Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1624444 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.08.2019. u 07:58 - pre 56 meseci
Citat:
dr0id:
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Traktori su malo bezbedniji u direktnom sudaru zbog veće mase i višeg težišta, ali kada se uračuna koliko su tromiji, nezgrapni i nesposobni za nagli manevar u cilju izbegavanje nesreće, zatim koliko se lakše prevrću, itd, to pada u vodu. Mogu se naći studije da su realno u saobraćaju i manje bezbedni od kvalitetnih limuzina.

Ne bas


Odlični primeri, ne treba imati predrasude.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8370
85.114.55.*



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.08.2019. u 09:41 - pre 56 meseci
Odlični primeri za šta?

Već je bilo slučajeva da se Java, ja i još po neko ubismo objašnjavajući neku tezu, a onda dođe neko "pametan", bez objašnjenja ubaci nekoliko videa koji ne govore ništa i kao "pobije" sve što je rečeno, što je čista nekultura i siledžijstvo na forumu.

Ja lično nijedan link, sliku, video ili bilo šta drugo ne otvaram ako nema detaljnog objašnjenja šta on govori, a to predlažem i drugima.

A ako neko nastavi da se na takav kafanski način pravi "pametan", ubuduće ću takve gluposti on-sight brisati.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.08.2019. u 10:09 - pre 56 meseci
Mislio sam da je bilo prilično jasno iz samog videa da pomenuta vozila nisu ni nestabilna niti se lako prevrću, štaviše su se pokazala upravljivijim od Arteona koji se čini mi se pomalo obrukao, tobože sportski model.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8370
85.114.55.*



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.08.2019. u 13:31 - pre 56 meseci
Ako porediš stabilnost dva auta iste generacije od kojih jedan ima 10-15cm više težište, veću težinu, a najčešće i manji razmak između točkova, na pitanje ko je od njih stabilniji fizika ima samo jedan jedini, jednoznačan i vrlo egzaktan odgovor.

Bilo kakav klip, slika, "analiza" ili bilo šta drugo što govori drugačije su samo obične clickbait gluposti namenjene onima koji u suštini nisu prešli sedmi razred osnovne škole.





 
Odgovor na temu

dr0id

Član broj: 326795
Poruke: 464



+125 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.08.2019. u 15:53 - pre 56 meseci
To bi vazilo da imaju identicno vesanje, upravljanje, tockove, sisteme proklizavanja, itd. A nemaju. Tako da vise verujemo YT nego teorijskoj fizici.
 
Odgovor na temu

Ajeje Bradzorf
NKVD

Član broj: 340002
Poruke: 28



+43 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.08.2019. u 16:03 - pre 56 meseci
Citat:
Miroslav Jeftić:
Mislio sam da je bilo prilično jasno iz samog videa da pomenuta vozila nisu ni nestabilna niti se lako prevrću, štaviše su se pokazala upravljivijim od Arteona koji se čini mi se pomalo obrukao, tobože sportski model. :)


Vagen i sport ne idu zajedno u istu rečenicu.
 
Odgovor na temu

Ajeje Bradzorf
NKVD

Član broj: 340002
Poruke: 28



+43 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.08.2019. u 17:50 - pre 56 meseci
Java

Citat:

@Bradzorf
Ne znam čemu post preko celog ekrana da bi ti izjavio kako "nikom ništa ne veruješ". Super! Onda zaobiđi ovu temu, nije za tebe.


Prvo. Hvala na savetu, nisam ga tražio. Drugo. Ako baš želiš, možeš sam da napustiš temu, auto sekciju ili kompletan forum. Mislim, ovo što si rekao nije baš pristojno.

Treće. Ubuduće kada me citiraš, onda to uradi kako Bog zapoveda. Dakle, ja nigde nisam rekao to što ti tvrdiš da sam rekao. Rekao sam, citiram:

Citat:

Dalje. "Njemačko auto". Znate kako, posle dizelgejta, ali i nekih drugih stvari, mogu reći da nemcima, kako brendovima ili novinarima, tako ni tzv. "nezavisnim" kućama ne verujem ništa. Da ponovim: NIŠTA.


Još jednom: NEMCIMA. Da li praviš razliku?

Citat:

Nisam ja ništa specijalno potencirao ADAC. Napisao sam (i ponavljam) da kod upoređivanja merljivih veličina nema smisla pisati o sopstvenim osećajima i emocijama.


Ne znam da li si se ti "specijalno" ili manje "specijalno" pozivao na ADAC, ali kao što rekoh, NEMCIMA ne verujem ič.

Što se tiče merljivih veličina. Vidi vako. Nikada u životu ne bih seo u s klasu niti vozio istu. Nikada, osim u jednom jedinom slučaju: da postanem predsednik države. Pošto se to neće desiti, reći ću ti šta bih vrlo rado vozio. Fiat 500, naročito 500s ili neki abart.

Po svim merljivim parametrima, od maksimalne brzine i ubrzanja, sigurnosti, buke u kabini, prostora za putnike i prtljag s klasa je bolji auto. Međutim, mene to ne impresionira uopšte, ali uopšte. Eto, zato mislim da bi diskusiju trebalo malo relaksirati. Zašto uopšte postoji diskusija? Podatke imaš, uporediš ko ima veći i to je to. Bzvz.
 
Odgovor na temu

Ajeje Bradzorf
NKVD

Član broj: 340002
Poruke: 28



+43 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.08.2019. u 20:17 - pre 56 meseci
Dakle Nebojša, ti možeš da stavljaš nekakve sličice na forum i time (rekao bih) svesno obmanjuješ ostale diskutante, dok istovremeno to(postavljanje slika) drugima (kao moderator) ne dozvoljavaš i još pretiš brisanjem. Ne, upravo je nekultura i siledžijstvo(za koje optužuješ druge) to što sam radiš.

cozmo_im

Citat:

Pricamo o novom restilizovanom modelu QQ.

@Nebojsa, lagano se motor 1.3 cipuje na 200ks i vise.


Ne znam da li može da se čipuje, niti vidim svrhu toga. Šta neki entuzijasta može da uradi, ako ga uporedimo sa korporacijom koja ima iskustvo, institute i tehnologiju? Malo toga. Koja je svrha? Povećanje snage! Proizvođači sami nude dovoljno snažne verzije sa odgovarajućim menjačima, vešanjem i ostalim sistemima, zato mi uopšte nije jasno zašto bi to neko radio u varijanti "uradi sam".

Evo na primer megan ili sivik. Megan ima (benzinske) verzije sa 100, 115, 140 i 160KS baš ovog motora 1.33. Kome je to malo ima RS sa 280 ili RS trofi sa 300.
Sivik 1.0 125, 1.5 180KS. Kome je malo ima type R, 2.0 i 300KS.
Čemu tjuning i "čipovanje"?

Inače verujem da su to odlični motori.

Citat:

Pa, Pezo ima 1.6 225KS koji dizu na preko 250.

Neverovatni motori, vrh inzinjerstva, kazu da ce ici do 300+ KS.


U 308 GTi mislim da je išao na 270 ili čak 300KS. Mislim da su kasnije morali da povuku ove najsnažnije verzije zbog ekoloških normi.

Citat:

Nema to veze sa kubikazom.

Inace, taj 1.3 Turbo ide neverovatno, sto se vidi iz podataka o medjuubrzanju. U limunziskim karoserijama ce davati trkacke performanse.

Dakle, motor vuce u svakom rezimu. Potpuno opterecen i uz najveci uspon (Divcibare) on samo lepi za sediste. Pogotovo DCT verzija. To nisam osetio ni kod TDI od 170ks.

220kmh po cajgeru smo isli. A moze jos. U Meganeu od 80 do 120 ide za 5,5s - raketa na autoputu. Preko 220kmh po satu.


Da, ali svaki srpski seljak zna će to da se raspadne posle 50 eventualno 100 hiljada kilometara.

Nebojša

Citat:

To je tačno, ali to nije Pežoov motor nego BMW-ov, i osim što je puno veći, on ima twin-scroll turbinu koja mu to omogućava (ima je i npr. 1.5TSI)


Moram da priznam da nisam posvetio deset dana istraživanja, ali koliko znam to je motor napravljen u saradnji BMW-a i PSA. Kako ti znaš da je baš BMW prodao taj motor PSA? Voleo bih da vidim taj podatak.

https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine

Citat:

Nego sa čim ima veze? Sa obećanjima prodavaca?


Onda možemo da se vratimo u pedesete ili još bolje tridesete godine prošlog veka, pa da iz dva litra izvlačimo tridesetak konja za svaki slučaj, da se motor ne raspadne.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8370
85.114.55.*



+1348 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.08.2019. u 22:18 - pre 56 meseci
@Ajeje

Rekoše mi ljudi da si ti nekakav trol sa MZ/UMZ koji je tamo banovan pa pod novim nickom došao ovde da prosipa gluposti.

Bio ti to ili ne, Autozone nije mesto za takve stvari, a ni za provokacije, niti bilo šta slično. Pisaćeš kvalitetno, ili nećeš pisati.

@driod
Citat:
dr0id: To bi vazilo da imaju identicno vesanje, upravljanje, tockove, sisteme proklizavanja, itd. A nemaju.
U pravu si, nemaju isto vešanje.
Limuzine imaju puno čvršče, bolje i sigurnije vešanje sa manjim slobodnim hodom i velikom otpornošću na torziona uvijanja.

To dovodi do neuporedivo manjeg naginjanja karoserije u vožnji a naročito u težim situacijama, što je očigledno čak i takvim antivozačima kao što ste vi.
Mislio da nema potrebe i to pominjatim jer očigledno je da i ona fizičko-geometrijska invalidnost koju jesam naveo je dovoljna da svako iole obrazovan shvati da stabilnost i ležanje na drumu limuzine i njanjavog traktora se ne može porediti.

Ali u pravu si, može se pomenuti i ta stvar, dakle osim fizičko-geometrijskih nepovoljnosti kada se uzme u obzir koliko traktori imaju i njanjavo vešanje sa ogromnim hodom i slabim ukrućenjem, poređenje stabilnosti traktora i normalnog auta gubi svaki smisao.

Citat:
dr0id: Tako da vise verujemo YT nego teorijskoj fizici.
Super.

Imaš, i to prilično veliko, udruženje onih koji veruju je zemlja ravna ploča. Oni takođe ne veruju teorijskoj fizici, tako da se učlani kod njih i sa njima razmenjuj nebuloze, Autozone nije mesto za te stvari.

Citat:
Ajeje Bradzorf: Vagen i sport ne idu zajedno u istu rečenicu.
Uuu, bravo, al si im rek'o, svaka ti čast.

Zaboravio si samo da kažeš majke mi.
 
Odgovor na temu

Ajeje Bradzorf
NKVD

Član broj: 340002
Poruke: 28



+43 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.08.2019. u 23:35 - pre 56 meseci
Evo, pošto se svi pozivaju na egzaktne podatke, da se i ja malo poigram sa istima. Za početak bi trebalo imati neki referentni sistem, koordinatni početak. Ako bi to bili moskvič ili lada, vagen je nesumnjivo u prednosti. Meni se čini da bi ipak bilo uputnije porediti sa nekim drugim brendom, na primer renoom ili hondom. Zato, da vidimo šta kažu brojke(izvor: wiki).

24 Hours of Le Mans

vagen: 0
reno: 1
honda: 0

WRC

vagen: 44
reno: 0
honda: 0

F1

vagen: 0
reno: 35
honda: 3

Rekao bih da reno ima neuporedivo veće iskustvo u motosportu, naročito u f1 kao najprestižnijem takmičenju/sportu. U skladu sa tim je i transfer tehnologije u civilne modele.
 
Odgovor na temu

dr0id

Član broj: 326795
Poruke: 464



+125 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.08.2019. u 23:46 - pre 56 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
@driod
Citat:
dr0id: To bi vazilo da imaju identicno vesanje, upravljanje, tockove, sisteme proklizavanja, itd. A nemaju.
U pravu si, nemaju isto vešanje.
Limuzine imaju puno čvršče, bolje i sigurnije vešanje sa manjim slobodnim hodom i velikom otpornošću na torziona uvijanja.

To dovodi do neuporedivo manjeg naginjanja karoserije u vožnji a naročito u težim situacijama, što je očigledno čak i takvim antivozačima kao što ste vi.
Mislio da nema potrebe i to pominjatim jer očigledno je da i ona fizičko-geometrijska invalidnost koju jesam naveo je dovoljna da svako iole obrazovan shvati da stabilnost i ležanje na drumu limuzine i njanjavog traktora se ne može porediti.

Ali u pravu si, može se pomenuti i ta stvar, dakle osim fizičko-geometrijskih nepovoljnosti kada se uzme u obzir koliko traktori imaju i njanjavo vešanje sa ogromnim hodom i slabim ukrućenjem, poređenje stabilnosti traktora i normalnog auta gubi svaki smisao.

Citat:
dr0id: Tako da vise verujemo YT nego teorijskoj fizici.
Super.

Imaš, i to prilično veliko, udruženje onih koji veruju je zemlja ravna ploča. Oni takođe ne veruju teorijskoj fizici, tako da se učlani kod njih i sa njima razmenjuj nebuloze, Autozone nije mesto za te stvari.

Nemaju "limuzine" nista. Svaki model je prica za sebe i ponasa se onako kako su ga napravili u fabrici. Takodje, od svakog naknadno (lakse ili teze) moze da se napravi totalno drugaciji. Tako Dacia moze da postane stabilnija i upravljivija od Porschea (i obrnuto).
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2708



+700 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2019. u 02:34 - pre 56 meseci
Tema je uspela, meni na ovoj strani prikazuje dve reklame za Qashqai, a nisam pretraživao ništa o tom modelu. Sa druge strane, pre koji mesec sam tražio neku online knjižaru da poručim neka pera za kaligrafiju, pa jedno mesec dana su mi ovde iskakale reklame na tu temu. Čudan neki algoritam, uzima u obzir i šta si pretraživao na Google i o čemu se ovde piše ;)
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
*.static.avana.rs.



+10255 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2019. u 07:47 - pre 56 meseci
Citat:
Ajeje Bradzorf:Nikada u životu ne bih seo u s klasu niti vozio istu
E šteta! Jbg, a ja baš 'teo da ti poklonim dva!

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Ajeje Bradzorf
NKVD

Član broj: 340002
Poruke: 28



+43 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2019. u 08:36 - pre 56 meseci
Jao jao jao, šta mi je trebalo da budem iskren?

P.S. Nego ne reče ništa na zadatu temu.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2019. u 08:43 - pre 56 meseci
Sinoc sam imao priliku da provozam Arteona 2.0 TDI sa 190KS. Mogu samo da kazem da je Peugeot 508 ipak malo bolji auto. Mislim, oba su odlicna, ali Peugeot ima to nesto sto svaba nema, ima neki osecaj prefinjenosti u detaljima, plus je nekako osecaj u voznji ipak bolji. Ali ovaj TDI od 190KS je bas dobar motor, moram da potvrdim. Sa DSG menjacem stvarno briljira. Ipak, vidi se da je dizel, Peugeot 1.6 benzinac sa 225KS koji sam vozio nije nista inferiorniji, ali je zato glatkiji i tisi u voznji po gradu (nisam imao prilike da nagazim Arteona kao Pezoa). Dakle, ima taj neki osecaj da vozis nesto bas otmeno.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
*.static.avana.rs.



+10255 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2019. u 09:27 - pre 56 meseci
Citat:
Ajeje Bradzorf:
Jao jao jao, šta mi je trebalo da budem iskren?
P.S. Nego ne reče ništa na zadatu temu.
Ne mogu tu da polemišem. Nisam zadrt tip, ne lupam glavom u beton, nisam "čovek sa jednom knjigom".
Busati se u grudi i olako pljuvati ceo auto brend (dal' nemački, italijanski ili korejski) nije u mojoj prirodi. A još manje takav hejt proširiti na celu naciju i opljvati sve nemačke auto brendove.

I sad, kao, da diskutujem na "zadatu temu"?!? Mislim...

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
*.static.avana.rs.



+10255 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2019. u 09:36 - pre 56 meseci
Ono šta je meni zanimnljivo (za posmatranje) je: kako ljudi olako vremenom postanu zadrti zaluđenici.
Komšija, neko vreme tražio polovnjaka za sebe, par puta smo zajedno išli na neke placeve. Imao oko 4k€, tražio C segment, pa se lomio oko više modela, brendova, primeraka. Ponuda zaista šarenolika.

Ispadne eto, slučajnost, da kupi Pežoa. OK auto, sasvim.
I eto prođe neko vreme, poče on u neobaveznim razgovorima da pljuje po korejskoj auto industriji, japanskoj, "Italijani - đubre", "Vageni - otpad". A znam da je baš ozbiljno razmatrao da kupi i jedno i drugo.

Sad je naravno u maniru "Pežo je naj naj" svi su ostali njesra. I zadrt, ne možeš ga razuveriti! A sve to počelo, kad je sasvim slučajo kupio Pežoa.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2019. u 10:58 - pre 56 meseci
Citat:
Java Beograd: Sad je naravno u maniru "Pežo je naj naj" svi su ostali njesra. I zadrt, ne možeš ga razuveriti! A sve to počelo, kad je sasvim slučajo kupio Pežoa.


"Ciganin hvali svoga konja", pisao je još Zmaj o tome.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2708



+700 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2019. u 15:11 - pre 56 meseci
Pa nije samo to, naš narod hvali ili kudi samo na osnovu trenutnog iskustva, sve ono od prošle godine je zaboravio. To se lepo odražava i u politici gde mnogi opstaju na političkoj sceni decenijama na istu foru.

Tako je i sa autima, slično kao nekad sa konjima i volovima. Ljudi nisu u životu otišli od svog sela dalje nego što im je udaljeno drugo ili treće selo, i onda normalno da hvale svoje volove ili konje, jer navodno bolje nisu ni videli. A gde da vide, kad nisu otišli dalje od svog sela.

I onda imamo svetsko prvenstvo u borbi gusana, svetko prvenstvo u kucanju jajima, svetsku bungurijadu, svestku pasuljijadu... i sve to "svetsko" organizuju ljudi koji su u životu najdalje otišli do Beograda - i to možda jednom u 5 godina.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6817
*.adsl.net.t-com.hr.



+1454 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.08.2019. u 00:11 - pre 56 meseci
Sad skoro je dolazila limuzina po mene i vraćala pa sam imao priliku da se vozim potpuno novim pasatom sa tim dsg menjačem. Moram da priznam kako me automobil oduševio. Prvo sam pitao dal je dizel, unutra se apsolutno ništa ne čuje, nema nikakve buke. Savršenstvo. Isto i to automatsko menjanje brzina perfektno funkcioniše sem uspona u kombinaciji sa malom brzinom kada je kao neodlučan po meni tj u mnogo višem stepenu. Možda tako treba da bi se očuvao prenos. Sjajan auto za duga putovanja uz potrošnju od 6 litara kako kaže, dalje nisam pitao jer se glumila ozbiljnost i poslovnost. Bude ti jasno šta su sve uštedeli na b klasi koja je opet za sve i svašta.

Što se tiče vešanja nebih se složioda ima toliko veze sa dimenzijama i težinom, dovoljno je jednom da provozaš minija s pa da ti bude jasno šta je dobar spoj trapa i elektronike.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1624444 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.