Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1627557 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 10:49 - pre 136 meseci
Citat:
[Nebojsa Milanovic:
Naravno da je i ovo "demantovanje" smešno, i to iz tri razloga:

1) Ni taj 1,8TSI se više ne proizvodi jer ga je zamenila nova vezija sa 180 KS i samo 130g/km!

2) Emisiju od 160 g/km Subaru ima samo sa automatskim menjačem sa kojim ide još slabije nego sa manuelnim (zato i ima manju emisiju), a sa manuelnim ima preko 180 g/km.


Nebojsa, Subaru/Toyota 2.0 boxer sa automatskim ima 162, a sa manuelnim 160. Obrati paznju na specifikacije.

A sad, specijalitet:

Pocecu ovako.

Kia i Hyndai - morate jos mnooooooogo da ucite. Ova recenica govori sve.

Test voznja je trajala vise od pola sata i ukljucivala je gradsku voznju, voznju autoputem i malo otvorenog puta koji nije autoput. Isao sam preko najgorih neravnina koje poznajem, birao sam kolotrage i sve deonice za koje znam da mogu da pokazu nedostatak automobila. Auto je prosao sve apsolutno savrseno. Nijedan jedini zvuk na rupama (osim klasicnog zvuka prelaska guma ali jako jako priguseno), pripijen je za asfalt kao pijavica, savrsen cornering, ja sam stvarno iznenadjen kako se ovaj auto vozi. Nisam iskreno ocekivao toliki napredak u odnosu na stari Auris.

Poceo bih prvo od mana:

1. Preglednost unazad je boljka, kao i kod svih novih automobila. Za nijansu bolje nego kod Civica ali ne preterano, a coskovi pozadi slicno kao kod novog Ceeda.
2. Ruzan zadnji kraj. Da je ruzan - ruzan je, kako god ga gledali.
3. Isto tako malo fali bocne preglednosti unazad ali tu su odlicni spoljni retrovizori to nadoknadjuju - odlicni su i neverovatno pregledni.
4. Motor kao i svaki atmosferac u VI stepenu prenosa je odlican za drzanje vecih putnih brzina ali ubrzanje je ipak slabije. Ovo vazi samo za VI stepen prenosa. Kasnije cu se osvrnuti na ovaj sjajan motor.
5. Zadnja klupa u naslonu tvrdja, sedalni deo dobar i za moj ukus malo se vertikalnije sedi.

A sad pozitivne stvari:

1. Vozacka pozicija je FENOMENALNA. Savrseno. Nijedan auto koji sam vozio dosad nema takvu poziciju sedenja. Sedite ususkano, nisko, kao u bolidu sa odlicnom preglednoscu ispred. Retrovizori su spoljni kao kod bolida ta pozicija. Instrument tabla je vertikalna i brzinomer je u visini ociju a ne smeta nikako napred. Kao recimo u GT86. I sve je tu, na dohvat ruke.
2. Prednja sedista su odlicna. Ovaj model sedista je u paketu Style i Sport. Profilisana, veci sedalni deo nego ranije, ususkan osecaj, ni meka ni tvrda, i za krupnije osobe su odlicna. Savrseno drze vozaca, a ruka odlicno lezi na sredisnjoj konzoli/naslonu. Menjanje brzina i sama voznja iz ove pozicije donosi novu dimenziju voznje automobila. Imao sam osecaj kao da sam u nekom sportskom bolidu, izvan ovog sveta.
3. Apsolutno odsustvo buke. Nema nikakve buke. Motor se tek cuje na 6000 obrtaja i to reski, dampirani zvuk sportske note. Na ostalim obrtajima motor ne postoji. Oko 30% tisi od Honde Civic u svim uslovima voznje, otprilike. Spoljnih zvukova nema, nema suma tockova, rupe se cuju samo one najgore i to kao da su na 10m od vas, jako dampiran zvuk. Nema vibracija, pegla sve kao sportski kupe. Preko spojnica na autoputu samo grize (Ogi, citas li ovo) kao i preko sina, poprecnih rupa.
Ko zna onaj deo iza Airport Cityja kod skladista sa onim rupetinama - e pa nijedne vibracije niti zvuka preko tih rupa.
4. Rodjen za autoput. Tacka.
5. Motor je posebna prica. U svim stepenima prenosa prima gas trenutno. Osim u VI stepenu koji je podesen drugacije.
Dakle, mozete trecom da vozite 30 i da stisnete gas i auto polece odmah. Nema zadrske. Prva druga treca bez ikakve buke i zacas ste na 80kmh u gradu. 50kmh se vozi opusteno V stepenom prenosa. Kako sam vozio Merivu 1.4 Turbo, ovaj motor u Aurisu je bolji u svim parametrima, mnogo bolje ubrzanje uz duplo manje buke. Kada se vozite gradom nemate uopste osecaj rada motora. Samo obrtaljka skace bez zvuka ikakvog.
Motor je odlican. Izvukao je opusteno uzbrdicu veliku na B. Kosi zi prve do IV stepena gore na 100kmh. Fenomenalno.
Menjac savrsen. Brzine do 140 (nisam brze) ne oseca. Kao da ste u nekom ususkanom svemirskom brodu koji bessumno klizi. Ja sam stvarno zabezeknut, i veoma iznenadjen kako su trimovali auto.

Na 110kmh u VI je 2500 obrtaja na 90 nesto 2000 i sitno. Prosecna gradska potrosnja nakon novinarskih testova:

8.7lit!!!!!

Lezece policajce ne oseca. Samo tup tup malo. Nikakav osecaj u sedistu ne izaziva prelazak preko istih.

Zadnja klupa je u skladu sa klasom, ja ne volim te malo vertikalne pozicije ali prednje sediste je bilo za vozaca 190cm a ja sam seo sa svojih 180cm pozadi i imao mesta ispred kolena i dosta iznad glave. Auto je prostran.

Kvalitet upotrebljenih materijala je ODLICAN. Nebo i zemlja u odnosu na stari. Sve je mekano i gumirano, odlicno uklopjeno, ni traga one lose plastike na nekim mestima. Na vratima je tkanina, mekana, mekana (gumirana) plastika. Tvrdja plastika je samo centralni deo konzole i hromirani detalji table. Volan je fenomenalan! Koza - ni traga one bzvz koze sa prethodnika.

Odlican automobil, ovo nema veze s vezom sa prethodnom generacijom koja u odnosu na novi Auris deluje kao... ne znam Clio II u odnosu na Golfa VI recimo. Zadivljujuce.

Zbog poboljsanja materijala auto je i skuplji malo u startu. Morao je kompromis.

Slike:











(Sasa ima 190cm i pogledajte kako mesta ima napred)















 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 10:54 - pre 136 meseci
Ne znam sta se zalite na dizajn ovog aurisa?

Izgleda kako i treba da izgleda ...kao japanac!

Cista glupost je bila kada su mazda i toyota posle 2000 imali onaj euro look.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 12:47 - pre 136 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:


Ali problem je što cene auta sa tim motorima duboko zalaze u reon u kom se mogu dobiti 1,4TSI i 1,8TSI, a reče Duško da ni BMW sa twin-scroll turbinama nije tako skup, tako da tu svako poređenje sa ma kakvim atmosfercima gubi svaki smisao.

Da su cene japanaca kao kod korejanaca to bi bilo ok, ovako ne.



Ovo je smijesna prica... taj "sjajni i izvikani motor" 1.4 tsi je, ne duplo, nego 3 puta gori motor od ovog 1.6 valvematic-a... Ima niz gresaka na tom motoru od kojih su poceli popravljati po nesto (sad ugradjuju kais umjesto lanca sa intervalom zamjene 300K)...
Ali njima nije ni vazno da sve nedostatke otklone, vaznije je da su kupili priznanje "motor godine"... to moze tako sve dok rijeci "svjetski" ili "internacionalni" nisu zasticene vec se upotrebljavaju u nekim privatnim namjestenim "takmicenjima". Uostalom taj motor je i sa lancem bio "najbolji na svijetu" na tom istom takmicenju, samo ne znam sto su ga onda mijenjali...

Sto se tice toyote valvematic, turbina apsolutno nije potrebna i performanse koje ima novi auris su odlicne, odziv na gas takodje odlican...
Sto se tice pouzdanosti, imao sam prilike da vidim dosta valvematic motora koji su isli bez ikakvog kvara ili zamjene bilo kojeg dijela osim ulja i po preko 400K. Dakle recenica "reon u kojem se moze dobiti 1.4 tsi" nije na mjestu jer je to reon u kojem se moze dobiti nekoliko puta kvalitetniji proizvod... a i samo ucesce ovog motora u cjelokupnoj paleti je minorno...
Sto se vw koncerna tice ovo sto kazes da su napredovali i da su novi dizel motori mnogo bolji naravno takodje nije tacno... Ugladjeniji jesu ali bolji i kvalitetniji su bili PD motori od ovih sad... Nisu to male razlike u kvalitetu... recimo, 1.9 tdi je prelazio ogromne kilometraze bez ikakvih problema i kvarova... Sada vw nema vise ni blizu tako kvalitetan motor... kvaltet je samo donekle zadrzan u vecim klasama kod 3.0 tdi motora... svi drugi su pod raznim problemima i ne mogu se ni pod razno uzimati kao bilo kakav reper...
Recenica "poredjenje sa ma kakvim atmosfercima gubi svaki smisao" je smijesna jer je to samo tvoje vidjenje i razmisljanje koje ponavljas vise puta u raznim temama... jos malo pa ce neko pomisliti i da je istinita...

E da, zasto mislis da bi toyota trebala da ima iste cijene kao korejanci i da bi to onda bilo ok? Samo nemoj prema opremi na papiru da uporedjujes kvalitet auta jednih sa drugima...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 08.02.2013. u 14:07 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 12:56 - pre 136 meseci
Odziv ovog 1.6 motora je takav da skoro iz stajanja, znaci ako usporite na 5kmh u drugom stepenu prenosa i naglo dodate gas (recimo prelazite preko lezeceg) auto smesta, bez milisekunde zadrske veoma jako povlaci i razvuce do 100kmh.

Samo nema subjektivnog osecaja "na ledjima" kao kod turbine jer je ubrzanje linearno. Recimo vozis oko 30kmh u trecem stepenu i oces da promenis traku. Pritisnes gas, trenutno se odaziva i hop vec si na 80kmh u drugoj traci. Odlicno podesen.

Kaze da su ga do najsitnijih finesa podesavali jer su bile zamerke na stari Valvematic da je imao zadrsku i losija medjuubrzanja i da je sve to ispravljeno.

Eto, to je Valvematic.

Drugo, vozio sam Merivu 1.4 Turbo (120KS, 175Nm). Ok, tezi je auto, drugi prenos i slicno. Ali prosto je motor anemican u odnosu na ovaj 1.6 cak i u medjuubrzanju.

Poenta je sto ovaj krece od 1500 obrtaja do 6500 linearno, dok ovaj 1.4T trazi pogadjanje obrtaja da bi poleteo.

Ono sto je najbitnije, motor se cuje tek na 6000 obrtaja, ispod toga je gotovo neprimetan.

Dakako ne moze se porediti sa 1.4 TSI u ubrzanjima to je jasno ali reci da je los motor i da su lose performanse je nonsens.

Cak i zahtevni vozaci ce biti izuzetno iznenadjeni kad ga provozaju.

Osecaj u voznji s tim motorom je takav da je autoput prosto igrackica za ovaj auto kako se ponasa i ide. To je, priznacete, tesko postici sa atmosferskim motorom te kubikaze.

Cena ovog Aurisa je 17800 (Sport oprema, jedna pre maksimalne Sol).

Odgovarajuci Golf VII 1.4 TSI u istoj opremi kosta preko 19000.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 13:13 - pre 136 meseci
Da li je to cudo od Toyotinog 1.6 vvti motora isto, slabije ili agilnije od Toyotinog motora 1.8 vvti sa 147 KS-a?

Pa da skratimo diskusiju odmah.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 13:20 - pre 136 meseci
Agilniji je dosta zato sto je ovaj Auris laksi od starog za 50kg, tako da verzija 1.33 ima 1150kg, 1.6 je malo tezi ali u rangu automobila sa 1.4 motorom. Dosta, dosta laksi od Avensisa, a motor skroz drugacije podesen.

Ima 132KS i 160Nm.

Sad mi je covek objasnio sta su oni "peglali". Motor je izmenjen u odnosu na stari.

To jeste 1.6 Valvematic koji je dosad ugradjivan, ali je kompresija druga, promenjen je sistem liftinga ventila, optimizovano je sve, olaksan je sam motor a auto laksi za tacno 45kg (ova verzija).

Aerodinamicki otpor je smanjen sa 0,290 na 0,277 ili 0,280 zavisi od verzije. Odsustvo buke od vetra na 140kmh je veoma primetno. Ni trunke zvuka spolja. To je kao da si motoru dodao dodatnu snagu pri vecim brzinama.

Dobili su to, da na 1800 obrtaja imas vec skoro 120Nm momenta. Sto je stvarno odlicno za 1.6 atmo motor. Dakle na 2000-2500 obrtaja vec moze da povuce odlicno (recimo kao kad do panje stisnes neki 1.4 atmo od 100-110KS). To je dosta jako za tako male obrtaje.

Nema gusenja, osim u VI stepenu koji je podesen duze, za krstarenje.

Na 4000 i nesto imas 160Nm.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 13:23 - pre 136 meseci
A sto bi je skracivali? Taj 1.8 vvti od 147 konja ide odlicno... drugi je problem sto je taj koji si ti vozilo covjek razradjivao pa nije htio da ga stisne u obrtaje a tamo on pokazuje pravo lice...
Mozes uzeti fabricke podatke o ubrzanjima oni su orjentaciono tacni kad je toyota u pitanju...
To ti je nesto slicno kao sto onaj 1.3 u yarisu ima iste performanse kao 1.2 tsi u polu...
Iste ili mozda za nijansu slabije performanse ali 5 puta manje glava boli od kvarova... najvjerovatnije zbog toga sto se nikome nije pokvario
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 13:28 - pre 136 meseci
Jasno je da atmo motor ne moze imati medjuubrzanja kao bilo koji turbo motor.

Ono sto je ovde problem je sto se samo turbo masine dizu u nebesa, i pored dokaza da uz jeftiniji motor, pouzdaniji, sa jeftinijim odrzavanjem mozete dobiti slicne performanse uz slicnu potrosnju goriva.

Ovaj Auris je na testu novinara, po gradu, sa klimom, trosio 8,7 litara u proseku. Znaci voznja sa teskom nogom, nisu ga stedeli.

Letnji prosek bi dakle bio 8 litara. A ako ga ne voze novinari sigurno i 7,5 litara. Po centru Beograda. Ja sam zacas spustio potrosnju po NBGD na tu vrednost.

Tesko da postoji atmosferski motor od 1600 kubika, sa tom potrosnjom. I da je Euro V naravno.

Odziv na gas u I stepenu je takav da auto prosto katapultira, to mi se i desilo cim smo izasli s parkinga. Bukvalno smo poleteli, nisam ocekivao takvu reakciju. TRC je odmah reagovao.

Ono sto je dodatni problem kod ovog Aurisa je sto ga treba videti uzivo i sesti u njega. Slike ama bas nikako ne mogu nista da vam docaraju.

Ja sam se bas iznenadio. A ocekivao sam losiji enterijer, plastiku i slicno.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 13:39 - pre 136 meseci
Ako je po vama 1.8 vtti odlican po performansama onda je svaka dalja diskusija bezpredmetna. U poredjenju sa VWobim motorom deklarisanim sa takodje 150 ks, ovaj Toyotin motor je na drumu neprimetan. Bez bilo kakvog preuvelicavanja. Ne smesan, vec neprimetan. Moram napomenuri da je rec o VWovom motoru koji je generacijski 10 godina stariji od ovog Toyotinog 18 vvti-a sa 147 ks.

Isto tako, ponovicu nesto sto sam vec jednom rekao. Potrosnja goriva, te Toyote je blago receno laz na papiru. U paralelnoj voznji jedan iza drugog (sa periodicnim smenjivanjem jednog ispred drugog), ova Totota je trosila 9,3 L prosecno na istoj ruti od 500 km sto nikako ne odgovara deklarisanim podacima sto je ujedo 3 litre vise od VWa TDIa, koji takodje nije bio bas stedljiv. Deonice puta sa vecim usponima su bile muka za Toyotinog benzinca. Ekonomicnim se pokazao tek nakon sto se putna brzina spusti ispod 120 km/h.

1.6 vvti ne poznajem, ali cu uskoro proveriti pa cu i to napisati. (Naravno sa stopericom u ruci )
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 13:44 - pre 136 meseci
Citat:
cozmo_im:
Tesko da postoji atmosferski motor od 1600 kubika, sa tom potrosnjom. I da je Euro V naravno.

Postoji i bolji i jeftiniji, a ako želiš atmosferski, može da bude i atmosferski.

I što je najzanimljivije, upravo tisi ga i opisao na ES-u, ne treba ništa dodavati:

Citat:
cozmo_im:

U pitanju je Kia Ceed 1.6 GDI (135KS, 164Nm) EX Style - 14.540 evra sa sledecom opremom koja je dodatak na prethodna tri paketa opreme (ovo je predzadnji nivo opreme):

UDOBNOST: dvozonski automatski klima uređaj (FATC), električno pokretana zadnja stakla sa funkcijom za automatsko spuštanje i podizanje i zaštitom protiv uklještenja, Piano Black - crni umetci visokog sjaja u unutrašnjosti vozila (vrata, središnja konzola), Color Pack - sedišta u kombinaciji tkanine i eko-kože, deo unutrašnjosti vrata obložen eko-kožom.

SPOLJAŠNJOST: LED dnevna svetla, električno sklopiva spoljna ogledala sa integrisanim pokazivačima smera (auto funkcija preklapanja), LED svetla u kudištima spoljnih ogledala, maska motora tipa “B” i donji deo kudišta retrovizora sa crnim umetcima visokog sjaja, Dark Chrom paket - rubovi okvira stakala, dodatno zatamnjena zadnja stakla, kudišta prednjih svetala za maglu i rub maske motora u tamnom hromu.

Napomenuo bih da je pocetna cena Aurisa 14.200 evra (po meni su cene za Auris nevidjeno prevelike i neprimerene zasad).

Ne znam kako Golf stoji trenutno sa cenama, ali ova Kia sa ovim motorom (koji je dosta hvaljen) i ovom opremom ima stvarno izazovnu cenu. Koliko stede u osnovnom paketu (videli smo na forumu) toliko su visi nivoi opreme izuzetno bogati.

Auris sa ovakvom opremom nije ispod 18.000 evra.

Ne znam šta ti se desilo za ovih poslednjih nekoliko dana nakon tog posta, ali toliko sada dizati u nebesa običan atmosferski motor koji u 2013. godini nema čak ni direktno ubrizgavanje, više nije ni vredno demantovanja.

Da, potpuno se slažem sa tom tvojom izjavom od pre nekoliko dana, u svakom slučaju bih pre uzeo Ceed 1,6GDI nego bilo koji Auris. To je auto koji nije lošijeg kvaliteta od Aurisa, nešto je čak brži/startniji, sigurno manje troši zbog direktnog ubrizgavanja (a naravno da i on ima varijabilni razvod ventila), ima ogromnu garanciju, a uz to je i jeftiniji nekoliko hiljada evra.

Čisto bolja ponuda od Aurisa.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 13:56 - pre 136 meseci
Ja sam 1.8 Valvematic probao u Versu tako da ne mogu da uporedim sa Avensisom.

Ono sto je tacan podatak je da sam na Novom Beogradu, u spicu, imao potrosnju od oko 7,5l po bordu sa ukljucenom klimom. To odgovara specifikacijama. Opelov 1.6 atmo motor u datim uslovima ne silazi ispod 9 litara (recimo u Cruzeu ili Astri) a imao sam prilike da ih vozim u istim uslovima.

Letnja potrosnja bi bila jos manja.

Ubrzanje ovog motora je 0-100kmh - 10.0s. Max brzina 200kmh. Podaci o ubrzanju kod Toyote ne odstupaju cak u realnim uslovima idu i za 0,2 do 0,5 (i vise) sekundi brze sto sam pokazao na merenju kod Totyote Verso 2.0 D4-D.

Naime, fabricki je 11,3s dok smo nakon nekoliko ponovljenih sprintova imali 10,4s.

Tako da je sasvim moguce ovaj Auris poterati, dakako sa letnjim gumama, i brze od 10s do stotke.

Sto se tice potrosnje, to je stvar onoga ko vozi automobil.

Apropo autoputa, ovaj Auris sa ovim motorom NE OSECA autoput. U VI stepenu autoputem na 140kmh nisam osetio trunku napora kod motora niti automobila. I ono sto je odmah jasno - neverovatno je akusticki izolovan.

Ogibljenje kod njega moze da izdrzi realno i preko 200KS, takav je osecaj.

Ovaj je imao multi link pozadi.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 14:03 - pre 136 meseci
Sto se tice GDI motora on je duplo gori od ovog valvematic-a jer ima ogroman pritisak benzina koji je poznat kao problematican na svim motorima na kojima se do sada ugradjivao ne vezano za proizvodjaca... od mitsubishija GDI pa pezoa HPI itd... Dovoljan je podatak da vecina proizvodjaca na nasem trzistu zbog loseg goriva nije ni htjela da prodaje ove modele vozila... Nikako ga nije pametno kupiti, bolje je uzeti bilo sta drugo...

Sto se tice potrosnje turbo benzinskih motora... ona je mala jedino ako se ne iskoriste potencijali motora, odnosno samo ako se vozi "na vrh gasa"... u svim drugim kombinacijama ona je velika... Evo vec su proizvodjaci malih turbasa poceli da placaju kazne u americi zbog obmanjivanja kupaca i laznih podataka o maloj potrosnji... Ne moze se tamo lagati sa podacima kao u Evropi...

Zarko, sto se tice poredjenja potrosnje dizela sa benzincom... ona je nepotrebna... Trebao si porediti golfa sa 2.0 d-4d tojotom koja u sestoj brzini na 2300 obrtaja ide 150 a ima potrosnju od 5 litara...



 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 14:03 - pre 136 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic
Čisto bolja ponuda od Aurisa.


Jasno je da Ceed IMAO bolju ponudu u vezi opreme. Ono sto se u medjuvremenu promenilo je to da je KIA smanjila iznos popusta i da sam, vozeci Auris, shvatio koliko je Ceed losiji automobil u svakom segmentu.

Takodje, Auris ima navigaciju sto Kia ima u najvisem spisku opreme. Auris ima i start stop dugme i keyless ulazak. Takodje ima i sistem za upozorenje kad napustas svoju traku (pisne i pali lampicu upozorenja). Ova Kia u toj opremi to nema.

Takav Kia Ceed kosta 19.040 evra sa popustom. Kia Ceed o kojoj sam pricao je u opremi EX Style i cena je 15.490 evra ali ima manje opreme od Aurisa - naveo sam razlike.

Cena bez popusta je 16990e a Aurisa 17800 evra.

Dakako, vise se isplatilo uzeti Ceed na akciji sa tolikom opremom i odlicnim motorom - ali po starom popustu.

Ukoliko Toyota ponudi bilo kakav popust, kupovina Ceeda je obesmisljena.

Ali je i dalje odlicna ponuda za 15.490 evra.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 15:45 - pre 136 meseci
Citat:
Nocni: Trebao si porediti golfa sa 2.0 d-4d tojotom koja u sestoj brzini na 2300 obrtaja ide 150 a ima potrosnju od 5 litara...


Broj obrtaja izmeri counterom a brzinu kretanja GPSom pa onda napisi podatke. Avenzisov sat je gresio 11% u odnosu na GPS, a obrtaje nisam kontrolisao posebno. Kada je sat pokazivao 140, pokazivac na GPSu nije prelazio 125.

Inace, tacno je to da je novi Avensis primetno tisi od prethodnog. Nema vise one iritirajuce dernjave pri 140 kao sto je bila kod prethodnika.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 15:52 - pre 136 meseci
Evo i ovi iz vrelih guma (cije testove posebno ne cijenim) su otprilike jednako to izmjerili kao ja... samo 50 obrtaja razlike...

http://vrelegume.rs/test/toyota-avensis-d4d/

Dobro, nije ta d-4d brza bas kao onaj benzinac jer on ubrzava do 100 za 9.3 sekunde, ali i ona ide solidno... ali tim autima sama ubrzanja nisu toliko ni vazna jer su pravljena za krstarenje i samo kada je to potrebno ili situacija zahtijeva potrebno ga je navuci u visoke obrtaje i dobiti veliku snagu...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 08.02.2013. u 17:07 GMT+1]
 
Odgovor na temu

rafiki
Beograd

Član broj: 48988
Poruke: 276



+63 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 16:26 - pre 136 meseci
Kad se vec spominju turbo motori i potrosnja, zanimljiv tekst sa BBC-a: http://www.bbc.com/autos/story/20130207-turbo-trouble

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 16:59 - pre 136 meseci
Citat:
Nocni: Evo i ovi iz vrelih guma (cije testove posebno ne cijenim) su otprilike jednako to izmjerili kao ja... samo 50 obrtaja razlike...

http://vrelegume.rs/test/toyota-avensis-d4d/

Dobro, nije ta d-4d brza bas kao onaj benzinac jer on ubrzava do 100 za 9.3 sekunde, ali i ona ide solidno... ali tim autima sama ubrzanja nisu toliko ni vazna jer su pravljena za krstarenje i samo kada je to potrebno ili situacija zahtijeva potrebno ga je navuci u visoke obrtaje i dobiti veliku snagu...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 08.02.2013. u 17:07 GMT+1]


Nije 50 vec je 300 obrtaja razlike, ali nebitno.

9,3 sec do 100 je solidan podatak i ne sme biti zamerke na njega. Inace, podatak do 100 je poptpuno irelevantan i nikada mi nece biti jasno zasto se uopste i spominje? Mnogo su vaznija medjuubrzanja; pogotovo medjubrzanja u visim-putnim stepenima prenosa.

Zanimljiv je (i pomalo sumljiv) jedan podatak koji se navodi kod ovog Avensisa. Kazu da je maximalna brzina ovog D4D 200 km/h koliko iznosi i kod modela sa 1.8 vvti motorom a deklarisana snaga se razlikuje za vise od 20 KS (ili 15% razlike). Kako je to moguce? Da li ovaj D4d ima vise, ili mozda 18vvTi ima manje nego sto su napisali.

Bas bi me zanimalo sta bi na to odgovorili zvanicnici Toyote?!



[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 08.02.2013. u 18:10 GMT+1]
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 17:15 - pre 136 meseci
Citat:
cozmo_im:
Prosecna gradska potrosnja nakon novinarskih testova:

8.7lit!!!!!

Jel ovo mnogo ili malo?


Ja bi ovako laički rekao da je potrošnja od 8.7 litara za mali gradski auto sa malim motorom od 1.4/1.6 bezobrazno mnogo.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 17:15 - pre 136 meseci
^Meni to nije mnogo jer je poznato kako se voze auta na tim testovima... ne stede se ni malo...

Zarko, nije bas nebitno jer sam ja rekao pri brzini od 150 ide na 2300 obrtaja a oni su rekli na 2350...

Inace 1.8 vvti ima 106 kw... razlicit menjac, nije ista tezina...

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2013. u 18:23 - pre 136 meseci
Citat:
Nocni: ^Meni to nije mnogo jer je poznato kako se voze auta na tim testovima... ne stede se ni malo...

Zarko, nije bas nebitno jer sam ja rekao pri brzini od 150 ide na 2300 obrtaja a oni su rekli na 2350...

Inace 1.8 vvti ima 106 kw... razlicit menjac, nije ista tezina...


Pise ovo:
Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/4
Radna zapremina [cm3] 1998
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/common-rail
maks. snaga [kW/KS/o/min] 93/126/3.600
obrtni moment [Nm/o/min] 310/1.800-2.400
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata limuzina/5/4
D x Š x V [mm] 4695x1810x1480
međuosovinski razmak [mm] 2700
masa vozila/nosivost [kg] 1490/520
zapremina prtljažnika [l] 509
Ogibljenje
napred MacPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi dvostruka ramena, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi ventilirajući diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 215/55 R17
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h [s] 9,7
maksimalna brzina [km/h] 200
prosečna potrošnja [l/100 km] 5,1
CO2 135g
Cena (sa PDV-om) € 27.150


a to znaci da maksimalnu brzinu od 200 km/h postize pri maksimalnoj snazi.

Maksimalnu snagu od 126 KS ostvaruje pri 3600 obrtaja u minuti sto znaci da se pri brzini od 100 km/h motor vrti sa 1800 o/min,

a pri 150 km/h motoro treba da se vrti sa 2700 o/min.

Izmedju 2700 i 2300 razlika je 400 obrtaja, a ne 50.


I sada ko tu laze? Toyota ili su mozda svi ostali koji vide 2300 obrtaja, obnevideli?

(zato sam i napisao da nezavisnim instrumentima proveris ovaj podatak)

-------------------------------------------------------------------------------------------


Na maksimalnu brzinu kod istog tipa vozila, tako mala razlika u masi ne utice.

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 08.02.2013. u 19:35 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1627557 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.