Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Propast auto industrije... revisited :)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 615523 | Odgovora: 1792 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
109.92.0.*



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.01.2013. u 01:17 - pre 136 meseci
Ideja je odlicna, a prilika. Sada kada su dobili pomoc od drzave i ulazu u proizvodnju.

Malo je problem sto u tih 100 fabrika ima samo nekoliko montaznih plantova, a oni su matice i proizvodnje i tehnologije.
Vecina su, za nase stare pojmove, srednje i male fabricice, za motore, menjace, neke sklopove ili delove limarije.

I njih okupljaju u blizini montaznih plantova.

Mogli bi da se ubacimo i pravuckamo nesto za potrebe Vogosce, tipa felni, trapa ili hladnjaka, mozda kablova ili raznih creva(inace preskupih).

Poz
 
Odgovor na temu

prstic
Predrag Stankic
Automatika,BE
Beograd

Član broj: 294113
Poruke: 61
*.dynamic.sbb.rs.



+23 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)20.01.2013. u 14:25 - pre 136 meseci
Neko sem „kvalitetne” plastike gleda i druge stvari pri kupovini buduce „igracke”!!!

http://auto.blog.rs/blog/auto/...razivanja-o-pouzdanosti-motora
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
109.92.0.*



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)20.01.2013. u 14:41 - pre 136 meseci
To je jedna od posledica krize i nekakve "propasti" auto industrije..kako smo je nazvali

Moraju malo da resetuju svoje ponasanje, na stranu ostali "razvoji".

Kao prvo, "ekologija" je skupa, a pride i izmisljena teznja..pravi troskove i auto industriji i korisnicima, bez ozbiljnog efekta, na zagadjenje.

Filozofija besomucnog profita mora malo da se prepakuje, profit da, ali ne profit na praznu pricu, ili izmisljene potrebe.

Tada nastaju kriticne konstrukcije, nastaju besomucne ustede u proizvodnji, nastaju modeli koji ne brinu o korisniku, nego o ekologiji i progfitu kompanije, na trosak kupca.

Pa se tada i desava da motori, udavljeni na razne nacine, krecu da prave probleme.

Poz
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)25.01.2013. u 18:33 - pre 135 meseci
Kako su se radili opozivi u 1991.

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)28.01.2013. u 09:51 - pre 135 meseci
Inace:

http://www.b92.net/biz/vesti/s...01&dd=28&nav_id=681375

Tojota ponovo najveća na svetu
IZVOR: BETA, AP
Tokio -- Kompanija "Tojota Motor korp." (Toyota Motor Corp.) objavila je da je prošle godine u svetu prodala 9,748 miliona vozila.

Vise od 600.000 vise nego VW.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9440
89.216.32.*



+10242 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)28.01.2013. u 10:37 - pre 135 meseci
Kako se ti samo obraduješ kad čuješ lepe vesti u vezi Toyote ! Jel možda voziš Toyotu ?
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)28.01.2013. u 10:44 - pre 135 meseci
http://www.liveleak.com/view?i=9eb_1358668339

Morbidan video ali pokazuje neunistivost Corolle.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)29.01.2013. u 23:33 - pre 135 meseci
Toyota nije samo rekorder po broju prodatih limenih kutija. Ovaj japanski proizvodjac drzi i jedan neslavan rekord.


Citat:
Toyota je bila lider u toku protekle, 2012-e, godine kada je reč o prodaji novih automobila, budući da je njihov Camry model prodat u više od 400.000 jedinica. Međutim, Toyota se proslavila i po drugoj, ne tako dobroj činjenici. Reč je o opozivu vozila.



Citat:
Toyota je opozvala ukupno 5.3 miliona modela i tako postala proizvođač koji je zabeležio najveći opoziv na teritoriji SAD u toku protekle godine, što je treći put u poslednje četiri godine.


Treci put, samo zato sto je po pitanju povlacenja neispravnih vozila pretprosle godine, japansku Hondu bilo nemoguce pobediti.


http://www.moto.rs/kompanija_t...u_toku_2012._godine-pc-28265.i
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)30.01.2013. u 00:54 - pre 135 meseci
Po meni je postenije opozvati vozilo koje ima problem i besplatno to otkloniti nego kriti problem kao macka govn* kao sto to radi vw...

Evo npr. kod 1.4 tsi motora dolazi do istezanja lanca vec na 50 do 70K km i raznih vecih havarija na motoru usled spadanja sa lancanika... inzenjeri iz vw-a su okrivili proizvodjaca cijelog sklopa lanca da nije dovoljno kvalitetno uradjen za opterecenja koja podnosi i nista vise nisu preduzeli, ali su sa time posredno i priznali fabricku gresku...
Zamjena dok je sve ispravno kosta oko 1.000 eura ali nisu nikoga pozvali da mu se to besplatno promjeni... Kad dodje do havarije motora onda su zahvati jos mnogo skuplji...
Ovaj sklop je izbacen iz upotrebe a vw-u je dobro to sto su problematicna vozila imala samo 2 godine garancije koja je istekla i ne pada im na pamet da bilo sta besplatno mijenjaju... Sada vise ne moraju kriti ove informacije jer ce svaki zahvat biti redovno naplacen...


 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)30.01.2013. u 07:35 - pre 135 meseci
Kolko sam čuo za 1.2 tsi zvali da besplatno zamene lanac.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
*.dip0.t-ipconnect.de.



+768 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)30.01.2013. u 10:06 - pre 135 meseci
^To je tacno, ali to nije bio isti problem.

Citat:
Die Steuerkettenprobleme der TSI-Motoren mit 1,2, 1,8 und 2,0 Liter Hubraum haben laut VW andere Ursachen. Beim 1.2 TSI änderte VW bereits kurz nach Serienstart den Steuerkastendeckel. Er erhielt eine nasenförmige Ausbuchtung, die ein Überspringen der Kette verhindern sollte. Außerdem tauschte VW im Rahmen der Serviceaktion 15D8 bei rund 5000 Autos Steuerkette und Kettenspanner durch eine verbesserte Version


Za 1.4 tsi akcije nije bilo jer VW kaze da se problem javio u malom procentu da bi se smatralo serijskom greskom. Kako oni kazu, radi se o "nizem trocifrenom broju" pogodjenih u odnosu na 2 miliona proizvedenih.

Citat:
Folge: Die Kette leiert aus. Von einem Serienfehler könne jedoch keine Rede sein, die Fallzahlen bewegten sich im "niedrigen dreistelligen Bereich" – bei knapp zwei Millionen auf den Straßen befindlichen 1.4-TSI-Motoren.


Izvor
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)30.01.2013. u 10:18 - pre 135 meseci
Upadljiva je razlika u strukturi grešaka kod VW-a i kod japanskih proizvođača.

Dok se na VW-u greške javljaju na sklopovima u kojima su oni bez konkurencije lideri, kao što su TSI motori, što je i normalno jer je to najnovija tehnologija kojoj se sve manjkavosti ne mogu otkriti bez dugotrajnog tesiranja u praksi, kod japanaca otkazuju važni a jednostavni sklopovi, kao što su erbegovi, delovi sistema za kočenja, napajanja gorivom, itd. - koji bi morali biti ispeglani do savršenstva.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)30.01.2013. u 14:03 - pre 135 meseci
Ti si rođen da radiš u prodaji
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)30.01.2013. u 14:40 - pre 135 meseci
Pa sve je to nova tehnologija, koja je sputana histerijom ustede u proizvodnji.

Mozda je TSI nova koncepcija sastavljanja motora(ali je i dalje SUS, koristi sve poznate sklopove, turbo punjac, superpunjac..), ali je LANAC ipak prastara tehnologija, kao i metoda zatezanja doticnog lanca..vidjena na drugiim motorima pre vise decenija.

Problem je sto pri redukciji tezine, i pritisku ekologije, cesto sklopovi dolaze do granica mogucnosti i prelaze crvenu liniju.

Recimo se i dalje cuti za plasticne propelere na pumpi za gorivo, navodno "reseno" trecom generacijom plastike, pa se ispostavilo da, malo manje puca, ali zbog konstrukcije voda ne hladi dovoljno lezaj pumpe(stvara se vazdusni cep) i dolazi do havarije.

A na TSI motorima, zamena pumpe nije toliko trivijalna kako kod motora prosle generacije.

Kod 2.0FSI, koji je povucen iz proizvodnje, problem je pravio metalni, prosto klip, koji se habao izuzetno brzo. Ocito je losa konstrukcija u pitanju, posto jedan klipic mogu da rade od kakvog hoce materijala..ali izgleda da im se ne isplati. Kasnija konekcija je izbegle trenje klizanja sa trenjem kotrljanja, na TSI, ali se kod FSI, dok je problem bio aktuelan, resavao DIY ili u servisu o trosku vlasnika.

NArocito probleme, svima, pravi elektronika, senzori i komunikacija, i tu VW mislim da nema premca, koje sve vrste problema proizvodi.

A sustina problema je sto VW preskupo naplacuje svoj renome, i naravno da im se ne isplati da prave halabuku i javne opozive.

A obaska sto su neki TSI motori, crkavali na kilometrazama manjim od 20000km, to se nije desavalo ni mnogo losijim motorima.

Tu mogu da se izvode razni zakljucci, ali je cinjenica da je kupac zrtva.

Ukratko, naprezanje pri konstrukciji, da se ostvare prvenstveno ekoloski ciljevi, iako jako mukotrpno silaze sa 140g/km, na 80g/km u poslednjoj deceniji, dovodi do netipicnih kvarova.

Jednostavno, tako cvrste regulacije sistema, zahtevaju izuzetno pouzdanu komunikaciju i kvalitet senzora. A TO im se ne isplati..niti da razvijaju, niti da menjaju.

Sama filozofija VW je davno otisla od "volks", naroda, i okrenula se prestizu i profitu. Kupac moze samo da se oseca kao zrtva, koju cekaju razna iznenadjenja, a sve manje prijatna.

Poz
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)30.01.2013. u 15:03 - pre 135 meseci
Citat:

Kod 2.0FSI, koji je povucen iz proizvodnje, problem je pravio metalni, prosto klip, koji se habao izuzetno brzo. Ocito je losa konstrukcija u pitanju, posto jedan klipic mogu da rade od kakvog hoce materijala..ali izgleda da im se ne isplati. Kasnija konekcija je izbegle trenje klizanja sa trenjem kotrljanja, na TSI, ali se kod FSI, dok je problem bio aktuelan, resavao DIY ili u servisu o trosku vlasnika.


Promenih već 2 komada :) Al pre bih to nazvao cilindar.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9440
89.216.32.*



+10242 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)30.01.2013. u 15:03 - pre 135 meseci
Meni su plastični propeleri na vodenim pumpama naj bruka autoindustrije. Kolega iz firme imao AR 159, plaćen nov u Srbiji oko 24 k€. I na oko 40.000 km pukne ]ebeni propelerčić i to na autoputu !
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
109.92.0.*



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)30.01.2013. u 16:12 - pre 135 meseci
O tome generalno govorim, a onda me optuze kako diram bozanstvo VW, posto oni naravno cute kao da je sve u redu i tako mora. A onda kao razvijaju neke nove varijaane, ali se sve svede na isto..

Klasicna posledica smanjenja mase ukombinovana sa pojeftinjenjem proizvodnje. Pa su osmislili plastiku pribliznih karakteristika metalnoj leguri, i zadrzali isti princip vezivanja propelera za celicnu osovinu.

Ali "kvalitetnu"..

A to nije u istom rangu pouzdanosti.

Da su promenili jeftinu tehnologiju nabijanja na nazubljenu osovinu, sa skupljom varijantom drugacije obradjene osovine, i postavljanjem neke vrste osiguraca, poskupeli bi proizvodnju za 0,2 evra..

Ali to, na milione vozila(delova), bi znacilo rasipnistvo..

Ovako imaju vajdicu u dzepu, problem se zataskava i precutkuje, ne smeju da budu kritikovani, posto su na Olimpu...

A korisnici neka se osecaju zadovoljni kada im masina koja boze moj postize od 0-100 za manje od 10 sekundi, stane kao krava na putu....pa jos ako prodju bez veceg kuvanja, ima da budu srecni do neba.

Poz

P.S.
I dok se prodaju, takvi plasticni, koji god, u tom trenutku su "poslednja rec tehnike", a brlja se na osnovnim masinskim sklopovima, i u tom trenutku su najbolji, iako su realno izvor opakih troskova i prostog gubitka smisla posedovanja vozila..
Cemu onda visoke cene, ako je roba natrula?
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)30.01.2013. u 22:32 - pre 135 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Upadljiva je razlika u strukturi grešaka kod VW-a i kod japanskih proizvođača.

Dok se na VW-u greške javljaju na sklopovima u kojima su oni bez konkurencije lideri, kao što su TSI motori, što je i normalno jer je to najnovija tehnologija kojoj se sve manjkavosti ne mogu otkriti bez dugotrajnog tesiranja u praksi, kod japanaca otkazuju važni a jednostavni sklopovi, kao što su erbegovi, delovi sistema za kočenja, napajanja gorivom, itd. - koji bi morali biti ispeglani do savršenstva.


Slazem se da je upadljiva razlika u pitanju jer se kod tojote greske otklanjaju besplatno a kod vw-a se kriju pa se kasnije naplati vlasniku kad istekne garancija...

Sto se tice "najnovije tehnologije" ... lanac sa lancanicima je mercedes ugradjivao prije 100 godina...

Ovdje nije problem to sto se nesto pokvarilo vec je problem sto ce za nekih pola miliona vozila vlasnici da plate 500 miliona eura da se svima zamjeni cijeli sklop koji je problematican... a sustinski je trebao to da plati vw...
Oni hoce jos i ogromnu zaradu od nekoliko stotina miliona eura na ugradnju novih djelova koji nisu problematicni...
Sustinski je veoma vazno sta se konkretno pokvarilo ako vlasnik mora da placa za tudje propuste...



[Ovu poruku je menjao Nocni dana 30.01.2013. u 23:46 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)30.01.2013. u 22:35 - pre 135 meseci
Naravno da pod tehnologijom nisam mislio na lanac nego na druge stvari koje TSI odvajaju od drugih motora, počev od načina ubrizgavanja, tipa turbine i načina njene uparenosti, termičkog bilansa i uopšte menadžmenta motora, itd.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)31.01.2013. u 13:26 - pre 135 meseci
Da, tu si u pravu, celokupna kompleksnost, sistemi regulacije i integracija raznih sistema je zaista dosad nevidjena. U smislu klasicnog motora. Ne racunam hibride, alternativne ili ciste elektricne varijante.

I to je nesporno. Problem je sto kopleksne regulacije jako zavise od senzora, koji prave more problema i na mnogo prostijim nadgradnjama.
A onda se pored senzora, pojave propeleri, pojavi se cilindric koji se haba, pojavi se istegnut lanac...mnogo je, s obzirom da toliko degradira motor, skoro do smrti..

I to je ono sto baca senku sa jedne strane, cak iako korisnik zanemari sve ostale nelagodnosti.
Nelagodnosti u smislu da je osnovna koncepcija sistema motora, pa i celog vozila, neka "zelena" filozofija, a ne sam korisnik, koji ce da koristi to vozilo. Korisnik je nevazan, samo je vazan njegov uticaj na "zelenilo" dok bude koristio ono sto je kupio.
Korisnik je tu da plati sve sto treba i ne treba, jer je izrazio zelju da ima vozilo, i sada ga treba bezocno drati...cenom vozila, cenom delova, cenom servisa i desavanjem sakrivenih i precutanih problema...taj odnos je meni neprihvatljiv.

I zato se prvo osetim prevarenim, vise prevaren nego odusevljen, kada je u pitanju VW, i pored zanimljivih tehnickih pristupa, podizem nivo obazrivosti koliko je labilno primenjena tehnika u raznim aspektima.

Postujem ja to sto je njihov vrhunski model gotovo savrseno koncipiran, ali trazim da i ONI postuju novac koji im se daje.

Poz

P.S.

Zato sam ja radije za varijantu, kada izbace novi model, ne da se pada u novinarski trans odusevljenja, ili navijacki, nego da se kaze, lepo je to, gospodo, ali da vidim sta ste zabasurili, kako ste prevazisli ranije brljotine..pa ako se pokaze da je sve utegnuto, uvek ima mesta za viku i aplauze.

Ali, BLANKO poverenje vise nemaju..prazne price su jedno, reklama drugo, a realan auto nesto trece.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 615523 | Odgovora: 1792 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.