Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Zakon o bezbednosti saobracaja

elitemadzone.org :: AutoZone :: Zakon o bezbednosti saobracaja

Strane: < .. 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 36122 | Odgovora: 96 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ladjora
Žix Ranki
Auto skola Ranki Arandjelovac
Arandjelovac

Član broj: 146503
Poruke: 20
93.86.209.*

Sajt: www.ranki.rs


Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja13.04.2009. u 20:25 - pre 183 meseci
oklevanje kod polukruznog okretanja na semaforu- smatra se za grešku jer vozač je dužan da napusti raskrsnicu pre promene svetla,kao i da nesme da udje u raskrsnicu ako gustina saobraćaja takva da nemože bezbedno da napusti do promene svetala na semaforu.U principu sama polukružna okretanja treba izvoditi na raskrsnicama gde sama radnja neće predstavljati opasnost da dodje do zagušenja iste.

kasno prestrojavanje- opasna radnja u saobraćaju ,jer svako naknadno menjanje saobraćajnih traka posle prestrojavanja smatra se za "potencijalnu"saobraćajnu nezgodu,ovo se odnosi u slučaju da je devojka već ušla u jednu sao.traku na primer za kretanje pravo ,a onda naglo promenila smer i prestrojila se u sob.traku za skretanje levo.Moram napomenuti da su oznake na kolovozu imaju isto značenje kao i znakovi na stubu(horizontalna i vertikalna signalizacija je izjednačena).

* skretanje u trecoj brzini (niko sem supovca ovo nije potvrdio, cak je instruktor posle rekao da nije to uradila :) )-Skretanja u trećoj brzini nisu dozvoljena jer svaki vozač pri skretanju mora da prilagodi brzinu skretanja a po svim tehničkim karakteristikama to je2.stepen prenosa.

Što se tiče ovog slučaja savetujem svakog svog kandidata da pre izlaska na polaganje MORATE ZAHTEVATI od svog instruktora da vam pokaže koje su to radnje koje vas čekaju na polaganju.Da vam se ukaže na eventualne greške i da se iste VIŠE PUTA PROVEŽBAJU.Vi plaćate i za svoj novac tražite uslugu.Što se tiče polaganja ispitivači su JEDNAKI u odluci da li kandidat treba ili ne da položi,zato zahtevajte da vam se objasne eventualne greške da bi ste za sledeći put imali jasnu situaciju šta vi to treba da uradite da bi ste položili.Zahtevajte objašnjenje od svog instruktora zašto vam eventualno nije pokazao radnje koje se traže na polaganju.
 
Odgovor na temu

augustus
Novi Sad - Beograd

Član broj: 101581
Poruke: 358
*.dynamic.sbb.rs.



+46 Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja13.04.2009. u 20:43 - pre 183 meseci
Citat:
ladjora: oklevanje kod polukruznog okretanja na semaforu- smatra se za grešku jer vozač je dužan da napusti raskrsnicu pre promene svetla,kao i da nesme da udje u raskrsnicu ako gustina saobraćaja takva da nemože bezbedno da napusti do promene svetala na semaforu.U principu sama polukružna okretanja treba izvoditi na raskrsnicama gde sama radnja neće predstavljati opasnost da dodje do zagušenja iste.


Subjektivno dozivljavanje, ko kaze da se svetlo promenilo?

Citat:
ladjora:
kasno prestrojavanje- opasna radnja u saobraćaju ,jer svako naknadno menjanje saobraćajnih traka posle prestrojavanja smatra se za "potencijalnu"saobraćajnu nezgodu,ovo se odnosi u slučaju da je devojka već ušla u jednu sao.traku na primer za kretanje pravo ,a onda naglo promenila smer i prestrojila se u sob.traku za skretanje levo.Moram napomenuti da su oznake na kolovozu imaju isto značenje kao i znakovi na stubu(horizontalna i vertikalna signalizacija je izjednačena).


Nije naglo, vec 15 metara od same raskrsnice. Bila je prva u svojoj traci ali je u levoj traci bila guzva. Cim je guzva prosla prestrojila se. Nesto sto radimo svaki dan. Opet subjektivno.

Citat:
ladjora:
Skretanja u trećoj brzini nisu dozvoljena jer svaki vozač pri skretanju mora da prilagodi brzinu skretanja a po svim tehničkim karakteristikama to je2.stepen prenosa.


Khmm, ko kaze da brzina nije bila prilagodjena? Sta znaci biti u 3 pa skrenuti?

Nije problem u bitangi od instruktora, mene zanima po kojim arsinima supovci rade. I ja sam polagao o ovakva sranja nisam imao. Dakle zavisimo od toga ko je kako sapvao prethodnu noc, u kom gradu zivimo itd. Naravno da ce isti takvi supci napisati ovakav zakon jer im se moze da rade bez logike i kontrole.
"Čovek je biće koje se na sve navikava, i ja mislim da je ovo njegova najbolja definicija."
Fjodor M. Dostojevski
 
Odgovor na temu

mladja73
Mladen Cujic
Beograd

Član broj: 149960
Poruke: 12
*.eunet.rs.



Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja13.04.2009. u 20:51 - pre 183 meseci
Stanje u saobracaju se moze resiti vrlo brzo:
1. Uvesti zakon da je vozac nosioc registarske tablice (pri kupoprodaji automobila obavezno je promeniti i tablice tj. nema voznje na ovlascenja i sl.).
2. Instalirati kamere gde god je to moguce
3.Kaznjavati tako sto cete dobiti kuci uplatnicu sa slikom i kaznenim poenima. Zato je bitno da se zna ciji je automobil!

Sustina: Uvesti automatsko kaznjavanje tj. izbeci policajce
 
Odgovor na temu

ladjora
Žix Ranki
Auto skola Ranki Arandjelovac
Arandjelovac

Član broj: 146503
Poruke: 20
93.86.209.*

Sajt: www.ranki.rs


Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja13.04.2009. u 21:58 - pre 183 meseci
Kako kažeš interesuje te kako SUP-ovci rade.Oni rade kako im INSTRUKTOR ai PREDSEDNIK komisije dopuste.Napominjem da komisiju čine tri člana:
1.instruktor(imenuje ga auto škola)
2.član komisije iz SUP-a(imenuje ga opštinski organ za unutrašnje poslove)
3.Predsednik komisije(imenuje ga škola)
Članovi komisije odlučuju PROSTOM većinom o tome ko je položio ,a ko ne.U praksi ako se taj SUP-ovac ne slaže sa tim da devojka položi ,a druga dva člana kako kažeš "bitanga"od instruktora i predsednik komisije kažu DA položi ,devojka je položila.Zato nemoj da povećavaš "cenu" Sup-ovcu koju nema,nego jasno se obratite instruktoru(jer kod njega ste upisali obuku vozača)da vam jasno kaže šta nije u redu sa vožnjom vaše devojke i da se ne izvlači preko druga dva člana komisije kao "francuska sobarica"koja ništa nezna,nego da prihvati krivicu za "eventualne"greške u obuci i to ispravi sa par BESPLATNIH časova vašoj devojci.

A što se tiče druge u skretanju postiji pesmica od starih istruktora:Prvom KREĆI,DRUGOM skreći,TREĆOM vozi....
Aono što mi radimo u sobraćaju svaki dan sve je samo nije vožnja po pravilima i propisima...zato je i nažalost broj žrtava u saobraćaju OGROMAN...uvek kažem svojim kandidatima da uvek zaštite prvenstveno sebe i svoj auto,da propuste one koji svakodnevno:
Pretiču vozilo auto škole na pešačkom prelazu a u tom trenutku dete prelazi preko pešačkog,
Ne zaustavljhaju se na znak STOP koji valjda za te svakodnevne subjektivne vozače valjda znači"Šta bre staješ p.... ti m......?!!!!
Kada radiš polukružno okretanje,jedan te pretiče s leve a drugi sa desne strane....
Kad ideš gradom gde je ograničenje 40km/h.pored tebe prodje vozilo koji ide preko 100km/h...itd..veruj mi lista je mnogo duga...

Zato razumem tvoj bes,ali ja nepristajem da se pridružim svakodnevnim vozačima jer polazim od sebe:Koga ću ja da naučim da se pridržava propisa ako ja to neradim?
Pozdrav
 
Odgovor na temu

augustus
Novi Sad - Beograd

Član broj: 101581
Poruke: 358
*.dynamic.sbb.rs.



+46 Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja13.04.2009. u 22:25 - pre 183 meseci
Citat:
ladjora:
Zato razumem tvoj bes,ali ja nepristajem da se pridružim svakodnevnim vozačima jer polazim od sebe:Koga ću ja da naučim da se pridržava propisa ako ja to neradim?


Poenta je i bila da propisi nisu prekrseni. Ali ovo sto si objasnio u vezi polaganja mi daje za pravo da popricam sa cika instruktorom onako roditeljski :) jer sve mi je nekako zvucalo sumnjivo kad covek rece da bi devojka trebalo da dokupi par dodatnih casova....kupite blic prekosutra :D
"Čovek je biće koje se na sve navikava, i ja mislim da je ovo njegova najbolja definicija."
Fjodor M. Dostojevski
 
Odgovor na temu

101010

Član broj: 166349
Poruke: 112
93.86.137.*



+18 Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja14.04.2009. u 00:05 - pre 183 meseci
Ne znam cemu cudjenje.
~99,9% kandidata se ne mogu nazvati vozacima, vec osobama koje su upoznate sa osnovnim principima voznje, ili konkretnije savladali su radnje koje se od njih ocekuje da ponove na polaganju.

U voznji vecine tih ljudi bez problema mozes da nadjes razlog da ih oboris, ili ih dovedes u situaciju da naprave gresku. Samo je pitanje praga toleranacije i dogovora komisije sta je minimum koji mora ispostovati neko ko ce dobiti dozvolu.

Vecina kandidata koji padnu stvarno naprave neke greske, samo je pitanje da li ima smisla obarati ih zbog stvari koje se savladaju cistom rutinom.

Sistem je jezivo korumpiran.
Secam se da sam na polaganje dosao sa poljuljanim samopouzdanjem [nikoga nisam poznavao u toj auto skoli i nisam vozio njihove automobile], da bi se posle odgledanih po 500m voznje desetak kandidata osecao kao Fandjo, jer veze nisu imali. Redovno su se najvise zalili oni koji su pravili flagrantne greske.

U mom slucaju kriminalac je bio vlasnik auto skole, a panduri su samo igrali sporedne uloge. On je bio taj koji je udarao reket, a to su znali i ostali instruktori i to se potpuno javno govorilo.
Kada je devojka koja je udarila autom u drvo na poligonu polozila tog puta, sve mi je bilo jasno...

Tako da sto se tice ovih zamerki, realno ne znam gde se to skrece u trecoj na polaganju ? 1. kreci, 2. skreci, 3. vozi, 4. boze pomozi :) "oce nas" polaznika auto skole.
Prvo ako je tako ucio instruktor, on veze nema. Ali ce pre biti da je vozacka greska i pocetnicki strah od shaltanja i pogresan trip "sto brze vozim to sam bolji vozac" .
I ostale stvari zavisno od situacije mogu i ne moraju biti ozbiljne greske zbog kojih se odmah pada.

S druge strane sistem je 100% korumpiran, bar je tako bilo pre, a po pricama koje cujem i ostalo u Bg.
 
Odgovor na temu

augustus
Novi Sad - Beograd

Član broj: 101581
Poruke: 358
*.dynamic.sbb.rs.



+46 Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja14.04.2009. u 07:53 - pre 183 meseci
Opet subjektivno. Skretanje u 3 nije zabranjno. Pesmica postoji da bi pocetnici upamtili neko "pravilo" po kojem je najbolje voziti, ali to nema veze sa stvarnim propisima. Od pocetnika ne mozes ni ocekivati ne znam kakvu voznju jer nemaju rutinu i samopouzdanje u saobracaju. Opet se vracam na USA polaganje i koliko je to smesno i jednostavno pa opet nemaju problema kao mi. Problem je u glavi budala, koje su kao takve rodjene, a restrikcija za takvo poasenje nema.
"Čovek je biće koje se na sve navikava, i ja mislim da je ovo njegova najbolja definicija."
Fjodor M. Dostojevski
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.netvigator.com.



+7176 Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja14.04.2009. u 08:43 - pre 183 meseci
Citat:
vladd
Smanjenje maksimalne dozvoljene brzine na 50km/h(negde, u nekom gradu, na nekim nejasnim deonicama puta) je diletantski potez, vozila su opremljenija za kocenje nego pre xx godina(ako predpostavimo da ce uskoro, zbog EU, strasni krsevi nestati sa ulica), pa je irelevantna tako niska max brzina, a smanjenje brzine smanjuje propusnost puta, koji se nece sustinski menjati(u naseljima je nemoguce prosiriti ulice za duplo) tako da su guzve zagarantovane, u uvecanoj meri..
Smanjenje sa 60 na 50 nece povecati bezbednost, indirektno ce je ugroziti, ali ce povecati priliv u kazneni budzet


Na zalost, nije Srbija jedina ima jos genijalnih i oko nje - recimo u Nemackoj, gde su kola u proseku relativno kvalitetna i nemaju problem sa kocenjem (nemoguce dobiti TUV sertifikat i za mnogo manje stvari), vazi sledece:

* Unutar gradova je max. dozvoljena brzina 50 km/h sa jedinim izuzetkom magistralnih puteva bez prelaza van urbanih zona, gde je nekad EVENTUALNO dozvoljeno 60 km/h (jos jedan izuzetak su delovi autoputa koji prolaze kroz gradsku zonu, ali to je nesto drugo)

* Unutar skoro svake urbane zone u manjim ulicama je max. brzina 30 km/h

Nemas pojma koliko iritira kada moras da milis 30 km/h bez nekog posebnog razloga, ali jbg... kazu da to smanjuje broj povredjenih i umanjuje buku... sta ces :-)

Najjace je kada imas jebenu ravnu ulicu - brisan prostor par kilometara, ali oces 'djavola... 50 km/h (ili jos gore - 30 km/h), a svako malo te ceka kamera... pa ti stisni gas... #@*(@#

Garant ce se i u Srbiji setiti tih "urbanih 30 km/h" vrlo brzo - cim vide da je tako moguce ubirati jos vise $$$ za kazne...

Doduse, ima to neke logike za smanjenu buku (i za povredjivanje donekle) ali cenim da se buka moze daleko vise smanjiti insistiranjem na tehnicki ispravnim vozilima (tipa raskantani auspuh, dizel motor kome se izolacija zvuka raspala pre 10 godina itd...)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja14.04.2009. u 10:31 - pre 183 meseci
U principu se slazem sa Vlaaddovim zakljuckom.

Smanjenje brzine na Zapadu u urbanim sredinama na 50, ili ekstremnih 30 nije prvenstveno radi smanjenja eventualnih udesa vec bas ono drugo sto je Ivan spomenuo. Smanjenje buke.

Nasi samo klonerski odradjuju posao gde ce kao kolateralnost, svakako puniti budzet.

Mogu da zamislim stojadine bez auspuha koji ce sad, po novom, duplo duze uznemiravati gradjane u popodnevnom dremkanju.

Citat:
[url=/p2253237]I
Nemas pojma koliko iritira kada moras da milis 30 km/h bez nekog posebnog razloga, ali jbg... kazu da to smanjuje broj povredjenih i umanjuje buku... sta ces :-)


Tempomat je pravo resenje. . Moguce ga je ugraditi u svako savremeno vozilo.
 
Odgovor na temu

ladjora
Žix Ranki
Auto skola Ranki Arandjelovac
Arandjelovac

Član broj: 146503
Poruke: 20
93.86.210.*

Sajt: www.ranki.rs


Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja14.04.2009. u 11:10 - pre 183 meseci
Cilj novog zakona jeste bar prema predlogu zakona da svi koji učestvuju u edukaciji novih vozača moraju da polažu za licencu koja se izdaje na dve godine.Plašim se da kako mi obesmislimo sve što donosi dobre novine ne ostane mrtvo slovo na papiru,pa opet neki baja dobije licencu jer poznaje ili je u dilu sa ispitivačima koji daju licencu,pa nam se onda dešava da totalno neuko lice prenosi ono što nezna početnicima.Pa jovo nanovo,opet problemi sa trećom,prestrojavanjima i sl...Ako neshvatimo da je saobraćaj taj koji se uči i shvata od 1.razreda osnovne škole(stariji učesnici foruma će se setiti čuvenih takmičenja u "Šta znaš o saobraćaju"),da se deci forsiraju pozitivni primeri ponašanja u saobraćaju,a ne neki baja koji sunča lakat kroz otvoren prozor i pusta muziku koja bi zasenila i mnogobrojne diskoteke.Tu je razlika izmedju nas i tog zapada gde KULTURA u saobraćaju itekako postoji.
 
Odgovor na temu

Zeleni zub
Darko Milicevic
dipl mat inf
Paracin

Zeleni zub
Član broj: 14108
Poruke: 877
*.biz
Via: [es] mailing liste



+85 Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja14.04.2009. u 11:26 - pre 183 meseci
Kad sam polagao za auto odmah sam se obucavao na kamionu.
Vec 14 godina vozim auto sa nekim korisnim navikama iz C kategorije, a koje nema skoro niko od mojih prijatelja koji su se obucavali na B kategoriji.
Na primer, prostrana raskrsnica, nema linija na njoj, izlazim iz sporedne ulice sa namerom da skrenem u levo i cekam da se razidje saobracaj. Prestrojavam se bas kao da vozim kamion, stajem uz zamisljenu belu liniju ostavljajuci dovoljno mesta za one koji skrecu udesno.
A - strasno me iritiraju oni koji u toj situaciji 'iseku' raskrsnicu i stanu nasred iste, pa onaj ko im dolazi zdesna: ili mora da ih propusti, ili da ih zaobidje sa leve ili u sirokom luku sa desne strane, ili da ih pokupi onako muski...

Mada priznajem - nisam ni ja svetac... ;)
--
ES is the bes' ! ;)
 
Odgovor na temu

augustus
Novi Sad - Beograd

Član broj: 101581
Poruke: 358
*.intens.co.yu.



+46 Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja14.04.2009. u 11:32 - pre 183 meseci
Ko sve moze biti instruktor voznje u USA? (u zavisnosti od state-a do state-a) Da li i njima svima treba licenca za obuku vozaca? Kultura kazes, opet subjektivno. Moja poenta je da je bezveze zasnivati pravila na subjektivnom misljenju, vec treba ici po slovu zakona. Ako ti tumacis skretanje u 3 kao prekrsaj a to nigde ne pise, ti i ja bi imali ozbiljan problem.
"Čovek je biće koje se na sve navikava, i ja mislim da je ovo njegova najbolja definicija."
Fjodor M. Dostojevski
 
Odgovor na temu

ladjora
Žix Ranki
Auto skola Ranki Arandjelovac
Arandjelovac

Član broj: 146503
Poruke: 20
93.86.210.*

Sajt: www.ranki.rs


Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja14.04.2009. u 12:00 - pre 183 meseci
Kažeš da sve treba da bude po slovu zakona,ako je tako zakon kaže da skretanja treba izvršiti bezbedno.Da li stvarno misliš da brzina treće koja ide od recimo 30-80km/h bezbedna za skretanje,ja iz iskustva znam da nije.Zašto?Zato što pri skretanjima vozač menja smer kretanja ,zar nije bezbednije vratiti u niži stepen prenosa odnosno drugu,i tako sa smanjenom brzinom na vreme uočiti moguće prepreke tipa pešaka koji prelazi ulicu,vozilo koje se zaustavilo odmah posle skretanja,isl.Možda tebi i meni nepredstavlja problem da izvršimo skretanje i petom ali početnik pri toj brzini će se sigurno zbuniti i reagovati mnogo dramatičnije nego da je to učinio smanjenom brzinom i nižim stepenom prenosa.Poenta je da svako zaštiti sebe i druge u saobraćaju ,a ne da to izvede na što brži a samim tim i brzopletiji način.
 
Odgovor na temu

X Files
Vladimir Stefanovic
Pozarevac

X Files
SuperModerator
Član broj: 15100
Poruke: 4902
93.87.4.*

Jabber: xfiles@elitesecurity.org


+638 Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja14.04.2009. u 12:19 - pre 183 meseci
Primena novog zakona na velika vrata promovise sigurnost u saobracaju (bas ih briga), a na mala punjenje drzavnog budzeta (ovo im je mislim bitnije).

Uvodi se bodovanje i sl. sto bi kao trebalo da psiholoski utice na vozace.

Ja znam sta na mene utice psiholoski - saznanje da se policija rasporedila po putu i ceka me na ziceru. Dalje, licno, dovoljno mi je kao 'vaspitna' kazna sam dozivljaj neprijatnosti kad me zaustave i atakuju na moje samopostovanje plus gubljenje vremena kod sudije za prekrsaje. Tada sam miran naredni period.

Visina kazne po meni treba da bude uvek u razumnim granicama, spram licnih dohodaka, a ne da to bude jedina i omiljena varijabla kojom manipulisu.

Ono gde bi policija trebalo da bas bude uporna je insistiranje na kulturi saobracaja:

- u gradu (nepropustanje pesaka, nasilnicko preticanje kolone, prebrza voznja i nagla kocenja pred pesackim prelazima i sl).
- van grada, prilagodjavanje brzine, mada smatram da su ogranicenja vec sada debelo ispod realnog.


E sad, centar Beograda. Cim udjem vozilom u Beograd, realno odmah sticem uslov da mi se oduzme dozvola:
- ne drzim rastojanje; jer odmah neko uleti u to moje 'rastojanje'
- vozim prebrzo; jer je opasno po sve izdvajati se od kolone po stilu voznje
- proletim kroz par crvenih svetala; jer se to od mene ocekuje, u suprotnom bi me neko nasadio otpozadi; u BG-u barem jos tri vozila prodju na crveno nakon zelenog, a svi su jedan drugome na braniku.

Bas me zanima kako ce se to resiti.



 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja14.04.2009. u 12:36 - pre 183 meseci
Citat:
Bas me zanima kako ce se to resiti.


Kaznama naravno. Pa ce valjda dovesti u red one "mangupe" koji ostave auto na sred ulice, samo da "skoknu" tamo negde. One koji se "ubiju" od pica, krenu negde, pa ubiju i sebe i druge...Udri samo po dzepu, drugacije ne vredi. Kako su na zapadu dovedeni u red, tako cemo i mi ovde. Samo drasticnim kaznama. Mozemo mi da se ljutimo koliko hocemo zbog ovog zakona, sigurno ce se malo promeniti u raspravi, ali je takav zakon neophodan.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja14.04.2009. u 13:41 - pre 183 meseci
Citat:
ladjora: Kažeš da sve treba da bude po slovu zakona,ako je tako zakon kaže da skretanja treba izvršiti bezbedno.Da li stvarno misliš da brzina treće koja ide od recimo 30-80km/h bezbedna za skretanje,ja iz iskustva znam da nije.


A sto nije? Moj auto iz trece povlaci normalno sa oko 20 na sat, kao da je u drugoj... osim ako bas neces se trkas sa formulom. Ja uvek u trecoj skrecem, maltene, iz druge krecem ukoliko je auto u bilo kakvom pokretu brzem od 1kmh... Jedino ako je na Yugu vozila pa je umro.

Zavisi od tipa auta... ako polazes i na dizel autu, on trecom moz krene maltene a ne da skrece... kazem jedino ako je Yugo bio.
 
Odgovor na temu

augustus
Novi Sad - Beograd

Član broj: 101581
Poruke: 358
*.intens.co.yu.



+46 Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja14.04.2009. u 13:58 - pre 183 meseci
@cozmo_im, bas to sto si rekao. Nije bio Yugo, neki Opel cini mi se. Tumaci se zakon kako se kome cefne jer on misli da tako treba. Katastrofa, zamislite kad pocnu biseri od saobracajaca da ga tumace, a njegova je poslednja :)))
"Čovek je biće koje se na sve navikava, i ja mislim da je ovo njegova najbolja definicija."
Fjodor M. Dostojevski
 
Odgovor na temu

skorohaker
Beograd

Član broj: 38395
Poruke: 229
*.telenor.co.yu.



+1 Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja14.04.2009. u 16:28 - pre 182 meseci
Mnogo je toga trebalo da bude reseno pre zakona. Zar je logicno da neki semafori imaju trepcuce zeleno pre crvenog a neki ne. Mnogi se po suncu i ne vide, kako svetle. Horizontalna signalizacija MORA da bude dobro vidljiva, zaustavne linije, pesacki prelazi i sl. Vertikalna ne bi smela da bude zaklonjena krosnjama, reklamama i sl. Potreban je minimum zdravog razuma pri odredjivanju ogranicenja brzine. Moze se poprilicno nabrajti. Jednom recju, neophodno je obezbediti uslove za postovanje zakona, makar osnovne. Zakon bi trebalo da dodje na kraju, pre svega afirmativan a ne pre svega restriktivan. Svakako nesto mora da se menja, uzasno se mnogo gine, ali nisam siguran da je ovo dobar nacin. Zakon mi na momente deluje kao da ga je pisao neko ko nikada nije vozio ili da je zelja za novcanim prilivom prevashodna.
ckopoxakep
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
210.17.152.*



+7176 Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja15.04.2009. u 13:05 - pre 182 meseci
Citat:
zarsilic
Tempomat je pravo resenje. . Moguce ga je ugraditi u svako savremeno vozilo.


Istini za volju, moj auto je dosao fabricki sa tempomatom - ali doticnu spravu nisam nikad koristio.

Ono sto je problem sa 30 km/h ogranicenjima je sto totalno ubijaju uzivanje u voznji, i neverovatno usporavaju kretanje od tacke A do tacke B.

Slazemo se da je logika bila "manje buke" - ali tvoje zapazanje je isto tako vrlo validno: ako vozim 30 km/h ja cu zapravo duze da prolazim pored neke zgrade = moze da znaci vise uznemiravanja ;-)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: Zakon o bezbednosti saobracaja15.04.2009. u 14:11 - pre 182 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: Slazemo se da je logika bila "manje buke" - ali tvoje zapazanje je isto tako vrlo validno: ako vozim 30 km/h ja cu zapravo duze da prolazim pored neke zgrade = moze da znaci vise uznemiravanja ;-)


Izracunali su to oni precizno i sve to lepo izmerili. Nemoj u to sumnjati. Problem nastaje kad neko drugi, u ovom slucaju mi, postupa po principu: videla zaba da se konj potkiva pa i ona digla nogu.

Plasim se da ce preslikavanje "saobracajnog modela" sa Zapada nama doneti manje koristi od stete, al ajde, da vitimo i to cudo.

Izdrazili smo bombardovanje. De necemo jedan Zakon o bezbednosti u saobracaju.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Zakon o bezbednosti saobracaja

Strane: < .. 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 36122 | Odgovora: 96 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.