Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Propast auto industrije... revisited :)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 353608 | Odgovora: 1385 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)06.07.2014. u 01:45 - pre 64 meseci
Od Ebaya u Srbiji neces imati nikakve koristi. Samo prodavci delova iz Srbije mogu imati koristi jer su delovi u Srbiji i po nekoliko puta jeftiniji nego na Ebayu. Narocito se to odnosi na polovne originalne delove.

Osim toga na Ebaju ima previse magle i prevare pa je to, uz visoke putnje troskove, dodatni razlog da Ebaj mozda zazivi samo na pocetku i da to traje jako kratko.

Ebay u Srbiji sa osmehom mogu docekati samo oni koji imaju da ponude robu, ako tu robu iz Srbije, ako se dozna, uopste neko hoce da kupi.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12037
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5236 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)06.07.2014. u 08:31 - pre 64 meseci
U Srbiji prakticno ne postoje opcije ili trgovine tipa "ECS tuning"..

Pa sama zelja da se nabavi neka komponenta od ovakvih "firmi" brise doticne "pojednostavljene teorije o E-bay"
Zaista, E-bay, nije Limundo..


I sto se tice asortimana i sto se tice "prevare"..ili nekog "sitnog" procenta ustede na ceni
http://www.ecstuning.com/ES2226230/

Ili za Milanovica(a i za mene)
http://www.ecstuning.com/ES2102397/

U Srbiji je "aftermarket" u vrlo rudimentarnom obliku, na nivou felni, spojlera i rucice menjaca

A da se nabavi set srafova za poboljsanje jedne aljkavosti vw-a na menjacu, npr
http://www.ebay.com/itm/VW-Vol...Gearbox-Bolt-Kit-/150977605907
ne postoji varijanta u Srbiji.

Ili nekog kvalitetnog aftermarket uradjenog celog sklopa...ili nekog "specijalnog" alata..

Ili USLUGE, nabavke ili remonta menjaca sa unapredjenjem "fabrickog" loseg resenja. U srbiji je nemoguce naci dobrog mehanicara koji remontuje menjace sa novim-polovnim delovima, a FIRMA koja to radi je daleka buducnost, i to neizvesna, da uopste POSTOJI...
http://www.vwtransaxles.com/

[Ovu poruku je menjao vladd dana 06.07.2014. u 09:43 GMT+1]
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3154
*.dynamic.sbb.rs.



+337 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)06.07.2014. u 08:45 - pre 64 meseci
Kako da postoje, uz ovakvu platežnu moć kakva je? E, blago meni...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12037
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5236 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)06.07.2014. u 09:49 - pre 64 meseci
Pa uz doticnu "plateznu moc", evo danima i godinama su neopisive guzve u saobracaju, cene delova, hrane i cega god, su znacajno VECE nego i u EU, a da ne spominjem neke manje birokratske zone.

U tom istom standardu, "diler" trazi 700 evra za servo letvu, dok je bolja od te 300$...

Bas ZBOG "platezne moci" treba parazitima i preprodavcima dodati ovu "blagu" konkurenciju...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.07.2014. u 00:29 - pre 64 meseci
Aha,
evo ga sad. Nedaju se oni tek tako.

Citat:
Volkswagen privremeno obustavio prodaju Golfa 7


http://www.seebiz.eu/volkswage...avio-prodaju-golfa-7/ar-91060/


Doduse dvadeset miliona prema nula tesko je anulirati, ali svaki pokusaj treba bar pohvaliti. Ipak je u pitanju mnogo veca razlika od sokantnih 7:1

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12037
*.ipb.ac.rs.



+5236 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.07.2014. u 11:19 - pre 64 meseci
Ja predlazem da VW prodaje samo plastike, da se ujedini sa BASF-om, pa da ljubitelji drze u sobama razne modele..i da se odusevljavaju i prave izlozbe maketa vozila

Mala, sala, zasluzena, ali mizlim da je ovaj opoziv zaista minoran, potkrala se greska u tehnologiji (sitnog)dela, i samo je neophodno staviti tacku na dalju distribuciju nepouzdane komponente.

I to se desava, i to je prakticno normalno, i sami su svesni(svi u takvoj dinamicnoj industriji) da je gotovo obavezno u masprodukciji, da se pojave takvi problemi, kada jedino upotrebna aplikacija proizvoda, moze da definise sve nedostatke(ili potrebe za redizajnom), a razvoji su kratki, brzi, i cesto se pouzdanost formira racunski...bez svih "zivotnih" koeficijenata...
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1520
*.cust.tele2.at.



+553 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.07.2014. u 13:23 - pre 64 meseci
Zato je bolje svaki model kupiti posle redizajna, koji obicno dodje na polovini zivotnog veka.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.07.2014. u 14:34 - pre 64 meseci
Upravo tako.

Hvala lepo na novoj sedmici, ali ja cu ipak sacekati bar dve, tri godine da se otklone decije bolesti.

Nadam se na kvarovi nece isplivati na povrsinu nakon 5 i vise godina kao sto je to slucaj sa ljutom, po ovom pitanju neprevazidjenom, konkurencijom.

Kad nesto bolje razmislim, mozda je pametnije kupiti automobil bez diskova pozadi i bez tapacirunga na vratima.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7270
*.dynamic.sbb.rs.



+1130 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.07.2014. u 14:53 - pre 64 meseci
Ta povlačenja su samo jedan aspekt o kome se priča u ovoj temi, ali ne i jedini.

Ovde sam pomenuo jedan od promašenih auta za koga se odmah videlo da će brzo nestati.

A ne nestaju samo takvi, nego i mnogo poznatiji modeli:

I zvanično: Mitsubishi ne planira direktnog naslednika za Lancer EVO X
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12037
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5236 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.07.2014. u 18:55 - pre 64 meseci
Nisi dobro razumeo, ne planiraju benzinski motor i 4x4 pogon, a ne "model"...

Mislim da je "Tesla", SVIMA zadao problem...

Ne postoji sus motor koji moze da ima obrtni moment maksimalan na 0 obrtaja...linearna isporuka snage...itd...i to su shvatili.
A i sistemi elektropogona su vec na visokom nivou.
 
Odgovor na temu

Bwe
Novi Sad, Tokyo, Peking

Član broj: 205756
Poruke: 118
*.dynamic.sbb.rs.



+27 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.07.2014. u 21:19 - pre 64 meseci
Honde nekontrolisano ubrzavaju u Japanu

http://www.b92.net/automobili/...14&mm=07&nav_id=875470
Citat:
Japanski proizvođač saopštio je da povlači 175.000 hibridnih vozila sa domaćeg tržišta zbog softverskog problema koji može da dovede do nekontrolosanog ubrzavanja automobila.
 
Odgovor na temu

Bwe
Novi Sad, Tokyo, Peking

Član broj: 205756
Poruke: 118
*.dynamic.sbb.rs.



+27 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.07.2014. u 21:22 - pre 64 meseci
Watch Mitsubishi break the EV record at Pikes Peak

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)12.07.2014. u 01:25 - pre 64 meseci
Ne pronalazim ja tu nekakvu logiku kada je u pitanju automobil na elektricni pogon.

Ako bi se u trenu sva trenutno postojeca vozila pretvorila u elektromobile, obzirom na energetski kapacitet kojim raspolaze Zemlja, njihova autonomija kretanja bila bi manja od jedne minute ukoliko je ova racunica tacna.
Ako je neko cak i pogresio u racunici za jednu, ili mozda dve nule, ne menja se nista znacajno na stvari.


Gde se tu pronalazi prostor koji treba da obezbedi buducnost elektromobila?
 
Odgovor na temu

andrejbeca
Ivan Gadjanski
Srbija ,Pancevo

Član broj: 181036
Poruke: 471
*.ptt.rs.



+10 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)12.07.2014. u 05:36 - pre 64 meseci
Citat:
Zarko Silic:
Upravo tako.

Hvala lepo na novoj sedmici, ali ja cu ipak sacekati bar dve, tri godine da se otklone decije bolesti.

Nadam se na kvarovi nece isplivati na povrsinu nakon 5 i vise godina kao sto je to slucaj sa ljutom, po ovom pitanju neprevazidjenom, konkurencijom.

Kad nesto bolje razmislim, mozda je pametnije kupiti automobil bez diskova pozadi i bez tapacirunga na vratima.



Mislis kao sto je moja supruga namerila da kupi Reno Kaptur,za 15500 koji za te pare niti ima diskove pozadi, a obloge od plastike kao u Daciji.

Nadam se da ipak za te pare poseduje rucke na plafonu kod zadnjih sedista, jer ih novi Logan nema.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12037
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5236 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)12.07.2014. u 09:31 - pre 64 meseci
Citat:
Ne pronalazim ja tu nekakvu logiku kada je u pitanju automobil na elektricni pogon.


Autonomija je sve veca, i sve manje bitna, kao problem. Kao i tezina vozila, koja je u opadajucem smeru, za elektricna vozila, a vec su masovna vozila obe vrste oko 1,5-dve tone..

Kada se osmotre problemi i nategnutost sus motora, kada se vidi kolliko problema ima da se spusti za par stotina grama potrosnja, kada se dodirne "donja tacka" u smanjenju zaremine motora, a da se odrzi kakva takva agilnost i obrtni momenat, kada se logicki razmotre menjaci sa 7, 9 ili 10 brzina, i to "manuelni"..elektropogon postaje sve znacajnija opcija.

Nema slozenih algoritama za ubrizgavanje goriva, nema slozenih sistema za termalni menadzment, nema slozenih sistema za promene rezima rada ventola, nema slozenih sistema za filtriranje otpadnih gasova...
A "ima" maksimalni OM od 0 obrtaja, voznja kao u prostoj igrici, bez cimanja menjaca stotinama puta, minimalna buka, zagadjenje, a autonomija se moze povecati na ancine na koje se povecava, veci paketi baterija, ubacivanjem malog motora da radi kao generator ili motor za "krstarenja"...

Mislim da je izvesnija buducnost elektromotora, nego menjaca sa >10 brzina...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)12.07.2014. u 23:12 - pre 64 meseci
Performanse elektromotora nisu sporne. Sporno je sve ono ostalo. Da sad ne ponavljam ono sto je vise puta napisano.
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.149.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+599 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)13.07.2014. u 04:52 - pre 64 meseci
Ono sto je interesantno je da je omiljena srpska automobilska firma FauVe na primer u Ceskoj bez ikakve pompe izbacila cenu da se poruci i elektricni Golf VII.

http://www.volkswagen.cz/modely/e-golf/ceniky_a_data/ceniky

Kada se uzme u obzir da je i CNG verzija Oktavije samo 800e skuplja od obicne verzije (obicno je razlika oko 2-3.000) onda se "alternativna goriva sve vise namecu kao resenje.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12037
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5236 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)13.07.2014. u 13:07 - pre 64 meseci
Resenje, koje mogu da anuliraju samo budale koje se igraju sa akcizama.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)13.07.2014. u 15:41 - pre 64 meseci
Akcize nisu povezane sa vrstom pogonskog goriva. Kada drzava zeli da uvede akcize, uvek ce pronaci razlog za takav potez. Onog momenta kada i broj elektromobila predje kriticnu vrednost, lako ce se pronaci razlog za uvodjenje akciza.

CNG je jeuporedivo prihvatljivije resenje od elektromobila i to iz prakticno svih aspekata. 800 eura doplata za automobil kao sto ke Oktavija vise lici na simbolicnu doplatu nego na nesto sto je realno skuplje. Ako se uzme u obzir broj pumpi na Zapadu na kojima se toci CNG onda je stvar savrseno jasna.
Obzirom na poreklo elektricne energije, upotreba CNG-a nije samo element koji autonomiju kretanja prakticno ne ogranicava, gde je i sa ekoloskog aspekta prihvatljiviji od struje kao pogonskog goriva.

Za razliku od vec u ovom trenutku deficitarne stuje, prirodnog metana ima dovoljno za narednih nekolkiko vekova.

Cena po predjenom kilometru kao i po evrocentu amortizacije vozila, neuporedivo je na strani verzije sa CNG pogonom.

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 13.07.2014. u 16:52 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12037
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5236 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)13.07.2014. u 17:45 - pre 64 meseci
CNG i tng itekako umanjuju autonomiju vozila. Narocito ako se koriste mini-fensi rezervoari.

Autonomija elektricnih vozila je vec presla par stotina km, a to sto zakasneli umovi ne mogu da naprave elektricni pogon za stotinak km, i drze se svog dizel-benzin bakaluka, ne znaci da niko drugi ne razvija i napreduje.

To je jedina opblast u automobilizmu gde evropski proizvodjaci zaostaju, predvodjeni germanskom zastavom i bahatom politikom.Jednostavnoo ne funcionisu na taj nacin, zele da "zamrzavaju" status i da ignorisu logiku. Zato su im i hibridi kljakavo smesni, ili vanpametno skupi...

I zato raste prodaja Tesle u Evropi...a tesla motors je mikro firma...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 353608 | Odgovora: 1385 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.