Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612714 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 12:12 - pre 135 meseci
To su samo predrasude. Isto se može reći i za bilo koju stvar koja olakšava život poput wc šolje(šta je falilo čučavcu, čak je i zdraviji), mikrotalasne, grejalice, automobila(šta je falilo konjima) itd...
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
195.245.92.*



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 12:30 - pre 135 meseci
Kada bih imao samo ono pipkanje verovatno bi i mene to nerviralo, ovako lepo samo gledam na displeju polozaj automobila, ne moram ni da koristim retrovizore. Ovako mi je to pipkanje propratna pojava, a korisna ako se zaboravis pa krenes a cujes samo PIIIIIIP !!!
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 12:32 - pre 135 meseci
Imao sam slično mišljenje o parking senzorima ali nakon nekog vremena ukapiraš da su korisni i da bi ih radije imao nego nemao. Isto mislim i za radarski navođene tempomate ili držanje pravca na autoputu i slično.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 12:35 - pre 135 meseci
Ja se uvek iz cuga uparkiram paralelno u rikverc na bilo kakvo mesto, ali uopste nemam nista protiv parking senzora ili kamere za voznju unazad. Nesto nisam primetio da mi odvlaci paznju to pistanje senzora u automobilima koji su ga imali. Kamera je dobra stvar.

Isto je dobra stvar sto ima ovaj Auris (imaju svi novi modeli sad - ima ga Ceed naprimer) a to je upozorenje kad se napusta traka u kojoj se nalazite.

Naprimer - mom drugaru se desilo da je zadremao, presao u suprotnu traku i na njegovu srecu udario tockom u nesto pored puta sto je odbilo volan i vratilo ga u traku i tad se razbudio i uspeo da ze zaustavi. Verovatno je lagano prelazio u traku dok je bio u polusnu. Da je imao upozorenje verovatno bi izbegao i takvu situaciju, a sama pomisao da je moga da pokosi nekog iz suprotnog smera je jos gora. Da nije bilo tog kamena ili sta vec je udario tockom sleteo bi s puta.

Tako da neki "gedzeti" imaju smisla.
 
Odgovor na temu

Burek sa mesom

Član broj: 306105
Poruke: 7
*.static.hdsnet.hu.



+24 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 13:13 - pre 135 meseci
Citat:
cozmo_im: Tako da neki "gedzeti" imaju smisla.

Svi oni imaju nekog smisla. Ali je @vladd potpuno u pravu. Najvise se prostora posvecuje njima, tj. opremi koja dolazi uz neki model, a tamo negde iza su zavucene teh. specifikacije.

Forsira se kupovina opreme a manje samog vozila. Npr. ovaj Auris, naslovna strana - Toyota.rs...senzor ovaj, senzor onaj, pomoc pri parkiranju, kamera...Ama gde su tehnicke specifikacije???

@cozmo_im je napisao da je motor izmenjen, rekli su mu tako. Medjutim, ja to nigde ne mogu da nadjem. Koliko sam nasao, to je potpuno isti motor, nikakvih promena nije bilo.

Evo, ako neko moze da pronadje negde, neka postuje ovde link, pa i drugi da procitaju o razlikama. Ukoliko ih uopste ima.
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6041



+4631 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 13:18 - pre 135 meseci
Pa ako izuzmes par fanatika i malo vecu ali opet ne preterano veliku grupu entuzijasta, ostatk kupaca ne kupuje auto zbog toga sto auto B ima 10Nm veci obrtni momenat na 200 obrtaja manje od automobila A. Oprema je ono sto koristis dok si u autu, oeprma je ono sto ti povecava bezbednost, i tebi i porodici koju vozis, itd. Naravno da ce fokus biti na opremi jer tje to ono sto vecina kupaca gleda.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 13:38 - pre 135 meseci
Citat:
Burek sa mesom:
@cozmo_im je napisao da je motor izmenjen, rekli su mu tako. Medjutim, ja to nigde ne mogu da nadjem. Koliko sam nasao, to je potpuno isti motor, nikakvih promena nije bilo.

Evo, ako neko moze da pronadje negde, neka postuje ovde link, pa i drugi da procitaju o razlikama. Ukoliko ih uopste ima.



Izvoli:

Secondly, the minimisation of mechanical losses through the adoption of Valvematic -a further development of VVT-i -in the 1.6 petrol engine, new roller rocker technology and smaller, lighter pistons in both petrol engines, low viscosity oil and 6-speed manual transmissions throughout the new Toyota Auris engine range.

Thirdly, the maximisation of combustion efficiency. This has been achieved within the new Auris petrol engine range through the use of high, 11.5:1 compression ratios, Valvematic, the refinement of intake port and combustion chamber design and piston cooling by oil jet.

http://www.netcarshow.com/toyota/2013-auris/

Specifikacije:

* U tezinu se kod Toyote uvek racuna i vozac od 75kg.



[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 12.02.2013. u 14:55 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.emea.verizonbusiness.com.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 13:46 - pre 135 meseci
11.5 nije lose :)

http://en.wikipedia.org/wiki/SkyActiv

Citat:
SKYACTIV-G is a family of direct injection gasoline engines. The engine compression ratio is increased to 14:1. To reduce the risk of engine knock at high compression, residual gas is reduced by using a 4-2-1 exhaust system, implementing a piston cavity, and optimizing fuel injection. In addition, combustion duration is shortened by intensifying air flow, increasing injection pressure, using multi-hole injectors, and having a piston cavity.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 14:04 - pre 135 meseci
Ne vidim ni jedan razlog gde bi parking senzor bio smetnja. Ja koristim samo spoljne retrovizore, jer su odlicni i ogromni, a kroz zadnju sajbu i tako nista ne vidim. Mogao bih ladno bez retrovizora u kabini, jer sa ova spoljna dva vidim sve iza auta. A i pri parkiranju u nazad se desni spusti dole automatski, tako da je parkiranje na easy. ALI koliko samo puta nisam ni registrovao stubic i slicno iza, i da nema senzora, naslonio bi se garantovano na njega.

Ma bez svega bih mogao, ali bez naslona za ruku, tesko.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
109.92.0.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 16:05 - pre 135 meseci
Kako nije smetnja kada posne da klikce i pisti. I to pisti na 20cm!

To je sasvim dovoljno prostora i za manje iskusnijeg vozaca.

Da ne spominjem neke obicaje da se branikom pravi mesto, kakav su donedavno imali Francuzi. Ali to da zanemarimo, sa plasticnim branicima i sa vecim brojem sijalica i aplikacija u braniku, moze da se napravi znacajna steta.

I navodim gadgete koji su vise stetni nego korisni, parcijalno upotrebljivi, daje im se previse paznje i znacaja, zbog nekakvih lista opreme.

Oprema treba da je u sluzbi vozaca i vozila. Ne da mu daje polufals informacije kao putni racunari, ne da treba instalirati pet prekidaca koji se bave retrovizorima.

Zna se tacno sta je realna oprema a sta zamlacivanje. Do pre petnaestak godina, klima u evroautomobilima je bila zamisliva samo u vozilima od preko 20k€, i to u spec paketima opreme, dok su recimo u USA, i "sporeti" imali klimu.

Postoje gadgeti u sedistima, za namestanje sedista, lumbalnog dela, boljeg drzanja grudnog kosa, korektnog naslona za glavu. Ali, to su "skupi| zahvati, predvidjeni sa ekstra klase automobila.

Lakse je dodati crtu na listingu preme sa drzacem za case, ogledalcetom za sminkanje, nego sa grejacem sedista, kamerom u zadnjem delu, ili sl..

Kada vec guraju tac skrin, sto ne ubace i video kanal, to bar ne kosta kao recimo "fabricki" CD plejer, ili dodatni "prikljucak za Ipod"..koji su po nekoliko stotina evra..
Uostalom, laserski daljinomeri kostaju par desetina evra, mogao bi da se ubaci koji, pa da daje distancu do prepreke, sto je recimo korisnije nego uvredljivi "pomocnici" za parkiranje.

Oprema ne treba da "pomaze", vec da koriguje, ogranicava, povecava udobnost i bezbednost.

Praviti posebne drzace za flase, ili nosace naocara za sunce je prost lenstiluk i bezobrazluk, onih koji za svoje vozilo traze nekoliko desetina hiljada evra.

Ne stanuje se u vozilu, bar ne u ovima o kojima pricamo, ali kako su krenuli, pocinje sve da lici na "avio" udobnost, mogla bi neka policica, pa mikrotalasna, pa mini automat za kafu ili drzac za hamburger...sve je to manji napor za mozak onih koji odlucuju o koncepciji..

Pa nismo svi "americke domacice"

Poz
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 16:44 - pre 135 meseci
Ok, svako ima svoje vidjenje, meni dodatni komfor ne predstavlja problem. Sta vise.

Apropo klime, imao sam je u AR 33 1.5t iz 1987.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
109.92.0.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 18:01 - pre 135 meseci
Konfor ne smeta nikome. Dapace, covek se nekako uvek lakse privikne na konfor nego na skucenost i teskobu

Pricamo, valjda, o opremi. Ja iznosim, i obrazlazem(nazalost i vise puta) ono sto mi se ne svidja, i to ne sa aspekta nekakvog "ukusa", vec sa aspekta kupca, koji postuje svoje novce, taman koliko me ne postuju proizvodjaci vozila, raznim "uvredama inteligencije". Oni kupca mnogo ne postuju(neki vise neki manje, ali svi su davno presli crtu ukusa), i prosto ne zelim da mu "uvaljuju" kojestarije.

Zna se dobro sta je kvalitet, sta je tehnologija, sta je konfor..a sta su igracke...

Mozda neki od nas imaju drugacije margine, ili navike, to je ipak licna stvar, ali mislim da sam dovoljno racionalan, logican i iskusan u nekim oblastima, direktno vezanim za automobilizam, pa stoga i iznosim neke svoje observacije.

Daleko da namecem svoje misljenje, draze mi je da postoji paleta razmatranja problematike, a nikako jednoumlje.

Jednostavno se osecam prevarenim, kada mi pod "opremu" poture drzac za case..i o tome piskaram vec nekoliko godina..
To bih pre nazvao "interesantnim detaljem", kao i "niklovani" ram oko dugmenceta, ventilacije ili instrumenta..bez pretenzije da ga ocenjujem kao lep, divan ili odvratan..

Takodje i sa ponekim gadgetom. Sad je, valjdam nebitno sta imas na zadnjoj osovini(sto se ekstramasno placa), ali je boze moj, za trendsetere najbitniji konektor za Ipod!!

Istina, malo su dovitljiviji, pa dele sadrzaj vozila na nekakve oblasti, tipa "bezbednost", konfor, enterijer..ali i dalje uporno beze od sustine.

Jasno je sta su elementi bezbednosti u vozilu, koji su elementi konfora, a koji su gadgeti koji su "pomoc" u dosadi, ili pomoc u losoj obucenosti vozaca..

A pride, strasan sam protivnik dekoncentracija tokom voznje, hvatanja zjala, gledanja okolisa ili "vaznih" torokanja..bilo direktno, bilo preko komunikacionog uredjaja..ili igranjem sa gadgetima, pipkanjem (kojekakvih) ekrana ili "ocitavanjem" imaginarne, bogougodne potrosnje..

Poz
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 18:57 - pre 135 meseci
Citat:
vladd: Kako nije smetnja kada posne da klikce i pisti. I to pisti na 20cm!
Zasto je toliko tesko da shvatis da to sto je tebi smetnja ne znaci da to mora da se projektuje da celo covecanstvo? Meni to uopste nije smetnja i mnogo sam opusteniji kada vozim u rikverc od kada imam senzore. Vise se ne plasim fantomskih stubica i ostalih sumnjivih tvrdih predmeta koji su mi van vidokruga i ne pada mi na pamet da izigravam hajduka i pricam kako mi to ne znaci nista i kako bi bolje vozio u rikverc da ih nemam. To je tek glupost.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 19:02 - pre 135 meseci
Citat:
vladd: pa mini automat za kafu


Naravno da takav gedzet za auto postoji. I to jos od 1968:


 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 19:35 - pre 135 meseci
Ima ljudi koji automobilom prelaze više od 5,000 km godišnje pa neki čak provode i po više sati dnevno i u tom periodu se često zadesi da se pije kafa/piće i kako to nije komfor kad imaš gde da staviš čašu/flašu? Ili je to samo gedžet za pravljenje američkih domaćica?
 
Odgovor na temu

Burek sa mesom

Član broj: 306105
Poruke: 7
*.static.hdsnet.hu.



+24 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 20:14 - pre 135 meseci
Citat:
cozmo_im: Izvoli:

Hvala.

Citat:
tdusko: Zasto je toliko tesko da shvatis da to sto je tebi smetnja ne znaci da to mora da se projektuje da celo covecanstvo? Meni to uopste nije smetnja i mnogo sam opusteniji kada vozim u rikverc od kada imam senzore. Vise se ne plasim fantomskih stubica i ostalih sumnjivih tvrdih predmeta koji su mi van vidokruga i ne pada mi na pamet da izigravam hajduka i pricam kako mi to ne znaci nista i kako bi bolje vozio u rikverc da ih nemam. To je tek glupost.

Hm, zasto si opusteniji kada vozis unazad? Pa, senzori sluze kao pomoc pri parkiranju, ne za voznju u rikverc. A kada se uparkiravas, valjda si dobro osmotrio mesto gde ces da stanes i ne mogu te bilo kakvi stubici iznenaditi. Pretpostavljam da nisi novopeceni vozac koji ne zna kako se parkira. Mislim, oslanjati se na senzore da ne bi nesto zakacio prilikom voznje unazad...po meni je to tek neoprezno. Sta ako postoji neka rupa na putu, neko vece ostecenje kolovoza?

Ne znam, ali meni bi mozda bili potrebni jedino u slucaju da ima jako malo mesta izmedju dva auta, a ja sam bas zapeo tu da se ubacim. A te stvari inace ne radim. Lakse mi je da potrazim drugo mesto nego da se uglavljujem izmedju njih i kojom prilikom cu verovatno stati veoma blizu drugim vozilima i njima napraviti bespotreban problem.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 20:57 - pre 135 meseci
Citat:
Burek sa mesom: Hm, zasto si opusteniji kada vozis unazad? Pa, senzori sluze kao pomoc pri parkiranju, ne za voznju u rikverc.
Ne znam za tebe, ali ja vecinu vremena kada vozim u rikverc to radim da bi se uparkirao. Za razliku od vas nepogresivih ja kada krenem da vozim u rikverc ne vidim nista. Ono sto vidim na retrovizorima je sve, a kubni metar iza auta je apsolutno nevidljiv za moje nejake oci tako da mi vrlo znaci to sto imam jos par istih pozadi da vide ono sto ja nema sanse da vidim osim ako ne izadjem napolje. A to da moze da se desi da udarim u nesto i sa senzorima pa tek bez njih ne bi izbego' to sigurno :).
 
Odgovor na temu

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1222
*.dynamic.hispeed.ch.



+84 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 21:15 - pre 135 meseci
poste auti kod koji pistanje senzora moze se iskljuciti,samo ostane da meri daljinu.
i mislim da ste preterali sa tim senzorima, kako rece nas glumac cim ne skodi onda koristi.
 
Odgovor na temu

Burek sa mesom

Član broj: 306105
Poruke: 7
*.static.hdsnet.hu.



+24 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.02.2013. u 21:32 - pre 135 meseci
Citat:
tdusko: Ne znam za tebe, ali ja vecinu vremena kada vozim u rikverc to radim da bi se uparkirao.

Cek...pa nisam ja pisao o voznji u rikverc, vec ti. Procitaj ponovo svoj prethodni post.

A sto se tice parkiranja, pa zar nije normalno da se pre te radnje pogleda na sve strane, ima li necega sto moze da smeta...ili se parkiras, onako, na nevidjeno? Nije stvar u nama "nepogresivima", po meni je to gledanje obavezna radnja. Obicna navika. Prvo pogledas prostor gde zelis da se uparkiras i tek onda krenes.

Eto i Flo33 je pisao koliko puta mu se desilo da previdi stubic. Ja bih npr. ukoliko mi se to desi prvi put, vec sledeci put maksimalno obratio paznju. Ne verujem da bi mi se vise to desilo, a sigurno se ne bih oslanjao na senzore da me upozoravaju.

Nemojte pogresno da me shvatite, ovo nije nikakva kritika sa moje strane, vec iznosim svoje misljenje o, za mene, normalnoj voznji. Mozda ja gresim, mozda bi trebalo da se vise oslanjam na kojekakve senzore, ali nekako sam sigurniji kada zavisim od sebe.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.



+1342 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.02.2013. u 00:17 - pre 135 meseci
Kažem u sebi da neću, ali me zaista teraš da ti repliciram:
Citat:
cozmo_im:
Izvoli:

Secondly, the minimisation of mechanical losses through the adoption of Valvematic -a further development of VVT-i -in the 1.6 petrol engine, new roller rocker technology and smaller, lighter pistons in both petrol engines, low viscosity oil and 6-speed manual transmissions throughout the new Toyota Auris engine range.

Thirdly, the maximisation of combustion efficiency. This has been achieved within the new Auris petrol engine range through the use of high, 11.5:1 compression ratios, Valvematic, the refinement of intake port and combustion chamber design and piston cooling by oil jet.

http://www.netcarshow.com/toyota/2013-auris/

Ovo ne da nije "novi motor", nego je to ceđenje suve drenovine iz naturalnog napajanja prethodnog (i onog pre njega) motora.

Ovo su ne ezoterični, kako ih prikazuješ, nego potpuno obični postupci koji se rade i na mnogo manjim mašinama kako bi im se barem donekle poboljšao stepen iskorišćenja, istisnulo par KS više i potrošilo par decilitara manje.

Gotovo sve te zahvate ima i najobičniji Hyundai i10 na svom 1,25 16V motoru, a Suzuki je na Swiftu otišao i nešto dalje.

Kompresija od 11,5:1 na običnom MPI motoru je prevelika i ne donosi ništa dobro, iz prostog razloga što da bi pokazala bilo kakve efekte zahteva benzin od najmanje 98 oktana.

Štaviše, toliko velika kompresija na našem benzinu sa problematičnih čak i 95 oktana je vrlo štetna jer stvara masovne detonacije u motoru koje muče motor, troše ga i zagrevaju čime mu dodatno smanjuju i onu snagu koja je zbog lošeg benzina već ionako manja od projektovane.

To je što se tiče snage, a jedino što bi taj motor moglo da spasi od tih neizbežnih detonacija i dodatnih oštećenja su cylinder-selective knock senzori (selektivna kontrola detonacija za svaki cilindar posebno).

Ali ni u ovom tvom bombastičnom pisanju, a ni u onom materijalu koga si linkovao, nisam čak ni to video.

Rezime: Ovaj motor nema ni 90% svoje (ionako male) nazivne snage, a pri tom trpi velike detonacije, lokalna pregrevanja i opterećenja u radu.


edit: typo greške


[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 13.02.2013. u 12:07 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612714 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.