Nedoradjen je sasvim solidan izraz, medjutim, tesko da moze da se nadje "doradjeno" vozilo u zoni 15k€.
A pogotovo ne prema pojedinacnim afinitetima, i u specificnom obliku, kakav je kompakt klasa.
Ocita je stvar, da "najbolja kupovina" tajanstveno lezi samo u modelima koji prave proboj na trziste, nikako iskljucivo vezano za neki (provereni) brend.
Ostalo je pitanje ukusa ili ljubavi prema znaku. Evo npr, da u rolsa stave partizanovu zastavu, ja ne bih ni usao u vozilo

..iako me realno BUZF...

Nekima znak brenda budi mucninu u stomaku, a neki drugi strahopostovanje i razvija mastu o uspehu
Davno se izgubila prakticnost u vozilu, i vozila se zatrpavaju debilizovanim gadzetima, po mogucstvu sto jeftinijim, ali to u vozilu dobija besmislenu cenu, uz doplatu ili prosto dodatnu crtu u nabrajanju "opreme"
Tako da besmisleni kokpiti, sa
preko 50 dugmica za kojekakve zanimacije, stvaraju specificnu sliku i utisak kod kupca, a velika vecina doticnih predstavlja izazov u voznji i relanu smetnju, cak i opasnost da se vozilom udari u neku prepreku na putu, ili sleti sa puta.
ALi, marketing i mogucnost da se poneki dugmic ili aplikacija dugmica naplati besomucno, stvorila je ove realne nakaze koje gledamo..
Pomenucu samo nekoliko gadgeta..listu besmisla dopuniti po afinitetu..
-Prikljucak za ipod
-Drzac za case
-Dugme za kontrolu radija
-Veza sa telefonom
-Ekran na dodir
-Bord "kompjuter"
-Parking senzori(istina gadget bez dodatne "plastike" na kokpitu, u vidu prekidaca ili neke druge forme, ali sa setom zvucnih signala..koji doprinose buci i uznemiravanju, vise nego spoljna dreka)
...
Poz