Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1624635 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8371
*.dynamic.sbb.rs.



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 17:03 - pre 136 meseci
heh, pa šta? Mogli su da mere bilo šta i bilo kako, decenijama se zna šta je ono što je relevantno.

Žare je izmerio da mu 1,8T 80-120 u poslednjem stepenu prenosa ide 7s, šta misliš koliko ide u trećoj? Tipujem da je oko 3 sekunde, ali to uopšte nije bitno, jer to nije standardno merenje, ne može se porediti ni sa čim, zato ga i ne treba navoditi.

Kada se kaže elastičnost 80-120, to obavezno mora da bude u najvišem stepenu prenosa, i obavezno mora biti prosek više merenja koja se međusobno moraju što manje razlikovati (zato je važno da meri iskusna ruka iz pomoć dodatnih instrumenata).

Sve što nije tako dobijeno, ne sme prezentovati kao relevantan podatak.
 
Odgovor na temu

Burek sa mesom

Član broj: 306105
Poruke: 7
*.static.hdsnet.hu.



+24 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 17:05 - pre 136 meseci
@Nebojsa Milanovic

Ja napisah da sam par puta gledao ono sto je cozmo_im pisao. I, da ne bude zabune -

"Kao kuriozitet - Honda Civic 1.8 Sedan:

0-60 km/čas 4.70
0-100 km/čas 9.80
0-150 km/čas 21.00
60-90 km/čas (5) 8.60 s
80-120 km/čas (5) 12.60 s"

i ta vremena se uklapaju u ovo merenje koje je cozmo_im postavio za sedana.

E sada, pitam se ko ovde ne vidi dobro o cemu prica. Da li JA koji sam proverio ono sto je cozmo_im pisao, ili TI koji i dalje pricas o drugom automobilu?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8371
*.dynamic.sbb.rs.



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 17:19 - pre 136 meseci
Burek, pročitaj još jednom moj post iznad gde sam ti precizno nacrtao da je u pitanju jedan isti auto samo sa i bez repa.

Podaci koje sam ja dao se odnose na verziju bez repa, dakle lakšu i nešto bržu, a on 80-120 u VI ide preko 20s, kako je ovde precizno navedeno.

Verzija o kojoj Cozmo priča zbog nešto veće težine može biti samo sporija od toga.

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 17:23 - pre 136 meseci
Ne znam zasto uopste spominjete karakteristike ovog Hondinog sportiste sa 1,8 litarskim motorom?

VW je pre 15 godina sa 1,8 litarskim motorom imao neuporedivo bolje podatke


GOLF 1,8T




Podatke novijih verzija bolje da vam preprica jnk.

On ga je bar vozio nesto duze vreme.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 17:40 - pre 136 meseci
Mislio sam da se ne javljam ali ipak moram jer je napisano nesto sto sam ja napisao drugim recima, i bez linkovanih podataka a samo iz iskustva nekoga ko se bavio tim profesionalno (davno i kratko, nekoliko godina, ali sam u kontaktu sa sadasnjim trkacima pa ponesto i znam o voznji!) i to tako sto se prvo ucilo iz knjiga pa na tabli pa na modelima pa onda u praksi vezbalo.

Citat:
Nebojsa Milanovic

Žare je izmerio da mu 1,8T 80-120 u poslednjem stepenu prenosa ide 7s, šta misliš koliko ide u trećoj? Tipujem da je oko 3 sekunde, ali to uopšte nije bitno, jer to nije standardno merenje, ne može se porediti ni sa čim, zato ga i ne treba navoditi.
...

Da napomenem - u citiranom sam ja boldovao, u originalu toga nema!

Dakle, ovo sto sam boldom naglasio je isto ono sto rekoh u jednom od predhodnih postova (reakcija na to je bila negativna, prilicno) i jako je bitno za samu voznju, sigurnost u voznji, svakodnevnoj, a narocito na regionalnim putevima, recimo, Ibarska Magistrala i slicno.

Ni malo ne sumnjam u merenja koje je Zarko vrsio, obzirom na njegovu posvecenost problemu koji hoce da ispita, tako da citirano uzimam kao tacno. Sto samo potvrdjuje da je mnogo bolje pri preticanju to raditi u manjem stepenu prenosa, ma kakav motor je u pitanju!, jer se brze vrsi preticanje sto je esecijalno bitno za desavanja u realnoj situaciji na putu koji nije Auto Put!!!

Znaci - bolje je izvrsiti preticanje za 3 sekunde u trecoj brzini nego za 7 sekundi u najvisem/poslednjem stepenu prenosa. Pa onda pogledati te podatke a na bazi boldovanog! Sta tu nije tacno?


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8371
*.dynamic.sbb.rs.



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 17:49 - pre 136 meseci
Šćeko, niko nikad i nije osporio da za najbezbednije i najbrže preticanje treba spustiti stepen-dva niže i to važi uvek i za svaki auto.

To je jasno ali to spada u teoriju vožnje, a to je sasvim druga tema kojom se sada ne bavimo.

Ovde se sada bavimo poređenjem standardizovanih rezultata ispitivanja, ali da bi se oni mogli porediti, oni moraju biti izmereni na jedan isti - standardizovan način, a ne proizvoljno.



edit: bold


[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 15.02.2013. u 21:37 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 17:53 - pre 136 meseci
Nisi u pravi Sceko,

Jedna je stvar test po kome se izrazava elasticnost motora, a sasvim nesto drugo je stil voznje ili preticanje na ibarskoj magistrali. Ne treba mesati te dve stvari.

Da li ce neko preticati u petoj, trecoj ili uopste nece preticani nije povezano sa osobinom koja se zove elasticnost.
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 19:32 - pre 136 meseci
Ok, ali testovi, rezultati testova govore nesto sto je bitno za svakodnevnu upotrebu u voznji, ne rade se testovi samo da bi se uradili i nikom nista, postoje neki testovi i kraj. Sto dalje podrazumeva da je bolje ako je elasticnost takva da je ubrzanje bolje kod automobila A od automobila B. Sto je dalje vrlo bitno za svakodnevnu upotrebu u voznji. To je jasno i malom detetu.

A sta fali ako se da i neki savet za svakodnevnu voznju, a u odnosu na te iste rezultate testova? Samo se nadmudrujute oko nekih podataka, koji su od njih tacniji!, a niko da se osvrne na primenu toga. Pa majku mu, ovo citaju i totalni amateri (koji uglavnom i ne ucestvuju aktivno na temi) i koristilo bi kad bi bar po nekada neko rekao nesto korisno upotrebljivo. Vozilo se upotrebljava vozeci ga a ne citajuci podatke. Kad se za volanom nema mesta podacima...

Secete se onog klipa sa voznjom u prirodi, brzom voznjom sa dosta krivina (onaj prvi, mislim da ga je Nebojsa postavio)? Niko da prokomentarise sta je dobro u toj voznji, kako je vozac ulazio u krivine, kako je izlazio, kako i zasto je prilazio krivini, kad je poceo da koci i zasto, kada je prebacio u nizi a kada u visi stepen prenosa i zasto, kojom linijom je prolazio kroz krivine i o cemu treba da se vodi racuna pri tome, koliko secenje i nepravilan izlazak iz krivine usporava vozilo i zasto... To je nesto sto bi citalastvu doprinelo mnogo vise nego ubedjivanje oko elasticnosti nekog motora - iako i to treba da se raspravi ali i da se isprica veza izmedju toga i prakse.

I stalno se zaboravlja da ima ljudi koji nisu procitali sve sa AZ a ima i stalno novih kojima ce to koristiti.

Ako se ovo sto napisah smatra da nije predlog za unapredjenje diskusija u odredjenom smislu i da nije korisno, neka se brise. Hvala.


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-1.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 20:22 - pre 136 meseci
Da se vratimo temi.. C segment - najbolja kupovina

Kupi golfa i neces pogresiti. Ako nemas para za golfa kupi neki drugi auto, svi su dobri, ali nisu tako kao golf.
Ako bas imas para mozes da uzmes i audi a3 ili seriju 1 bmw, b klasu mrca..
Uprosceno da ko god novi dodje moze da vidi konacan odgovor :)
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
91.113.163.*



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 20:51 - pre 136 meseci
^Slazem se.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
109.92.0.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.02.2013. u 08:12 - pre 136 meseci
Zato su i smisljena ova lazna testiranja "navodno elasticnosti motora", da bi mnogi pojednostavili svoj zivot i izneli niz pogresnih zakljucaka u svome tehnickom delu zivota
Tipa
Citat:
Kupi golfa i neces pogresiti


Niti se kaze "kog golfa", onog socijalnog, koji je opsta teska greska ili onog najskupljeg, koji ne zasluzuje svoju cenu.

Kao da u tim merenjima nema uticaja menjac, vec se sav uspeh pripisuje motoru

Elasticnost motora je posebna osobina, proistekla iz menadzmenta ventila. Davanje maksimalne vaznosti je otprilike, kao kada bi umesto konacnog, realnog, rezultata, na basket utakmici, izmerili koja ekipa vise skace u vis(nesumnjivo vazna osobina kosarkaske ekipe), i ta ekipa "pobedila", ili recimo, koja ekipa dalje sutira loptu, u fudbalu..

Marketinski smisljen test koji navodno nesto pokazuje, ali realno nicemu ne sluzi, izmisljaju se nekakve situacije tipa, jede se burek za volanom, sa drugom rukom pise porukica, ali je vozac odlucio da pretice, pa ne moze masnom rukom da dira rucicu menjaca, kada je vec sirotinja, pa nije kupio automatika(za koje se ne vrse ova sasava merenja), sa kojim bi mogao da jede jagnjetinu pri preticanju dok kuca mami poruku..

Bolje da su merili ubrzanja od 60-120 u brzinama koje mogu to da postignu, recimo od druge do pete, pa da korisnik zna sa kojom je NAJBRZE i NAJBEZBEDNIJE moguce obaviti preticanje i u NAJKRACEM roku izaci iz slozenih situacija..

Ili npr test, kojom max brzinom automobil moze da prodje kroz krivinu od 90 stepeni..koristan podatak, ali koji bi malo "osakatio" vozila sa gredom pozadi, medjutim, pruzio bi jasnu sliku vozacu koji su limiti..da ih ne otkriva sam ...kraj puta..

Ali to nije "ugodno" za marketing..kako da uvaljuju torzije za debele pare..

Ili recimo, sto ne kazu kolike su izmerene potrosnje pri tim "akcijama"..pa da razjasnimo opravdanost i kvalitet takvog testa

Poz
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.02.2013. u 09:32 - pre 136 meseci
Nije sve u testovima, merenjima i slicno. *


* Onaj osecaj kad sa Corollom na 170kmh obidjes u desnoj traci BMW X6 a on ima izraz lica WTF? Za sve ostalo tu je Mastercard. Morao sam malo da propusem masinu, nisam ga vozio par dana.

Salu na stranu poenta je da gotovo sa svakim autom mozes da imas visoke putne brzine.

A sto se tice C segmenta, Golf VII jeste najbolji, ali opet se vracamo na ono - a za koju cenu? Ako zelis da ga vozis a nemas love, kupices najosnovniju varijantu, koja ce isto da drzi "visoku" putnu brzinu, ali nece pruziti uzitak koji se od tog automobila ocekuje jer je redukovano mnostvo stvari na njemu, pocevsi od osnovnog motora koji ce rastezati do 170 kao i moj matori auto ili neki drugi "obican" auto nevezano za marku. Dovoljno da je taj drugi laksi i Golf ce se dobro pomuciti na autoputu sa takvim vozilima. A to vozac Golfa ne bi trebalo da dozvoli - ili ja to tako vidim?

Ili je mozda bolje dati iste novce i kupiti nesto sto nije osnovna varijanta sa baznim motorom i sto moze da pruzi i uzitak u voznji.

Pa ko sta voli.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.02.2013. u 10:18 - pre 136 meseci
Citat:
Zarko Silic:
Ne znam zasto uopste spominjete karakteristike ovog Hondinog sportiste sa 1,8 litarskim motorom?

VW je pre 15 godina sa 1,8 litarskim motorom imao neuporedivo bolje podatke



Jel to ovaj jadnicak?

(video sam premotao na najbitniji deo)



 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8371
*.dynamic.sbb.rs.



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.02.2013. u 10:26 - pre 136 meseci
Naravno da nije taj i dosta više Cozmo sa besmislicama, niko nije toliko dokon da čuči pored kompa da demantuje sve bizarnosti koje kačiš.


Pa valjda svaki član ovog foruma zna da je to Golf III sa arhaičnim 2,0 atmo motorom koji je kao nebo i zemlja sa 1,8T čije karakteristike u stock varijanti je Žare naveo, a ti si to njegovo citirao - a pokazao si klip nekog totalno drugačijeg (pra)starog modela koji nema veze sa tekstom koji si citirao.



edit: dopuna na kraju

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 15.02.2013. u 20:34 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.02.2013. u 10:43 - pre 136 meseci
Nebojsa, naravno da je to 2.0 8v motor od 115 KS.

Ovo sam namerno zakacio, cisto da potvrdim Vladda - nije zlato sve sto sija.

A vrlo dobro znam kakav je 1.8 T jer sam vozio cesto kompanijski Audi A4 s tim motorom pre dobrih 10 godina.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
195.245.92.*



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.02.2013. u 11:52 - pre 136 meseci
Citat:
cozmo_im:


A sto se tice C segmenta, Golf VII jeste najbolji, ali opet se vracamo na ono - a za koju cenu?

Pa ko sta voli.


Pa tako, kome treba platice vise za Golfa, ko ne oseca razliku i kome je Kia super, sigurno nece placati vise za Golfa.

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.02.2013. u 12:40 - pre 136 meseci
Citat:
cozmo_im:
Nebojsa, naravno da je to 2.0 8v motor od 115 KS.

Ovo sam namerno zakacio, cisto da potvrdim Vladda - nije zlato sve sto sija.

A vrlo dobro znam kakav je 1.8 T jer sam vozio cesto kompanijski Audi A4 s tim motorom pre dobrih 10 godina.


Ne verujem da si ti ovo vozio jer da si vozio ne bi pricao gluposti, pa se sad opravdano postavlja pitanje da li si uopste bilo sta drugo vozio osim tvojeg metusalema iz devedesete godina.

Mislim da je Milanovic u pravu kada spominje ostriju moderaciju.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
109.92.0.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.02.2013. u 13:41 - pre 136 meseci
Nisu ni svi 2.0 8V motori isti, naravno, treba obratiti paznju na generacije, i jako treba obratiti paznju pri kupovini VW-a, cak i kada se pliva u parama.

1.8T i 1.9TDI su motori koji su odlicno uradjeni i odlicno koncipirani, naknadni su donosili probleme, usteda je koristila sekiru i sakatila sve ono sto valja, a dodavala ekoloske parametre.

Nova generacija je u "predigri" dobra, odlicna, vreme ce pokazati da li je reliabilna, da li je odrziva dobrota.

Sumnjam da ce imati "odrzivu dobrotu" kao sto su imali spomenuta dva modela, postici na SVIM motorima serije EA211, ipak ciljevi razvoja nisu isli u prilog "cvrstom inzenjeringu", po cemu se VW proslavio, nego pojeftinjenju proizvodnje i smanjenju "eko impakta" vozila na okolinu..i to sa "klasicnim" sus motorom.

Bilje da su nastavili odredjenim pravcem, a ekologiju pomazili sa hibridom..

Poz


Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.02.2013. u 15:59 - pre 136 meseci
A Audi A4 je bio karavan 1.8 T i vozio sam ga i ja uopste ne delim nikakvo uzbudjenje za turbo motore kao vi. Ali uopste.

Meni nista to nije "vau" niti se ja primam na to. Ide dobro i? Sta treba da kazem, da je raketa? Nije. Ide dobro i to je to.

Lista automobila koje sam vozio je poduga. Nijedan, ali nijedan, osim BMW M5, mi nije izazvao bilo kakvo osecanje.

Svi ce da taljigaju od tacke A do tacke B. To medjuubrzanje ili krajnje brzine ili divljanje s ubrzanjem nemam gde da primenim i ne zelim.

Eventualno gde nam je 1.8 T pomogao su brda u Rumuniji kada smo isli na sluzbeni put par puta tamo. Eto, mogu da kazem da sam tu osetio vecu prednost od klasicnog atmo motora. U svim drugim uslovima voznje retko sam uopste imao prilike da koristim potencijal tog motora cak i na preticanju posto ja preticanje radim na sigurno bez obzira kakvu masinu imam. Isto kao sto vozim moj auto, vozio sam i ovaj, kao i BMW M5 nekih mesec dana s kraja devedesetih.

Mirno, stalozeno, bez cimanja po putnike i bez divljanja.

I svaki je posluzio isto kao i onaj najslabiji - da se bezbedno i u sto je moguce kracem roku stigne na odrediste ukoliko to saobracaj dozvoljava.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
109.92.0.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.02.2013. u 17:20 - pre 136 meseci
Motori su motori. Ja nekako ne pristajem da mi fabrika diktira imidz. Narocito imidz voznje.

Trenutno me vise opsedaju menjaci i donji postroj. To je ono sto moze da pruzi pravo zadovoljstvo u voznji, vise nego razlika 20-ak KS, pa i 50..

Medjuubrzanja su besmislena prema odabranim merenjima.

Kao da se namerno uvaljuje snazno vozilo neiskusnim vozacima, koji su u stresu promene brzine.

Kojekakva "lepljenja za sediste" me ne zanimaju, ali rad tiptronic menjaca je nesto odusevljavajuce.

Automatik, klasicni, jeste konforan, ali nekako nije to to, volim u raznim situacijama, pri recimo brzini od 40-60km/h, da budem u raznim stepenima prenosa, druga, treca, pa i cetvrta, zavisno od situacije, a ne da mi automatika odlucuje sta da radim.

Poz
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1624635 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.