Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1620969 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.02.2013. u 17:07 - pre 136 meseci
Ovo je tabla kao iz devedesetih, Nebojsa nemoj da si neozbiljan i pri tom u full opremi I20 kosta... hm...12000? Dok Toyota u Luna opremi moze da kosta i 15000... A u I20 je kao da sedis u Yugu kad udjes iz Aurisa.
Ti uporedjujes volan koji je kao kod mene iz devedesetih? Boze. Pa moj volan je manji i bolji od ovog :)

Inace, koleginica ima ovakav i plastika je jako losa unutra, kao i sav kvalitet enterijera. Ove imitacije aluminijuma su PAKLENE. Drmusav nekako enterijer skroz. Jeftin do bola. Ali I20 kao auto uopste nije los. Povozan, lepo ide, solidno mesta, ali molim bez neozbiljnosti.

A za sve vas jedna KRATKA LEKCIJA.

1.Lekcija: U Aurisu se sedi IDENTICNO kao za volanom sportskog automobila prikazanog u 1. segmentu najnovije epizode Top Geara. Nijedan auto to nema. Zasad. Dok se Vlasi ne dosete da iskopiraju haha.
2. Lekcija: Nije sve u brzini i opremi i izgledu ima nesto i u... osmehu. Cucete Dzeremija.

http://www.streetfire.net/vide...gear-s19-e3_part-1_2419350.htm
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.02.2013. u 17:10 - pre 136 meseci
A sta treba da se komentarise?
Duplo je gori hyundai...
Sto se tice i30 onog starijeg modela koji se proiozvodio do prosle godine, ako se koristi malo vise i grublje kao nekih tridesetak komada na taksiju koje sam imao prilike da vidim... bukvalno se raspadaju kao da su pravljeni od kartona... Za i20 ne znam on moze da bude bolji iako je manja klasa... ali i po ovome se vidi da je veoma loseg kvaliteta... ili mozda ti mislis da je ovaj uzas lijepa unutrasnjost?

Meni uopste nije jasno sta hocete sa ovim komentarima kad pokusavate da uporedite i izjednacite kvalitet toyote sa korejskim vozilima kad je to nebo i zemlja...
Auta koja se vama svidjaju kao npr. skoda oktavia postavljate gore u izdvojene teme bez ikakvog razloga... Kada vas pitam zasto to radite, obrisete mi post... Temu ste nazvali "nastavljac tradicije"... samo ne znam o kakvoj tradiciji govorite.
Moze se uporedjivati kvalitet ovog i20 sa das skoda rapidom ili sa dacijama...
Cudi me da niste stavili u izdvojenu temu novog vw cros up-a koji je izasao... mora da vam je promakao...
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.02.2013. u 17:19 - pre 136 meseci
Ne znam samo odakle da počnem... Dugmići su očajni i po izgledu i po ergonomiji, položaj tempomata, štangla za paljenje svetala umesto šporet prekidača, zdepasti oblik volana...

Ok, kapiram, u pitanju je drugačija filozofija al eto meni se ne sviđa.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.02.2013. u 17:37 - pre 136 meseci
Kako tri puta jeftiniji i20 od aurisa?

Meni je u hyundaia katastrofalna ta jeftina boja displaya, plastika je takodje ocajna.
Sve to izgleda lepo dok je novo, ali tek se najbolje vidi kada malo ostari.
Cak i spoljnji relativno atraktivan dizajn koreanskih automobila posle nekoliko godina bude smesan i neprihvatljiv za vecinu.

Pogledajte samo njihove modele od pre par godina...noviji modeli imaju samo malo cistije linije i puno plasticnih dugmica u sustini nije se mnogu promenilo.

Japanski automobili i njihov koncept je bitno drugaciji od koreanskog.
Ne znam sta se @jnk nije svidelo na gornjoj slici, ali to je otprilike taj japanski fazon (mazda, toyota, honda) instrument table, za koji ce vecina reci da je odlican.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.02.2013. u 17:38 - pre 136 meseci
@jnk:

Decko, kad jednom budes seo u taj Auris, bice ti jasne neke stvari.

Volan je odlican i ergonomija je odlicna, ja nijednu zamerku nemam. Nemam nekih zamerki recimo ni za Kiu Ceed ili I30 ali je ipak to losije nego kod Aurisa. Pod losije mislim na nacin kako se sedi i kako stoji volan. Ono sto je poenta je sto je volan (kao i tabla) vertikalno postavljen kao kod GT86 i poenta je kako se to dozivljava. Ali dobro, vi ocigledno ne zelite to da shvatite.

Nisam dzabe postavio Top Gear. Niste ni pogledali jer ne zelite da cujete istinu. A to je da su volan, i pozicija vozaca i menjaca odlicni - nemojte da vas mrzi pogledajte kako Jeremy sedi u GT86 - tako se sedi i vozi Auris.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.02.2013. u 17:40 - pre 136 meseci
Treba provozati odredjeni auto jer bez toga se ne moze nista znati o njemu... spiskovi opreme ne znace ama bas nista ili znace veoma malo i na osnovu njih se ne moze steci slika o nekom vozilu...
Slike su isto diskutabilne... na nekima auto izgleda bolje na nekima ne ali ovdje bi trebala tehnicka strana da bude primarna u diskusijama a manje dizajn...




Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.02.2013. u 17:49 - pre 136 meseci
Evo kako slika ume da prevari. Volan i tabla stoje vise vertikalno u odnosu na vozaca, dok na slikama izgledaju da su pod vecim uglom, verovatno zbog rendera. Takodje i sam dozivljaj kvaliteta je bolji uzivo.

Inace, isto vazi i za Kiu Ceed. Mnogo je bolji utisak uzivo.

Kiu Ceed pominjem iz razloga jer mi se i taj auto dopada, ali je ipak to malu stepenicu nize od Toyote u nekim bitnim stvarima.

Jos jedan auto ima veoma veliki iskorak u odnosu na prethodnika i to je Golf VII.

Na ovim primerima najvecih proizvodjaca se vidi koliko mogu da naprave nesto da se razlikuje od prethodnika.

Dakako, Golf je vizuelno slican, Auris nikako nije, ali oba imaju poentu a to je da su bas bitnije transformisani u vozackim svojstvima.

Zato sam i napravio listu na kojoj su Golf i Auris na prve dve pozicije u odnosu na ostale jer jednostavno tako i jeste.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8349
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 01:42 - pre 136 meseci
Citat:
cozmo_im:
A za sve vas jedna KRATKA LEKCIJA.

1.Lekcija: U Aurisu se sedi IDENTICNO kao za volanom sportskog automobila prikazanog u 1. segmentu najnovije epizode Top Geara. Nijedan auto to nema. Zasad. Dok se Vlasi ne dosete da iskopiraju haha.

Cozmo, već sam ti mnogo puta rekao da poboljšaš malo ton obraćanja, nemoj me terati da ti brišem poruke pod stare dane..

Hajde da zanemarimo ovo "lekcija", pa da zamislimo da je zaista tako kako kažeš, tj. da se u Aurisu sedi dobro.

Ok dakle, sedneš, shvatiš da si lepo i nisko seo, sviđa ti se auto i...Onda poželiš da aktiviraš svih manje od 100 KS koje ima Auris, ili ako imaš baš najjaču verziju (koja nije jeftina), svih 100 i nešto KS...

Na preko 1300 kila...Možeš li da zamisliš na šta liči ta vožnja?

Pa zaista je bolje da su ostavili onaj kamionski oblik iz prethodne verzije, tako bar imaš više mesta unutra, sediš uspravnije, bolje vidiš, sve ti je preglednije, i što je možda najvažnije, ne pada ti na pamet da pomišljaš da tržiš nešto više snage.

Ovako te samo muka uhvati kada shvatiš ono što sam ranije već rekao, a to je da je tvoja Corolla od pre 25 godina startnija od najnovijeg Aurisa koji je sve samo ne jeftin...

To je naprosto, nedorađen auto koji ne želi da prizna šta je, i hoće da bude nešto što nije, i time samo rađa frustraciju.

My 2 cents.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 09:12 - pre 136 meseci
Nebojsa, jesi li vozio i stari i novi pa da znas koji je bolji. Ja sam vozio oba, sa istim motorom. Odmah se oseti kako novi bolje ubrzava i tisi je - prvenstveno sto je laksi i sto je Valvematic unapredjen, kao i odziv na pedalu. Ovog puta nema zadrske ispod 2000 obrtaja. Pogledao sam krivu momenta i ustvari ovaj auto ima 120Nm vec od 1200 obrtaja koji su dostupni do oko 1800 (130Nm tacnije tada) dok vec na 2000 ima 140Nm a na 2500 i dosta vise. To je solidno za atmo motor. On ustvari uvek raspolaze opsegom od 130-150Nm po gradu. Zato je elastican. Tezine je kao I30 koga pogoni 1.4 motor sa 137Nm ali NA VISOKOM broju obrtaja. Isto vazi i za 1.6 MPI koji nema takvu krivu momenta i sporiji je. Jedino 1.6 GDI moze da se poredi ali je cak i on sporiji u max. brzini.

Novi je bolji apsolutno u svemu, ja cu ti nabrojati razlike koje sam ja primetio:

1. Bolje se sedi i napred i nazad
2. Vozacka pozicija je nebo i zemlja u odnosu na stari, sve je ergonomskije i mnogo je bolji osecaj. Nije ko u malom dzipicu kakav je bio stvari, nego kao u kupeu.
3. Materijali su mnogo kvalitetniji
4. ima vise mesta napred (pogledaj sliku - Sasa iz Toyote ima 190cm i kolena ne dodiruju tablu).
5. ima vise mesta nazad (pogledaj sliku gde ja sedim sa 180cm iza sedista koje je namesteno za vozaca od 190cm. Znaci moze da sedne iza i osoba od 190 i da ne dodiruje kolenima prednje sediste)
6. ima veci gepek
7. ima bolju aerodinamiku (0,277)
8. ima nize teziste - bolje lezi, bolje ide, brze ide kad se pritisne pedala, bolje ubrzava u visim stepenima prenosa - to je bila zamerka za stari.
9. laksi je za 50kg (1260kg prazan)
10. promenjen je trap - skracene opruge i amortizeri za 55mm - bolje lezanje, bolje i tise upijanje neravnina
11. mnogo je tisi nego stari, a stari je vec imao 68db na 130kmh
12. nema trunke buke od vetra kao u starom, niti se cuje podvozje kao u starom.

Corolla NE DA NIJE STARTNIJA, nego ne moze da primirise ovom Aurisu kako ide. Mi pricamo o 10s 0-100 a Corolla ima 11,7. Auris ima 200kmh max brzinu, Corolla 165 kad se nategne.

Medjuubrzanja nisam merio, ali ubrzanje na autoputu je neosetno i jako brzo, prvenstveno zbog tisine u kabini. Nasao sam sebe u poziciji da non-stop moram da usporavam u levoj traci ne bih li se prilagodio saobracaju, prosto je neosetna brzina u njemu. Kod starog je bilo malo drugacije. Zbog tisine u kabini uopste nisam obracao paznju na kojim obrtajima je auto jer jednostavno to ne smeta, niti utice preterano na potrosnju prilikom ubrzanja.

Ono sto je poenta "NEOSECANJA" ubrzanja kod Toyotinih benzinaca je linearnost samog ubrzanja i ravnomeran razvoj momenta.

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 12.02.2013. u 10:22 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 09:30 - pre 136 meseci
Nedoradjen je sasvim solidan izraz, medjutim, tesko da moze da se nadje "doradjeno" vozilo u zoni 15k€.

A pogotovo ne prema pojedinacnim afinitetima, i u specificnom obliku, kakav je kompakt klasa.

Ocita je stvar, da "najbolja kupovina" tajanstveno lezi samo u modelima koji prave proboj na trziste, nikako iskljucivo vezano za neki (provereni) brend.

Ostalo je pitanje ukusa ili ljubavi prema znaku. Evo npr, da u rolsa stave partizanovu zastavu, ja ne bih ni usao u vozilo..iako me realno BUZF...
Nekima znak brenda budi mucninu u stomaku, a neki drugi strahopostovanje i razvija mastu o uspehu

Davno se izgubila prakticnost u vozilu, i vozila se zatrpavaju debilizovanim gadzetima, po mogucstvu sto jeftinijim, ali to u vozilu dobija besmislenu cenu, uz doplatu ili prosto dodatnu crtu u nabrajanju "opreme"

Tako da besmisleni kokpiti, sa preko 50 dugmica za kojekakve zanimacije, stvaraju specificnu sliku i utisak kod kupca, a velika vecina doticnih predstavlja izazov u voznji i relanu smetnju, cak i opasnost da se vozilom udari u neku prepreku na putu, ili sleti sa puta.

ALi, marketing i mogucnost da se poneki dugmic ili aplikacija dugmica naplati besomucno, stvorila je ove realne nakaze koje gledamo..

Pomenucu samo nekoliko gadgeta..listu besmisla dopuniti po afinitetu..

-Prikljucak za ipod
-Drzac za case
-Dugme za kontrolu radija
-Veza sa telefonom
-Ekran na dodir
-Bord "kompjuter"
-Parking senzori(istina gadget bez dodatne "plastike" na kokpitu, u vidu prekidaca ili neke druge forme, ali sa setom zvucnih signala..koji doprinose buci i uznemiravanju, vise nego spoljna dreka)
...

Poz

 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.static.isp.telekom.rs.



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 09:39 - pre 136 meseci
Citat:
cozmo_im:
1.Lekcija: U Aurisu se sedi IDENTICNO kao za volanom sportskog automobila prikazanog u 1. segmentu najnovije epizode Top Geara. Nijedan auto to nema. Zasad. Dok se Vlasi ne dosete da iskopiraju haha.

Citat:
cozmo_im:
1. Bolje se sedi i napred i nazad
2. Vozacka pozicija je nebo i zemlja u odnosu na stari, sve je ergonomskije i mnogo je bolji osecaj. Nije ko u malom dzipicu kakav je bio stvari, nego kao u kupeu.

Kako ovo uopšte može da bude neki argument?

Šta je sledeće? Da izjaviš kako je jedan auto bolji od drugoga jer ti se na ovome baš sviđa boja, a na drugom nije tako lepa?


Pozicija sedenja je totalno individualna stvar. Neko voli da sedi sa uspravnim leđima vrlo blizu volana, neko voli da je odmaknut, a neko pak voli da je zavaljen do kraja sa ispruženim rukama i nogama kao da sedi na podu...

Sve je to individualna stvar, a ti si nekako uspeo da svoj lični stil vožnje proglasiš nekim standardom valjda, pa u odnosu na njega proglašavaš da li je neki auto dobar ili nije. A ovaj efekat da svi ciga svoga konja kvali, to je postalo više smešno.

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 12.02.2013. u 10:51 GMT+1]
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.static.isp.telekom.rs.



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 09:47 - pre 136 meseci
Citat:
vladd:
-Parking senzori(istina gadget bez dodatne "plastike" na kokpitu, u vidu prekidaca ili neke druge forme, ali sa setom zvucnih signala..koji doprinose buci i uznemiravanju, vise nego spoljna dreka)

Kad budeš vozio auto koji ima parking senzore, sve će ti se samo kazti..
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 10:00 - pre 136 meseci
"Samo" mi se reklo..

Nakon 35 godina voznje po bgd-u, hvala ne treba..

Narocito kada se "udevas" na neko mesto na Vracaru..htela je da mi "mrkne svijest"..sto bi rekli braca Crnogorci

Moze to da posluzi bogato udatim, a za volanom nevestim, domacicama da ne prave muzu lom u garazi
Ali me onda zabrinjavaju stotine KS u takvim rukama(nogama)

Poz

P.S.
Za vozaca, koji drzi do svoje vestine, potpuno, ne nepotreban, nego uvredljiv gadget.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
195.245.92.*



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 10:11 - pre 136 meseci
A Misko je onomad vozio pola kilometra u rikverc vezanih ociju ...

Bez parking senzora.

Za mene koji nisam Misko dobro dodje i displej za parkiranje i zvuk , a jos lakse se iskljuci , dugme je odmah pored menjaca.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 11:11 - pre 136 meseci
Apropo Hyundaia. Evo jednog detalja zasto su oni daleko iza Toyote.

U pitanju je rucica menjaca iz Velostera, koji nije nimalo jeftin. Ovo je iz primerka koji je presao oko 7000km u domacim uslovima.



Osim sto je niska i nezgodnije lezi u ruci, upotrebljeni materijali, cak i u full opremi, su veliki zaostatak u odnosu na Toyotu i kvalitet izrade rucica menjaca. Upravo zato sam rekao da Kia i Hyundai moraju jos stosta da nauce.

Posebna prica je sam kokpit koje takav haos, da ja ne znam kako uopste moze da opravda epitet koji nosi, ili cenu. Volan nije ni do ramena ovom iz Aurisa. Pogotovo start/stop taster koji zamalo ubodes uvek kad ubacis u trecu ili petu. Najsmesnije je sto u sebi ima 1.6MPI motor koji ide 10,7 od 0-100 i jedva dostize 195kmh.

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 11:19 - pre 136 meseci
Citat:
ventura:
Pozicija sedenja je totalno individualna stvar. Neko voli da sedi sa uspravnim leđima vrlo blizu volana, neko voli da je odmaknut, a neko pak voli da je zavaljen do kraja sa ispruženim rukama i nogama kao da sedi na podu...


Ventura, u pravi su kada kazes da je to individualna stvar - i jeste. Medjutim, ako svako to primeti, onda to bas i nije individualno. Zato to i napominjem, na svim testovima je upravo to primeceno i hvaljeno vise nego bilo sta kod Aurisa.

Naravno, svako drugacije oseca, pa je sasvim moguce da se to nekome i ne svidja, ali moje je da naglasim da je stvarno odlicna pozicija.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 11:22 - pre 136 meseci
Citat:
vladd:
-Parking senzori(istina gadget bez dodatne "plastike" na kokpitu, u vidu prekidaca ili neke druge forme, ali sa setom zvucnih signala..koji doprinose buci i uznemiravanju, vise nego spoljna dreka)


Po meni je ovo jako korisna stvar kod automobila sa guzom ili crossovera ili karavana gde je nije lako proceniti zadnji kraj, i u sprezi sa zadnjom kamerom dosta olaksava parkiranje na ionako skracenim parking mestima. Povecava brzinu i efikasnost parkiranja, mozes da se uglavis i na "stisnuto" prazno mesto sa manje muke, a to nije tako losa stvar.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 11:23 - pre 136 meseci
Citat:
vladd:
"Samo" mi se reklo..:)

Nakon 35 godina voznje po bgd-u, hvala ne treba..:)

Narocito kada se "udevas" na neko mesto na Vracaru..htela je da mi "mrkne svijest"..sto bi rekli braca Crnogorci:)

Moze to da posluzi bogato udatim, a za volanom nevestim, domacicama da ne prave muzu lom u garazi:)
Ali me onda zabrinjavaju stotine KS u takvim rukama(nogama):)

Poz

P.S.
Za vozaca, koji drzi do svoje vestine, potpuno, ne nepotreban, nego uvredljiv gadget.


Shvataš li da pričaš kao neki džangrizavi deda koji odbija svaki vid novotarije jer se u njegovo vreme moglo bez svega toga?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 11:47 - pre 136 meseci
Svakako necu pricati kao zaneseni junosa.

Mozda bi nekome drugome pristajao komentar, ali ja i novotarije smo u ljubavi, velikoj..

Samo sto realnih novotarija nema, ovo su zamajavalice, poznate decenijama, ali sada "sertifikovane" za vozila, da sluze kao pomocni tockovi na biciklu.

Pa sad ne mogu da razumem da se neki biciklista ne buni protiv pomocnih tockova. A nekima treba

Onaj ko ne zna gde su mu krajevi vozila, nece mu puno pomoci ni parking senzori..pogotovo ako je distanca medju vozilima izmedju 15-20 cm sa obe strane..pevace mu oba senzora naizmenicno.

Provereno sa A4, pri parkiranju blizu Kalenica tesnoj ulici..samo je smetala dreka.

Elem, prakticno je sramota, na vozilo od 180ks(kao sto je bio doticni sa 1.8T motorom), ugraditi pomocne tockove. Pa sta bi trebalo ugraditi od senzora za provlacenje kroz guzvu, ili preticanje?

Kada se vec pojavljuju problemi sa osecajem za duzinu i sirinu vozila, pri prostoj operaciji parkiranja.
Da li, onaj ko ne zna gde su mu krajevi, sigurno i ne pomera volan pri promeni brzine?

Svakako nisam pocetnik, i dok sam vozio kamione na obuci u vojsci morao sam da se uparkiravam sa prikolicom i sa osecajem za dubinu i duzinu vozila..

Sa auticem u C segmentu, mogao bih da se parkiram u kutiji sibica

BTW, sto se vidljivosti tice, daleko najnepreglednije vozilo(osim dajca sa prikolicom) je trenutno nova buba, sa osecajem da se naopacke vozi, zbog prostora iza instrument table, pa ni sa njom nema problema.


Poz
 
Odgovor na temu

Burek sa mesom

Član broj: 306105
Poruke: 7
*.static.hdsnet.hu.



+24 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 11:51 - pre 136 meseci
Uparkiravanje se uci u auto skoli i polaze na vozackom ispitu. Onaj ko ne zna da parkira auto ne bi smeo da ima vozacku. A ako je vec dosao do dozvole preko veze, neka se bar potrudi da nauci osnove voznje, u sta spada i parkiranje.

A ti "gadgeti" dosta odvlace paznju vozacu. Nisu oni losi, ali svako "oslanjanje" na njih je pogresno. Pocevsi od gps-a pa nadalje.

Ali i da se preteruje u tome, tacno je. Poslednja emisija SAT-a...Honda CRV ima ne jedan, ne dva, vec TRI drzaca za boce!!! Alal vera. :D
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1620969 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.