Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1120473 | Odgovora: 5642 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7259
*.3dnet.co.yu.



+1128 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2008. u 09:43 - pre 134 meseci
Očigledno je Aca malo u "overrejsingu" što se tiče ProCeed-a, a verovatno misli na onaj test benzinaca.

Dizeli nisu bili direktno upoređivani. Što se tiče 2,0 dizel verzija ProCeed-a i A 3, mislim da se poređenje ni ne treba vršiti, jer je razlika u ceni ogromna.

Kada se cene iznivelišu, ispada da se TOP model Proceed-a treba porediti sa osnovnim A 3 ili sličnim, a tu tek nema poređenja.

Mene recimo više zanima poređenje Ceed-a 2,0 CRDi sa FIAT Bravo 1,9 Multijet SPORT. Bravo je dobro konstruisan auto sa izvrsnim motorom, ali svetski testeri uvek ističu da mu je završna obrada i dalje ispod proseka. Jednostavno, FIAT izgleda da ne može da se izdigne iznad Punta, on može da napravi i veći i skuplji auto, ali ne i kvalitetniji.

Nasuprot tome, Ceed uvek dobija hvale za kvalitet izrade i završnu obradu.

Takođe, Ceed je po veličini prostora u autu (naročito po najkritičnijem kriterijumu - širini) ubedljivo najbolji i klasi, a to ovde nismo ni spominjali.

Žare, Xenon ne može da se "ugradi" u farove, Bi-xenon je jedan veliki sistem koji radi pod ogromnim naponom. Sve mora da se menja, tako da mi je ta cena od 400 e čak sumnjivo niska.

Predlog za Acu:

Aco, možeš li da daš neki link ka tim Bi-xenon farovima, da ih pogledamo malo bolje? Možeš i da ih slikaš, ugrađene ili neugrađene (može i mobilnim), pa okači slike ovde.

Hoću to detaljnije da pogledam, ako je to zaista pravi Bi-xenon, ta ponuda je, što bi rekli, "preterana".
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2008. u 11:35 - pre 134 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Žare, Xenon ne može da se "ugradi" u farove, Bi-xenon je jedan veliki sistem koji radi pod ogromnim naponom. Sve mora da se menja, tako da mi je ta cena od 400 e čak sumnjivo niska.


Moze da se ugradi u postojece Hx farove pa cak i u obicne (ne Hx).
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7259
*.3dnet.co.yu.



+1128 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2008. u 11:41 - pre 134 meseci
Kako, daj neki primer.

Xenon farovi samo od spolja liče na obične, sve je potpuno drugačije.
 
Odgovor na temu

ACA064
KOMERCIJALISTA

Član broj: 191296
Poruke: 10
212.200.23.*



Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2008. u 14:14 - pre 134 meseci
Evo linka za uporedni test AUDI A3 2.0 TDI vs PROCEED 2.0 CRDI


Na dnu strane Vam je kompletan test iz AUTO BILDA.


Kad su to Nemci napisali u njihivom časopisu to je već ozbiljna stvar.
 
Odgovor na temu

ACA064
KOMERCIJALISTA

Član broj: 191296
Poruke: 10
212.200.23.*



Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2008. u 14:15 - pre 134 meseci
http://www.kia.co.yu/news/?news_id=1971&cat=37
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12034
*.rcub.bg.ac.yu.



+5230 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2008. u 14:16 - pre 134 meseci
Xenon lampa se ubacuje umesto postojece sijalice, naravno neophodno je sve dobro pripremiti i ocistiti.
Podrazumeva se i dobro stanje optike, mada ovde govorimo o novom vozilu.
Zatim se dodaje "balast", koji je u stvari kontrolna jedinica, koja pretvara 12V u 70 ili koliko vec treba volti(postoje novije lampe sa nesto nizim radnim naponom) za rad xenona, i poseduje "okidni" sklop za propaljivanje xenon lampe(par desetina kV).

Zarsilic je u pravu, naravno da je moguca ugradnja, cak mnogi kupuju "kineske" xenone, po buvljacima i sami ugradjuju, za nekoliko desetina evra. Ima nekog spora oko kvaliteta, mada se skoro svi, pa i renomirani xenoni prave na dalekom istoku...
Lampe su skoro iste, osim naravno punjenja (boje), "balasti" su komponente koje prave problem, tj crkavaju.
U setu se dobija i adapter sa prikljuckom sa instalaciju..

Mnogi pricaju o relejima, mada, sva nova kola imaju relea za svetla, a potrosnja xenona je skoro duplo manja od potrosnje halogenih..(30W vs 55W)

Bixenon je za posebnu pricu, da li neko koristi duga svetla cesto i dugo, i da li mu treba uopste. Naime, xenonke imaju vreme uvodjenja u radni rezim od desetak i vise sekundi, a i sam xenon na kratkom svetlu je toliko dobar, da je relno pitanje u kojim to situacijama bi se i koristio xenon na dugom.
Ne racunam opcije "ima se, pa se koristi".

Poseban problem je automatska nivelacija snopa, to bi trebalo da se priusti, ali nije za sve modele i napravljen. Velika je opasnost od zaslepljivanja, sa jedne strane, sa druge, u mnogim zemljama je ili zabranjen, ili udavljen posebnim propisima, sto i nas ceka, ali u nepoznatoj meri.
U svakom slucaju, bilo je slucajeva prihvacenog pravdanja kod udesa, sa zaslepljivanjem...

400€ je pristojno(za nase podneblje skoro neverovatno) niska cena za bixenon, uz ovlascenu ugradnju, i opstanak garancije na vozilo.

Poz.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7259
*.3dnet.co.yu.



+1128 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2008. u 14:36 - pre 134 meseci
Ako je to tako, to nije pravi bi-xenon i zato treba bolje da se pogleda. Da se i renomirani Xenoni prave na Istoku je jasno, to mi samo po sebi ne smeta ako je stvar kvalitetna.

Bi-xenon se realizuje sa jednom "sijalicom", tako da vreme uvođenja ne igra ulogu. Postoji problem kod ablenda, za to se xenon ne koristi. Jako bih voleo xenon i na dugom svetlu, jer je to ono što omogućava brzu i sigurnu vožnju noću.

Lično, ni na jednom svom autu nisam imao manje od 400 halogenih vati dugog svetla (moj burazer na svoje aute kači još dva dodatna H 3 tačkaša od po 100 W).

Što se tiče zaslepljivanja, to može kod xenona da bude veliki problem, zato mora da bude kvalitetno rešeno automatskom regulacijom.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2008. u 14:43 - pre 134 meseci



Aco nisi procitao celu temu vezanu i za testove i za KIU uopste.

"Zaključak

Razlike su male i Kijina povoljna cena svakako je odlučujuća. A3 je pobednik što se tiče voznih sposobnosti. Unatoč tome, pobednik ovog uporednog testa svakako je Kia pro_cee'd koji za povoljnu cenu nudi više prostora, bolju opremu i revolucionarnu 7-godišnju garanciju."

Ovo je deo teksta sa ponudjenog linka. Treba samo skrenuti paznju da je na spomenutom testu testiran A3 u najslabijoj verziji 1,4 L motora i KIA 2,0 u najjacoj i da je rec o benzinskim agregatima.

Nesino zapazanje o bucnosti KIE unurat vozackog prostora pri vecim obrtajima je pravilno i tacno. Isto sam primetio i kod nesto slabijeg, ali savremenijeg, 1,6 litarskog dizel motora. Iskomromitovani Autobild o ovome nije ni rec rekao. Mislim da nije potrebno posebno naglasavati nemeru ovakvog testa. Ocigledno je teziste bilo na strani odnosa cena-ponudjeno (a mozda i jos po neceg) dok se istovremeno nesto drugo zanemarivalo; izmedju ostalog i vozne karakteristike.



 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7259
*.3dnet.co.yu.



+1128 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2008. u 14:54 - pre 134 meseci
Mislim da A 3 i Ceed uopšte ne treba porediti, razlika u ceni sa nivelisanim motorima i opremom je tolika da poređenje nema smisla.

Slično važi i za poređenje sa nivelisanom cenom, jer se to otprilike svodi na TOP verziju Ceed-a i osnovnu Audija, što takođe nema smisla.

Što se tiče buke, Hyundai I 30 je po tome osetno bolji od Ceed-a, tako da on taođe dolazi u obzir, a po odnosu uloženo/dobijeno i on glatko pobeđuje Nemce.

 
Odgovor na temu

ACA064
KOMERCIJALISTA

Član broj: 191296
Poruke: 10
212.200.23.*



Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2008. u 15:35 - pre 134 meseci
Ne razumem Vas pošto je čitava javnost jednoglasna u tome da je PROCEED trenutno bestbay.

Uostalom uopšte me ne interesuje ni AUDI , ni VW.Ja sam više nego zadovaljan Proceed-om, Golfa 5 sa vozio tri godine i jedino sto mi je ostalo od njega je bojazan da li će ga neko ukrasti. Vreme koje je ispred nas će pokazati da li će vladari iz ovog segmenta i ostati na njemu.

Suma svega je i to da je AUDI ,VW daleko skuplji od Kijinog modela,skuplje je i kasko za nemačka vozila,tako da je po meni trenutno kupovina Proceed-a u ovom segmentu vozila najbolja.

Glavni dizajner Kia Motorsa se potrudio da i u narednom periodu zaseni javnost novim modelom KIA SOUL i KIA KOUP koja takodje kreće u serijsku proizvodnju.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7259
*.3dnet.co.yu.



+1128 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2008. u 15:42 - pre 134 meseci
Aco, kažeš da si bio u kontaktu sa zvaničnim servisom...

Reci kako su raspoloženi po pitanju čip-tjuninga za 2,0 CRDi motor, padalo ti je to na pamet, zar ne ;).

Na netu sam nailazio na podatke da ga lako dižu i preko 180 KS, i to samo pomoću box varijanti, koje su najlošiji način tunovanja.

Nema sumnje da pravi remap, kvalitetno urađen, može od ovog motora da napravi zver.
 
Odgovor na temu

ACA064
KOMERCIJALISTA

Član broj: 191296
Poruke: 10
212.200.23.*



Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2008. u 15:58 - pre 134 meseci
Gubi se garancija na vozilo ako se radi chip tunning
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7259
*.3dnet.co.yu.



+1128 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2008. u 16:06 - pre 134 meseci
Naravno, to sam i očekivao, logično je.

Dešava se paradoks: Ljudi kupe box (to je najobičniji otpornik koji deli napon čime laže kompjuter motora), zakače ga sami (jer se pri tome ne dira osnovna instalacija), i divljaju sa autom. Ako se desi neka frka sa motorom, samo ga otkače i dovezu u servis na reklamaciju.

Tjunerske kuće se hvale da pri tome servis ne može da vidi da je motor imao priključen box na sebi.

Lično, iako je u svetu to masovna pojava, nikada ne bih stavio tako nešto na auto.

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2008. u 20:58 - pre 134 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:Lično, iako je u svetu to masovna pojava, nikada ne bih stavio tako nešto na auto.


Naravno da box treba izbegavati. Najobicnija laz je da se boxom postize 30 KS vise sto nije tesko proveriti. (U fazi pripreme je test sa detaljnim merenjem snage koju sam obavio na jednom vozilu i koji cu uskoro objaviti na ESu).

Citat:
Nebojsa Milanovic:  i divljaju sa autom. Ako se desi neka frka sa motorom, samo ga otkače i dovezu u servis na reklamaciju.


Dobro obucen serviser (dijagnosticar) moze da otkrije ovakve "podvale". U KIA centralnom sasvim sigurno.
 
Odgovor na temu

vlnenad
Kragujevac

Član broj: 163908
Poruke: 2
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.08.2008. u 23:42 - pre 134 meseci
Moze li mi neko reci da li se ugradnjom zedera u Kia Ceed 1.6 crdi 90ks gubi garancija. Ako se moze ugraditi u njihovom servisu bez gubitka garancija (a cini mi se da je aca064 tako nesto napisao) moze li lokacija servisa.

Hvala unapred.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12034
79.101.175.*



+5230 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.08.2008. u 00:23 - pre 134 meseci
Ne bi trebalo da se gubi garancija, mada treba proveriti sa servisom. Zeder ugradjuju ovlasceni serviseri za ZEDER, i postavljanje zeder ili nekog drugog zastitnog sistema je cesto uslov za kasko osiguranje.

Telefonom se ipak treba konsultovati sa Kia servisom, jedino su oni merodavni..

Poz.
 
Odgovor na temu

ACA064
KOMERCIJALISTA

Član broj: 191296
Poruke: 10
212.200.23.*



Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.08.2008. u 09:37 - pre 134 meseci
Garancija važi ako se Zeder ugradi u Kijinom servisu
Ako se ugradi na neko drugom mestu gubi se garancija na vozilo.
 
Odgovor na temu

ACA064
KOMERCIJALISTA

Član broj: 191296
Poruke: 10
212.200.23.*



Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.08.2008. u 09:39 - pre 134 meseci
Što se tiče chip tunninga na HIGH SCAN aparatu u Kijinom servisu će 100 % videti da li imate chip ili ne.Tako da Vam ne bih savetovao da radi tunning motora.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14752



+2630 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.08.2008. u 09:42 - pre 134 meseci
@ACA064

Nema potrebe da svaki put pises adresu i br. telefona servisa.

Hvala!
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7259
*.3dnet.co.yu.



+1128 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.08.2008. u 09:49 - pre 134 meseci
Vrlo retko neko i pomišlja da radi čip-tjuning na novom autu, jasno, sa garancijom se ne treba igrati.

Koliko mi se čini, to do sada niko i nije uradio na Ceed-u ili Hyndai I 30. Preneo sam ono što sam pročitao na netu, ali što kaže Žare, verovatno tu ima i preterivanja.

Praksa pokazuje da se na čip-tjuning najčešće odlučuju vlasnici starijih auta, neretko sa pređenih 300-400 hiljada km, pa i više.

Raditi to sa boxom, što je ubedljivo najčešće, je po meni zaista veliki rizik po "hardver" takvog motora.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1120473 | Odgovora: 5642 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.