Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1629514 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.01.2013. u 22:15 - pre 137 meseci
Opet si sve pogresno razumeo ako si mislio na mene kada kazes "zadojenost brendom"

Nisam ja taj koji je posumnjao u ove neverovatne podatke koji konkurenciju prosto duvaju. Posumnjali su oni koji u to jednostavno ne mogu da poveruju



a ne mogu da poveruju samo zato sto su razlike medju konkurencijom prevelike, ili mozda gresim?

Pa zar ne vidis ko najvise vice da je to nemoguce i da su sve to podmetacine zlobnika? Podmecu neverovatne spotove, podmecu registarske tablice, snimaju neverovatne podatke. Iza svega toga ocigledno stoji CIA.

Pa ako se nekome tako nesto cini, ko je onda opsednut brendom? Da li ja, ili oni kojima se ovako nesto pricinjava? Ko je tu opsednut?

P.S. Na osnovu zvuka koji motor odaje prilikom ubzavanja i na osnovu zvika turbine koja se jasno i kvalitetno cuje, ja tacno mogu proceniti kolika je zapremina agregata i to sa greskom ne vecom od +-10%. Nisu mi potrebni nikakvi dotatni argumenti.


Ali ako ti imas nekog drugog takmaca za ovu temu, slobodno napisi. Onog smijesnog (za evropskog coveka) Suzukia sto si spomenuo, a koji bi kao trebao da bude nekakva ozbiljna konkurencija, necemo uzimati u obzir.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.01.2013. u 22:21 - pre 137 meseci
Ta Skoda mora prvo da bude bolja od Punta, pa zatim Megana, i stepenasto od Forda, bar Fieste.., pa tek tada da "pogledava" van evrope..a to je malo teze..
U nizim modelima, ima "premu" kao Yugo, ali ne Yugo Amerika

To je kategorija Logana...mozda vozila tipa Daihatsu (Sharade, recimo)..kakav crni C segment!

Pozadi kurble..pa vise opreme je imao moj Lancer iz 1990 godine..

To prezentovano, ne sme ni u ludilu da prebaci 10k€, sa sve registracijom i plus kasko...da bi se zvalo "konkurentno vozilo za malo socijalnije kupce"...
Zombi traze 12000, a kada dodaju centralnu bravu, onda cena skace na 18000

I da, moja greska, promoter je Poljak iz Gdanjska..

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.01.2013. u 22:47 - pre 137 meseci
Kojeg Megana? Onog iz Turske, ili onog iz Francuske?

Ako posmatramo domace trziste Skoda je od Renoa do sada prodavala 5 puta vise vozila. Pojavom Rapida videcemo i jos ne znamo, ali imam utisak da se crni dani pisu konkurenciji. Posebno Francuzima, a plasim se da ce namrsteni ostati i Italijani.

Ford je imao odlicnu ponudu. Proizvodjac koji se retko spominje i po meni neopravdano nipodastava. Ima odlicnu prodaju i kod nas, sto nas u principu najvise zanima, ali i u Evropi. Fiesta je jeftin i korektanm automobil. Kod nas mu je ozbiljna mana servisna sluzba.

Rapid nije C segment, ali nije ni B. Ni automobilski novinari ne mogu da se usaglase kom segmentu pripada ovo vozilo.

Citat:
vladd: I da, moja greska, promoter je Poljak iz Gdanjska.


Pa znam to da je greska. Zato sam i prokomntarisao psiholoski momenat u kome nastaju takve greske.

I jos nesto:

Tvoj Lanser je vanserijski automobil i kao takav nikako se ne moze porediti sa ovim obicnim automobilima o kojima pricamo. Svakako je vanserijski ako je jos 1990. posedovao trostruku keder gumu na vratima za koji si rekao da ne otpada na dodir kao kod one Toyote. Istini za volju, nismo pocastvovani fotografijama kako to kod njega izgleda, obzirom da se na serijskom Lanseru tako nesto ne nalazi, ali verujemo da je tako ako to kazes.


 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.01.2013. u 23:51 - pre 137 meseci
Rekli smo da NE posmatramo lazno trziste, u kojem je Kole skoda "pobedio" na tenderu!

Pa Beogradska uprava ima vise fabija nego cela Vojvodina

Lancer jeste malo bio opremljeniji, dubajac, ali on nije referenca za ove savremene, imao je i sajle presvucene plastikom, pa sam se jedva navikao da sada ne povlacim rucnu, po hladnoci.
Ali..on je bivsi..

Nego, zarad opsteg informisanja, evo kako izgleda konstruisanje vozila(a ne ubacivanje raznih motora u razne karoserije, pa trpanje trapova koji su samo jeftini u proizvodnji), trap, balans, vesanje...
Kako izgleda kada se skocka sve, kada se pazljivo odradi inzenjerski posao, tu je i zadovoljstvo u voznji..ono koje vozaci VW-a nikada nece otkriti..mislim, pre ce otkriti bankinu..ako ne plate 30k€
http://www.youtube.com/watch?v=L8mF9vRsv7s

Poz
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.01.2013. u 00:06 - pre 137 meseci
Ne bih rekao da je brz prolazak kroz krivine dokaz da je na autu sve skockano.

Naprotiv, jedino što se time garantuje je da je auto nizak i tvrd, što ne mogu proglasiti za pozitivno, a što vidimo već napamet i bez gledanja testova te Toyote. Brz prolazak kroz krivine je meni lično gotovo bezvredna stavka iz prostog razloga što nikada tako ne vozim (neka kaže ko na ES-u tako vozi i zašto).

Meni treba sve to što ta Toyota nema, a to je najpre tišina u vožnji, zatim elastičnost motora i povremeno visoka rezerva snage koja olakšava izlazak iz kritičnih situacija.

Veliki unutrašnji prostor, gepek i slično neću da pominjem da ne bih ulazio u koncepciju auta (jer možda nekome i ta koncepcija odgovara), ali već ovih prvih nekoliko osobina koje sam naveo po mom mišljenju potrebne su svakome, a Toyota je već u njima veoma slaba.

U svemu tome, brz prolazak kroz krivine je gotovo ireleventna stvar, koja osim toga, najčešće sa sobom nosi više loših nego dobrih osobina.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.01.2013. u 00:31 - pre 137 meseci
Kad postavljate ove snimke nemojte stavljati modele sklepane za emirate kao sto je ova toyota camry koja se nije nikad prodavala u evropi vec dajte potpuno nov auto kao sto je ovaj rapid... pa kome se to svidja neka kupuje...

Evo npr moze i ovakav auris kad se vec pominje i bolduje tisina u voznji




 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
178.17.30.*



+784 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.01.2013. u 01:43 - pre 137 meseci
Inace evo cemu sluzi toyota

Ubrzanje 0-100 km/h skoro dobro kao rapid 1.2

Nebojsa,bez uvrede ali ako neces da jurcas cemu 200 hp? Za preticanje?
Za voznju bez jurcanja 100 hp je i vise nego dovoljno.

Ako se vecina ljudi na forumu slozi da je buka ove toyote buka koja ne prija usima,onda ce se ova tema za par godina zvati Elektromobil C segment
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.149.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.01.2013. u 05:15 - pre 137 meseci
@Krkacic
To ne moze nikako da bude prijatno. Moze da bude interesantno i uzbudljivo prvih par sati gustanja a onda ima da pocne da ti se povraca od vibracija i buke.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.01.2013. u 08:58 - pre 137 meseci
Da, da, bas tako.

Evo sve po vasarima vidim kako decica povracaju od vibracija i buke nakon par sati drndanja po skalamerijama..

A u kolima..gde preci 300km..mislim za dva sata ostre voznje?

Znaci... da nesto pogresno zamisljamo..ili namerno?

Poz

P.s
Dobar trap ne znaci da je auto nizak i tvrd, nego da je dobro isprojektovan. Ne pomaze ni mekoca ni tvrdoca, bitan je i raspored tezina..prakticno, resenje slozenog problema za vise situacija..

A TO se ne postize prostackim ubacivanjem motora(bez reda i poretka) u tonu lima(i plastike) i voznji po pravcu, a sa druge strane, jos gore, zakidanjem i stednjom na tipu i vrsti vesanja, amortizerima, osloncima...
Prosto ne moze auto da se zove dobar, a da bude multipraktik..i marketinski sklopljen..
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.01.2013. u 09:32 - pre 137 meseci
Znači sad ni dobre performanse u krivinama više nisu bitne?
Zanimljiva logika, indeed.

Meni je prosto fenomenalno kako se u ovakvim temama zaključci izvode proizvoljno, sopstveni prioriteti nameću kao jedini bitni, a sve što laik može zaključiti je da ni jedan drugi proizvođač osim VW-a nema apsolutno nijedno kvalitetno rešenje.

Pa ebote, ko bre onda kupuje tolike ne-VW automobile na ovoj šizofrenoj planeti?

Pojedincima bih savetovao da, ako nemaju nekog u okruženju ko bi im možda dao da provozaju jedan BMW (na primer) barem na minut-dva, neka probaju da izbunare neki rent-a-car. Možda konačno dožive katarzu i izađu iz tih svojih kockastih logičkih pretpostavki šta je u kolima bitno, a šta ne, a na osnovu iskustva vožnje jednog ili dva modela jednog brenda.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.01.2013. u 09:53 - pre 137 meseci
Citat:
StORM48: Znači sad ni dobre performanse u krivinama više nisu bitne?

Kad su bile bitne? Ko je to rekao?

Napomenuo sam da se javi onaj ko jurca kroz krivine i da objasni zašto tako vozi, i - niko se nije javio.

Dakle, otkud taj prioritet? Da bi toj Toyoti konačno mogla da se pripiše neka pozitivna osobina?

Moguće da neko i u jurcanju kroz krivine vidi nešto, ako je tako voleo bih da taj neko to i objasni, a što se mene tiče rekoh da imam prilično dugu listu osobina kojima pridajem veću važnost.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.01.2013. u 10:05 - pre 137 meseci
Ne, nikako.

Jurcanje kroz krivine nije prioritet.

Kao sto sam naveo u postu, filmic ne zelim da sluzi kao reklama za konkretno vozilo, vec principijelno, sta se posmatra kod takozvanog "dobrog lezanja" na drumu.

A prolazak kroz krivine malo vecim brzinama od bicikla najboje pokazuje razlike.

Dobro lezanje i pracenje krivine podrazumeva i odmornog vozaca, nije samo buka koja umara vec je zamornije drzanje koncentracije, G sile u krivinama, potencijalna proklizavanja i naginjanja.

U malo luksuznijim vozilima srecemo aktivna ogibljenja koja odrzavaju poziciju karoserije, sto se u C segmentu nece skoro desiti, ali je dobro da znamo objektivne parametre udobnosti i ponasanja na drumu.

Poz
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.01.2013. u 10:16 - pre 137 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Citat:
StORM48: Znači sad ni dobre performanse u krivinama više nisu bitne?

Kad su bile bitne? Ko je to rekao?

Napomenuo sam da se javi onaj ko jurca kroz krivine i da objasni zašto tako vozi, i - niko se nije javio.

Dakle, otkud taj prioritet? Da bi toj Toyoti konačno mogla da se pripiše neka pozitivna osobina?

Moguće da neko i u jurcanju kroz krivine vidi nešto, ako je tako voleo bih da taj neko to i objasni, a što se mene tiče rekoh da imam prilično dugu listu osobina kojima pridajem veću važnost.


Ako neko treba da ti objašnjava šta je dobro u žustrom prolaženju kroz krivine samim tim je evidentno da od tvog razumevanja nema ništa. Pošto sam odavno izgubio nit o čemu se ovde priča samo ću reći da golf 7 a verovatno i škoda rapid leže odlično sa veoma dobrim kompromisom oslanjanja i udobnosti ma koliko puta vladd ponovio da imaju krutu gredu.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.01.2013. u 10:19 - pre 137 meseci
^Nemam šta da dodam, osim eventualno da mu dam "clue" šta takva jedna osobina može da znači prosečnom vozaču: ona može da znači BITNO veću verovatnoću da u odsudnom trenutku iz neke situacije izađe živ.

Naravno, ko vozi drag racing po ravnom putu, teško da može da razume o čemu se tu radi i zašto bi to nekome bilo bitno.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.01.2013. u 10:22 - pre 137 meseci
jnk, upravo to i ja pričam i mislim da sam sasvim jasan, nema potrebe moje reči tumačiti drugačije.

Svaki savremen auto, a G7 naročito, sasvim dovoljno brzo i sigurno može da prođe kroz krivine i samim tim koja stotinka ili desetinka sekunde bržeg prolaska nekog drugog je potpuno zanemarljiva, naročito što je najmanja cena toga - smanjena udobnost, koja je već ionako kritična na našim putevima.

U praksi, auti se mnoooogo više razlikuju po nekim drugim, bitnijim osobinama, nego po brzini prolaska kroz krivine.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.01.2013. u 10:35 - pre 137 meseci
Pa pitaš šta neko vidi u jurcanju kroz krivine? Ja samo to i vidim, jurcanje na pravcu me ne interesuje
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.01.2013. u 11:03 - pre 137 meseci
Prakticna voznja i voznja na pisti se u mnogome razlikuje. Za one koji cesto voze po serpentinama (neobicno zvuci, ali taj sam) koje su u najvecem broju slucaja neidealne za voznju, cesto prljave u vlazne, bolje resenje je da uzmu standardnu limuzinu 4x4 sa kojom ce i bezbednije, sto je u sustini i najvaznije, i brze prolazoti kroz "realne" krivine. Ne ove na pistama.

A kako to prakticno izgleda kada padne samo mala kisica, pogledajte na ovom spotu sta radi mali Audi:



Bas bi me znimalo da vidim ovako uporedno test nekoga vozila koji ima pogon na samo zadnjem vratilu.

 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.01.2013. u 11:34 - pre 137 meseci
^Ovo je poređenje baba i žaba.
I dete zna šta znači enormna količina snage na klizavom. Da je u pitanju neki 4x4 Audi sa jedno 500+ konja, situacija bi bila drastično drugačija. Iako 4x4 uvek donosi prednost, ne može se gledati autić koji mnogo slabije proklizava, jer mu je maksimalna snaga na punom gasu jednaka kao ovom "konkurentu" dok je parkiran u garaži. Mnogi sportski automobili se ponašaju ko ringišpil po klizavom. Šta je tu novo? Mislim... paljenje narodnih masa...

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.01.2013. u 11:46 - pre 137 meseci
Ja ne nam koliko se ti razumes u softvere, ali podseticu samo da proklizavanje, stabilnost u krivinama, voznja u slozenim uslovima nema nikakve veze sa snagom motora. Bas nikakve.

Zasto softvere?

Zato sto sofrveri upravljaju sa svim ovim parametrima na automobilima napravljenim u poslednjih 20 godina.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.01.2013. u 11:49 - pre 137 meseci
Imas zanimljiv komentar
Citat:
I have owned two GT-R's and the fact that you turned off the traction control IN THE WET and then complain about the lack of traction? Most idiot thing I have seen.


Kontrola trakcije je nadogradnja koja moze da kompenzuje i losu konstrukciju a pre svega kompenzuje vozaca i njegovo neiskustvo.

Sto se i placa, s tim sto se kod "germana" placa znacajno skuplje..

A pride kod jeftinijih modela(u koje ne spada mali audi) i doticna pomagala u voznji rade u vrlo ogranicenom opsegu, tj vrlo aljkavo.
Tek na modelima daleko preko 20k evra se pokazuju uspesni...

A imas kod kolega, autoforumCZ, kako se vozi auto sa dobrim lezanjem, po kisi.
http://www.youtube.com/watch?v...gi_ig189BP4mzfrlg&index=18

Poz
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1629514 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.