Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1629074 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.09.2011. u 10:37 - pre 153 meseci
Primetio sam da gomila automobila u poslednje vreme kuburi sa nekim pregredama u gepeku. Sit se nanerviram kad moram da kupujem razne mreže, korpe i ostale kutije da bih držao obaveznu opremu ili neke sitnice koje volim sa sobom da imam. Doduše, primetio da mnogi vole da poneku pregradu uvale kao dodatnu opremu u okviru raznih "flex", "pack", "trip" i ostalih kit kompleta.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.09.2011. u 12:44 - pre 153 meseci
Citat:
StORM48: Primetio sam da gomila automobila u poslednje vreme kuburi sa nekim pregredama u gepeku. Sit se nanerviram kad moram da kupujem razne mreže, korpe i ostale kutije da bih držao obaveznu opremu ili neke sitnice koje volim sa sobom da imam. Doduše, primetio da mnogi vole da poneku pregradu uvale kao dodatnu opremu u okviru raznih "flex", "pack", "trip" i ostalih kit kompleta.



Odlicno zapazanje.

Dizajneri i konstruktori automobila u C segmentu moraju da vode racuna o svim stvarima pa i o tome sto si ti u svom postu napomenuo.






P.S. Sada ce me zlobnici optuziti za brendiranje, al neka. Radnicka klasa je spremna na sve.
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
91.150.71.*



+106 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.09.2011. u 16:52 - pre 153 meseci
Posle toliko godina dosao sam do zakljucka sta definitivno necu kupiti nikada a to su Japanci.Kostaju papreno, kvalitet tragican, delovi katastrofa, dostupnost istih nedaj boze.Nas domen je Nemacka autoindustrija,evropski proizvodjaci koje jos mogu da uzmem u obzir su Italijani.Dakle Fiat je izbor broj jedan za manje automobile, za klasu srednjih automobila Fiat Bravo pun pogodak.Za srednju klasu Audi , BMW.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.dip.t-dialin.net.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.09.2011. u 17:33 - pre 153 meseci
Milojkovicu,

Da ne bi opet uletali u beskonacni flejm, mozes li malo konkretnije i sa malo opiljivijim argumentima da pojasnis zasto je recimo gore pomenuta honda civic za 16 000 losa kupovina, tacnije zasto je losija od onoga sto nudi konkurencija iz evrope(DE i ITA). Na prvi pogled deluje da se dobija dosta za te novce.

Hvala
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
91.150.71.*



+106 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.09.2011. u 21:39 - pre 153 meseci
u delu pitanja sam si dao vec deo odgovora, a to je da kod Honde Civic to sve "deluje" a kod Fiat brava to zaista jeste.
Sve je na strani Evropljana, delovi , servis, odrzavanje, bas sve.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.09.2011. u 00:29 - pre 153 meseci
Svako ima pravo da iznese svoje misljenje.

Jedan od elemenata koji kofigurisu prilikom odlucivanja o kupovioni vozila jeste lakoca i cena servisiranja tokom eksploatacije.

Ovo je vec receno jos na prvim stranicama ove teme.

P.S. Milojkovicu,

ne zive svi diskutanti u temi u Srbiji. U Svajcarskoj, na primer, sasvim korektno se odrzavaju istocna vozila.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.09.2011. u 00:34 - pre 153 meseci
A je l'?

Pa i ja sam izneo svoje mišljenje, a ono glasi da Milojković nema pojma o tome o čemu pokušava da piše. Očigledno je da japanski auto u životu nije video. Koja je to argumentacija "Civic samo liči"?

Ono što je napisao je tako tipično za ljude koji gaje predrasude prema određenim brendovima ili (još gore) zemlji porekla. Koliko sam se ja gluposti naslušao o italijanskim vozilima, a i hvalospeva o nemačkim, pomislio bih da sam stvarno baksuz, a da su ljudi koji voze sve italijanske automobile, u stvari budale.

Jedno je iznositi argumente u korist nekog konkretnog modela, pa i iznositi kritike u vezi nekog drugog, ali ovo je generalizacija koja veze nema sa realnošću i čitaoce navodi na pogrešne zaključke.

EDIT: Tek sad sam video postscriptum... slažem se. Ali - japanska vozila (ograničavam se na Toyotu i Mazdu, jer sa njima imam iskustva) se održavaju odlično i kod nas. Mislim na kvalitet usluge u servisima, ekspeditivnost itd.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.09.2011. u 00:54 - pre 153 meseci
Mozda se dobro odrzavaju kod vas, ali se ne odrzavu dobro kod nas.

Vazi ono isto sto sam napomenuo i Milojkovicu, a sto cesto u svojim postovima umem da kazem: Ne sastoji se Srbija samo od Beograda.

Mnogi vozaci, vlasnici vozila, mislim prvenstveno na one iz unutrasnjosti, ne obozavaju da im se servis nalazi na 100 km od mesta stanovanja. Pogotovo ako u svojoj blizini iamju pristojan servis za neko, na primer evropsko vozilo, ili jos vaznije, imaju nekoliko servisa za evropsko, a ni jedan za istocno vozilo. Jedan od razloga zasto ne kupuju "Japance" moze biti bas to.

I o ovome je bilo reci na prvim stranicama ove teme.


P.S. Ne mozes ni ti ni bilo ko drugi znati da li i koliko Milojkovic ima ili nema pojma; niti je tema o tome da li Milojkovic ima pojma.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.09.2011. u 01:10 - pre 153 meseci
Reči govore dovoljno o njegovoj ozbiljnosti. Nemam ja zašto da pretpostavljam ovako ili onako.
Ja njega ne poznajem, ali umem da čitam. Kada neko napiše onakav post, mora da argumentuje.

I izvini, kada neko napiše:
Citat:
Kostaju papreno, kvalitet tragican, delovi katastrofa, dostupnost istih nedaj boze.

...itekako iz toga mogu da vidim koliko zna, jer se u boldovanom delu uopšte ne dotiče podrške u ruralnim delovima zemlje, nego kvaliteta automobila, bez geografske odrednice. Braniš neodbranjivo stanovište.

Uzgrad, imati servis u nekom mestu ne znači imati sigurnost. Mnogi od tih "servisa" su obične prčvare kojima ni toljagu ne bih doneo na popravku. Na žalost, to znaju samo oni upućeniji, koji su ciljano došli u servis. Oni koji dolaze "jer se nešto pokvarilo", oni naebu, a da toga nisu ni svesni. Ošiša ih "majstor" kao ovce.

EDIT: Ovde je spisak ovlašćenih servisa po brendovima. Ako malo prošaraš po listi, videćeš da japanski proizvođači uopšte nisu u podređenom položaju kada su servisi u pitanju. E sad, ako je primarno ono što nije na spisku (prčvare), onda šta reći - so be it.

Pozdrav

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 19.09.2011. u 02:25 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
91.150.71.*



+106 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.09.2011. u 01:32 - pre 153 meseci
Tek sad vidim koliko pojma nemas o materiji.Da umes da citas( i razumes to sto procitas) ne bi pisao to sto pises.
Imati servis u mestima koja nisu Bg je vrlo bitno a o dostupnosti delova i njihovoj ceni tek tu si u deficitu.
Sta reci za cenu katalizatora toyote yaris 1.0vvti iz 2001 koja iznosi ni manje ni vise nego 146.000 din i plus se ceka jedno...
pa...hm okvirno tri nedelje.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.09.2011. u 01:49 - pre 153 meseci
Da, da... a koliko košta sonda za G4 npr?

NE-turska, nego originalna, u servisu, bez zamene.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
91.150.71.*



+106 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.09.2011. u 03:24 - pre 153 meseci
Bosch od 3700 do 7200.
Febi od 2700 do 5400
Polovna od 20 do 30 evra original.
Original nova 11.200 din.
Protokomer original 12.700
Bosch 6300
VDO 5700

Za kantu Yarisa 1.0 vvti iz 2001 sonda 17.900. a protokomer 18.200.
Golf je klasa za Yarisa a cene delova povoljnije sta reci vise.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.09.2011. u 08:40 - pre 153 meseci
Citat:
StORM48: Uzgrad, imati servis u nekom mestu ne znači imati sigurnost. Mnogi od tih "servisa" su obične prčvare kojima ni toljagu ne bih doneo na popravku. Na žalost, to znaju samo oni upućeniji, koji su ciljano došli u servis. Oni koji dolaze "jer se nešto pokvarilo", oni naebu, a da toga nisu ni svesni. Ošiša ih "majstor" kao ovce.

EDIT: Ovde je spisak ovlašćenih servisa po brendovima. Ako malo prošaraš po listi, videćeš da japanski proizvođači uopšte nisu u podređenom položaju kada su servisi u pitanju. E sad, ako je primarno ono što nije na spisku (prčvare), onda šta reći - so be it.


To naravno nije tacno,

Mnogo vise dobrih, pre svega odgovornih majstora rade u tim, kako kazes prcijama. Svojevremeno sam planirao da kupim neko Renoovo vozilo i bio sam odlucan odreci se garancije u startu samo zato sto, poznavajuci pojedine likove u to vreme, nisam zeleo nositi automobil u ovlasceni servis. Isto vazi i za ostale proizvodjace nevezano za marku i poreklo automobila.

Ima tu i logike. Vlasnik velikog servisa pre svega gleda profit i on mu je na prvom mestu. Osim toga, takvi likovi se najcesce uopste i ne razumeju u same popravke.

Problem nastaje kada njegovi radnicvi nauce da rade, nakon sticanja jednog, relativno skromnog iskustva i kada osete da vise vrede nego sto ih gazda placa, a gazda nema nameru da im podigne platu.

Tada nastaje ono najgore, zbog cega bih rado izbegao pompeznu zgradu sa velikom reklamom. Gazda takvog radnika otpusti, odnosno radnik sam odlazi, nacesce u neku svoju "prciju", i nastavlja rad samostalno, a ovaj prima novog zutokljunca.

I to tako kod nas u SRBIJI funkcionise u nedogled godinama.

Cudno je da to ne znas.

Tagodje, i o ovome je na AZ pisano vise puta.

P.S. Pometnju u diskusiju, nemoj da se ljutis, unose bas oni koji "padnu sa Marsa", misle da nesto znaju, nisu procitali teme o kojima se diskutuje i onda nastaje konflikt i cascavanje poput ovoga sto si doziveo ovde na AZ.

(Ne zelim da verujem da su tvoje namere druge prirode. Isto tako ne zelim, ni tebe, a ni bilo kog drugog da diskvalivikujem kod diskusija jer uvek postoji prostor da se ona kao takva dopuni, ili prosiri sto, svakako ide u prilog ovom forumu.)


Apropoo cena:
Na primer generalka za "egzoticni" Voyager kosta od 2 do 3 puta vise nego za na primer Sharan, automobil u istoj klasi. Osim toga, takva generalka traje od 3 do 10 puta duze od spomenutog VAGa. Ako kazem da VAG predje do generalke 2 do 3 puta vise kilometara, onda je jasno da su dodatni komentari suvisni.
Slicno vazi i za druge "egzoticne" modele "egzoticnih" proizvodjaca.

[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 19.09.2011. u 09:53 GMT+1]
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.09.2011. u 10:30 - pre 153 meseci
Ne pazi... sve ja razumem. Ali argument da sam "pao s marsa" možda stoji kada se priča o nivou forumske diskusije gde svako škrabeta šta hoće i potpuno je neproverljivo koliko ima iskustva o tome o čemu piše. Ja nisam video da Nocni piše ovo što piše Milojković, a nek' izvine drugopomenuti, Nocni mi deluje daleko ozbiljnije i suvislije sa svojim postovima, generalno. Malo je ljudi koji imaju želudac da repliciraju na postove poput Milojkovićevih.

A što se servisa tiče, ja stvarno nekad nisam siguran da li se vi samo pravite da ne umete da pročitate ono što pišem ili šta - JA PIŠEM O SOPSTVENIM iskustvima sa brendovima/servisima, a većina zagovornika "nemačko auto ili smrt" filozofije, uglavnom nikad nije ni vozila nešto drugo. Ko je tu manje pristrasan i zaslepljen? Pogotovo što se u poslednjih par postova rasprava vodi između vlasnika/korisnika automobila šireg opsega brendova, i pristrasnog majstora koji navodi vodu na svoju vodenicu (mislim, potpuno razumem da mu je u interesu da ljudi što više voze "nemce", jer će inače ostati bez zarade). Potpuno je irelevantna priča o žutokljuncima, jer je to OPET jedna od generalizacija. Servisi u koje ja vozim (ne "nosim", jer nikad nisu u neupotrebljivom stanju) svoje automobile, drže iste majstore godinama. Ne sećam se da sam novu facu video već godinama, osim možda na prijemu vozila

A za mene je najrelevantniji podatak koliko ja prelazim kilometara između dva kvara. Da kucnem u drvo, sa japancima je period između dva kvara zasad nepoznanica. Redovni servisi su dovoljni. To ne bih mogao reći za Pežo i VW, na žalost. Ako pričamo o VW grupi, kod Audija sam menjao samo metlice brisača (opet ne računajući ono što se obavezno menja u određenim intervalima). Dakle, u mojim očima, Audi je sjajan. Ali je i dosta skuplji od većine ostalih.

A ako nema servisa za normalne automobile, ima i za to rešenje - IMT.
Mislim stvarno - nema servisa u nekom pograničnom selu i to znači da brend ne valja? Daj bre, uozbiljite se više.

@Milojković
Cene (barem ovu konkretnu) si spustio, drastično. Samo da primetim. Pitao sam tačno ono što znam koliko košta.

Pozdrav

P.S. E da... cena generalne me ič ne zanima. Imao sam prilike to da radim na ruskom kršu i hvala, ali ne hvala - auto treba menjati mnogo pre nego što dođe do tog stadijuma.

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 19.09.2011. u 11:46 GMT+1]
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.09.2011. u 10:50 - pre 153 meseci
Meni je taj ovlašćeni servis kod VW-a jedan od preovlađujućih razloga zašto ne bih više uzimao više vw. Kobajagi rasprostranjena servisna mreža a ima samo 2 ovlašćena servisa u BG(tj. drugi je u borči) i ne mogu se odlučiti koji je gori(porsche borča verovatno). Doduše trenutno mi nijedan model vw nije primamljiv.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.09.2011. u 12:21 - pre 153 meseci
Citat:
zarsilic: Mozda se dobro odrzavaju kod vas, ali se ne odrzavu dobro kod nas.

Vazi ono isto sto sam napomenuo i Milojkovicu, a sto cesto u svojim postovima umem da kazem: Ne sastoji se Srbija samo od Beograda.

Mnogi vozaci, vlasnici vozila, mislim prvenstveno na one iz unutrasnjosti, ne obozavaju da im se servis nalazi na 100 km od mesta stanovanja. Pogotovo ako u svojoj blizini iamju pristojan servis za neko, na primer evropsko vozilo, ili jos vaznije, imaju nekoliko servisa za evropsko, a ni jedan za istocno vozilo. Jedan od razloga zasto ne kupuju "Japance" moze biti bas to.

Ja mislim da sam bas sa tobom imao diskusiju oko ovoga...i dosli smo do nekog zajednickog zakljucka.

Tada smo takodje razmenjivali cene delova za japance i VAG i manje vise su cene iste ili slicne, originali i ovlasceni servisi su skupi kod obe strane, dok zamenski delovi i free servisi imaju gotovo jednake cene usluga.
Drugo, japanski automobili imaju jednostavnije sklopove pa je uglavnom lakse nesto rasklopiti...ali to je posao servisa.

U pravu je i storm sto kaze da vi niste ni vozili niti ste se bavili japanskim vozilima, ne razumem zasto ne verovati iskustvu sa korisnicke strane (vi gledate stranu servisera)?

Citat:
zarsilic
Apropoo cena:
Na primer generalka za "egzoticni" Voyager kosta od 2 do 3 puta vise nego za na primer Sharan, automobil u istoj klasi. Osim toga, takva generalka traje od 3 do 10 puta duze od spomenutog VAGa. Ako kazem da VAG predje do generalke 2 do 3 puta vise kilometara, onda je jasno da su dodatni komentari suvisni.
Slicno vazi i za druge "egzoticne" modele "egzoticnih" proizvodjaca.

Ne znam tacno koliko kosta generalka za tog voyagera...ali (ima tema) nedavno sam imao udes sa mazdom, steta je procenjena skoro totalna (videcu jos sa osiguranjem) i bas sa komsijom (koji ima passata) diskutujemo da li bi bolje prosao da imam vagena....zakljucak je da je sve isto, ako zelim kvalitetno da popravim auto kostace isto jedan i drugi, ako hocu da nabudzim mozda bi samo lakse nasao polovne delove.
Delova ima i original i zamenskih, ono sto nije na lageru stize za 5-7 dana.

Auto nisam popravljao, prodat je istog dana kada sam ga dao u oglas.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.97.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.09.2011. u 12:42 - pre 153 meseci
to za Japance da nema delova je sada ipak stara priča. 90-tih ništa nisi mogao da nađeš za njih a za VAG i MB si imao varijantu Šapca (kao i za pojedine Fijate)
Na sreću, ta vremena su prošlost. A kada neko kupuje nov auto, treba da gleda i servisnu mrežu naravno, ali se stiče utisak da su svi ovlašćeni preskupi, bilo koja marka u pitanju, tako da mu dođe na isto.
Prednost jedino imaju nemačka vozila kada je u pitanju naknadno održavanje, a verujem da gomila ljudi koja kupuje nov auto ne razmišlja o tome.

Prednost Nemaca je naravno i u post-prodaji, ali se, po meni, ta prednost gubi u početno većoj ceni i u popriličnom riziku od krađe...
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.09.2011. u 12:46 - pre 153 meseci
@Bakara
Nisu bile iste cene. Za Mazdu je originalni retrovizor, cini mi se da smo njega gledali, bio duplo skuplji (160 vs 350 eura).
Samo cena aftermark delova je bila podjednaka, sto je razumljivo.

Honda je jos skuplja.

Tacno je su "Japanci" jednostavniji. Odnosno tacno je to da su Japanci BILI jednostavniji.

@jnk

i tvoj automobil spada u "egzoticne" modele. Nebitno je sto je rec o VWu. Za Srbiju je on "egzotican" pa za njega vazi isto ono sto vazi i za sve ostale egzoticne modele nevezano ko stoji iza njih kao proizvodjac. Nije on jedini, ima ih jos

Kvalitetna podrska postoji samo za one tipove i modele koji su predvidjeni za odredjeno trziste. U ovom nasem slucaju: Srpsko trziste.


U nasem kraju je obrnuto: VAGov servis je na svakom koraku. Na primer, u svom okruzenju postoji jedan ovlascen i najmanje 20 neovlascenih ali odlicnih, pouzdanih i relativno jeftinih. Za razliku od VAGa ne postoji ni jedan normalan za bilo koje istocno vozilo.

Zbog toga kazem da je vazno iz kog se ugla posmatra citava problematika: nekom je primarno nesto, nekom drugom je to nesto nebitno, a vazno mu je nesto trece itd. te sam predlozio u jednim od prehodnih postova da se definise taj ugao posmatranja.

Na primer, postavljacu teme nije bitno nista od vecine nabrojanih stvari. Njemu su vazna tehnoloska dostignuca i skoro nista vise od toga. On sebe u svom buducem vozilu vidi na sasvim drugi nacinm.
U stvari, svako od nas, sebe u buducem vozilu vidi na samo svoj nacin.
Na primer meni se na prva 3 mesta nalazi podrska (zato me Pentax i ne zanima mada je najbolji.)
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.09.2011. u 12:52 - pre 153 meseci
^Pa kako se prodaje u inostranstvu, izgleda im podrška nigde ne valja!

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.09.2011. u 13:02 - pre 153 meseci
Citat:
StORM48: ^Pa kako se prodaje u inostranstvu, izgleda im podrška nigde ne valja!

Pozdrav


?

http://www.google.com/#hl=hr&a...0ba0e&biw=1314&bih=763

Da ne razvlacimo temu, uglavnom je sve receno ovde:

http://www.elitemadzone.org/p2434288

pa MOLIM TE procita da ne ispada da si stvarno pao sa Marsa.


Citat:
etjen: to za Japance da nema delova je sada ipak stara priča. 90-tih ništa nisi mogao da nađeš za njih a za VAG i MB si imao varijantu Šapca (kao i za pojedine Fijate)
Na sreću, ta vremena su prošlost. .


i ovo

Citat:
etjen

Prednost Nemaca je naravno i u post-prodaji, ali se, po meni, ta prednost gubi u početno većoj ceni i u popriličnom riziku od krađe...


Mislis da ove dve misli mogu u jedan post?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1629074 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.