Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1627497 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

pisacc

Član broj: 307554
Poruke: 108



+33 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.01.2013. u 22:48 - pre 137 meseci
Sviđa mi se to što imamo dva moderatora čiji se stavovi prema Golfu razlikuju kao dan i noć .

Da je drugačije, ne bi valjalo. Ovako je baš zanimljivo

Nego, što se tiče automatskog kočenja u slučaju lančanog sudara... kako to radi? Ja nešto ne bih voleo da mi auto automatski koči, naročito zato što ja obično izbegavam prepreku umesto da kočim. A izbegavanje + oštro kočenje može da napravi problemčiće čak i pored svih silnih ABS/ESP/TRTPRD sistema

A što se tiče stavki "ručice u boji vozila... retrovizori u boji vozila...", pa to je jako korisna oprema... za prodavca, kada kupuješ nove. Retrovizor u boji vozila je (zadnji put kad sam pitao) bio nekoliko puta skuplji nego crni . A razlikuje ih to da li je maska obojena ili nije Eeeej, boja se bre skupo plaća, a oni to nude za bagatelu
 
Odgovor na temu

Ljutenica_Zimnica
student

Član broj: 231844
Poruke: 68
94.228.238.*



+80 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.01.2013. u 08:53 - pre 137 meseci
Nomo' samo da se svadjate. Drugari ste.
Najbolji auto C segmenta je onaj koji najbolje sluzi svog vlasnika i kojim je vlasnik zadovoljan.
Eto, mystery solved :)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.01.2013. u 10:39 - pre 137 meseci
Ne svadjamo se taman posla. Nije to razlog za svadju. Ja samo zastupam drugaciji pogled prema koncepciji vozila.

Sto se tice sistema za kocenje NAKON sudara, za izbegavanje daljnjih udara, i eventualno zaustavljanje vozila bez ucesca vozaca, to je principijelno dobar sistem za neke situacije, a ako je dobar za neke, onda je u sustini koristan.

Narocito ako se na You Tube pogledaju nesrece, snimljene kamerom is kokpita, veliki procenat je sa opasnim naknadnim udarima, dok vozac verovatno nema mogucnosti u zguzvanom prostoru da koristi komande.

Naravno, lupanja pri enormnim brzinama su prilicno definisana, vrlo su velike stete i po vozilo i po zdravlje putnika, tako da nikakav sistem, osim nekog cekica u kabini, koji bi na vreme "opametio" vozaca, ne pomazu

Poz
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.149.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.01.2013. u 19:45 - pre 137 meseci
Citat:
vladd:
I kada se sve sabere, ono sto donekle valja u G7, zalazi u cenovni rang 30k€, teako da niko nepristrasan(neovisan od VW-a) i nema potrebe da posmatra doticni model. Postoje mnogo "bolje kupovine" za te pare...takodje "njemci"(pasat, A4) a posebno da ne spominjem sve ostale, i zanimljivije i egzoticnije i lepse automobile..


@Vladd
Moze li neki primer za te egzoticnije i lepse automobile bio bih zahvalan :)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.01.2013. u 20:25 - pre 137 meseci
Pasat, recimo 2.0TDI, za 25500 evra(lepsi i upotrebljiviji), Focus ST(svakako egzoticniji sa 250KS) za otprilike toliko.., uz nesto opreme do 28000..itd..

Ovako napamet..bez "istrazivanja" trzista

Poz

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.149.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.01.2013. u 20:34 - pre 137 meseci
Sto se tice lepote za oba se slazem :) Samo sto Focus ST zalazi u 35-40k.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.01.2013. u 20:37 - pre 137 meseci
Pa i ne bas..
http://www.mojnoviauto.com/novi-automobili/2010-ford-focus-st


Mada bi trebalo proveriti aktuelnu cenu, sumnjam da je otisao cak do "ozbiljnih"..

Ali izgleda da si u pravu, onda "nudim" Mustanga, za "muscle" varijantu..

Poz
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.149.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.01.2013. u 20:39 - pre 137 meseci
Ih pa to je strasno dobra ponuda, u Top Gear "Hot Hatch" testu su ga izabrali ispred VW GTI, OPC Astra GTC, Renault Megane Sport. Ali dobro ipak je njihov ;)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.01.2013. u 20:46 - pre 137 meseci
Kako god, ali sam sve nesto skloniji da pretezno (pocinjem da)verujem "budjenju" kupaca sirom planete.

Citat:
VW as the worst performing auto manufacturer in the linup. Of the cars with the worst reliability and the ones to avoid, Consumer named the VW:

Passat
Jetta
New Beetle
Tourag
Golf


Mada su to drugaciji mentaliteti, ali je jedna stvar indikativna. Da se VW zestoko bori, da svaku iole postenu sitnicu na vozilu, besomucno naplati, iako je SVEMU pala vrednost, od rada do biznis marifetluka, oni nude isto ili losije, za vise novca, nego pre..
A u svakoj generaciji su se busali da su "das...", ali kako je vreme odmicalo, isplivavalo je ..a ni konkurencija ne drema..

Ove godine su cujem najbolji po prodaji i profitu, sto je vredno pohvale( i drugi je naporno biti), ali samo da ne zaboravimo da cunami nije prosao kroz Berlin...

Poz
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.149.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.01.2013. u 20:51 - pre 137 meseci
Za Passat sam video sjajne "omrazene" statistike http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/volkswagen-passat
A i Zare ga je jednom ocenio kao jednog od najgorih polovnjaka ako se ne varam (mozda je rec "drndav" upotrebljena).

Edit: Ne mogu da nadjem Zaretovu tvrdnju, izbrisace se ako sam skrivio :)
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.01.2013. u 21:30 - pre 137 meseci
Pustite te prazne price

Mustang je stvarno najrealnije resenje. Skoro da je realniji od americke Bube.

Posebno je zanimljiv kada se treba servisirati, ali i tu je nasa Vojvodina u prednosti. Ima dovoljno kanala gde se moze gurnuti


P.S. Ja sam rekao "drndavi" za svakog polovnjaka u D segmentu koji se kod nas prodaje za 5000 eura umesto da ga jos tamo posalju pod presu.


Zanimljivo, ali taj njeamacki Passat je najpopularniji karavan u Italiji, a vec nekoliko godina za redom je u samom vrhu.


http://bestsellingcarsblog.com...ptember-2012-vw-passat-on-top/



[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 08.01.2013. u 22:42 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.01.2013. u 23:54 - pre 137 meseci
Sta fali, za decake preko 50..mislim godina?

Ali je Pasat zaista zanimljiva opcija. 20.TDI, istina trebalo bi proveriti opremu (VW je to!), za manje od 26000 evra je vrlo ozbiljna limuzina za razmatranje. Posmatram sa strane onih kojima treba i da "izgleda" i da "zvuci", pogotovo "germanski".
Po mom iskustvu, Pasat B5 je bio limuzina u kojoj je bas dobar osecaj, i udobnosti i izolovanosti od okoline, uz naravno zanimljive vozne osobine, lezanje, ubrzanje..Udobnost daleko veca nego u golfovima paritetnih generacija, i tu imam nepotkupljivog sudiju, u vidu kicme..

I svakako je logicniji izbor nego G7 u punoj opremi, sa elektronskim "igrackama".

G7 je trebao, ako su mislili da tamburaju sa istim po trzistu, da u opciji 1.6TDI bude oko 15000, a goluzdravko sa cenom medju "megane i puntice", 12-13k€, tada bi diticni 1.6, makar i sa zadnjom gredom, bio vols, savremena i prava zamena za legendu G2 dizel. A top model oko 20-22000, sa solidnim paketom, a tricarije se uvek mogu doplatiti, naravno ne po 300 evra za cd radio, ili za mealik boju, ali da ne razmatramo "opcije" i cene...

Znaci da je bar 15% skuplji od cene koja bi nekako mogla da se "brani" da je konkurentna..

Ali, valjda su razmislili da je kinesko trziste gladno "imidza", a pride puno "nepravedno zaradjenih" para..pa je red da se malo oporezuju..

Poz
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.01.2013. u 00:14 - pre 137 meseci
Citat:
Branko Santo:
Za Passat sam video sjajne "omrazene" statistike http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/volkswagen-passat
A i Zare ga je jednom ocenio kao jednog od najgorih polovnjaka ako se ne varam (mozda je rec "drndav" upotrebljena).

Edit: Ne mogu da nadjem Zaretovu tvrdnju, izbrisace se ako sam skrivio



Zahvaljujuci ovom linku, pogledah
http://www.anusedcar.com/index...uv-model/volkswagen-new-beetle

I mogu ti reci da je Princeza zaista pojela jabuku i zaspala Mislim da im ovi procenti govore broj ISPRAVNIH delova preostalih na NB

Taj auto je u svim vrhovima statistika nepotrebnih kvarova(prvi na svim "lemon" listama)..ja se cak i ne zalim(niti nesto "mrzim" VW) zbog specificnih delova karoserije, losih plastika na signalizaciji, npr, jer to nije "izvorni" VW, ali platforma, motor..sacuvaj boze..
Jedino menjac pokazuje robusnost i istrajnost..ali da ga ne ureknem.

Motor je bio vise puta u opasnoti od sugave opreme..itd, ali ovi procenti..kao da ih je pisao Hans Kristijan...

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.01.2013. u 11:32 - pre 137 meseci
Passat , pre svega nije C segment, ali nebitno sad kada je spomenut.

Ako je G7 gologuzan, onda sta su ostali? Dupli gologiuizani?


Passat B5 je radjen na PL platformi za razliku od novijih koji su radjeni na PQ platformi. Nekome se cini boljom jedna, nekome druga. Za one koji ne vole da im se automobili ljuljuskaju, (tu ubrajam i sebe) PQ je bolje resenje.

Ostao sam duzan za odgovor u vezi hvatanja krivine kod onog ubitacnog Rapida u onoj vratolomnoj voznji. Razlog zaobilaznja i pomeranja centra okretanja nije kruta osovina vec veliko medjuosovinsko rastojanje koje ovaj model poseduje. Ako ste dobro pratili spot, brzine od porko 180 kmh na onakvom putu su prevelike i za vozila koja su namenjena ovakvoj vrsti voznje a kamoli za jedan porodicni visokoserijski automobi poput spomenutog Rapida. Samo nesumnjiva vestina i znanje osobe koja vozi tog Rapida dopusta da se na takav nacin i u takvim uslovima vozi serijski automobil ma kakvo vesanje i oslanjanje posedovao.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.01.2013. u 14:20 - pre 137 meseci
Ono "hvatanje ajnslaga"? To ne moze pri 180, pri toj brzini si vec u poziciji za ulazak u krivinu, ako si pogresio poziciju, neces izaci iz krivine. Mislim onako kako se zeli..

I medjuosovinski razmak nije presudan, presudno je vesanje i menjac, odnosno diferencijal, a ova koncepcija, ukljucujuc i mnoge druge "limuzine srednje klase", namenjene pre svega za udobnu voznju, sigurno nemaju menjac(a ni snagu) sa kojim se trecom postize 180, sa srednjim-visim brojem obrtaja..

Poz
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
178.17.29.*



+784 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.01.2013. u 14:39 - pre 137 meseci
Ma lazu za ovaj rapid sve
Bez sale,meni je cudno da auto one snage ide onako,i onakvo ubrzanje. VW lazovi i kvarnjaci

[Ovu poruku je menjao KrkaCiC dana 09.01.2013. u 16:22 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.01.2013. u 16:59 - pre 137 meseci
Nisu oni prosti lazovi, oni malo lazu a puno naplacuju. Malo skrivaju mane, ali i to puno naplacuju..
Mora od necega da se bogato zivi, a magla je najunosniji proizvod..
Jos kada bi imali smisla za dizajn...cudo bi se dogodilo..

A Zaretu nije sve jedno, mislim kada je auto klot, on i dalje treba da bude skup, posto, valjda, nosi carobni znak
Nebeski auto..

Ako je to sustina, onda je potpuno suvisna tema.. mislim sve se zna, navijaci su odlucili demokratski, nema potrebe za daljnjim pisanjem.

A ko se zali na probleme, kvarove, losu izradu ili aljkavu konstrukciju, ko mu je kriv sto nema para za skupe popravke i zmurenje pred problemima

Dobra je to filozofija...dooobra..

Poz
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.01.2013. u 17:18 - pre 137 meseci
Ne bih nazvao lažovom i kvarnjakom proizvođača koju snagu svojih motora označava po najstrožim kriterijumima i zato redovno navodi manju vrednost od stvarne. Naprotiv, to bih nazvao vrlo poštenim odnosom prema kupcima.

Navodio sam više puta, recimo ovde ali i na drugim mestima, kolike su realne izmerene snage VW turbobenzinskih motora. One su bukvalno kod svakog modela značajno veće od deklarisanih vrednosti.

Za 1,2 TSi izmerene vrednosti sa fabričkom mapom se kreću u rasponu 122-125 KS. Sa lakim remapom (koga preporučujem, ali isključivo kod stručnog lica), snaga lako ide na 140-145 KS bez ikakvih posledica.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.01.2013. u 17:44 - pre 137 meseci
To mora da je nešto novo, jer ja ni jednom nisam imao utisak da sam dobio više nego što sam platio za jedan VW. Obratno - da.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.01.2013. u 18:00 - pre 137 meseci
Može se reći da je novo, jer to datira od početka masovnije zastupljenosti turbobenzinskih motora, a to je poslednjih godina.

Za atmosferske motore se to ne može reći.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1627497 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.