to je sigurno. Ja sam odradio test vožnju novim i30 sa dizel motorom i ono je bilo blago rečeno katastrofa. Pri naglom dodavanju gasa uopšte nemaš osećaj neke čvrstine i utegnutosti već se sve trese. Malo je bila bolja situacija sa benzincem ali i tu bih mogao neke mane da nađem.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 12:26 - pre 153 meseci


Uzimati statistiku sa Balkana i poistovećivati je sa svetskim prosekom, isto je kao i proceniti inteligenciju stanovništva planete, uzorkujući samo ovdašnje blato.

Videćemo kako će presek izgledati za 2011, ali ne verujem da će se značajno promeniti čak i kad bi fabrikovali još 200 afera poput onih u U.S.A.

Pozdrav
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 12:42 - pre 153 meseci
Citat:
jnk: mmix: ne možeš sporiti da je hyundai i30 u svakom pogledu lošiji od audija a3. Jedino što se može sporiti je da li je ta cenovna razlika opravdana ali to je sve stvar tržišta i kolko je ko spreman da plati. Što opet ne znači da je hyundai krš ali da ima nekih mana koje sigurno nema a3 to je sigurno. Ja sam odradio test vožnju novim i30 sa dizel motorom i ono je bilo blago rečeno katastrofa. Pri naglom dodavanju gasa uopšte nemaš osećaj neke čvrstine i utegnutosti već se sve trese. Malo je bila bolja situacija sa benzincem ali i tu bih mogao neke mane da nađem.


Ok, ja to u osnovi ne sporim, ali sporim da je razlika i blizu tolika da opravda toliku razliku u ceni, jednostavno takvo razmisljanje smrdi po svim osnovama i uopste nije u skladu sa svim ostalim industrijama. A tek sporim da je razlika tolika da neko kao ja, ko ima auto star 9 godina, nece dobiti boga oca u poredjenju sa starim autom ako ode na Hyunday full opciju umesto na A3. A3 je ljudi uopste van i razmatranja ovde jer mu cena tek pocinje iznad 20k. Vi uporno tvdite da je dvaput, triput bolji ali ne dajete nikakve dokaze sem "mrda mi se". AKo se mrda, zasto se mrda? Ajmo sad tu ekspertizu o kolima kojom se hvalite i recite "hyundai ima losije xyz i zato se mrda i tebi to znaci zbog a, b, c"

Nemojte da se ljutite na mene ali vi imate bas tu neku elitisticku notu u savetovanju, kao kad bi ja nekome kome treba office masina rekao da kupi i7-980X procesor od 1000evra umesto i7-k2600 koji je 200e jer 980x je*e kevu. Da, ali njemu 980x ne treba u zivotu kao sto mu je i k2600 overkill a pride 980X nije 5 puta bolji od k2600 uprokos ceni, zapravo bolji je samo 5%. I ko kupuje 980x, mamini i tatini sinovi, zrtve marketinga, da se hvale svojim nerd drugarima da imaju 2fps vise u crysisu i korporacije koje imaju vise para nego pameti i ne smeta im da plate 5 puta vise za 5% bolje. Jednostavno po celoj ovoj tematici C kalse kola dobijam isti vibe prljavog marketinga kao za hardware. Vidi mene, ja sam Audi i je*em keve, kupi moj A3 za dvatriput vise para. Mojne tu pricu, ajmo malo cost/benefit analizu.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 12:51 - pre 153 meseci

Citat:
Vi uporno tvdite da je dvaput, triput bolji ali ne dajete nikakve dokaze sem "mrda mi se". AKo se mrda, zasto se mrda? Ajmo sad tu ekspertizu o kolima kojom se hvalite i recite "hyundai ima losije xyz i zato se mrda i tebi to znaci zbog a, b, c"



Procitaj ovu temu od pocetka sve je to vec elaborirano.

Evo npr. jedne 'sitnice', A3 je na 120km/h skoro duplo tisi od Hyundai-a
 
Odgovor na temu

Tyler Durden
Tyler Durden
Beograd

Član broj: 4312
Poruke: 3379
*.verat.net.



+1365 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 12:57 - pre 153 meseci
ma daj mmix ne zezaj
sta ti ocekujes sad, da ti se neko od njih javi i kaze kako si u pravu i kako su oni u stvari kupili brend i da taj audi jeste bolji ali tek nesto, ali svakako daleko toga da je 3x bolji.
nema sanse da bilo ko to prizna.

a analogija sa hardverom i procesorima je skroz na mjestu i sve objasnjava
Beneath civilization's fragile crust, cold chaos churns...
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 12:57 - pre 153 meseci
Naravno da audi nije duplo bolji. Problem u autoindustriji generalno je da ako hoćeš auto koji je za jednu klasu bolji plaćaš eksponencijalno veću cenu. Ni bentli od 250k eur nije 2.5x bolji od S klase ali košta 2.5x više. Ni audi rs3 koji košta 60k nije duplo bolji od neke napucane 2.0 tdi verzije a3 koja košta 30k. Ali to je jednostavno stvar auto industrije jer oni tu vide računicu i imaju kupaca za to a naravno da ta razlika ne vredi već je čisto kupovanje zanimljivije igračke s tim da malo zanimljivija igračka koja vrši apsolutno istu funkciju košta duplo više.

Konkretno što se tiče hyundaia I30 smatram da jedino ima smisla kupiti najjeftinijju verziju jer se za te pare(~11k eur) stvarno mnogo dobija. A plaćati 20k neku napucanu verziju i30ice mislim da nema smisla upravo zbog onih sitnica koje sam naveo koje auto od 20k ne bi smeo da ima. Opet ovo je moje mišljenje zasnovano na vrlo kratkoj vožnji one starije verzije i možda su se u međuvremenu stvari promenile.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 12:59 - pre 153 meseci
Bio je u ovoj temi jedan korisnik iz Hrvatske koji je kupio tada Golf 6 i predlozio da se slika detaljno deo po deo na automobilu i uporedjuje kvalitet sa korejancima.

Posle toga su se 'korejanci' povukli sa teme, nisu prihvatili izazov, a razlika u kvalitetu sa A3 bi bila jos veca.



 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 13:47 - pre 153 meseci
http://www.elitemadzone.org/p2242447
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 17:41 - pre 153 meseci
Citat:
mmix: Ok, ja to u osnovi ne sporim, ali sporim da je razlika i blizu tolika da opravda toliku razliku u ceni, jednostavno takvo razmisljanje smrdi po svim osnovama i uopste nije u skladu sa svim ostalim industrijama. A tek sporim da je razlika tolika da neko kao ja, ko ima auto star 9 godina, nece dobiti boga oca u poredjenju sa starim autom ako ode na Hyunday full opciju umesto na A3. A3 je ljudi uopste van i razmatranja ovde jer mu cena tek pocinje iznad 20k. Vi uporno tvdite da je dvaput, triput bolji ali ne dajete nikakve dokaze sem "mrda mi se". AKo se mrda, zasto se mrda? Ajmo sad tu ekspertizu o kolima kojom se hvalite i recite "hyundai ima losije xyz i zato se mrda i tebi to znaci zbog a, b, c"

Nemojte da se ljutite na mene ali vi imate bas tu neku elitisticku notu u savetovanju, kao kad bi ja nekome kome treba office masina rekao da kupi i7-980X procesor od 1000evra umesto i7-k2600 koji je 200e jer 980x je*e kevu. Da, ali njemu 980x ne treba u zivotu kao sto mu je i k2600 overkill a pride 980X nije 5 puta bolji od k2600 uprokos ceni, zapravo bolji je samo 5%. I ko kupuje 980x, mamini i tatini sinovi, zrtve marketinga, da se hvale svojim nerd drugarima da imaju 2fps vise u crysisu i korporacije koje imaju vise para nego pameti i ne smeta im da plate 5 puta vise za 5% bolje. Jednostavno po celoj ovoj tematici C kalse kola dobijam isti vibe prljavog marketinga kao za hardware. Vidi mene, ja sam Audi i je*em keve, kupi moj A3 za dvatriput vise para. Mojne tu pricu, ajmo malo cost/benefit analizu.


Ja prije rekoh nije auto comp pa da gledas bolja mi je ova ili ona konfiguracija... Onu krajnju mogucnost neke x konfiguracije velika vecina korisnika nece dostici kroz eksploataciju... Ali ovdje mozemo porediti sa ekranom ili sa televizorom npr.
Kako objasniti nekome da je najnoviji sony evolucijom godinama dosao do neke x generacije koja ima fascinantnu sliku i koju ja npr. zelim da platim duplo vise od nekog npr. vivaxa ili neceg slicnog koji ima isto 50 inca i koji je bestbaj trenutno...
Niko ti ne brani da kupis vivax i da uzivas narednih 10 godina ali nemoj mene ubjedjivati da ga je bolje kupiti nego sony i nemoj meni objasnjavati cost/benefit analizu... Znaci niti sam "mamin i tatin" niti su mi pare pale sa neba, necu vivax hocu sony... isto tako necu hyundai ocu toyotu ili ovdje pomenuti audi...

Nerkome se moze objasniti zasto je bolji sony, a kako neko ranije rece, neko ni ne vidi razliku...

P.S. Razlike su jos mnogo vece kod vozila jer ti od ove kupovine zavisi, uslovno receno, i zivot cijele porodice koju vozis sa tim autom po nasim sjajnim putevima i sa nasom sjajnom saobracajnom kulturom i procentima udesa... mnogo je drugih razloga zbog kojih treba kupiti ono sto je kvalitetnije, makar bilo i iz nizeg segmenta ako fali novca. Ako bi sada trebalo da se elaborira kao sto ti rece taksativno pod a, b, c... trajalo bi mjesecima...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 15.09.2011. u 18:53 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Tyler Durden
Tyler Durden
Beograd

Član broj: 4312
Poruke: 3379
*.adsl.verat.net.



+1365 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 17:59 - pre 153 meseci
Nocni,
to je sasvim ok stav, i to je super. Ali kapiras valjda da je tvoj stav primjenjiv na 1,5% populacije u Srbiji. Sto ga potpuno eliminise iz ove price.
Ja bih gotovo sigurno uradio isto kao ti u situaciji da imam para da ne moram da razmisljam o njima. Ali kad ti u najboljem slucaju imas na raspolaganju 15k, od kojih pola izposudjivao, a uglavnom je situacija takva da uzimas kredit od banke gdje te svaka stotina eura gore kosta 5x vise kod vracanja, onda nema mjesta nikakvoj prici o "apsolutno najkvalitetnijem automobilu", nego samo i jedino o cost/benefit prici. Dakle, za te pare sta ima najvise smisla i razuma, i to za svaku pojedinacnu situaciju.

Primjecujem da nisi naveo koliko puta je taj audi bolji od konkurencije, odnosno u kojoj je to relaciji sa cijenom.

Citat:
P.S. Razlike su jos mnogo vece kod vozila jer ti od ove kupovine zavisi, uslovno receno, i zivot cijele porodice koju vozis sa tim autom po nasim sjajnim putevima


A ovo je pomalo i ruzno. Jel hoces da kazes kako ljudi koji voze auto od 10k eura namjerno stavljaju svoje voljene u opasnost jer ne voze auto od 20k?
Ovo je retoricko pitanje i ne trazi odgovor.
Beneath civilization's fragile crust, cold chaos churns...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 18:02 - pre 153 meseci
Citat:
Tyler Durden


A ovo je pomalo i ruzno. Jel hoces da kazes kako ljudi koji voze auto od 10k eura namjerno stavljaju svoje voljene u opasnost jer ne voze auto od 20k?
Ovo je retoricko pitanje i ne trazi odgovor.


Nije retoricko pitanje: odgovor je DA.
Skuplji auto je redovno i bezbedniji auto. Retko kada je to obrnuto.


Demamgogiji nikad kraja.

Na isti nacin se moze "pokazati" da je Trabant iz 68. "isti" a jeftiniji od Hyndaia, kao sto to neko moze uratit poredjenjem Hy-Audi, ali slozicete se da to nema nikakvog smisla.

 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1630389 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.