Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1622336 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 23:17 - pre 136 meseci
Citat:
tdusko:Ovo je potpuno netacno i moze da napise samo neko ko nikad nije vozio auto sa turbo motorom.


Ja mislim da je ovo uzrok svih nesuglasica na temi.




Nema boljeg primera za Duskov komentar od slucaja BMW 1 starog sa 122 KS i novog sa "samo" 102 KS koji bajkovito demonstrira prednost turba nad neturbom.

Ima 20 KS manje, a bolje ide. Sustina je bas u ovome.

Malo je nejasno kako to pojedini likovi ne shvataju, al ajde, nek im bude. Valda ce jednog dana progledati


Sceko, auto treba biti sto tisi. Buka je zamorna, narocito ako se duze vozi. Reli voznja i voznja obicnog vozaca turiste ili poslovnog coveka, nemaju nikakve dodirne tacke.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 23:25 - pre 136 meseci
Šćeko, pitanje "Šta će vam vreme 80-120" je potpuno identično pitanju "Šta će vam bolji auto od Juga". To je u ovom trenutku čisti troll-off topic, a ako ti i dalje nije jasno šta znači dobro putno ubrzanje otvori novu temu i pitaj o tome, ovde bilo kakvo razvodnjavanje više neće biti dozvoljeno.

Čak i da je tako, tj. da je Jugo dovoljan za sve i da vreme 80-120 nije bitno, to ovde nije tema.

Sada je ovde bilo reči o iznošenju totalno netačnih podataka i dovođenju čitalaca u zabludu, što smo već više puta imali prilike da vidimo, a to neće ostati u najmanju ruku bez demantija.
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 23:29 - pre 136 meseci
Citat:
Zarko Silic:...

Sceko, auto treba biti sto tisi. Buka je zamorna, narocito ako se duze vozi. Reli voznja i voznja obicnog vozaca turiste ili poslovnog coveka, nemaju nikakve dodirne tacke.

I to je tacno. Ja to redovno zaboravljam jer je meni voznja kao pojam uzivanje od kad znam za sebe i volim da "osecam" automobil u svim dimenzijama precepcije. Vrlo cesto i ne koristim muziku u kolima (iako mi je muzika/zvuk profesija!) i to se cude svi - ali jednostavno volim da cujem motor i prilagodjavam se zvucima, prilagodjavam samu voznju. Malo sam se bavio trkama kao klinac i to mi se "uvuklo pod kozu" iako sa godinama bledi... :)


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 23:43 - pre 136 meseci
Citat:
Sceka: Uz varijantu da me se proglasi neznalicom - kome je u realnom zivotu bitno koliko koji automobil ubrzava od 80 - 120 km/h u poslednjem stepenu prenosa? Ne mogu da razumem ko to radi, zato i pitam. Ja nikada, ali nikada to nisam uradio, ma koji automobil vozio.

Meni recimo. Na autoputu a često i na običnim putevima ne izbacujem iz zadnje brzine, a volim da znam koliko može da povuče kada mu se doda gas.

Citat:
Sceka: ali u svakom slucaju je bolje "imati kontrolu" a veca kontrola je kad je preticanje u manjem/nizem stepenu prenosa. To sam ucio/vezbao jos davno i to od domacih ali i od nekih stranih vozaca trka/relija (pa mi to ostalo tako i to nesvesno radim i dan danas, kao i koriscenje leve noge na pedali kocnice, doduse to sve manje jer ne vozim vise brzo...).

Za atmo-benzince da. I ja se sa nostalgijom setim onog predivnog (adrenalinskog) zvuka kada spustim menjač 2 brzine niže i dam gas do daske na 5000-6000 obrtaja...
Ali ta vremena su prošlost. Moj TDCi najbolje vuče 2000-3500 obrtaja a onda počinje da gubi zamah. Tako da sa njime preticanje u nižem stepenu i nije mnogo preporučljivo. Zvuk mu je bezveze, ali ne može i jare i pare.

Citat:
Sceka: ali jednostavno volim da cujem motor i prilagodjavam se zvucima, prilagodjavam samu voznju.

I ja volim da čujem motor, ali samo tokom preticanja . Sada moram nažalost non-stop da ga slušam , a dok sam vozio Sijeru čuo sam ga samo na onih navedenih mnogo hiljada obrtaja i to mi je savršeno odgovaralo. Sećam se jednom prilikom pičimo ja i par rođaka osamdesetak na sat po nekim brdima a u kolima savršenu tišinu kvari samo huk vetra. I pita me suvozač: "A jel radi motor?".
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 06:42 - pre 136 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Cozmo, napisao sam ti dug post sa kompletnim podacima sa testa, a ti ga nisi ni pogledao!

Replicirao si mi praktično u istom minutu ponovivši ono isto od ranije, kao da nisam niti šta rekao niti bilo šta priložio.

Hej, auto identičan tom koga si pomenuo, ali sa dvoje vrata i bez repa (znači još osetno lakši) ide 80-120 u poslednjem stepenu prenosa preko 20 sekundi.


Ja NIKAD NE LAZEM:



Cak i u VI stepenu prenosa ima fenomenalno medjuubrzanje.

Apropo potrosnje. Poznanik ima Astru J 1.6 Turbo.

Prosek po gradu, sa lakom nogom je 10.5 L na 100km. Pri tom on dosta vozi preko Gazele, znaci ima i otvorenog puta bez semafora.
Aurisov prosek po gradu posle novinarskog testa je 8,7 L na 100km.
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.emea.verizonbusiness.com.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 07:58 - pre 136 meseci
Meni je nekako ta prica o ubrzanju u visokom stepenu prenosa uvek bila jasna. Vozis auto van grada kao da imas automatik a u stvari nemas. Samim tim jedan sklop manje koji moze da se pokvari. Tako barem ja rezonujem.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 09:07 - pre 136 meseci
Inace, hibridi imaju fenomenalna medjuubrzanja i po meni ce u daljem razvitku presisati i dizele i turbo benzince. Prezentovacu sad i taj rezultat.



Evo recimo Passata 2.0 TDI.

Da bi na autoputu prilikom medjuubrzavanja pretekao hibridnog Aurisa (Prius ima cak identicno ubrzanje kao Auris), morao bi da salta u III stepen. Isto vazi i za gradske uslove.



Cak nije ni nesto specijalno brzi u sprintu, a HSD Auris je sve ukupno slabiji automobil od ovog Passata. Napominjem da je Auris HSD u prethodnoj varijanti bio bas tezak automobil.

Evo sad automobila iste klase. Jos brze. Zanimljivo zar ne? Ovo meni govori da je Prius mnogo upotrebljiviji auto po gradu i na autoputu od ovog Passata. Verovatno i dosta ekonomicniji.

 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-1.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 10:02 - pre 136 meseci
Ko pretice na autoputu izmedju 80-120? A pogotovo u trecoj? Nije ti bas dobar primer.. Poredis automatik i manuelni menjac, veze nemaju jedan sa drugim..
Taj pasat bi inace prosao pored prijusa samo bi ga zaljuljao :)
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 10:15 - pre 136 meseci
Molim za malo ozbiljnosti :)

Nema sanse da ga zaljulja, a kamoli presisa, osim mozda ako su u pitanju brzine preko 180kmh. Cak ni u medjuubrzanju na vecim brzinama. Od 0-150 je brzi... za koliko? Jedva manje od neke tri sekunde. Ali samo u sprintu. To je presmesno. Pogledaj i izlazno vreme na 400m. Kolika je razlika? Oduvao ga? A koliko znam na magistralnim putevima (a bogami i na autoputevima) se upravo pretice izmedju 80 i 120kmh, sto znaci da ovaj Auris HSD i Prius HSD su, zeleo ti ili ne, brzi u preticanju nego ovaj Passat. Telemetrija kao precizno merenje je neumoljiva. Kada bi zanemarili ekologiju i registracione norme u UK naprimer i pojacali snagu ovih hibrida, ovaj Passat bi mogao vecno da gleda u rep ovom Priusu. Ali cak i sa benzincem od samo 100KS i elektricnim motorom od 36KS i ukupnim manjim obrtnim momentom ovaj Prius ima skoro identicne a u medjuubrzanju bolje rezultate od ovog Passata.

Procitaj sta si napisao, a zatim se ponovo vrati na tabelu sa izmerenenom telemetrijom.

I, opet pocinje. VW valja a ostali ne valjaju. Turbo motori su savrseni ovakvi onakvi a kad se prezentuju REALNI rezultati, onda se pise kako eto to nije tacno vec ce ovaj auto da oduva onog i da ga zaljulja i samo tako.

Ako vec pisemo, pisemo realno.

Moja poenta je samo ta da turbo motori jesu odlicni ali da ih cena ne opravdava (nabavna, kao i cena odrzavanja) u odnosu na perfrormanse i potrosnju koja se nesto specijalno i ne istice u odnosu na atmosferske motore.

Kada cenom budu u nabavci i eksploataciji nizi ili identicni atmosferskim motorima, onda cemo moci da kazemo da su postigli svrhu.

Uostalom pogledajte ova vremena i posebno potrosnju (Bord kompjuter je pokazivao vrednost od 8,6l na 100 pređenih kilometara, što je prilično dobar rezultat, obzirom da se radi o 1.8-litarkom benzincu sa 142ks.) ove Honde Civic koji je jedan sasvim obican porodicni auto. Honda i dalje ne zeli da ugradi turbo motor. A zasto i bi?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 10:22 - pre 136 meseci
Cosmo, zasto se sluzis trikovima. Sta trazi u toj prici Passat Bluemotion? Ako si vec uzeo njega kao reper onda si trebao uporediti i potrosnju goriva ovih vozila koje si spomenuo. Na primer, trebao si reci ovo, da Passat jeste malo tromiji (mada ne previse), ali i kao takav je bolji od svih japanskih konkurenata, narocito od direktnog konkurenta Avensisa koji po deklarisanim performansama motora prednjaci ali po stvarnim je daleko ispod.

Za razliku od Avensisa koji sa motorom od 147KS od 80 do 120 u poslednjem stepenu prenosa ubrzava za 22s, ovakav Passat to cini za 16 sec, sto je osecaj duplo jaceg motora. Napomenucu samo da je na jednom te istom vozilu za poboljsanje od samo 5 sekundi kod ovakvog medjuubrzanja potrebno dodati oko 35KS vise. Isto tako ovaj Passat ima duplo manju potrosnju goriva od svojih konkurenata. Spomenucu i to da je on po maloj potrosnji i broju predjenih kilometara, Ginisov rekorder. Pa onda lepo uputis na link:

http://www.treehugger.com/cars...les-on-a-single-fuel-tank.html

I da si sve tako lepo napisao ne bi bilo problema.

Ovako citalac ES-a stice pogresnu sliku o onome sto se diskutuje.

Isto tako, ako u pricu uplices hibridni automobil sa svojim performansama trebas napomenuti i to da takav automobil ima takve performanse svega par desetina kilometara nakon kojih se isprazne baterije, pa takav automobil postaje jos tromiji od inace tromog, svog brata bez baterija i to da mu je potrosnja mala samo onda dok u baterijama ima energije. Kada se energija iscrpi ovakav automobil je i trom i veliki potrosac obzirom da permanentno nosi dodatni teret od par stotina kilograma.

edit:
P.S. Samo da napomenem, da ne bude zabune, ovaj 1,8 litarski japanski motor koji spominjes je po svojim performansama, daleko ispod Folcvagenovog, takodje 1,8 litarskog motora napravljenog jos pre, bezmalo 20 godina.


Primera radi, spomenuci, da sa svojim 1,8T motorom (i to karavanom) u 5. (poslednjem) stepenu prenosa od 80 do 120 imam ravno 7 sec (nije greska), pa onom kome je to zanimljivo neka izracuna ostale karakteristike. (Maximalnu brzinu bezmalo 250 km/h i prosecnu potrosnju u normalnim uslovima oko 8L na 100 predjenih kilometara, a pored toga, potpuno je neosetljiv na kvalitet goriva: plin mu cucne ko budali samar, ako je nekom 8L preskupo, pa vi sada sve to uporedite sa supermotorima molozvucnih naziva koji se proizvode u 2013. godini)









[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 14.02.2013. u 11:54 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 10:35 - pre 136 meseci
Pojasnjenje:

http://en.wikipedia.org/wiki/Atkinson_cycle

Benzinski motor 1.8 u hibridu nije klasican motor niti ima veze sa 1.8 koji se ugradjuje u Avensisa:

Passat:

"U gradu, zahvaljujući start/stop sistemu i BlueMotion tehnologiji potrošnja ne dostiže 7l, a ukoliko ste u prilici da vozite van špica tj. u večernjim časovima - prosek lako može da padne i ispod 6l.
Van grada TDI BlueMotion prikazuje zapanjujuće nisku potrošnju pa kada poštujete ograničenja brzine (što je posebno teško kada je pod haubom 140 ili 170KS) potrošnja silazi na manje od 4l!"

Rispekt za potrosnju van grada kada se vozi veoma malim brzinama. U takvim uslovima je identicno kao i hibrid. Ali sveukupna potrosnja kod hibrida je manja.

Prius:

"Mi smo tokom testa prešli 660km uz prosečnu potrošnju od 5,0 litara na 100 pređenih km, a veći deo toga je vožen tokom najgorih gužvi pred novogodišnje praznike. Kada smo izašli malo van grada, potrošnja je odmah pala na 4,3l, a na nešto dužim deonicama autoputa ta potrošnja će biti još manja."
"Ukoliko se držite ograničenja, Prius će uz veoma nisku prosečnu potrošnju od blizu 4,0l na 100km sa lakoćom obezbediti veliku autonomiju. "

Boldovao sam cinjenice. Prius manje trosi u realnim uslovima kada se sabere prosek.

Toyota Avensis 2.0 D4-D i Passat Bluemotion uporedo. Passat je jaci nekih 14KS i tacno toliko je i brzi. Veoma veoma izjednacen rezultat. Potrosnja Avensisa u gradu je 8,5L a na otvorenom putu pri 120kmh ispod 6 litara.





 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 10:56 - pre 136 meseci
Citat:
[Zarko Silic:
Isto tako, ako u pricu uplices hibridni automobil sa svojim performansama trebas napomenuti i to da takav automobil ima takve performanse svega par desetina kilometara nakon kojih se isprazne baterije, pa takav automobil postaje jos tromiji od inace tromog, svog brata bez baterija i to da mu je potrosnja mala samo onda dok u baterijama ima energije. Kada se energija iscrpi ovakav automobil je i trom i veliki potrosac obzirom da permanentno nosi dodatni teret od par stotina kilograma.


Izgleda da ti ne razumes uopste sistem HSD pogona. Ne prazne se baterije tako kako ti mislis, niti se ikad performanse menjaju. One su uvek identicne, a u baterijama uvek ima energije zato sto ih dopunjava benzinski motor koji se ukljucuje cim zatreba. Mogu da se isprazne ako vozis 2km samo na EV pogon i onda automatski ukljucuje benzinca i EV motor je odmah spreman da isporuci max obrtni momenat.

U svakom trenutku, pritiskom na pedalu gasa imas maximalni momenat objedinjen iz benzinca i EV motora. Performanse su uvek identicne, bez obzira koji je rezim voznje u pitanju.

Takodje, cim pritisnes kocnicu, automatski punis i baterije.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_Synergy_Drive

edit: benzinski

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 14.02.2013. u 12:20 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 13:40 - pre 136 meseci
Citat:
cozmo_im:
Ja NIKAD NE LAZEM
Citat:
Molim za malo ozbiljnosti :)

Kakva je sad ovo smešna demagogija ?! Ti nikada ne lažeš, a svesno obmanuješ čitalaštvo prikazujući neke "rezultate" koji su dvostruko različiti od stvarnih.

Što je najgore, te rezultate proglašavaš "realnim" jer ih nisi bukvalno izmislio nego si ih odnekud prepisao...Kakva smešna manipulacija...

A zašto nisi rekao da Civic ima 6 brzina a da je to "merenje" vršeno u petoj?? To je čista obmana čitalaštva tebi naročito svojstvena, jer je to ko zna koji put da istu stvar vidimo od tebe.

Ovo "merenje" sam ovde stavio pod znake navoda jer je tek to totalna budalaština, pa koliki retard treba da budeš da meriš neku vrednost više puta i onda da za referentnu vrednost uzmeš najbolji rezultat (?!), kako to oni rade?

Dakle šta oni rade, traže nizbrdicu i pravac da auto bude paralelan vetru i kada to pronađu - onda to okače kao "referentan rezultat"?! Pa ti su gori od onih Čeha sa Rapidom, oni su bar išli samo nizbrdo...

Dalje, gde je tim smešnim likovima čije "rezultate" kačiš instrument koji se pričvršćuje sa strane auta i meri tačnu brzinu? Nema ga, znači da se rukovode brzinomerom za koga je Žare pokazao da laže više od 10%, i onda pomoću njega kao "mere neke vrednosti"...

Smejurija...kada sve to sabereš, onda tačno dobiješ te "rezultate" koje ti kačiš a koji se duplo razlikuju od stvarnih. Na prethodnoj strani sam okačio prave rezultate tog auta, tj. njegove verzije koja je brža (jer je lakša), i to od ljudi koji decenijama precizno testiraju aute. Da si se malo duže bavio ovom tematikom znao bi da je cela stara SFRJ a i šire, učila od njih.

Prema tome, ako je prosečan konzument ovakvih marketinških "testova" toliko neobrazovan da može da proguta ovakve besmislice da za auto kome treba više od 20s od 80-120 oni napišu da stiže za 12,6 - to ne znači da ćemo i mi na ES-u to da trpimo.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 13:51 - pre 136 meseci
Nebojsa, ja sam veoma jasno prezentovao rezultate (neki od pomenutih automobila u testu NEMAJU VI stepen prenosa i prenos nije isti stavio sam naravno medjuubrzanje u ISTOM stepenu prenosa, mene ne zanima da li je to krajnji stepen - uostalom imas i podatak za 60-90 koji isto nesto znaci zar ne).

Pri tom rezultat Civica u VI stepenu prenosa je SJAJAN za atmo motor.

Uostalom ovi rezultati su merodavni jer ljudi napisu tacno kako je mereno i u kojim uslovima (da li je mokro, suvo i slicno, koji su pneumatici i vrse vise merenja, cak imas i grafikone tamo ako te bas zanima).

I objasni mi nesto. Kada ti prezentujes nesto onda si u pravu a kada mi drugi prezentujemo nesto sto je utemeljeno brojkama onda si ti opet u pravu a mi nismo?

Ne razumem.

Evo Zarko je rekao da njegov 1.8T ide od 80-120kmh u V stepenu prenosa 7 sekundi i to je rispekt i ja nisam komentarisao nista iako nije prezentovao rezultate kao sto sam ja, ali hajde da mu verujem.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 14:12 - pre 136 meseci
Što se tiče 1.8T pominjao sam već ranije (recimo ovde) da u poslednjem stepenu prenosa 80-120 ide i ispod 7s, ali nije on ovde tema.

Ovde se radi o potrebi da se prezentuju stvarni i istiniti podaci o svakom autu, a znanje i iskustvo koje imamo nam pomaže da sprečimo manipulacije i prevare, i to bez obzira da li su učinjene namerno ili neznanjem onoga koji "testira".

Apropo Honde, to jeste solidan atmo motor za period od pre nekoliko godina, pogledaj početak ove teme i videćeš da sam to i ja pominjao, ali sada ga je vreme pregazilo.

Konkurencija je mnooogo napredovala i oborila cene a on nije ništa pojeftinio, naprotiv, a činjenica da se mora držati na visokim obrtajima da bi povukao ga potpuno izbacuje iz društva čak i daleko manjih turbo motora.

 
Odgovor na temu

Burek sa mesom

Član broj: 306105
Poruke: 7
*.static.hdsnet.hu.



+24 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 14:44 - pre 136 meseci
Koliko sam video, a gledao sam par puta za svaki slucaj, cozmo_im je napisao podatke o ubrzanjima Honde Civic 1.8 Sedan, a to je kasnije i potkrepio merenjima. Vi nekorektno njemu imputirate da obmanjuje citalastvo, a istovremeno postavljate kao "dokaz" merenje od drugog automobila!?

Citat:
Nebojsa Milanovic:Na prethodnoj strani sam okačio prave rezultate tog auta, tj. njegove verzije...


Nije fer prema ostalim (ne)clanovima koji citaju temu. Nije istina ono sto neko odredi da jeste. Zasto ne bi bili, makar za diskusiju, relevantni podaci koje i cozmo_im iznosi i zasto se apriori odbacuju i proglasavaju neistinitim!?
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-1.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 15:00 - pre 136 meseci
Covek poredi dva auta razlicite klase, razlicite tezine, razlicitih menjaca i razlicitih motora i kaze kako je honda bolja, a pritom nije. :)
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 901
*.static.isp.telekom.rs.



+288 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 15:04 - pre 136 meseci
Da li postoji jos neki auto u ovoj klasi?
Zasto neko ne napise top 10 modela? Pa da razmatramo natenane, smorila toyota na 15 strana. Poz
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8358
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 16:26 - pre 136 meseci
@Burek sa mesom, najpre reci koji je tvoj pravi nick na ES-u i zašto si napravio drugi, da znamo sa kim pričamo.

A onda, pre nego što postaviš "primedbu" na ono što je izneseno, makar saznaj o kojim autima se priča pa ćeš videti šta si zapravo rekao.

Da ti skratim put:

1.



Honda Civic Type S - sportska, lakša i brža verzija Civica, za taj auto sam ja dao podatke.

2.



Honda Civic Sedan - teža, porodična verzija Civica.

Pošto imaju identičan motor, rezultati ta dva auta se mogu međusobno koristiti za opisivanje onog drugog, pri čemu treba imati u vidu da Sedan zbog veće težine obavezno mora da ima lošija sva vremena od sportske Type S verzije.

Ovi koje je Cozmo prepisao su vozili Sedana a Cozmo je prepisao njihove "rezultate" pritom prećutavši ključnu stvar da auto ima 6 brzina a njihova merenjasu vršena u V umesto u VI. Ako je tako, mogli su da daju 80-120 i u trećoj, na šta bi to ličilo?

A i inače, kakvi god da su, ne samo njihovi, nego bilo čiji rezultati koja se rade na način da oni nisu prosek više merenja, i ako se ne vrše vrlo iskusnom rukom koristeći poseban dodatni instrument za merenje brzine (nikako brzinomer, jer on jako greši, ili GPS za ubrzanja, jer je on jako spor) - svi takvi rezultati su potpuno ništavni jer je sasvim jasno da se takvim "merenjima" dobijaju vrednosti koje su gotovo dvostruko različite od realnih.

Dakle, kao i u svakoj drugoj egzaktnoj nauci, tako i u ovoj postoji nešto što je standard već decenijama, i ako testiraš/prezentuješ podatke nekog auta, ili uopšte nekog uređaja, to moraš da uradiš tačno po tom standardu, jer jedino tada rezultat koji si dobio može biti relevantan.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.02.2013. u 16:51 - pre 136 meseci
Nebojsa njihova merenja su vrsena u svim stepenima prenosa, da te podsetim. Imas u 3., 4., 5. i 6. stepenu prenosa:



Lepo pise da je testirano vise puta i da se za rezultat uzima NAJBOLJI rezultat na merenju:

http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/12831/6/1/4/

Imate i video ispod.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1622336 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.