Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Propast auto industrije... revisited :)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 355228 | Odgovora: 1385 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7282
*.dynamic.sbb.rs.



+1131 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)27.05.2014. u 10:34 - pre 66 meseci
Nekada u vreme HF Integrale Lancia se mogla zvati brendom, i to sa određenim respektom.

Danas su to potpuno besmisleni automobili koji su već nestali (kuriozitet je da se u mom komšiluku nalazi jedna nova Delta), i slabo ko će primetiti da tih auta više i formalno nema.


 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1520
*.cust.tele2.at.



+553 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)27.05.2014. u 11:13 - pre 66 meseci
Postoji tu mnogo vise istorije od jednog modela ...

http://www.carbuzz.com/news/20...l-Be-Done-For-By-2018-7720181/

Danas su spali na to da budu skoljke na fijatovim modelima, ali retko koja danasnja marka ce dostici taj respekt pa makar ih prodavali ko kokice 10 u minuti.

Inace, Alfa dolazi u 2017-oj sa spayderom sa pogonom na zadnjim tockovima.

 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
*.exe-net.net.



+784 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)27.05.2014. u 12:06 - pre 66 meseci
Ne znam sta vi mislite o novoj Themi,meni je vrlo OK izgled. U sustini to je nasminkani 300c ali mnogo dobro izgleda
 
Odgovor na temu

Bwe
Novi Sad, Tokyo, Peking

Član broj: 205756
Poruke: 118
*.dynamic.sbb.rs.



+27 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)02.06.2014. u 14:28 - pre 66 meseci
Pariz ograničava brzinu kretanja automobila na 30 km/h

Citat:
Trenutno ograničenje brzine na većini saobraćajnica u Parizu je 50 km/h, dok je na trećini ulica ovog grada brzina još ranije ograničena na 30 km/h. Plan gradonačelnice je da se ograničenje od 30 km/h proširi na gotovo sve ulice u Parizu.


http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2014&mm=06&nav_id=855938
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1520
92.60.9.*



+553 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)02.06.2014. u 15:36 - pre 66 meseci
^Bice brzi biciklisti od automobilsta.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)02.06.2014. u 18:18 - pre 66 meseci
Citat:
Nemanja: ^Bice brzi biciklisti od automobilsta.


Toga vec ima. Mene su vec par puta preticali biciklisti pri 80 na sat koliko sam vozio mada je ogranicenje bilo 60
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1520
*.cust.tele2.at.



+553 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)02.06.2014. u 20:14 - pre 66 meseci
Ti su zalutali sa Tour de France-a.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)02.06.2014. u 21:01 - pre 66 meseci
Ma jok, neke budale se spustale niz Venac

Jednom sam video da ih je radar zaustavio

Nema bas nekakve veze sa temom, ali ko zna.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14853



+2647 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)02.06.2014. u 21:02 - pre 66 meseci
Pa u dosta gradova biciklista ima bar prosek koliko i vozac automobila, od autobusa je vec brzi.

Inace zona 30 se sprema i u ostalim evropskim gradovima zbog povecanje opste bezbednosti jer poslednje analize pokazuju da se sa 50km/h previse gine u gradovima, dok pri 30km/h sanse za prezivljavanje su preko 90%.

http://en.30kmh.eu/
http://road.cc/content/news/116320-central-london’s-square-mile-become-20mph-zone-july

Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5534
89.216.37.*



+891 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)03.06.2014. u 08:25 - pre 66 meseci
Citat:
Zarko Silic:

Korola sa 1.8 motorom i manualnim menjacem ima odnose kao sto sam naveo u svom prethodnom postu, odnosno kao sto je proizvodjac naveo u svom uputstvu.

110 mph, 6100 o/min


Corolla 1.6 Valvematic, 6 brzina manuelni. Utisci korisnika posle 1000-1200km (novo vozilo):

Sto se tice potrosnje, na putu NS-ZR pri nekih 100-110 km/h se cuje samo sum tockova i nakon predjenih 120km, ukljucenom klimom na max i 5 putnika, board je pokazivao 6.3l. U dva navrata sam isao na relaciji NS-BGD, sve autoputem do aerodroma, ukljucen tempomat na 130, potrosnja oba puta je bila 6.2l (predjeno oko 300km), ostatak vremena provedeno po gradu, nekih ~750km i sve ukupno prosecna potrosnja nakon svih ovih 1200km, mereno od cepa do cepa 7.09l, sto je po meni sasvim solidno, obzirom da se motor jos razradjuje
Inace na autoputu pri 130 nema nikakve buke osim suma tockova i to mu je izlazna brzina na 3000 obrtaja u 6. brzini. Do 150 se popne vrlo lagano, ali nisam hteo da ga forsiram.

Elem - 130kmh, VI brzina - 3000 obrtaja. Naveo si 3000 obrtaja na 90. Izracunaj sad koliko je VI stepenom na 90kmh. Daleko ispod 2000 obrtaja. Na 130kmh trosi dakle 6,2 litre u proseku - motor jos nije razradjen. Dakle, bice to i manje.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)03.06.2014. u 13:07 - pre 66 meseci
Pa kolikom se brzinom onda ta Toyota krece kada se motor vrti na 6100 obrtaja za koji fabrika propisuje maksimalnu snagu?

Ajde izracunaj da vidimo.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12038
*.ipb.ac.rs.



+5236 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)03.06.2014. u 15:11 - pre 66 meseci
Tako se obracunava teoretska brzina, brzina pogona, menjac, diferencijal i precnik tocka koja i jeste negde preko 270 do 300km/h...
http://wiki.seloc.org/a/2GR-FE_Gearboxes

Realna brzina zavisi od snage i otpora kretanja.

Inace, ne bi bilo moguce, prostim povecanjem snage da se poveca brzina na identicnom menjacu, kao sto je x puta primeceno, da se dogadja

Teoretska brzina svih savremenih menjaca je priblizna, slicnog reda velicina, gledajuci prenosne odnose... 6-a brzina oko 0,8 ili 0,9, diferencijali oko 4,3 ili 4,5...za "svakodnevna vozila"...

Mozda nece dostici 6000 obrtaja u sestoj, sa svojih 130 i kusur ks..

I ne zove se dzabe "krstareca" brzina...

Ali kakve veze ima sa "propascu..." ne vidim, ni u daljini
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)03.06.2014. u 15:44 - pre 66 meseci
Ne,

tako su se pravili manjaci pre 30 godina, kada su motori bili jako slabi. Danas to nije tako. Bar kod nemackih brendova nije tako. Kod njih se maksimalna brzina kretananja uvek poklapa sa maksimalnom snagom motora.
Osim toga teoretska brzina i maksimalna brzina jednog vozila i brzina pri maksimalnoj snazi, kao i broj obrtaja pri maksimalnoj snazi, razliciti su pojmovi.

Veza izmedju njih svakako postoji. Zato se o tome i diskutuje. Na proizvodjcu je da izabere sta ce uraditi: da li ce napraviti snazan motor ili kilavi poslednji stepen prenosa.

To ima veze sa pricom koja je zapoceta i na drugim temama, ali i sa pricom kojom se pozicioniraju proizvodjaci na trzistu. Trenutno je po ovom pitanju najosetljivije evropsko trziste, ali se takav trend primecuje i na drugim trzistima. Da li to direktno ima veze sa naslovom teme neka proceni svako za sebe.
Licno mislim da ima.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12038
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5236 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)04.06.2014. u 00:18 - pre 66 meseci
Labilna ti je teorija, jedini nemacki proizvodjac koji vodi racuna o menjacima je BMW, ali ih i oni pazljivo uklapaju sa konkretnim vozilima.
NAveden primer i link je za vrlo frisku seriju menjaca, i to za sportsko vozilo.

Kod VW-a je druga stvar, oni zbog usteda i lomljivosti savremenih menjaca(kuciste, nitne i civije), LIMITIRAJU obrtni moment, a zavisno od vozila, pod jednom oznakom menjaca se "krije" siroki asortiman odnosa zupcanika.

Izuzetno, samo vrhunski modeli u paletama proizvoda imaju "kompletni" inzenjering i odabir, okrenut performansam, ostali su ponajvise limitirani ustedama u proizvodnji i sa upravo odnosom brzina da naprave utisak ubrzanja i nepotrebnosti odlaska u visoke obrtaje, a poslednje brzine su im bas krstarece.

Tu se ne razlikuju od bilo kog konfekcijskog proizvodjaca vozila iako imaju nekih drugih, "ekskluzivnih" pretenzija..
A i savremena vozila su i do 80% teza nego pre par decenija, po klasama, u visim bar za 30%, uz vise od duplo povecanje snage, sto je ozbiljan ispit za menjace..


To je upravo i jedan od razloga sto mi je opao entuzijazam kod njih, sto su pljucnuli bas na ono sto ih je cinilo "necim", i zbog cega im je i bio oprosten asketizam, manjak opreme..decenijama bez masovne klime, bez masovno serva..tek u poslednje, manje od dve decenije su "pojacali" baznu opremu...
90-ih, klima i servo kod VW-a..samo na top top primercima palete, preko 30kDM ili uz doplatu 20% vrednosti kola kao dodatna oprema...
Ali su imali zilave motore, zilave menjace...
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 15907
*.15.access-internet.ne.jp.



+6431 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)04.06.2014. u 01:49 - pre 66 meseci
Prosle nedelje ispred moje zgrade se parkirao lik sa novim 918 spyder-om (+ pre mesec-dva su bila 2 u garazi ispod zgrade)



Hibrid, stedljiv... 3.3l / 100km, toplo preporucujem :-) Mada cujem da su prodali svih 918 primeraka pre nego sto su poceli proizvodnju...
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1
Demo Videos: http://www.digicortex.net/node/17
Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8219



+5025 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)04.06.2014. u 09:20 - pre 66 meseci
Kako bio auto industrija brzo propala kada bi svi dugo vozili svoj autic kao komsija ispred spajdera.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12038
*.ipb.ac.rs.



+5236 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)04.06.2014. u 14:48 - pre 66 meseci
E to je igracka, i jos stedljiv
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 801
..106.109.adsl.dyn.beotel.net.



+255 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)04.06.2014. u 20:04 - pre 66 meseci
Yeah :)
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7282
*.dynamic.sbb.rs.



+1131 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.06.2014. u 11:59 - pre 66 meseci
I opet, i opet....

Posle jedva dve nedelje nakon poslednjeg povlačanja Toyota automobila, ponovo milionsko povlačenje Toyotinih automobila zbog ozbiljnih razloga:


Toyota opoziva još 2,27 miliona vozila


No comment...
 
Odgovor na temu

Bwe
Novi Sad, Tokyo, Peking

Član broj: 205756
Poruke: 118
*.dynamic.sbb.rs.



+27 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.06.2014. u 17:02 - pre 66 meseci
GM i Toyota prednjace po broju opoziva, a s druge strane razlike u problemima vozila tolike.

http://autos.jdpower.com/ratings/dependability/cars.htm

I opet, opet...

 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 355228 | Odgovora: 1385 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.