Zato su i smisljena ova lazna testiranja "navodno elasticnosti motora", da bi mnogi pojednostavili svoj zivot i izneli niz pogresnih zakljucaka u svome tehnickom delu zivota

Tipa
Citat:
Kupi golfa i neces pogresiti
Niti se kaze "kog golfa", onog socijalnog, koji je opsta teska greska ili onog najskupljeg, koji ne zasluzuje svoju cenu.
Kao da u tim merenjima nema uticaja menjac, vec se sav uspeh pripisuje motoru
Elasticnost motora je posebna osobina, proistekla iz menadzmenta ventila. Davanje maksimalne vaznosti je otprilike, kao kada bi umesto konacnog, realnog, rezultata, na basket utakmici, izmerili koja ekipa vise skace u vis(nesumnjivo vazna osobina kosarkaske ekipe), i ta ekipa "pobedila", ili recimo, koja ekipa dalje sutira loptu, u fudbalu..
Marketinski smisljen test koji navodno nesto pokazuje, ali realno nicemu ne sluzi, izmisljaju se nekakve situacije tipa, jede se burek za volanom, sa drugom rukom pise porukica, ali je vozac odlucio da pretice, pa ne moze masnom rukom da dira rucicu menjaca, kada je vec sirotinja, pa nije kupio automatika(za koje se ne vrse ova sasava merenja

), sa kojim bi mogao da jede jagnjetinu pri preticanju dok kuca mami poruku..
Bolje da su merili ubrzanja od 60-120 u brzinama koje mogu to da postignu, recimo od druge do pete, pa da korisnik zna sa kojom je NAJBRZE i NAJBEZBEDNIJE moguce obaviti preticanje i u NAJKRACEM roku izaci iz slozenih situacija..
Ili npr test, kojom max brzinom automobil moze da prodje kroz krivinu od 90 stepeni..koristan podatak, ali koji bi malo "osakatio" vozila sa gredom pozadi, medjutim, pruzio bi jasnu sliku vozacu koji su limiti..da ih ne otkriva sam ...kraj puta..
Ali to nije "ugodno" za marketing..kako da uvaljuju torzije za debele pare..
Ili recimo, sto ne kazu kolike su izmerene potrosnje pri tim "akcijama"..pa da razjasnimo opravdanost i kvalitet takvog testa
Poz