Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1629145 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.02.2013. u 12:03 - pre 136 meseci
Auris je bolji od novog Ceeda i I30 sudeci po tvrdnjama svih. Uostalom imam korektnu ponudu da mi se to dokaze i pokaze (ljudi su veoma ubedjeni u to iako ja pokusavam da im ukazem na to sta su Kia i Hyundai postigli) i prihvaticu ponudu bas da vidim, dakle ono 1:1, Auris na Ceed, I 30. Cekam jos Golfa samo pa cemo da vidimo.

Ukoliko utvrdim da u bilo kom segmentu zaostaje za ovim rivalima naravno da cu to da kazem. Kazu da posle uporedne voznje cu imati svasta da izjavim, al ajd da vidimo i to cudo.

Da dodam: Uporedne voznje nemaju veze sa dilerima i proizvodjacem vec je u pitanju jedan renomirani magazin (verovatno znate vec i koji). Trenutno je na meniju Juke Type - R.
 
Odgovor na temu

Ljutenica_Zimnica
student

Član broj: 231844
Poruke: 68
94.228.237.*



+80 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.02.2013. u 12:49 - pre 136 meseci
Bio juce do toyotinog salona, sedeo u novom aurisu kome je cena 20k+ evra. Definitivno nema dovoljno mesta za sedenje pozadi. Po specifikaciji ispada da ima vise mesta pozadi u odnosu na stari auris, ali realno u praksi je jako skuceno i nikako ne daje osecaj da tu ima vise mesta.

Definitivno sa prostorom na zadnjoj klupi zaostaje za konkurencijom. To se ne moze osporiti. Meni su kolena udarala u zadnj deo prednjih sedista. Rekoh sebi, to je neko od dva metra podesio predjne sediste, pa ja pozadi nemam mesta - medjutim kada sam se vratio na prednje sediste, morao sam cak da ga pomerim malo unazad da bi setovao sediste kako mi odgovara.

Stvarno ne znam kako bi iko mogao da sedi pozadi, a da mu ne bude skuceno. Utisak kome ne mogu da se otmem je "koji ludak je ovo nazvao porodicnim automobilom"? Minus mu dajem sto je nizak.

Kod zadnjeg dela mi smeta izbaceni branik koji bukvalno visi i povecava dimenziju auta zarad nicega. Jednostavno tako visi da bi dobio koji cm vise u specifikaciji. Posto se nova skoda namece kao jako dobra kupovina trenutno, ne znam ko bi se odlucio za 20k i nesto evra skucenog prostora takozvano porodicnog automobila jako diskutabilne cene i izgleda...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.02.2013. u 13:54 - pre 136 meseci
Vidim sto si bio do salona. Ma bas.

Na svim testovima i FOTKAMA pozadi ima vise mesta za glavu i noge:

U zadnjem delu, iza prilično kratkih vrata, nalaze se sedišta sa veoma dugim sedalnim delom i još većom lumbalnom površinom.U automobilu sa klasičnim krovom, iznad prosečno visokog putnika na zadnjim sedištima, ostaje preko 4 cm "rezerve". Na suvozačevom mestu, u novom Aurisu ima više prostora za noge, što je odmah primetio i fotograf Automagazin portala, visok 190 centimetara, koji se udobno smestio na sedište.

Takodje ovaj lik to dobro radi:

http://www.honestjohn.co.uk/ca...oyota/auris-2013/?section=good

Improved the driving position, 20mm more rear seat knee room and 90mm longer loadspace.

Loses height and ease of entry advantage, which was the USP of the previous Auris and why so many over 50s bought them. (znaci vise nije za matorane, odnosno auto je nizi i matoranima je tesko da se "sagnu"). E pa to je ono sto su najvise kukali Toyoti - zasto pravite automobile za penzose. Naprave kako treba, sad svi kukaju ponovo.

Ali NE MOZE SE OSPORITI VECI PROSTOR U KABINI. Svi testovi su APSOLUTNO SLOZNI U TOME.

"Legroom in the back is very good for a car of its ilk (20 mm up on the previous car) and the upright facia adds to the impression of space. Aesthetically, the facia has been a sticky point with global press due to its similarity to the Yaris’ asymmetrical layout. "

Ili:

"Rear legroom is ample for this class, and the large rear doors allow better access than in some of the Auris’ competitors. A handy feature is a dual-floor boot design, allowing some luggage to be stowed entirely out of sight. The uppermost level can easily be dropped to the lowest point to create a single space that uses all 360 litres."

Ili... na svakom testu imate da je primeceno da je prostraniji i napred i pozadi.

ALI SVAKI TEST ovo govori. I zato VAM NE VERUJEM i sa vama NE VREDI polemisati.

Ako koza laze rog ne laze!!!:





Evo sad ja mogu da napisem da sam sedeo u Clio IV pozadi i da ima mesta kao u Renault Espace ali brate to nije istina.

Uostalom, ovde se najvise pljuje po Toyoti. Kako je onda, majku mu, to najjaci i najbolji svetski proizvodjac sa najmanje kvarova i sa najpouzdanijim vozilima ikad i najvise se prodaje. Nesto tu ne stima a o tome govori fenomenalan komentar na sajtu B92:

Kada se pojavi nova Tojota u Srbiji komentari bljak, užas, preskupo, nije kvalitet što je bio...e kada se pojavi nova Škoda sve kulll, u Srbiji Škoda proda limuzina više nego svi Korejanci i Japanci skupa! Pa svet od Srba treba da uči šta je lepo, jeftino i kvalitetno, niko nema što Srbin imade UKUS I ZNANjE.






 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
178.17.29.*



+784 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.02.2013. u 14:30 - pre 136 meseci
Citat:
vladd:
Znaci Alfa 159 je resenje za ovu temu?



Poz


Nemoj tako
Mnogi ce reci da je skupa,skupa za odrzavanje... i da joj je MINUS sto je mnogo lepa
Znaci Alfa 159 je kao lepa i zgodna devojka-bomba Vecina ljudi ce ti reci nasao si sponzorusu,fuksu,ovo ono a svi bi voleli takvu da imaju
PS 159+Monika Beluci= e to je zivot
Stvarno,sta fali 159 sem sto je malo skuplja-naravno lepota kosta
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.02.2013. u 15:00 - pre 136 meseci
Inace, meni je 156 2.0 JTS omiljena Alfica za voznju - i to karavan. Gruba, ali ubija.

Osim ovih nasih prepucavanja, niko dosad nije analizirao cenovnu politiku C segmenta. Ja bih izdvojio jednu cenu.

U pitanju je Kia Ceed 1.6 GDI (135KS, 164Nm) EX Style - 14.540 evra sa sledecom opremom koja je dodatak na prethodna tri paketa opreme (ovo je predzadnji nivo opreme):

UDOBNOST: dvozonski automatski klima uređaj (FATC), električno pokretana zadnja stakla sa funkcijom za automatsko spuštanje i podizanje i zaštitom protiv uklještenja, Piano Black - crni umetci visokog sjaja u unutrašnjosti vozila (vrata, središnja konzola), Color Pack - sedišta u kombinaciji tkanine i eko-kože, deo unutrašnjosti vrata obložen eko-kožom.

SPOLJAŠNJOST: LED dnevna svetla, električno sklopiva spoljna ogledala sa integrisanim pokazivačima smera (auto funkcija preklapanja), LED svetla u kudištima spoljnih ogledala, maska motora tipa “B” i donji deo kudišta retrovizora sa crnim umetcima visokog sjaja, Dark Chrom paket - rubovi okvira stakala, dodatno zatamnjena zadnja stakla, kudišta prednjih svetala za maglu i rub maske motora u tamnom hromu.

Napomenuo bih da je pocetna cena Aurisa 14.200 evra (po meni su cene za Auris nevidjeno prevelike i neprimerene zasad). Auris sa ovakvom opremom nije ispod 18.000 evra.

Ne znam kako Golf stoji trenutno sa cenama, ali ova Kia sa ovim motorom (koji je dosta hvaljen) i ovom opremom ima stvarno izazovnu cenu. Koliko stede u osnovnom paketu (videli smo na forumu) toliko su visi nivoi opreme izuzetno bogati.

Recimo, Clio IV koji je niza klasa, 1.5dci 90KS u nekom jacem paketu opreme je 15.000 evra, sto govori koliko je dobra cenovna politika Kie i zasto treba izbegavati osnovne modele.
 
Odgovor na temu

Ljutenica_Zimnica
student

Član broj: 231844
Poruke: 68
94.228.237.*



+80 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.02.2013. u 17:02 - pre 136 meseci
Citat:
cozmo_im:
Vidim sto si bio do salona. Ma bas.

A zasto odmah ovakav odgovor? Jbt cosmo, prvo za sta si se uhvatio je da me nazoves lazovom, a ja sam samo izneo svoje subjektivno misljenje.

Niti sam kivan na toyotu, niti sam naklonjen nekom brendu. Jednostavno je to moje misljenje zasnovano na subjektivnom dozivljaju, a ja na prvu loptu ispadoh lazov.
Znaci, samo hvalospevi mogu da se iznose o toyoti da ne bi neko ispao shaban, lazov, neupucen, hejter, itd... Ok da znam.

Cak i da sam resio da kupim taj auris, sigurno se ne bih potpuno oslonio na review nekog auto bloga ili testa. Vec bih sam otisao, isprobao auto i video da li MENI odgovara. Ne nekom auto blogu ili review-u. Ako njima odgovara, neka ga kupe. Meni ne odgovara.

Jednostavno je skucen i tamo nema puno mesta. Ni priblizno u poredjenju sa golfom 7 recimo. Isto je jako nezgodan osecaj sedenja na asfaltu, a tu je i preglednost koja je zabrinjavajuca. U voznji ne znam kakav je jer ga nisam probao.
 
Odgovor na temu

ikac2000
ikac2000
Nis

Član broj: 27534
Poruke: 519



+18 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.02.2013. u 17:41 - pre 136 meseci
[quote]cozmo_im:
Citat:

P.S. Stari Auris nikad nije imao podesavanje nagiba zadnjih sedista. Ima ga Yaris. Odnosno to je klizna klupa.


Samo da dodam kao bivsi vlasnik starog aurisa, imao je podesavanje nagiba naslona zadnje klupe.

Sto se visine sedenja tice, meni je najvise odgovarao stari jer kada izlazim samo iskoracim, a ne da radim cucanj kao kod nizih sedista. Stvar ukusa, rekao bih.

Stari 1.6 (od 124 KS) je trom u odnosu na Hyundaiev i30 1.6 MPI.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.02.2013. u 17:52 - pre 136 meseci
Citat:
KrkaCiC:
Citat:
vladd:
Znaci Alfa 159 je resenje za ovu temu?

:)

Poz


Nemoj tako :)
Mnogi ce reci da je skupa,skupa za odrzavanje... i da joj je MINUS sto je mnogo lepa :)
Znaci Alfa 159 je kao lepa i zgodna devojka-bomba :) Vecina ljudi ce ti reci nasao si sponzorusu,fuksu,ovo ono a svi bi voleli takvu da imaju :)
PS 159+Monika Beluci= e to je zivot :)
Stvarno,sta fali 159 sem sto je malo skuplja-naravno lepota kosta :)

Gde nadje nju kada se radi o prostoru :) ona ima puno prostora-nigde!

Ni napred, a nazad da ne spominjem, a i gepek nije najslavniji. Ima veliku haubu samo.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
91.113.163.*



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.02.2013. u 18:15 - pre 136 meseci
^A i nije C segment ...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
109.92.0.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.02.2013. u 08:40 - pre 136 meseci
Pa za razliku od Golfa, nije

Dobili smo smernicu, lepota, snaga, malo da bude sportski, malo ekonomican..sve to reba da ima C segment, pa ko velim, da preporucim pravu stvar.

Cena ocito nije bitna u nekim diskusijama, vazan je, valjda, navijacki stav.

Citat:
cozmo_im:...
Ne znam kako Golf stoji trenutno sa cenama...


"nema" Golfa bez 20k€. Ovo sto nude za 15k, je vise u klasi Punta, Clia, malo viseg A segmenta.

NE razuumem jedino prico u mestima za kolena u kompakt klasi, kompakt je kompakt, kome treba prostor pozadi, ide u smeru sedana, i vise klase, sa duzinom vozila oko 5m.

Ista prica i za gepeke, karavani su neuporedivi, a kupiti kompakta i gledati da se smesti frizider pozadi je malo..

Sto se visine sedenja tice, postoje opcije SUV, evo necu da spominjem da je moj stari, bivxi Lancer imao podesavanje sedista po visini , pa kako mi se svidja. Na duzim putovanjima podignem sediste, a za po gradu, spustim. Sta je bolje ne mogu da kazem, nekako sam naucen da se prilagodim vozilu, bila to peglica, Audi a4 ili kamion sa prikolicom

Poz
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
91.113.163.*



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.02.2013. u 09:06 - pre 136 meseci
Zbog svih tih kvaliteta je verovatno prekinuta proizvodnja Bas prava stvar

A sto se tice Golfa, 15k je smesno mala cena za Golfa ...jedino sto nedostaje motor od bar 105KS ostalo se nema sta zameriti ...

Edit : kasno videh za Golfa
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.02.2013. u 09:12 - pre 136 meseci
Citat:
Nemanja: ^A i nije C segment ...
Nije to nista cudno, pokazalo se vec da se slabo snalazi oko klasifikacije jos od onomad kad je tvrdio da C klasa pripada C segmentu ili kad uporedjuje golfa sa kliom i puntom. Ko kategoricki odbija da vidi razliku izmedju golfa od 15k eur i punta onda se postavlja pitanje kako odrzati diskusiju na kakvom takvom nivou.

I nego sta nego ce u C segmentu da se trazi prostor napred i prostor pozadi za noge i glavu i prostor u gepeku za dva bicikla bez prednjeg tocka i dovoljno mesta za skije i.... Zasto? Iz prostog razloga sto postoji bar nekoliko auta C segmenta koji nude sve to pa se s'pravom sve od toga uzima kao validan parametar prilikom evaluacije.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.02.2013. u 10:28 - pre 136 meseci
Citat:
tdusko: I nego sta nego ce u C segmentu da se trazi prostor napred i prostor pozadi za noge i glavu i prostor u gepeku za dva bicikla bez prednjeg tocka i dovoljno mesta za skije i.... Zasto? Iz prostog razloga sto postoji bar nekoliko auta C segmenta koji nude sve to pa se s'pravom sve od toga uzima kao validan parametar prilikom evaluacije.


Ovo ne ulazi u svaki automobil C segmenat. Alfa 159 pripada D segmentu, ima oblik karavana, polukaravana, (nebitno), ali ovakvo pakovanje je vise od enigme




Da li treba da se spomene:

servis na svakom cosku,
jeftini (najjeftiniji) rezervni delovi
potrosnja od 5 L u proseku
maximalnu brzinu od preko 200 km/h
nosivost od 640 kg
itd, da ne redjam, spisak je podugacak.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.02.2013. u 13:18 - pre 136 meseci
Niti trosi 5 litara (mozda u vojvodini da)
niti su mu najjeftiniji djelovi, osim polovni ili aftermarket
niti moze preko 200, osim ako je cipovan
Nema ni nosivost toliku... golf 7 ima nosivost 580kg

P.S. treba da ofarbas crni donji dio ovog branika u boju vozila... mnogo je ruzan ovako... Bolje verzije su imale fabricki branike u boji kola...
To je mala investicija sa kojom se mijenja cjelokupan smek auta...
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
91.113.163.*



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.02.2013. u 13:41 - pre 136 meseci
Golf 6 ...
Potrosnja oko 6l , u Vojvodini ( kada dodjem kuci ) mozda malo manje.
200 Km/h , ne moze ni na nizbrdici.
Nosivost , citam iz saobracajne : 1860-1239 = 621.
Delovi, originalni u VW servisu, nisu jeftini.



 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.02.2013. u 14:03 - pre 136 meseci
Ja samo ne razumem u cemu je fora to sa biciklima? Pa valjda je vaznije da se moze spakovati dovoljna kolicina prtljaga da ne smeta putnicima nego da se stavi odredjen broj bicikala?! I onda se torbe, prtljag, drzi na kolenima...

Kad se ide na put, prtljag u gepek a ko nosi i bicikl (a takvih je zanemarljivo malo!) mesto mu je na krovu.


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.02.2013. u 14:15 - pre 136 meseci
^Naravno, potpuno tacno... ko bi vukao bicikl bilo gdje kad tamo gdje putuje moze da ga iznajmi za par eura... meni je to smijesno skroz...
Mozda neki takmicarski bicikl da, ako se covjek profesionalno bavi voznjom bicikala... ali sto se tice rekreacije svakako ne.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.02.2013. u 14:21 - pre 136 meseci
A ako sam ides na neku dalju stazu biciklom? Alfu sam imao karavana, jedva sam nagurao biciklo bez prednjeg tocka, naravno sa oborenim sedistima. Ok, jeste malo veca bicikla, ali ono. Na krovu niti je sigurno voziti malo brze, ni po biciklo, ni po auto, ni po druge ucesnike u saobracaju.

I ne znam zasto je 159ka d segment, osim po ceni? Stvarno je malo prostora napred, kolena moraju skoro da budu pripijena, uske pedale, sediste kratko, usko, ako ga pomeris nazad u zadnji polozaj bukvalno je naslonjeno na zadnju klupu. Nazad mesta nema kako god da okrenes. Tacno je za sitne italijane pravljen. Kada mi kazu to je veliki auto, samo mi na smeh ide. Jeste, spolja gledano. Gde se izgubio taj prostor unutra, ja ne znam, niti mogu da objasnim. Gepek je smesno mali, (karavan) sa vuferom ostane na 100l, mozda. Ali lezanje, motori, dizajn, POUZDANOST! su odlicni, i u 1na1 izbacuju iz igre golfa. Osim ako se ne ukljuci cena u igru. Stare alfe su bile mnogo komotnije, bar na vozackom sedistu.
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.02.2013. u 15:42 - pre 136 meseci
Citat:
Flo33: A ako sam ides na neku dalju stazu biciklom? Alfu sam imao karavana, jedva sam nagurao biciklo bez prednjeg tocka, naravno sa oborenim sedistima. Ok, jeste malo veca bicikla, ali ono. Na krovu niti je sigurno voziti malo brze, ni po biciklo, ni po auto, ni po druge ucesnike u saobracaju. ...

Sve si u pravu - ali koliko je procentualno takvih slucajeva, u odnosu na redovnu pojavu na primer godisnjeg odmora, vikenda van grada... gde ide cela porodica i to na boravak sa spavanjem sto ukljucuje odgovarajuci prtljag? Mislim da je zanemarljivo to sa biciklima.

Inace niko ne pominje koliko torbi, kakvih torbi, mogucnost pakovanja... se moze smestiti u prtljazniku a cesto se pominje mogucnost pakovanja bicikla. Malo nestvarno. Pa valjda je u pojmu "najbolja kupovina" kolicina prtljaga, licnog, putnickog, vrlo bitan momenat u odlucivanju. Narocito ako to radi, odlucuje/vaga, neko ko ima zenu i decu. Potpuno isto bitno kao i koliko trosi, koliko brzo ubrzava... a cesto i mnogo bitnije!


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.02.2013. u 15:48 - pre 136 meseci
Tu su dva cela bicikla, i to trekking tipa, dakle sa točkovima od 28 cola ušla lako i još je ostalo mesta za prtljag. Malo je auta u koje je to moguće spakovati.

A kada je tako nešto moguće spakovati, moguće je i mnogo štošta drugo, to je poenta priče.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1629145 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.