Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Propast auto industrije... revisited :)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 350857 | Odgovora: 1385 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1667
*.adsl.alicedsl.de.



+760 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)02.11.2012. u 19:46 - pre 83 meseci
Addio, Lancia

Tako su mnogi mediji danas preneli vest da je jedan brend sa dugom i interesantnom istorijom ugasen. Posle godina i godina losih rezultata Fijat je odlucio da ugasi Lanciju kao jednog velikog gubitasa. Jedini model koji ce nastaviti sa proizvodnjom je aktuelni model Y koji ce se praviti u Poljskoj, svi ostali modeli su "discontinued".
“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

mutant

Član broj: 219492
Poruke: 48
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+28 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)03.11.2012. u 22:47 - pre 83 meseci
Citat:
Zarko Silic: Najrealnije je svajcarsko trziste. Nemaju auto idustriju, ravnopravno su zastupljena 3 najveca naroda u Evropi, imaju najvisi standard i kupuju relativno mnogo automobila.

Slobodno se moze reci de je po pitanju autotrzista, Svajcarska, Evropa u malom.

P.S. Zbog toga je najcesce spominjem kao reper.

Wiki - jezici u Švajcarskoj:
Nemački jezik - 63,7%
Francuski jezik - 20,4%
Italijanski jezik - 6,5%
Retroromanski - 0,5%
Ostali - 9%

Citat:
tduskoAddio, Lancia

Tako su mnogi mediji danas preneli vest da je jedan brend sa dugom i interesantnom istorijom ugasen. Posle godina i godina losih rezultata Fijat je odlucio da ugasi Lanciju kao jednog velikog gubitasa. Jedini model koji ce nastaviti sa proizvodnjom je aktuelni model Y koji ce se praviti u Poljskoj, svi ostali modeli su "discontinued".


Nije ugašena Lancia nego neće postojati kao što je bila do sada. Ypsilon će biti jedina prava Lancia, ostali će biti Chrysleri sa Lanciinim znakom i proizvodiće se u USA.

Novi Chrysler 100 će biti Lancia Delta u Evropi. Chrysler 100 se pravi na platformi Dodge Darta, a Dart je na produženoj i proširenoj platformi Alfe Giuliette.
Novi Chrysler 200 će biti Lancia Flavia u Evropi. Chrysler 200 je baziran na produženoj platformi Dodge Darta.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)04.11.2012. u 10:20 - pre 83 meseci
U Svajcarskoj je polovina nemackog stanovnistva (prema nezvanicnim podacima jer zvanicnih nema). 63% se odnosi na nemacko govorno podrucije ali toj statistici treba dodati i cinjenicu da se veliki broj naturalizovanih Svajcaraca poreklom iz Spanije, Portugala i bivse Jugoslavije (ima preko 240.000 samo ovih "nasih") izjasnjava da govori nemacki.

Ali nebitno ko kako govori i ko se kako izjasnjava. Svajcarska je tradicionalno madju najliberalnijim evropskim drzavama po poitanju uvoza automobila.

Kako izgleda struktura prodaje in-exp putnickih automobila u pojedinim drzavama moze se pogledati na tabeli




izvor:
http://www.best-selling-cars.c...car-sales-by-european-country/


P.S. Ovi procenti, kada je u pitanju svajcarsko trzise, sredinom devedesetih izgledali su "nesto" drugacije
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

mutant

Član broj: 219492
Poruke: 48
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+28 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)04.11.2012. u 15:16 - pre 83 meseci
Citat:
Zarko Silic: U Svajcarskoj je polovina nemackog stanovnistva (prema nezvanicnim podacima jer zvanicnih nema). 63% se odnosi na nemacko govorno podrucije ali toj statistici treba dodati i cinjenicu da se veliki broj naturalizovanih Svajcaraca poreklom iz Spanije, Portugala i bivse Jugoslavije (ima preko 240.000 samo ovih "nasih") izjasnjava da govori nemacki.


Boldovano nije tačno. 63% je procenat ljudi koji su na popisu 2000. godine izjavili da im je nemački maternji jezik. Ako izbaciš useljenike onda procenti ovako izgledaju:
-nemački 72%
-francuski 21%
-italijanski 4,3%
-romanš 0,6%

Tako da nema govora o ravnopravnoj zastupljenosti naroda, niti o tome da je Švajcarska Evropa u malom.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)04.11.2012. u 15:38 - pre 83 meseci
I jos je na snazi nemacki soping-nacizam, sto se automobila tice, :)otprilike 90% svajcarskih nemaca kupuje nemacko vozilo:).
I to im je verovatno "nacionalna identifikacija":).

No svakako 8 miliona svajcaraca nisu Evropa "u malom", ni po cemu, ni po raznolikosti, ni po standardu ni po kriterijuma zivota..

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)04.11.2012. u 17:48 - pre 83 meseci
a koliko procenata Engleza (tradicionalnih neprijatelja) kupuje nemacki auto?

Nemacki auto treba biti najmanje duplo bolji da bi naterao Engleza da ga kupi. Zar ne?


P.S.
http://www.croatia.ch/socijala/novi_popis.php

kakvih 70%? Nije to odavni ni 60%.

Bas su svajcarski Nemci oni koji su devedesetih kupovali japanska vozila (Wetzikon je u nemackom kanronu), a danas kupuju nemacka. Ne iz nacionalistickih pobuda (ako poznajete svajcarsku istoriju, bice bam jasno zasto ne) vec samo zato sto su jednostavno bolja auta.



Citat:
vladd:


No svakako 8 miliona svajcaraca nisu Evropa "u malom", ni po cemu, ni po raznolikosti, ni po standardu ni po kriterijuma zivota..

Poz


Bas zato i kazem. Iskljucivo meerilo je kvalitet vozila.


Nije retkost u svajcarskom dvoristu videti starog Japanca iz devedesetih, novijeg Audia iz dvehiljadite i jednog potpuno novog, takodje Audia.

Zao mi je sto to nisam fotkao da vam pokazem.


Ono sto su nekada na drumovima Svajcarske bile Toyote, to su danas Skode.

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 04.11.2012. u 19:08 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)05.11.2012. u 08:45 - pre 83 meseci
Nije retkost, video sam i ja G2 u Cirihu, istina u stanju da bi na balkanu trazili bar 12000 evra za njega.

Visok standard u svemu, uz ostre propise, od svakog vozila i Svajcarskoj "napravi" odlican auto.

Ne zavitlavaju se sa kvalitetom, ni zivota ni odrzavanja vozila i infrastrukture(posebno sam se izbecio kako raskopavaju ulice i menjaju kablove)..

Tako da su i polovni automobili cesto u boljem stanju nego "novi" na Balkanu.

A da su "nemacka" vozila kvalitetnija od drugih, to je jedna obicna urbana(mada bi preciznije bilo ruralna) legenda. Cak su i oni napravljeni u nemackoj oboleli od bolesti "usteda".
Kao i svi drugi. Osim sto su zbog imidza skuplji.

A svajcarci ne trose vreme na upoznavanje, trazenje i izucavanje vozila, jednostavno plate i voze, a mogu da plate posto i za proste poslove imaju natprosecne europske plate i nadnice...i igraju se igra "vreme je novac"...

Poz

P.S.
Mada i tom naplacivanju imidza stize kraj, golf se srozao sa cenom blize konkurenciji, VW planira da udje u trku sa Dacijom i low cost modelima..tzv "budget"..
http://www.worldcarfans.com/11...-budget-brand-wants-to-compete
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5511
*.adriamedia.rs.



+885 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.12.2012. u 13:14 - pre 81 meseci
I na kraju godine ko je kralj?

http://www.b92.net/automobili/...12&mm=12&nav_id=672655

Toyota ponovo na tronu
Kao što se i očekivalo, Toyota će 2012. završiti kao najveći svetski proizvođač automobila. Prema podacima te kompanije, tokom dvanaest meseci tekuće godine sa proizvodnih traka Toyotinih fabrika sišlo je 9,9 miliona vozila.

Drugo mesto iza Toyote zauzeće američki General Motors (GM), koji će, procenjuje se, u 2012. godini kupcima širom sveta isporučiti oko 9,3 miliona vozila, dok je na trećem mestu Volkswagen grupa sa ukupnom prodajom od 9 miliona jedinica.

900.000 VOZILA VISE OD VW. U narednoj godini deremo VW jos vise. A neki su ovde prognozirali svasta...
 
Odgovor na temu

Ljutenica_Zimnica
student

Član broj: 231844
Poruke: 68
94.228.238.*



+80 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.12.2012. u 21:43 - pre 81 meseci
cozmo, ti kao da si CEO Toyote pa uspeh prodaje dozivljavas kao neki svoj profesionalni uspeh. Mislim da se previse lozis na jedan brend. Da je neka cura pa i da razumem, ali brend. Why man? Why?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7257
*.dynamic.sbb.rs.



+1128 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)29.12.2012. u 02:03 - pre 81 meseci
Dok neki propadaju ili u najmanju ruku grcaju u problemima, neki drugi povlače i neočekivane poteze:
Citat:

Peter Schreyer predsednik KIA

Peter Schreyer, jedan od ključnih, ako ne i ključni čovek zaslužan za podizanje reputacije KIA-e, imenovan je za predsednika ove kompanije.

Peter Schreyer najviše je doprineo korejskoj fabrici dok je obavljao posao glavnog dizajnera. Iako je izabran za predsednika kompanije, Schreyerova će i dalje biti poslednja kada je reč o atraktivnom dizajnu modela.

Podatak koji daje dodatni značaj ovom imenovanju je da je Peter Schreyer prvi predsednik kompanije koji nije korejske nacionalnosti.

Ovo unapređenje potvrda je da KIA i Hyundai žele da dizajn njihovih modela igra još važniju ulogu tokom globalnog rasta popularnosti ovih automobila.

Nemački dizajner, star 59 godina, pridružio se kompaniji KIA 2006. godine. Pre toga bio je važan član Volskwagenovog tima, gde je između ostalih dizajnirao VW Passat, novu bubu, Audi TT...

U intervjuu koji je nedavno objavio magazin Automotive News, Ferdinand Piëch priznao je da Volkswagen napravio grešku što nije uspeo da zadrži Schreyera.


Svaka čast Korejancima na ovoj odluci. Sujeta je bačena u drugi plan i nagrađen je onaj koji je zaista pojedinačno najzaslužniji za sve što je KIA postigla za poslednjih 5 godina.

To je čovek koji je najzaslužniji i za to što G7 košta 15,5k a ne 25k.

Šta li bi Ferdinand Piëch dao samo da ga nije olako pustio...
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1667
*.dip0.t-ipconnect.de.



+760 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)14.01.2013. u 13:53 - pre 81 meseci
Krenula je nova godina sto znaci da se sumiraju rezultati iz prethodne godine. VW:

Citat:
Kompanija je saopštila da je po prvi put isporučila više od devet miliona vozila za godinu dana. Broj isporučenih vozila - 9,07 miliona - veći je za 11,2 odsto u odnosu na 2011. kada je isporučeno 8,16 miliona.

Prodaja je decembra bila veća za 20,7 odsto u odnosu na isti mesec 2011. godine. U Severnoj Americi, Folksvagen je prodao 841,500 vozila - 26,2 odsto nego prethodne godinu, a u južnoj Americi 1,01 milion, 8,2 odsto više.

U azijsko-pacifičkom području prodaja je porasla za 23,3 odsto, na 3,17 miliona. Rast u tim delovima sveta pomogao je da se nadoknadi pad prodaje od 6,5 odsto u zemljama Zapadne Evrope - izuzev Nemačke. U tom delu sveta VW je prodao 1,85 miliona vozila.
Vise, vise i vise, a potsecanja radi ni prosla godina nije bila losa.

Izvor


“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)14.01.2013. u 14:47 - pre 81 meseci
Pocela je "Strategija 18", planiraju da preuzmu liderstvo, 2018-e god, ako im dozvole. Proslogodisnji uspeh ie potisnuo GM na trece mesto(Toyote je naravno, ali za sada prva), a strategija 18 se zasniva na proizvodnom plantu u SAD..i prodaji bar 10% produkcije.. pa ako im SAD dozvole da se sire.. previse.

Jedino sto je indikativno u korporativnim hvalospevima je PAD prodaje u Evropi, za 6,5%...osim naravno u Nemackoj, sto potvrdjuje moje navode o ekonomskom patriotizmu, kojem su i drugi pomalo pribegli..mozda

Odlazak na Istok, u ekonomski bum(i srazmerno brdo novca), i saradnja sa velikim trzistem u Rusiji, su potezi o kojima bi i domace glavonje trebale da promisle..u EU "nema leba" na trzistu..

Sir se prodaje za pare, a ne za aplauz..

Poz
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1667
*.dip0.t-ipconnect.de.



+760 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)14.01.2013. u 15:08 - pre 81 meseci
Citat:
vladd: Jedino sto je indikativno u korporativnim hvalospevima je PAD prodaje u Evropi, za 6,5%...osim naravno u Nemackoj, sto potvrdjuje moje navode o ekonomskom patriotizmu, kojem su i drugi pomalo pribegli..mozda:)
Takva je finansijska klima trenutno u Evropi pa je bitno da izgubis sto manje. Kada se pogleda ukupan pad prodaje vozila u Evropi u 2012 vidi se da ovaj pad VW i nije toliko strasan

Prodaja PSA grupacije

Citat:
The overall European market contracted by 8,6% in 2012, with the individual markets experiencing a variety of trends. Southern Europe, was particularly hard hit by the economic crisis. Automobile demand declined by 13.3% in France, 14.9% in Spain, 20.9% in Italy and 40% in Portugal

“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)14.01.2013. u 17:45 - pre 81 meseci
Ovi procenti sa stranice b92 nisu bas tacni.

Zvanicni izvestaj jos ne postoji, a njegovo pojavljivanje moze se ocekivati tek krajem februara kao sto se to dogodilo i prosle godine. Za ocekivati je da po visini kapitalne dobiti VAG i Toyota budu na vrhu sa daleko vecom od sledeceg na listi, verovatno GM-a. Prosle godine je to bilo 192, 191 pa onda 102 mil$.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1519
91.113.163.*



+552 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)14.01.2013. u 19:05 - pre 81 meseci
Lepo su podelili trziste. Sada, kao u americkom izbornom sistemu, ni ne trude se oko drzava koje su "njihove" ili "protivnicke", vec samo oko onih koji su neopredeljeni.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)14.01.2013. u 19:36 - pre 81 meseci
S tim sto VW i Toyota napadaju trziste od 4 milijarde ljudi, za razliku og GM-a

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)14.01.2013. u 20:29 - pre 81 meseci
Kako to mislis za razliku od GM-a?

GM se u prethodnoj statistici posluzio jednim trikom. U broj prodatih automobila uracunao je broj dve najvece kineske kompanije u kojima poseduje vlasnicki udeo, mada u njima nije vecinski vlasnik. Ako bi se ovo prihvatilo zdravo za gotovo, obzirom da je zapalo u zvanicnu statistiku, GM napada najbrojnije trziste. Po istom ovom (ne)principu vlasnicki udeo Renoa u ruskim kompanijama takodje bi trebao biti uracunat, a nije. Zasto je to tako ispalo, potpuno je nejasno.



Citat:
Prema tvrdnjama njemačke grupacije, problem leži u tome što su podaci američkog diva napuhani ubrajanjem kineskih alijansi Shanghai GM i SAIC-GM-Wuling, odnosno kompanija u kojima General Motors nema većinski udio. Volkswagen AG, primjerice, svojim rezultatima nije pridodao ostvarenja MAN-a i Scanie, proizvođača kamiona u kojima posjeduje kontrolni paket...


...Kada bi Renault i Nissan svoje prodajne rezultate prikazivala zajedno, a ne odvojeno, što im i priliči s obzirom da djeluju kao jedna grupacija, i tome pridodali 638 tisuća vozila koja je tijekom prošle godine prodao ruski AvtoVAZ u kojem francuski proizvođač posjeduje 25-postotni udio, stvari bi također bile drugačije. U tom slučaju, grupacija Renault-Nissan bi preuzela treće mjesto najvećih proizvođača sa 8.03 milijuna ukupno proizvedenih vozila....




Citat:
Prodaja ovih kompanija je oko 200 000 jedinica što je nedovoljno opet da VW preuzme prvo mjesto od GM-a. Međutim, ako se u obzir uzme činjenica da je GM u svoju prodaju uvrstio prodaju kineskih kompanija SAIC MotorCorp i Liuzhou Wuling Motors Co od 1,2 miliona jeftinih vozila nad kojima kompanija iz Detroita i nema većinski udio u vlasništvu, onda se dolazi do drugačijeg poretka. Slična je situacija i sa pozicijama 3 i 4 po broju prodatih vozila na kojima su Toyota i Renault- Nissan. Toyota je u 2011. godini prodala 7,91 milion jedinica što je više od Renault-Nissana. Međutim „Francusko-Japanskoj“ grupaciji u prodaju nisu uračunate prodaje ruskog AvtoVaza u kojem Renault ima značajan vlasnički udio. Ako bi i prodaju ruske kompanije pripisali Renault-Nissanu onda bi ta grupacija bila na trećem mjestu ispred Toyote. Parametara je zaista mnogo i složenost u vlasničkom udjelu komplikuje cjelokupnu sliku prodaje proizvođača na globalnom nivou. Zato sve brojke o prodaji na globalnom nivou treba uzimati s rezervom. Ono po čemu bi trebali vrednovati proizvođače je njihov profit i dobit za određeni period.




P.S.
Citat:


Hina/Reuters, 5. studenoga 2012. 18:13
U 10-mjesečnom razdoblju do kraja listopada GM i njegovi partneri prodali su oko 2,3 milijuna vozila u Kini, 10,5 posto više nego u odgovarajućem lanjskom razdoblju, stoji u priopćenju. Prošle je godine GM u Kini prodao više od 2,5 milijuna vozila.




itd, da sada ne zalazimo u detalje americkih statistika jer bi se moglo desiti da su pojedini proizvodjaci automobila broju proizvedenih vozila dopisali i broj napravljenih samohodki obzirom da su i to nekakva vozila.



[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 14.01.2013. u 21:52 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7257
*.dynamic.sbb.rs.



+1128 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)18.01.2013. u 18:48 - pre 81 meseci

Citat:
Volkswagen u Meksiku otvorio 100. tvornicu


Njemački automobilski div Volkswagen 15.01.2013. u Meksiku je otvorio svoju 100. tvornicu ukupno. Impozantna brojka bez ikakve sumnje na najbolji način oslikava moć njemačke auto industrije.

U nove meksičke pogone uloženo je 550.000.000$ što samo po sebi govori o ozbiljnosti projekta. Savremeni su pogoni namijenjeni proizvodnji TSI motora. Među njima naći će se i super moderni 1.8 litreni TSI snažan čak 247 KS koji se nalazi u modelu VW Passat Performance Concept prikazanom na North American International Auto Showu.

Godišnji kapacitet fabrike iznosi 330.000 TSI motora. Za sada je u proizvodnju uključeno 700 radnika. Poslije uhodavanja proizvodnje bit će mobilisano još lokalnih radnika što je od velikog značaja za lokalnu zajednicu.


Ovo za stotu fabriku neću da komentarišem jer to govori samo za sebe.

Mene više zanima ovo što sam boldovao u sredini, jer je taj 1,8 TSI vesnik nove generacije turbo motora sa još značajno više snage nego sadašnji, koji su već ionako najjači motori po klasama.

Da li će i nakon ovoga japanci i njihovi sledbenici i dalje forsirati atomosferske mašine i gurati priču o tzv. "pouzdanosti", da je snaga "nepotrebna" i slično, ostaje da se vidi...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
109.92.0.*



+5230 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)18.01.2013. u 20:27 - pre 81 meseci
Sta tu ima nejasno. To je trenutna VW paleta motora.

Doticni Silao plant snabdeva motorima fabrike u Puebli i Chattanoogi, sa motorima izmedju ostalih i doticni 1.8TSI

Spomenute fabrike sklapaju Dzete, Golfove i Nove Bube, a i Audi planira da instalira fabriku u Meksiku.

I to je deo "Strategije 18", da prodaju milion vozila na americkom kontinentu.

Poz
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7257
*.dynamic.sbb.rs.



+1128 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.01.2013. u 01:06 - pre 81 meseci
Nešto razmišljam o ovih 100 fabrika VW-a pa se setih da su najavili proizvodnju modela koji će biti u ceni Dačije, a prodavaće se pod brendom Wartburg.

To je prava šansa za Srbiju, ako neko od nadležnih čita ES, predlažem da sve snage usmeri u tom pravcu.

Možda nisam prvi koji je ovo rekao, ali mislim da bi proizvodnja Wartburg-a u Srbiji bila pun pogodak i za Srbiju, a i za VW.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 350857 | Odgovora: 1385 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.