Dakle Nebojša, ti možeš da stavljaš nekakve sličice na forum i time (rekao bih) svesno obmanjuješ ostale diskutante, dok istovremeno to(postavljanje slika) drugima (kao moderator) ne dozvoljavaš i još pretiš brisanjem. Ne, upravo je nekultura i siledžijstvo(za koje optužuješ druge) to što sam radiš.
cozmo_im
Citat:
Pricamo o novom restilizovanom modelu QQ.
@Nebojsa, lagano se motor 1.3 cipuje na 200ks i vise.
Ne znam da li može da se čipuje, niti vidim svrhu toga. Šta neki entuzijasta može da uradi, ako ga uporedimo sa korporacijom koja ima iskustvo, institute i tehnologiju? Malo toga. Koja je svrha? Povećanje snage! Proizvođači sami nude dovoljno snažne verzije sa odgovarajućim menjačima, vešanjem i ostalim sistemima, zato mi uopšte nije jasno zašto bi to neko radio u varijanti "uradi sam".
Evo na primer megan ili sivik. Megan ima (benzinske) verzije sa 100, 115, 140 i 160KS baš ovog motora 1.33. Kome je to malo ima RS sa 280 ili RS trofi sa 300.
Sivik 1.0 125, 1.5 180KS. Kome je malo ima type R, 2.0 i 300KS.
Čemu tjuning i "čipovanje"?
Inače verujem da su to odlični motori.
Citat:
Pa, Pezo ima 1.6 225KS koji dizu na preko 250.
Neverovatni motori, vrh inzinjerstva, kazu da ce ici do 300+ KS.
U 308 GTi mislim da je išao na 270 ili čak 300KS. Mislim da su kasnije morali da povuku ove najsnažnije verzije zbog ekoloških normi.
Citat:
Nema to veze sa kubikazom.
Inace, taj 1.3 Turbo ide neverovatno, sto se vidi iz podataka o medjuubrzanju. U limunziskim karoserijama ce davati trkacke performanse.
Dakle, motor vuce u svakom rezimu. Potpuno opterecen i uz najveci uspon (Divcibare) on samo lepi za sediste. Pogotovo DCT verzija. To nisam osetio ni kod TDI od 170ks.
220kmh po cajgeru smo isli. A moze jos. U Meganeu od 80 do 120 ide za 5,5s - raketa na autoputu. Preko 220kmh po satu.
Da, ali svaki srpski seljak zna će to da se raspadne posle 50 eventualno 100 hiljada kilometara.
Nebojša
Citat:
To je tačno, ali to nije Pežoov motor nego BMW-ov, i osim što je puno veći, on ima twin-scroll turbinu koja mu to omogućava (ima je i npr. 1.5TSI)
Moram da priznam da nisam posvetio deset dana istraživanja, ali koliko znam to je motor napravljen u saradnji BMW-a i PSA. Kako ti znaš da je baš BMW prodao taj motor PSA? Voleo bih da vidim taj podatak.
https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine
Citat:
Nego sa čim ima veze? Sa obećanjima prodavaca?
Onda možemo da se vratimo u pedesete ili još bolje tridesete godine prošlog veka, pa da iz dva litra izvlačimo tridesetak konja za svaki slučaj, da se motor ne raspadne.