Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612090 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 15:18 - pre 137 meseci
Nebojsa, nisi mi odgovorio na konkretna pitanja... ovi audiji koje sam pominjao su nova auta... tacnije, mislim da ce se RS5 cabrio tek isporucivati iduce godine... gdje mu je turbina i kako ti tu ne smeta aluminijumski motor a smeta ti kod GT86?
Nema potrebe poredjenje sa monitorima i ubacivanje bmw-a koji nije predmet rasprave.

Nemanja, nema nikakve potrebe da mi se obracas vise a jos manje potrebe ima da ti meni bez ikakvog postovanja govoris da ne persiram sebi ili koliko godina se bavim necim... ne znam otkud ti sloboda da mi se tako obracas a ne poznajemo se... to je svojstveno slinama a ne ozbiljnom forumu kakav je ovaj...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 15:30 - pre 137 meseci
Citat:
Nocni:
Ajde prosvijetli nas onda pa nam reci kojem segmentu pripada?
Mozda mislis da vozilo koje je sa dvoje vrata ne moze da bude u C segmentu?
Segmenti se klasifikuju po velicini vozila valjda a ne po cijeni...
Usput nam mozes reci i kojem segmentu pripada ovaj mini moris od 50K eura


Taj Mini, pripada karting kategoriji

Daleko je on od bilo kog krstenog segmenta.


Kod VAGa je jasna situacija jer su vrlo precizno definisane platforme pa lako mozes pronaci na Vikipediji koji model kom segmentu pripada.


Nego da ja pitam nesto tebe:

Svaki put kada spomenem Dakar reli i neprikosnovenu pobedu Tuoarega ti odreagujes tako sto obrazlozis da je tu rec o jako skupom modelu koji, ne znam, verovatno dolazi sa Marsa, pa kada se takmicenje okonca, vracaju ga ponovo na Mars, a onda u jednoj ovakvoj temi spomenes ovo:

Citat:
Ako ces u krajnost, gdje je turbina na R8 GT recimo koji kosta 250.000 eura? Zasto je nema?


postavljajuci pitanje kako je moguce da jedan R8 GT nema turbinu?

I odmah jos jedno pitanje koje ima direktne veze sa ovom temom.

Na Oktaviju si stavio primedbu da lici na Audi i da ti se zato ne dopada jer glumi Audi, a ovde kazes ovo:

Citat:
Daj malo nam ispricaj o audiju R8 GT kao za toyotu GT86 kako ima aluminijumski motor i kako ima kompresiju 12.5:1


Da li sam ja to pogresno razumeo, ili si to mozda pronasao slicnost izmedju Toyote GT86 i Audia R8 GT


P.S. http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_B_platform#MLB

ovde se nalaze svi potrebni podaci vezani za platformu spomenutog modela.


Inace, svojevremeno, a ni sada nije nista drugacije, vozila poput kupea, rodstera i isl. svrstavani su u posebnne kategorije bez obzira na duzinu i medjuosovinsko rastojanje.

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 23.12.2012. u 16:40 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.dynamic.sbb.rs.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 15:31 - pre 137 meseci
Citat:
Nocni
Nemanja, nema nikakve potrebe da mi se obracas vise a jos manje potrebe ima da ti meni bez ikakvog postovanja govoris da ne persiram sebi ili koliko godina se bavim necim... ne znam otkud ti sloboda da mi se tako obracas a ne poznajemo se... to je svojstveno slinama a ne ozbiljnom forumu kakav je ovaj...


Onda bih te zamolio da se ti prvi ne obracas licno, sto stalno ovde cinis, i time svu svoju strucnost stavljas u drugi plan ... Narocito kada u necemu nisi u pravu, sto naravno nikada ne priznajes. Sto se mene tice, mogu i ignorisati sve tvoje postove.
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 16:02 - pre 137 meseci
Citat:
Zarko Silic:

Svaki put kada spomenem Dakar reli i neprikosnovenu pobedu Tuoarega ti odreagujes tako sto obrazlozis da je tu rec o jako skupom modelu koji, ne znam, verovatno dolazi sa Marsa, pa kada se takmicenje okonca, vracaju ga ponovo na Mars, a onda u jednoj ovakvoj temi spomenes ovo:

Lada Samara je 1991 zavrsila Dakar reli na 5tom mestu. Pretpostavljam da je to krucijalni dokaz kako je svojevremeno taj auto bio, ovde popularnim izrazom receno, azdaja svoje klase
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 16:14 - pre 137 meseci
Svojevremeno je i Topyota imala Supru.

Svojevremeno je svojevremeno, a sad je sad.

Ovi svojevremeni podsecaju na krompir zato sto im se sve sto vredi nalazi pod zemljom.
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 16:23 - pre 137 meseci
Pusti to, posto je u pitanju nacin na koji se ponekad, ili bolje receno pocesto, u ovdasnjim diskusijama izvodje razni zaključci. Daklem deder reci nam da li je u skladu sa proklamovanim principom,tj da iz rezultata na Dakar reliju sledi preporuka za stock model, istina da je i stock samara bila ozbiljan auto, prakticno rame uz rame sa tadasnjom WV perjanicom klase ili ne?

[Ovu poruku je menjao pri3rak dana 23.12.2012. u 17:34 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 16:46 - pre 137 meseci
Tada je Golf 2 bio najobicniji krompir, uvenuo izmedju Toyote, Nisana i Mitsubishija. Samara je iz slicne fele(koncepcije), samo mnogo ozbiljnije uradjena.

A onda se, na Balkanu, dogodio napad na Vogoscu, i preko 20000 krompira je dospelo u sake korisnika po bagatelnim cenama.
Pa je, za doticne novce, bio planetarna "najbolja" kupovina ikada... to se ne moze osporiti

Poz
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 17:09 - pre 137 meseci
Citat:
Zarko Silic:Svaki put kada spomenem Dakar reli i neprikosnovenu pobedu Tuoarega ti odreagujes tako sto obrazlozis da je tu rec o jako skupom modelu koji, ne znam, verovatno dolazi sa Marsa, pa kada se takmicenje okonca, vracaju ga ponovo na Mars...

Ne znam gde te primerke vraćaju, ali ja mogu da jemčim da moj nije bio sa Marsa, a još manje je bio za Pariz-Dakar.

Nisam doduše nikad imao problema sa terenskom vožnjom njime. Mnogo češći problem je bio doći do nekog terena, a da se ne popali jedno 3-4 lampice za sonde/senzore i razne druge kruške i narandže.

Znači, tako gledano - onda sam ja doveden u zabludu od strane VW-a, jer sam mislio da su to isti automobili (hipotetički gledano, jer naravno da nisam to mislio; međutim, izgleda da to mišljenje nije načisto iskorenjeno?)? Ako pak jesu, čudi me da njima neko uspeva da prođe dotičnu deonicu.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 17:38 - pre 137 meseci
Noćni, nemam snage da odgovaram na baš sve provokacije, upadice i slično, ali evo tebi još ovaj put, samo te molim da ne provociraš više jer nema potrebe
Citat:
Nocni: mislim da ce se RS5 cabrio tek isporucivati iduce godine.... kako ti tu ne smeta aluminijumski motor a smeta ti kod GT86?

Nigde nisam rekao da mi aluminijumski motor smeta, samo sam rekao da takav motor emituje veliku količinu buke, neuporedivo veću od buke motora sa gray cast iron blokom. A RS5 takođe ima i neuporedivo bolju izolaciju buke od GT86.

Niko ko je vozio RS5 ili sličan auto buku nije ni pomenuo, a kod onih koji su vozili GT86 buka je prvi dojam.

Prema tome,

- GT86 je mali jeftin auto sa slabom izolacijom i zato je kod takvog auta bitno da buka samog motora ne bude prevelika, jer nema šta da je ublaži.

- RS5 i slični automobili su premium modeli i kod njih je nebitno od čega je blok, jer je izolacija na tim autima odrađena vrhunski.




[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 24.12.2012. u 05:48 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 18:52 - pre 137 meseci
Evo pogledajte malo cjenovnike auta i djelova za obicna wrc vozila... tacnije za najmanju fiestu koja se moze kupiti i privatno ali to nije takmicarski model... http://dnevnik.hr/vijesti/auto...odrzavanje-wrc-automobila.html
Pa menjac sa letvom volana pumpom i amortizerima kosta 100.000 funti

E onoliko koliko ovakva fiesta ima veze sa onom obicnom osnovnom od 10.000€ toliko ima i takmicarski terenski auto koji se koristi za reli sa obicnim...

Ovakva fiesta izadje negdje oko pola miliona a same "ulaznice" u wrc takmicenje kostaju vise miliona... Koliko kosta razvoj jednog takvog vozila i koliko trose timovi bolje da ne pominjemo...

Onda samo mozemo orjentaciono da zamislimo koliko kosta takmicarski tuareg koji je sposoban da pobijedi na reliju Pariz-Dakar... mislim da sam male cijene navodio kad smo raspravljali o tome...

Citat:
Petar Jankovic - Automagazin:
Od 1999-te godine SWRT je napravio preko 100 WRC menjača, a od 2004-te godine preko 50 WRC diferencijala. Svaki menjač košta oko 75.000 funti i potrebno je 85 radnih sati da se sklopi, plus tri sata testova da bi dobio odobrenje za učešće na reliju. Zajedno sa diferencijalom prenosni mehanizam Impreze WRC se sastoji od preko 700 delova. 16 sati je dovoljno da se uradi jedan diferencijal čija cena dostiže 20.000 funti. Smanjenje troškova se postiže istim delovima u prednjem i zadnjem, dok je centralni diferencijal jedinstven.
U menjač staje 4.5l ulja a radna temperatura u toplijim krajevima dostiže i 120C što zahteva posebne hladnjake. Brzine kao i kod putničke verzije i dalje “idu u H” ali uz pomoć hidraulike i elektronike svaka od 3.500 promene brzine po reliju se obavi za samo 0.1 sekundu. Ispunjen uljem menjač teži 95kg a diferencijal 25kg. Timu mehaničara je potrebno od 10 do 12 minuta da zameni zadnji diferencijal i menjač...


[Ovu poruku je menjao Nocni dana 23.12.2012. u 20:04 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 19:05 - pre 137 meseci
Citat:
Nocni: Pa menjac sa letvom volana pumpom i amortizerima kosta 100.000 funti


Kakvom pumpom?
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 19:17 - pre 137 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:...neuporedivo veću od buke motora sa gray cast iron blokom...

Radi opšteg kvaliteta diskusije, nije li prostije to nazvati domaćim imenom - sivi liv?

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 19:19 - pre 137 meseci
Pumpom serva koja ide uz letvu naravno, procitaj tamo... prvo se kupi auto od 270.000 funti ali on je samo ulaznica sa dalje troskove...

Citat:
Spomenuti paketi uključuju tako kompletan set za mjenjače, dijelove karoserije, letvu volana i pumpu, te amortizere a cijena iznosi vrtoglavih 100.000 funti

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 20:07 - pre 137 meseci
WRC nema veze sa Paris Dakar, mada ni Pariz Dakar nema veze sa Pariz Dakar relijem

Poz
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 20:37 - pre 137 meseci
E da, nisam odgovorio na ona pitanja gore... Naravno, ne pada mi na pamet poredjenje audija RS i tojote... Audijima iz serije RS se mora skinuti kapa jer je to segment za sebe i mnogo su dobri vec godinama unazad...
Sto se tice toga da mi je skoda ruzna jer glumi audija... nije bas lako za objasniti... evo npr. na isti nacin kao skoda ruzan mi je onaj seat exeo koji je cak i napravljen na platformi B7 audija i lici mu kao jaje jajetu ali meni je ruzan a taj stari tip audija mi je odlican i cak mi je ljepsi od ovog najnovijeg... posebno karavan...
Mislim da moje misljenje dijeli dosta ljudi sto pokazuje i ocajna prodaja tog seata... Da mu covjek zakaci znak audija na volan nebi niko primijetio razliku...





[Ovu poruku je menjao Nocni dana 23.12.2012. u 22:01 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.12.2012. u 00:00 - pre 137 meseci
Citat:
StORM48:
Citat:
Nebojsa Milanovic:...neuporedivo veću od buke motora sa gray cast iron blokom...

Radi opšteg kvaliteta diskusije, nije li prostije to nazvati domaćim imenom - sivi liv?

Pozdrav

Može u principu, ali to nije običan sivi liv, nego u njemu ima dosta primesa koje su specijalno odabrane i dozirane tako da ublažuju zvuk.

Žare kao mašinac je čini mi se negde navodio koje se sve primese stavljaju, tako da bih ja to pre nazvao specijalizovanom legurom za blok motora.
 
Odgovor na temu

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+726 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.12.2012. u 06:19 - pre 137 meseci
hah fascinantno. prvi put vidim ovog seata, izgleda kao bedna kineska kopija. ali ako je blizu audijevog kvaliteta cudi me da nije postigao uspeh na siromasnijim trzistima..
da li se ovaj model prodavao kod nas, nikada ga nisam video na ulici?

gt86 nema iritantan zvuk motora. nisam asnik, ali dovoljno sam ga dugo vozio.
ne bi me cudilo da vlasnici tog automobila cak pojacaju zvuk otvorenim usisom, protocnim loncem i sl.
gotovo svaki dizel motor proizvodi vecu i iritantniju buku od zvuka tog boksera.
2.0tdi koji vozim proizvodi vecu buku u leru i malim obrtajima od gt86, pa me to nikada ne bi oteralo od ovog tdi motora i automobila.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.12.2012. u 08:54 - pre 137 meseci
Nije Audiev kvalitet. Nije ni VWov kvalitet, ali je jos dalje od kineskih kopija. Seat je generalno solidan automobil, mada je tacno da nema trzisnog uspeha. Bar ne toliko koliko zasluzuje.

Sto se kvaliteta tice, kod VAGa je jasna hierarhijska lestvica i preskoci se retko desavaju. Ako se to slucajno i dogodi vec u narednoj generaciji, greska se ispravlja. Jako je mala verovatnoca da se kod njih za manje para dobije kvalitetniji automobil.
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.cust.nbox.cz.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.12.2012. u 12:21 - pre 137 meseci
Zare moze li jedno hipoteticko pitanje? :)
Tvoj izbor, Golf MK7 sa svim mogucim naguranim cca 35.000e ili nesto drugo?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.12.2012. u 12:22 - pre 137 meseci
Kineskih kopija?..Kinezi rade originale!

http://en.wikipedia.org/wiki/Shanghai_Volkswagen

Poz
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612090 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.