Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1626725 | Odgovora: 5973 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1222
*.dynamic.hispeed.ch.



+84 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.02.2013. u 15:46 - pre 136 meseci
Bitnu razliku ce osetiti neko ko iz nove Kie Ceed sedne u Golfa ili Aurisa. I to bas primetnu razliku, iako je Ceed (ili I30) stvarno odlican.

na bolje ili na gore primeti razliku ?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
109.92.0.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.02.2013. u 17:02 - pre 136 meseci
Na bolje.

Doticni kompakti su "upali" u klasu kao golf "kileri", nudeci vise gadgeta za manje novca, uz solidne vozne osobine, i nekako ugodniji "user frendly" odnos prema korisniku, sa nizom cenom odrzavanja, duzom garancijom...

Pobrali su uspeh na arogantnim propustima VW-a.

VW ima svoje opake kvalitete, ali jos opakiju cenu, i vrlo tvrd odnos prema korisniku, samaranje po dzepu kao da je luksuzno vozilo...sto mnogi ne vole...

Toyota sa druge strane nudi ekonomicnost u eksploataciji, i prisniji odnos prema korisniku, sto se u Srbiji ne oseca nikako, pa je popularnost jadna.

Toyota ima iskustva u probijanju na trzista, medjutim Auris nije iz te brigade. On je vise nalik Golfu, uljuljkana koncepcija koja ne brine previse o konkurenciji. Ekoloski razvoj su okrenuli prema hibridima, i jedino sto se ocekuje u buducnosti su verovatno nove tehnologije baterija.
Kompakt klasa im je krajnje nezanimljiva.

Poz
 
Odgovor na temu

ikac2000
ikac2000
Nis

Član broj: 27534
Poruke: 519



+18 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina04.02.2013. u 18:15 - pre 136 meseci
Evo, kao bivsi vlasnik Aurisa 1.6 Luna uskoro postajem vlasnik Ceed SW 1.6 gdi :-)

Nedostajace mi Auris, priznajem, ali mi treba vise prostora na ogranicenom budzetu.

Kako sam obisao celu Evropu Aurisom, nedostajace mi, kao sasvim prosecnom korisniku, bez sportskih afiniteta, visoka pozicija sedenja i dvozonska automatska klima, i, za mene, najudobnija sedista koja sam probao za voznju od 12+sati.

Ono sto mi se svidja kod Ceed'a je, isto kao i kod Aurisa, skoro ravan pod na sredini zadnje klupe, pa treca osoba moze da udobno sedi.

Takodje, ESP i tempomat, koji nisam imao u Aurisu.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.02.2013. u 07:30 - pre 136 meseci
Citat:
inobradovic:
Bitnu razliku ce osetiti neko ko iz nove Kie Ceed sedne u Golfa ili Aurisa. I to bas primetnu razliku, iako je Ceed (ili I30) stvarno odlican.

na bolje ili na gore primeti razliku ?


Na bolje. Novi Auris je klasa iznad (isto kao i Golf) Kie Ceed i I30.

Doduse, nova Kia Ceed je malko bolja od starog Aurisa, ali ovaj novi je ipak totalno promenjena filozifija. Nema veze sa starim Aurisom.

Sada je Ceed na popustu pa je povoljniji, ali kada se pogledaju cene bez popusta slicne su cene kao kod Aurisa i onda nema dileme.

I30 je bolji od Ceeda. Tisi i udobniji.
 
Odgovor na temu

ikac2000
ikac2000
Nis

Član broj: 27534
Poruke: 519



+18 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina05.02.2013. u 19:04 - pre 136 meseci
Kako sam dosta merkao i ceed i i30, isao na nekoliko probnih voznji sa oba, sto se udobnosti tice, oba su mi dosta udobna.

Do 130 oba su dovoljno tiha za mene, nisam obracao paznju na nijanse.

Na kraju sam se odlucio za Ceed zbog Gdi motora, i dosta vise opreme za slicne novce ( tempomat, parking senzori, alu felne ), pa sam jos doplatio za SW zbog porodice.

Takodje, citajuci dosta uporednih testova, i nema drasticne razlike za obicne korisnike.

Jedino mi smeta nedostatak rezervnog tocka kod Ceeda, daju onaj kit. Planiram da stavim punu velicinu ako stane u rupu.

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2013. u 08:56 - pre 136 meseci
http://auto.blog.rs/blog/auto/...co2-u-evropskoj-autoindustriji

Toyota ima najniže emisije CO2 u evropskoj autoindustriji


• Toyota Motor Europe predvodnik industrije sa najnižim emisijama CO2 od 109 g/km.
• 2011. je prosečna emisija Toyote Motor Europe smanjena za 3 g/km u odnosu na 2010.
• Sedam Toyota i Lexus modela imaju emisije CO2 ispod 100 g/km, od čega pet modela ima ispod 90 g/km.
• „Toyota Deutschland“ je 2012. imala najniži nivo emisija u Nemačkoj.
• „Toyota GB“ primila prvu nagradu od Partnerstva za vozila sa niskom emisijom ugljen-dioksida.

Toyota Motor Europe (TME) je još jednom dokazala da je na samom evropskom vrhu po pitanju emisija CO2, nakon što su objavljeni rezultati za 2011. od strane Evropske komisije i Evropske agencije za zaštitu životne sredine. Prosečna emisija CO2 za asortiman TME je 109.3 g/km, što je za 3 g/km manje nego 2010. i 19 g/km manje od plana Evropske komisije za 2011.

VW je tek 8. na listi. Zanimljivo da je Fiat na drugom mestu.

(1) Toyota Yaris Hybrid (79 g/km), Toyota Auris Hybrid (87 g/km), Toyota Auris 1.4 D-4D (99 g/km), Toyota Prius (89 g/km), Toyota Prius+ (96 g/km), Toyota Prius Plug-in Hybrid (49 g/km), Lexus CT 200h (87 g/km).
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2013. u 09:11 - pre 136 meseci
Igraju se sa glupostima, pa Atlantski okean emituje vise CO2, zagrevanjem, nego svi automobili na svetu za 20 godina.
Da ne spominjem "brazilske sume"...

Poz
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2013. u 09:31 - pre 136 meseci
Donekle si u pravu, ali problem je ipak u glavama ljudi. Ono sto se trazi je odredjena cifra na papiru.

Nekoliko dobrih sportskih automobila je izbaceno iz proizvodnje zbog toga, a jedan od najboljih primera je fenomenalni Mitsubishi Evo.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8375
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2013. u 11:00 - pre 136 meseci
cozmo, tvoji postovi su toliko sugestivno vuku na pogrešne zaključke da prosto izazivaju da se demantuju, mada očigledno da na forumu ima sve manje energije za to.

Pa naravno da Toyota ima najmanju emisiju kada im retko koji motor prelazi 100KS, šta da pravi emisiju kada su im motori toliko smešni?

Stvarnost je upravo suprotna od toga šta ti sugerišeš, Japanci često ne umeju da naprave motor sa niskom emisijom u odnosu na snagu, što ih košta sve više jer zbog toga moraju da izbacuju iz proizvodnje ono što im najviše vredi.

Pomenuo si Mitsubishi Evo kao jednu od žrtvi tog neznanja, ali on nije najveća žrtva, jer u smislu masovnosti proizvodnje i renomea još više su izgubili izumiranjem Honde Civic Type R, koja je jedan od vrlo retkih jačih auta koji je mogao koliko-toliko da parira Nemcima, a on je izbačen iz proizvodnje samo zbog toga što nije mogao da zadovolji Euro V, o čemu sam već pisao na ES-u.

Slično je i sa Fiatom. Pa kako da imaju neku emisiju kada im gro proizvodnje čini dvocilindarski benzinac od 900 kubika i mali Multijet dizel, koliko su to slabe mašine i ta emisija koju imaju za njihovu snagu je velika.

Sa druge strane Nemci izbacuju motore od 200+ KS koji svi lagano zadovoljavaju Euro V sa veoma malom emisijom u odnosu na snagu, koji će sa malim modifikacijama zadovoljavati i Euro VI u budućnosti, to je obezbeđeno već u toku projektovanja tih motora. To je ogromna razlika u odnosu na Japance koji imaju velikih problema da zadovolje i postojeći Euro V.

Tako da, ako se baviš nekom analizom, onda je uradi i prezentuj na pravi način, nemoj čitalaštvo dovoditi u zabludu proizvoljnim i tendencioznim zaključcima.

Osim toga, budi određeniji u zaključcima, jer u tome šta iznosiš ima toliko puno neodređenosti i kontradikcija da je to zaista zamorno demantovati.

Te Ceed odličan, te I30 još bolji, Auris je čudan ali i pored toga I30/Ceed ubija u pojam, ali je Golf najbolji.

Onda sledeće, Toyota 1,6 je najkultivisaniji (!?), ali je u rangu sa (inače slabašnim) Hyundai GDI....Korejci su odlični ali su izduvali, Auris je povratak vozaču, a tvoja Corola stara 25 godina je brža/startnija od 90% verzija tog novog Aurisa koji je "povratak vozaču", itd, itd.

Ovo su samo neki citati od onoga šta si izneo u poslednjih samo nekoliko postova a praktično svaka rečenica bi se mogla demantovati.

Na one koji imaju svoj stav tvoje pisanje ne utiče, ali onaj ko nema izgrađen stav kada tebe čita ostaje u najmanju ruku zbunjen i zna još manje nego ranije, što zaista nema potrebe da se dešava jer su činjenice veoma jasne i treba ih samo prezentovati onakvim kakve jesu, nema potrebe ni za kakvom konfuzijom ili kontradikcijama.
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.emea.verizonbusiness.com.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2013. u 11:08 - pre 136 meseci
Mazdin 2.2D 150-175k je vec Euro VI i izbacuje 108-119g/km :) (Mazda6 nova sedan)
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8375
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2013. u 11:49 - pre 136 meseci
Taj Mazdin motor je jedan od retkih japanskih pozitivnih primera, i generalno izgleda da se Mazda još dobro drži, pomenuću i njihov najnoviji 2,0 benzin (naravno bez turbine) koji se po prvim testovima solidno drži sa tim dizelašem.

Ali sve je to procentualno jako malo, uz velike napore i sa velikim zakašnjenjem, jer i taj novi 2,0 benzin je u rangu VW-ovog 2,0FSI koji je još odavno izbačen iz prozvodnje i zamenjen efikasnijim i čistijim turbo motorima.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2013. u 11:50 - pre 136 meseci
Euro ekoloski standardi su obicno birokratsko..dodati ruznu rec

Prakticno se formiraju prema evropskoj auto industriji, i dovoljno se ceka da se i postignu zacrtani rezultati, inace bi se euro "18" ili euro x uveo vec pre deset godina.

Alo dobro, to je birokratski trend u auto industriji, a i Evropa ne lezi na izvorima nafte, niti pljacka svetsku naftu, u dovoljnoj meri.

Doticno ekologijanje donosi i korisnu nuspojavu povecanje efikasnosti motora, sto se ogleda u povecanoj stedljivosti i povecanom iskoriscenju sve skupljeg goriva. Uz dodatna resenja motora, koja samo mogu da koriste korisniku, naravno i uz ona druga, koja su besomucni trosak i ciista steta i zagadjenje, tipa katalizatori, filteri cestica i hemikalije za napad na garez.

Nije tacno da ovi ili oni nesto "ne znaju" oko motora, vec je pitanje koncepcije, cene, trzista i cilj bavljenja proizvodnjom vozila.

Zasto bi Mitsubishi davio i gusio odlican MIVEC motor sa 300-400KS, koji ce vitlati po WRC takmicenjima i trzistima izvan birokratije EU, a za ekoloske propise, pripremice ekoloski dizel hibrid, sa potrebnim parametrima..

Ne izvoditi prevelike zakljucke sa premalo poznatih detalja..

Poz
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.hsi.kabelbw.de.



+7177 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2013. u 12:07 - pre 136 meseci
Citat:
vladd
Prakticno se formiraju prema evropskoj auto industriji, i dovoljno se ceka da se i postignu zacrtani rezultati, inace bi se euro "18" ili euro x uveo vec pre deset godina.


Nisam bas siguran - da se propisi formiraju prema auto industriji, nikakvog smanjenja ne bi bilo posto glavni evropski proizvodjaci (citaj: nemacki) su uvek gradili svoj imidz na jakim motorima a ne na nekim ekoloskim pricicama.

Smanjivanje zagadjenja je samo smetnja za njih jer znaci dodatne R&D troskove koje ne bi morali da rade da tih propisa nema.

Evropski propisi jesu birokratsko s***** ali ne u nekom specijalnom intreresu proizvodjaca vec u daleko sirem, medjunarodnom, diplomatskom kontekstu u kome, eto, mora da se radi na smanjenju zagadjenja - a dobro dodje i za nove izvore poreza tako sto ce se stara vozila oporezivati vise zato sto zagadjuju izvan nekog novog limita.

Na kraju se to ne zavrsi tako lose, kao sto si primetio - postoje dobre stvari koje proizilaze iz svega toga, kao recimo efikasniji motori.

Mada, opet, sve i da nije tih propisa - sve veca cena goriva bi podjednako motivisala proizvodjace da smanje potrosnju iz cistih komercijalnih razloga.

Tako da, EU propisi su samo katalizator za brzi R&D koji bi opet morao nastati pre ili kasnije zbog globalnog trzista nafte.

Sto se ekologije tice, tu svakako propisi jesu nesto ucinili - i sumnjam da bi bez njih skoro doslo do redukcija u zagadjenju.

Ali, posto su ti propisi tu - a i u USA nisu nista bezazleniji za nove automobile, proizvodjaci moraju da se takmice u tome. I tu su DE proizvodjaci vrlo dobri.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.emea.verizonbusiness.com.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2013. u 12:07 - pre 136 meseci
Na poslu sam pa ne mogu bas da se razmasem pretragom ali ako se dobro secam ovaj mazdin 2.2D bas dolazi bez filtera za izduvne cestice posto su mu smanjili kompresiju na 14 pa navodno sagori toliko toga da nije potreban filter. (opet informacija iz glave)
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2013. u 12:17 - pre 136 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
cozmo, tvoji postovi su toliko sugestivno vuku na pogrešne zaključke da prosto izazivaju da se demantuju, mada očigledno da na forumu ima sve manje energije za to.


Ja te ama bas nista nisam razumeo. Osim da velicas nemce u nebesa.

Ja sam zakacio vest i link ka toj vesti. Tu pise sta pise i to su zvanicni podaci. Mene ne zanima nista drugo.

Ako kazu da je Toyota No. 1 u prodaju i prezentuju cifre - to je realnost. Snovi VW fanova su nesto drugo. Isto vazi i za ovu vest.

I ako je u testovima zakljucak da je 1.6 valvematic brzi, tisi i kultivisianiji od svih ostalih 1.6 atmo benzinaca, valjda to nesto znaci. Ili su svi sto testiraju placeni od Toyote? A vidim ni da nisi upoznat. Ovo jeste motor koji je vec ugradjivan ali je promenjeno sto sta. Od samog Valvematic sistema, do promena u kompresiji, promena u samom motoru, mapiranju, prenosnom odnosu. Zato je i bolji. Recimo, sada je odziv na pritiskanje pedale gasa zustar i trenutan sto pre nije bio slucaj. Na oko 1800-2000 obrtaja ima preko 120Nm sto je odlicno za jedan 1.6 atmosferski motor. Znaci na 2000-2500 obrtaja se vozi kao 1.4 atmo motor koji radi punom snagom i punim obrtnim momentom. Sto znaci da vuce odlicno na jako niskim obrtajima i da su medjuubrzanja poboljsanja kao i odziv u svim parametrima. Podseticu te i da je laksi za oko 50kg i sam motor je laksi. Na 2500 obrtaja vozis auto tezak kao neki sadasnji model 1.4 motorom i na tako niskim obrtajima imas punu snagu tog 1.4 motora. Tezina - momenat - prenosni odnos - bolji ucinak, bolji rad motora.

A da se upustam u polemiku o TSI motorima necu. Turbine crkavaju, jedva izdrzavaju na ovom gorivu, stalni remapi softvera.

A tek da pomenem deklu glave motora/ventila kod 2.0 TDI koji urnise tamo sve zivo u servisu jer imaju sad opoziv i svima se menja deklo ventila, poludeli su - svaki primerak je mastan kao Peglica kad procuri dihtung, pisa ulje na sve strane samo tako. Fabricka greska.

O tome niko ne prica jer boze moj ne sme se blatiti VW. A ja imam rodjenog brata u servisu pa znam svasta ali retko iznosim stvari, evo sad cu izgleda morati da pocnem kad vec idemo djonom.

Evo sad cekam da dodje Zarko i demantuje me, ali dzaba, ja imam informaciju iz prve ruke, a cesto sam tamo u servisu ako vas bas zanima, otud i mogu da provozam po neki model o kom pisete ovde.

Uostalom culi ste od mene da je Golf VII bolji, ja sam uvek realan. Da je bolji - bolji je. Ali pricati ovako o japanskim motorima i tehnologiji je nezrelo :)

 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2013. u 12:18 - pre 136 meseci
Da nema tih propisa ljudi bi i dalje vozili na loz ulje i gradovi bi smrdeli gore od viktorijanskog Londona. kome je do ludovanja, ima reli klubova i predvidjenih staza.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2013. u 12:31 - pre 136 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Sa druge strane Nemci izbacuju motore od 200+ KS koji svi lagano zadovoljavaju Euro V sa veoma malom emisijom u odnosu na snagu, koji će sa malim modifikacijama zadovoljavati i Euro VI u budućnosti, to je obezbeđeno već u toku projektovanja tih motora. To je ogromna razlika u odnosu na Japance koji imaju velikih problema da zadovolje i postojeći Euro V.


Moram i ovo da demantujem.

1.8 TSI - 160KS:

Emisija CO2 kombinovano 160 g/km

2.0 Toyota/Subaru (GT86/BRZ) 205 KS:

C02 emissions 160g/km

2.0 TSI - 210KS:

172 g/km

Kazes ne znaju?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8375
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2013. u 13:21 - pre 136 meseci
Naravno da je i ovo "demantovanje" smešno, i to iz tri razloga:

1) Ni taj 1,8TSI se više ne proizvodi jer ga je zamenila nova vezija sa 180 KS i samo 130g/km!

2) Emisiju od 160 g/km Subaru ima samo sa automatskim menjačem sa kojim ide još slabije nego sa manuelnim (zato i ima manju emisiju), a sa manuelnim ima preko 180 g/km.

3) Ovaj Subaru motor je još i najbolji japanac, ali njegov značaj na tržištu je potpuno minoran jer je tiraž GT86/BRZ u automobilskoj industriji apsolutno beznačajan.


Tako da, i ovo tvoje "demantovanje" je najobičnija manipulacija pogrešnim podacima i nastaviš li tako ubuduće ću ti demantovati jednu po jednu rečenicu.

Dalje, pogledaj samo koliko je ovo bombastično napisano, a u suštini je ništavno:

Citat:
cozmo_im
I ako je u testovima zakljucak da je 1.6 valvematic brzi, tisi i kultivisianiji od svih ostalih 1.6 atmo benzinaca, valjda to nesto znaci. Ili su svi sto testiraju placeni od Toyote? A vidim ni da nisi upoznat. Ovo jeste motor koji je vec ugradjivan ali je promenjeno sto sta. Od samog Valvematic sistema, do promena u kompresiji, promena u samom motoru, mapiranju, prenosnom odnosu. Zato je i bolji. Recimo, sada je odziv na pritiskanje pedale gasa zustar i trenutan sto pre nije bio slucaj. Na oko 1800-2000 obrtaja ima preko 120Nm sto je odlicno za jedan 1.6 atmosferski motor. Znaci na 2000-2500 obrtaja se vozi kao 1.4 atmo motor koji radi punom snagom i punim obrtnim momentom. Sto znaci da vuce odlicno na jako niskim obrtajima i da su medjuubrzanja poboljsanja kao i odziv u svim parametrima. Podseticu te i da je laksi za oko 50kg i sam motor je laksi. Na 2500 obrtaja vozis auto tezak kao neki sadasnji model 1.4 motorom i na tako niskim obrtajima imas punu snagu tog 1.4 motora.

Ja prvi potvrđujem da je Toyota 1,6 jedan od najboljih atmosferaca, a pogledaj ovu (a i druge teme) ranije, govorio sam i da im je i 1,3 dobar zbog varijacije ventila.

Ali problem je što cene auta sa tim motorima duboko zalaze u reon u kom se mogu dobiti 1,4TSI i 1,8TSI, a reče Duško da ni BMW sa twin-scroll turbinama nije tako skup, tako da tu svako poređenje sa ma kakvim atmosfercima gubi svaki smisao.

Da su cene japanaca kao kod korejanaca to bi bilo ok, ovako ne.

Citat:
O tome niko ne prica jer boze moj ne sme se blatiti VW.

Nije tačno da se ne sme blatiti, pogledaj početak ove teme kada je 1.8T bio jedini jaki benzinac koji se od VW-a mogao dobiti (ali po enormnoj ceni) a gro proizvodnje su im činili (pra)stari 1,4 i 1,6 obični atmosferci kao i suviše grubi i bučni 1,9 i 2,0TDI PD motori, tada sam ja VW blatio itekako.

Ali od tada se mnoogo toga promenilo, stari atmosferci su potpuno izbačeni i uvedeni su turbo motori i to od najmanjeg do najvećeg, a i dizeli su još jači nego ranije, ali sada sa daleko mirnijim, tišim i pouzdanijim radom. To su činjenice koje su apsolutno nesporne, a za svo to vreme japanci nisu uradili praktično ništa, oni su i dalje ostali na vrlo sličnom tehnološkom nivou kao pre 5-6 godina.

Citat:
A tek da pomenem deklu glave motora/ventila kod 2.0 TDI koji urnise tamo sve zivo u servisu jer imaju sad opoziv

Rekoh podseti se početka ove teme, upravo taj VW motor sam najviše kritikovao kada sam govorio koliko je Ceed 2,0 CRDI dobar za svoju cenu koštanja, ali sada su na sceni sasvim drugi igrači i druge cene, i ponavljati bilo šta što je važilo za ono vreme blago rečeno nije tačno.

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
109.92.0.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2013. u 16:50 - pre 136 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic:
Citat:
vladd
Prakticno se formiraju prema evropskoj auto industriji, i dovoljno se ceka da se i postignu zacrtani rezultati, inace bi se euro "18" ili euro x uveo vec pre deset godina.


Nisam bas siguran - da se propisi formiraju prema auto industriji, nikakvog smanjenja ne bi bilo posto glavni evropski proizvodjaci (citaj: nemacki) su uvek gradili svoj imidz na jakim motorima a ne na nekim ekoloskim pricicama.

Smanjivanje zagadjenja je samo smetnja za njih jer znaci dodatne R&D troskove koje ne bi morali da rade da tih propisa nema.

Evropski propisi jesu birokratsko s***** ali ne u nekom specijalnom intreresu proizvodjaca vec u daleko sirem, medjunarodnom, diplomatskom kontekstu u kome, eto, mora da se radi na smanjenju zagadjenja - a dobro dodje i za nove izvore poreza tako sto ce se stara vozila oporezivati vise zato sto zagadjuju izvan nekog novog limita.

Na kraju se to ne zavrsi tako lose, kao sto si primetio - postoje dobre stvari koje proizilaze iz svega toga, kao recimo efikasniji motori.

Mada, opet, sve i da nije tih propisa - sve veca cena goriva bi podjednako motivisala proizvodjace da smanje potrosnju iz cistih komercijalnih razloga.

Tako da, EU propisi su samo katalizator za brzi R&D koji bi opet morao nastati pre ili kasnije zbog globalnog trzista nafte.

Sto se ekologije tice, tu svakako propisi jesu nesto ucinili - i sumnjam da bi bez njih skoro doslo do redukcija u zagadjenju.

Ali, posto su ti propisi tu - a i u USA nisu nista bezazleniji za nove automobile, proizvodjaci moraju da se takmice u tome. I tu su DE proizvodjaci vrlo dobri.


Smanjenje zagadjenja je globalna igra, tu se auto industrija malo pita. I oni imaju koristi od toga, indirektne, zanemarujuci minorne R&D teskoce.

Razvoj bi svakako morao da se odigra u smeru iskoristivosti motora, pa bi indirektno imali i smanjenje zagadjenja.

Koliko vidim, iz tabele, znacajnih pomaka izmedju euro 5 i 6, za benzince, nema. Sto me navodi na sumnju, prema toj cudnoj "prilagodljivosti.

Znaci, 5+ je "atak" na dizele, koji trose teze i jeftinije gorivo, koje u proizvodnom ciklusu manje opterecuje "environment" svojim "impaktom"

Kada se na opsteprihvaceni trend ekologije, doda nuznost nekog razvoja, pa se nuznost ogranici stagniranjem propisa, jasno deluje kao "popust" na ludilo za opterecenu auto industriju.

Zato imam takav stav, da su preterali sa ekonomskim balastom na auto industriji, a i vec projektovani motori, moraju da "odrade" svoj radni vek, i isplate razvoj i produkciju...naime, taksama se ne smanjuje zagadjenje, vec se skupljaju pare, bez obzira na los vazduh Mislim, i dalje je dozvoljeno "strokavcima" da bljuju katran, samo su destimulisani vajdicom za birokratiju.

Poz
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
91.113.163.*



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2013. u 20:24 - pre 136 meseci
Citat:
Branko Santo:
Mazdin 2.2D 150-175k je vec Euro VI i izbacuje 108-119g/km :) (Mazda6 nova sedan)


Dobra je mazdica ...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1626725 | Odgovora: 5973 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.