Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1611983 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 07:23 - pre 135 meseci
Nebojsa, da ti nije mozda krivo sto Toyota uvek pravi neunistive benzinske motore?

Ovaj ce biti, kao i sve ostale VVt-i i ostale Toyotine benzinske masine - apsolutno neunistiv i dugotrajan, sa najminimalnijim troskovima odrzavanja.

Ako neko ima iskustva u tome, to je Toyota i ovde nema greske. Sve VVTi masine i Valvematic masine su neunistive, bez ikakvih opoziva ili kvarova. Mozda Toyota ne zna da napravi najsavremeniji i najiskorisceniji dizel agregat, mozda su se desavali neki problemi sa dizelkama, ali kod benzinaca nikad nije bilo greske.

Inace, snaga ovog motora nije mala uopste. GDI i Valvematic imaju najvecu snagu i obrtni momemant medju 1.6 atmosferskim motorima, kao i najveci stepen iskoriscenja iste. GDI je sigurno pipaviji na gorivo i osetljviiji, dok Valvematic nije.

Samo da ti kazem da su na novinarskom testu napunili "novinari" automobil sa obicnim BMB95 i nus efekat je bio povecanje potrosnje za manje od 0,5. Drugih nuspojava nije bilo.

Ovaj motor ce biti dugotrajan i izdrzljiv u svim uslovima uz odlicne performanse.

Ukoliko 200kmh nije dovoljno, kao i sam podatak o ubrzanju (a vec postoje testovi koji su izmerili MANJE od 10 sekundi od 0-100), onda ti i ja nemamo sta da polemisemo o performansama ovog motora.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
*.pool.mediaWays.net.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 08:36 - pre 135 meseci
Citat:
Burek sa mesom: Cek...pa nisam ja pisao o voznji u rikverc, vec ti.
Pa nisam ni ja pisao o voznji u rikverc, procitaj moj prethodni post.
Citat:
cozmo_im
Inace, snaga ovog motora nije mala uopste. GDI i Valvematic imaju najvecu snagu i obrtni momemant medju 1.6 atmosferskim motorima, kao i najveci stepen iskoriscenja iste. GDI je sigurno pipaviji na gorivo i osetljviiji, dok Valvematic nije.
Mozda zato sto su svi ozbiljniji igraci prestali da se mlate sa atmosferskim motorima jos pre 5 godina. Citat sa onog linka:
Citat:
Available with either a six-speed manual or MultiDrive S automatic transmission, the 1.6-litre Valvematic engine develops 97 kW / 132 DIN hp and a maximum torque of 160 Nm at only 4,400 rpm.
I ti posle navodis ove linkove kao neke ozbiljne reference? Danas kad konkurencija ostvaruje slicne i bolje rezultate na 3 puta manje obrtaja neko napise kako je to samo na 4,400 rpm? Pa to je komedija. Pogledaj na ovom linku zapreminu, snagu, obrtni moment, Vmax i posebno obrati paznju na godinu konstrukcije N45B16 motora. Posle toga postavi sebi pitanje koliko je u stvari motor o kome pises savremen.

Citat:
cozmo_im
Ukoliko 200kmh nije dovoljno...
Ne radi se o tome sta je kome dovoljno nego da li ta Vmax odgovara navedenoj snazi. Konkurencija Vmax od 200 kmh ostvaruje sa 110-ak PS pa je legitimno posumnjati da li taj motor ima stvarno toliko snage kao sto pise.

Edit: Vmax se na pomenutom linku ne moze videti, ali se moze ovde na dnu strane
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 09:16 - pre 135 meseci
@cozmo_im a i ostali:

Da li je taj Auris kvalitetniji automobil od ovog Avensisa? Da ili ne?

http://www.elitemadzone.org/t4...cena-automobila-koji-se-kupuje


Citat:
tdusko: Ne radi se o tome sta je kome dovoljno nego da li ta Vmax odgovara navedenoj snazi. Konkurencija Vmax od 200 kmh ostvaruje sa 110-ak PS pa je legitimno posumnjati da li taj motor ima stvarno toliko snage kao sto pise.


Previse si daleko otisao sa pojmom konkurencije. Konkurencija ovoj Toyoti moze biti samo Hyundai ili slicni automobili. BMW sigurno ne.

 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
*.pool.mediaWays.net.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 09:27 - pre 135 meseci
Nisam mislio na bmw, bmw se nasao u prethodnom postu samo kao ilustracija gde su atmo benzinci bili pre skoro 10 godina. Kada sam pricao o Vmax i konkurenciji mislio sam na 1.2 tsi
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 09:31 - pre 135 meseci
Dobro si ti mislio ali se nisi dobro odrazio

BMW se cenom polako priblizio toj "konkurenciji" koju spominjes. Ali samo cenom. Jedinica se nudi vec za 17.000 eura (i to ovaj najnoviji koji pomalo smekas, kako vidim) pa pored takve cene ja ne pronalazim opravdan razlog za kupovinom nekog, ne bas jeftinog Japanca, ili Korejanca osim, naravno, ako neko nije zaljubljen u penzionerske automobile sa polozajem volana kao kod sportiste.






[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 13.02.2013. u 12:00 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 09:52 - pre 135 meseci
Citat:
jnk:
Ima ljudi koji automobilom prelaze više od 5,000 km godišnje pa neki čak provode i po više sati dnevno i u tom periodu se često zadesi da se pije kafa/piće i kako to nije komfor kad imaš gde da staviš čašu/flašu? Ili je to samo gedžet za pravljenje američkih domaćica?


Ni sam nisi svestan koliko je ovo besmisleno.

Pa sta sad, treba da se ugradi i WC, zbog "vise sati" provedenih u vozilu?
Ili levkic za mokrenje, mozda i stocic i rostiljcic..pregladni se ..a i zdravo je jesti na par sati..

Uostalom, dobro pravilo ozbiljne i bezbedne voznje je zaustavljanje na svakih 2-3 sata i pijenje osvezavajucih pica, protezanje i laka gimnastika.

Za tako duge boravlke, bolje da su ugradili masazer za ledja ili potporu za lumbalni deo, ali to je mnogo ozbiljan, skup i koristan gadget, a na listingu..samo jedna "crta".

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 09:57 - pre 135 meseci
Pa sad zavisi kakav auto posedujes.

U nekima se bezbedno i bez umora moze voziti satima, moze i citav dan, a pojedinim se pauze moraju cesce praviti.

WC ne treba da ima, ali je danas idiotski da automobil ne poseduje pretince za odlaganje.

Za precizno parkiranje neophodni su senzori. (Ili senzori, ili kuka na vozilu pa sta se kome vise isplati) Sa senzorom se parkiras u santimetar, ali ako imas kuku senzori su nepotrebni: raspalis auto otpozadi i to je krajnja granica .
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 11:11 - pre 135 meseci
Pretinac za odlaganje i drzaci za case, kao i srafovi na tockovima su prisutni, ali svakako nisu "oprema".

Pricamo o opremi, i sta se sve potura pod terminom "oprema". Sa jedne strane.

Sa druge, postoje korisni, bezvezni, cak i stetni gadgeti. Od stetnih je ekran na dodir, recimo, spikerfon..kao bice ruke slobodne..a koncentracija?

Celokupni marketing podseca na stari film.."moze kafa ali i lanci za bicikle u paketu"..sta ce mi lanci, pa eto, to je "paket".

A lanac nije nekoristan, samo malo veze ima sa kafom.

Tako da, ko nije ljubitelj Iphone-a, da li dobija popust ako mu skinu prikljucak, ili da li je auto manje koristan-bezbedan, ako nema doticnu "neophotstinu"...ili "vanity mirror", pa jos sa lampicom..

To je sminka, a plasticna pumpa za vodu, ili zadnja greda... je "usteda"...to mora, tako treba, "zakon trzista"

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 11:23 - pre 135 meseci
Pazi,

kada bi moj pradeda kupovao automobil, sasvim sam siguran da bi trazi da mu sve poskidaju i to ne zato da bude jeftinije vec zato sto to njemu nikada ne bi trebalo.

Ljudi se razlikuju. Nekima nesto treba, a nekima ne. Menagment je taj koji ce praviti kalkulacije i kompromise. Zato sam i spomenuo sportski postavljen volan u automobilu namenjenom penzionerima.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 11:48 - pre 135 meseci
Citat:
tdusko:Ne radi se o tome sta je kome dovoljno nego da li ta Vmax odgovara navedenoj snazi. Konkurencija Vmax od 200 kmh ostvaruje sa 110-ak PS pa je legitimno posumnjati da li taj motor ima stvarno toliko snage kao sto pise.


Kakve veze ima maksimalna snaga sa brzinom u ovom slucaju? Koliko vidim kod trenutne konkurencije, osim GDI motora, svi imaju max brzinu 195kmh, a sigurno mogu i brze (kao i Auris), ali krajnja brzina zavisi i od prenosa, kao i samo ubrzanje i od toga kako je proizvodjac to zamislio.

Opet postavljam pitanje, jasno:

Da li je podatak o Vmax 200kmh dovoljan? Da li je od 0-100kmh 10 sekundi dovoljno za auto tog segmenta?

Da li cete se naci u situaciji neka da vozite tom brzinom? Da li cete svaki dan imati potrebu da ubrzavate maksimalno da bi dostigli stotku?

Ne. Ovde je pogodjen neki optimum. Ako ubrzava dobro do 100, ubrzace lepo i do 50-60 koje su uglavnom brzine u gradskim sredinama. Slabiji 1.6 nece tako ubrzati. Cak nece imati nikakve razlike u ubrzanju do 50kmh od bilo koje TSI masine. Niti ce imati razlike u brzini na autoputu.

Ali ce biti razlike u pouzdanosti i ceni odrzavanja.

Ako gledamo cistu teoriju, moj auto sa 75KS ide 165kmh maksimalno. Znaci sa 130 konja bi isla 280kmh recimo?

Malo telemetrije posto vidim da se kunete u 1.2 TSI motore. Sumnjam da i onaj sa 105KS postize neki bas toliko bolji rezultat.

Stari Auris 1.6 (tezi od novog) - 132 KS:

0-60 km/čas 4.70
0-100 km/čas 11.20
0-150 km/čas 26.90
60-90 km/čas (5) 11.90 s
80-120 km/čas (5) 16.80 s


Golf VI 1.2 TSI - 85 KS 160Nm

0-60 km/čas 5.30
0-100 km/čas 13.10
0-150 km/čas 40.70 (DUPLO sporije od Valvematica)
60-90 km/čas (5) 16.30 s
80-120 km/čas (5) 28.50 s (bas brzo zar ne)

Renault Megane GT 1.2 TCE 115KS 190Nm

0-60 km/čas 5.00
0-100 km/čas 11.80
0-150 km/čas 30.60
60-90 km/čas (5) 11.90 s
80-120 km/čas (5) 17.80 s

Renault Megane 1.6 110KS atmo cisto da vidimo kako je to Toyotin motor kao neki od 110 ks.

0-60 km/čas 5.90
0-100 km/čas 13.50
0-150 km/čas 33.60
60-90 km/čas (5) 13.50 s
80-120 km/čas (5) 19.10 s

Kao kuriozitet - Honda Civic 1.8 Sedan:

0-60 km/čas 4.70
0-100 km/čas 9.80
0-150 km/čas 21.00
60-90 km/čas (5) 8.60 s
80-120 km/čas (5) 12.60 s

edit: vreme 60-90 kod Megana sa atmo motorom.

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 13.02.2013. u 14:37 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 15:12 - pre 135 meseci
Cosmo, zasto nisi odgovorio na ovo pitanje pa da onda po ko zna koji puit da poredimo mizeriju od podataka koje imaju atmosferski motori sa performansama turbomotora.

Citat:
Zarko Silic: @cozmo_im a i ostali:

Da li je taj Auris kvalitetniji automobil od ovog Avensisa? Da ili ne?

http://www.elitemadzone.org/t4...cena-automobila-koji-se-kupuje




Previse si daleko otisao sa pojmom konkurencije. Konkurencija ovoj Toyoti moze biti samo Hyundai ili slicni automobili. BMW sigurno ne.


Ako vec zelis nesto usporediti onda to ucini sa motorima koji imaju slicne performanse. Na primer te japanke poniće od 132 komada sa nemačkim konjima od 122 komada itd,..




[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 13.02.2013. u 16:24 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 15:40 - pre 135 meseci
1. Ne mozes porediti razlicite klase. Jasno se kaze da 1.2 Turbo motori menjaju 1.4 i 1.6 atmo dok 1.4 T ili 1.6 T menjaju jace atmo motore (1.8). 1.8 T motori menjaju 2.0 atmo i tako dalje i tako dalje. Nije tu samo snaga vec i obrtni momenat je u pitanju. U svim testovima naglasavaju da 1.2 T masine menjaju 1.6 atmosferske motore. Ako grese, onda zasto tako pisu u svim testovima? Pogledati sledece:

Renault Megane GT 1.2 TCE 115KS 190Nm

Medjuubrzanje (ako dobro shvatam Nebojsu i tebe momenat je upravo bitan za ovo):

60-90 km/čas (5) 11.90 s
80-120 km/čas (5) 17.80 s

Stari Auris 1.6 (tezi od novog) - 132 KS 160Nm

60-90 km/čas (5) 11.90 s
80-120 km/čas (5) 16.80 s

Evo jednog 1.6 Turbo motora sa 180KS i 230Nm (2200-5400 rpm) - Astra J 1.6 turbo.

0-60 km/čas 4.30
0-100 km/čas 8.90
0-150 km/čas 19.70
60-90 km/čas (5) 8.00 s
80-120 km/čas (5) 12.60 s

Kada bude bilo podataka za 1.4 TSI, okacicemo i njih.

Cak ni ova vremena nisu preterano "jaka" da bi se opravdala velika cena i veci troskovi odrzavanja.

2. Auris je Toyota sa kvalitetnijim enterijerom od dosadasnjih Toyota C segmenta. Ako budem imao prilike da uporedo ocenim kvalitet u odnosu na Avensis to cu i uraditi. Pogotovo sto nisam vozio takav Avensis koji si ti uporedjivao. Motor 1.8 sam vozio samo u Toyoti Verso.

Ono sto mogu da kazem je da je, po meni, kvalitet (znaci ne dizajn, vec govorim o osecaju kvaliteta u kabini i ostalog) bolji nego u novom Fokusu ili Kii Ceed, posto sam njih najvise zagledao (blizu su mi pa sam isao). Od Golfa VII nije bolji.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 16:16 - pre 135 meseci
Pa dobro ako nisi video Avensis, onda bar odgovori na pitanje kako je moguce da se u poslednjih svega par godina (rec je o periodu sa pocetka ove nase teme) dogodio obrt na evrpskom trzistu automobila. Obrt u kome je Hyundai/KIA korporacija danas (u prethodnoj godini) za 50% vise prodaje vozila od velike Toyote, ako je tacno to sto ti tvrdis, a tvrdis da je Toyotin kvalitet daleko iznad korejskog proizvodjaca?

Zar mislis da su evropski kupci gluvi i nemi i da ne vide bas najbolje?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
109.92.0.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 16:37 - pre 135 meseci
Pre ce biti do zatvorenog birokratskog trzista, nego zbog kvaliteta ili "slepila".

Citat:
Kada bude bilo podataka za 1.4 TSI, okacicemo i njih.


KOJI "1.4TSI"?..trenutno su u opticaju jedno devet do dvanaest verzija u tri generacije

One cuvene EA111, EA113 i najnovija EA211..da se podsetimo..

Poz
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 20:26 - pre 135 meseci
cozmo, što bi meni bilo "krivo" (?!) ako Tojota ili bilo koji drugi brend pravi ovakve ili onakve aute?

Svašta, niti radim u autoindustriji niti imam bilo kakve veze sa njom, samo sam kao i većina ovde entuzijasta i ljubitelj automobila. Međutim, sudeći po ostrašćenosti ovoga što se može pročitati, nisam baš siguran da svi nastupaju sa tih pozicija.

Ali bilo kako bilo, koliko mi vreme dozvoli barem neću dopustiti da se iznose krajnje netačni podaci, da se zamenjuju teze, i slično.

A mnogo tome što si rekao se može dati upravo takav predznak, evo i ovom poslednjem:
Citat:
cozmo_im: Opet postavljam pitanje, jasno:

Da li je podatak o Vmax 200kmh dovoljan? Da li je od 0-100kmh 10 sekundi dovoljno za auto tog segmenta?

Ovo je totalna zamena teza. Ovde nije tema da li nekom dovoljno ovoliko ili onoliko, nego da li su podaci koji su izneseni istiniti ili ne, jedino to je ovde tema.

A podaci koje iznosiš su često netačni do apsurda, i ako bi se neko oslonio na njih upao bi u zablude koje mogu dosta da ga koštaju, zato se to mora demantovati.

Pogledaj recimo samo ovo:
Citat:

Kao kuriozitet - Honda Civic 1.8 Sedan:

80-120 km/čas (5) 12.60 s

Prvo i osnovno, ubrzanje 80-120 se meri isključivo u poslednjem stepenu prenosa i jedino tako može da bude neki relevantan podatak.

A kada se tako izmeri, rezultati su veoma, čak dvostruko različiti od onih koje ti prezentuješ, evo ih u celosti:



Podećam da se ovde radi o modelu Honda Civic Type S sa dvoje vrata, dakle to je auto koji je stotinak kg lakši od Sedana koga si ti pomenuo, taj tvoj je još dosta slabiji.

Ne verujem da iko ovde ima nešto protiv Tojote/Honde ili bilo kog drugog proizvođača, ja naročito nemam, ali jako imam protiv pogrešnih i netačnih podataka.

Prijateljski savet: ako već voliš Tojotu, navedi joj bilo šta ali nemoj dodirivati performanse jer je tu Tojota zaista smešna, pa potencirajući njene performanse takav ispadaš i ti.

Pa bre Korejanci šiju Tojotu u performansama, evo upravo izlazi Ceed/Proceed 1,6 Turbo sa 204KS, a gde se tu nalazi Tojota? Poređenje sa Nemcima je naročito besmisleno, jer Japanci su veoma daleko i od 1.8T motora, a kamoli od 1,8TSI i sličnih.

I još jednom ti kažem da ne navodiš Opel i Reno kao tipične motore za bilo šta, jer je to jako pogrešna paralela. Taj Opel 1,6 Turbo nema ni blizu 180 KS koliko su mu napisali, a troši kao omanji kamion, navodio sam ranije na ovoj temi zašto (kompresija, tehnologija, pritisci, itd.), i zato on nikako ne može biti dobar primer za bilo šta.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 20:27 - pre 135 meseci
Citat:
[url=/p3250253]Nebojsa Milanovic
Podećam da se ovde radi o modelu Honda Civic Type S, sa dvoje vrata, dakle auto koji je stotinak kg lakši od Sedana koga si ti pomenuo, taj tvoj je još dosta slabiji.


U pitanju je Honda Civic sedan. Podaci su mereni vise uzastopnih puta i mereni su u realnim uslovima.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 21:04 - pre 135 meseci
Cozmo, napisao sam ti dug post sa kompletnim podacima sa testa, a ti ga nisi ni pogledao!

Replicirao si mi praktično u istom minutu ponovivši ono isto od ranije, kao da nisam niti šta rekao niti bilo šta priložio.

Hej, auto identičan tom koga si pomenuo, ali sa dvoje vrata i bez repa (znači još osetno lakši) ide 80-120 u poslednjem stepenu prenosa preko 20 sekundi.

Taj Sedan koga si ti pomenuo zbog veće težine je još dosta sporiji, a ti si napisao i ponovio da je njegovo 80-120 vreme 12,8s!

Ovo ti nije prvi put da direktno obmanjuješ čitalaštvo, setimo se samo prethodne situacije od pre par nedelja kada te je Duško nekoliko puta pitao da objasniš otkud ti takođe neki besmisleni podaci o elastičnosti koje si naveo, i ti si uporno odbijao jer je bilo očigledno da su postignuti u trećem a ne u petom stepenu prenosa.

Ovo je još jedan pokušaj direktne obmane na sličan način, i budi siguran da će i svaki sledeći biti raskrinkan veoma lako.
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 21:23 - pre 135 meseci
Uz varijantu da me se proglasi neznalicom - kome je u realnom zivotu bitno koliko koji automobil ubrzava od 80 - 120 km/h u poslednjem stepenu prenosa? Ne mogu da razumem ko to radi, zato i pitam. Ja nikada, ali nikada to nisam uradio, ma koji automobil vozio. Cak i ako je desavanje potpuno cisto, nema ni u naznaci vozila u susret!, ako treba da nekoga preteknem a tog trenutka idem 80 km/h ni lud to ne bih uradio petom brzinom (sestu ni ne pominjem jer je to suludo ali skroz) - eventualno cetvrtom a najradje trecom! Pa, bre, i na auto putu, ako je ista situacija, bez obzira sto ne ide niko u susret bih ubacio u cetvrtu i tek onda poceo preticanje.

Znaci, poenta mog pitanja je sadrzana u prvoj recenici i ponavljam - koja je poenta podatka o ubrzanju 80 - 120 km/h u poslednjem stepenu prenosa a vezano za realnu voznju, svakodnevnu?!


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 22:03 - pre 135 meseci
A zasto vracas brzine na nize? Zato sto pri toj brzini u visem stepenu prenosa motor nema dovoljno snage da ubrza jer se motor vrti na malom broju obrtaja daleko od podrucja maksimalnog obrtnog momenta. Zato ga vracas dve-tri brzine nize da bi mu digo' obrtaje, da bi motor poceo da se dere kao jarac i da bi konacno dao znake zivota. Kod turbo motora, podrucje visokog i maksimalnog obrtnog momenta je na 2, a u novije vreme na 3 puta manjem broju obrtaja od atmo pandana.

To znaci da nemas potrebe da vracas brzine na nize jer si u datom trenutku kada ti najvise snage treba ti vec u podrucju najvece snage. Na primer 5. brzina na 80 km/h itd. E zato je bitno imati podatak o ubrzanju u poslednjem stepenu prenosa.

Inace, ovo sto je sceka pitao je standardno pitanje onih koji ceo zivot voze atmo benzince, a nisu nikada ni probali cestiti turbo motor.

Neznanje naravno nije samo po sebi lose, ali je lose ako neko nikad nije ni probao automobile o kojima se diskutuje, a pokusava da ospori nesto o cemu nema ni teorijskog ili bar iskustvenog saznanja.

Tako je nas moderator pre neki dan napisao sokantnu izjavu od koje se ni 2 dana posle toga nisam oporavio i jos uvek trazim motivaciju da ista napisem na tu temu:
Citat:
Jesu turbo motori "zanimljivi" za voznju(mada je zanimljiv svaki snazan motor i dobro odabran vozni postroj), ali se ta zanimljivost dozivljava tek preko 3500(ili tu negde oko nekoliko) obrtaja, a u tim trenucima, nema puno price o "stednji", ili maloj potrosnji.
Ovo je potpuno netacno i moze da napise samo neko ko nikad nije vozio auto sa turbo motorom. Mada, cak i poznavanje osnovnih pojmova kao sto je obrtni moment i sposobnost da se razume dijagram o.m. ne dozvoljava prstima da se ovako nesto otkuca na tastaturi.
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 23:15 - pre 135 meseci
Pa pazi, vozio sam automobile sa turbo motorom od kada postoje, a i posedovao sam nekoliko sa mnogo kubika, konja... Mozda je to navika, jer vozim kola od malih nogu, koje se tesko mogu resiti ali u svakom slucaju je bolje "imati kontrolu" a veca kontrola je kad je preticanje u manjem/nizem stepenu prenosa. To sam ucio/vezbao jos davno i to od domacih ali i od nekih stranih vozaca trka/relija (pa mi to ostalo tako i to nesvesno radim i dan danas, kao i koriscenje leve noge na pedali kocnice, doduse to sve manje jer ne vozim vise brzo...).

Inace, to sto ti nazivas "dranje k'o jarac" a vecina ovde kaze za to isto "buka" - vrlo pogresno nazivanje i sto je jos meni nesvatljivo, zasto je poenta da se motor sto manje cuje prilikom voznje?! Kao sto neko skoro napisa, parafraziram, "u kabini se motor i ne cuje pri brzini od..."?! Malo cudno, kao da sedis za kompjuterom, kuci, i igras igricu... Ja volim da cujem jasno motor. Opet stara navika... :)



Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1611983 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.