Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Propast auto industrije... revisited :)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 621558 | Odgovora: 1796 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
*.exe-net.net.



+784 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.05.2014. u 10:46 - pre 120 meseci
Nisam ni mislio da je jednostavno,ali to je poenta. Ali da ne bude previse "mali" jer ipak treba i da povuce auto u 6. brzini. Dakle malo eksperimentisanja i racunanja od strane inzenjera.
 
Odgovor na temu

jablan

Član broj: 8286
Poruke: 4541



+711 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.05.2014. u 11:01 - pre 120 meseci
Gde neprodati automobili odlaze da umru:

http://www.zerohedge.com/news/...here-worlds-unsold-cars-go-die

 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.05.2014. u 11:09 - pre 120 meseci
Citat:
Zarko Silic:

Naravno, a ko voli da se vozi u automobilu u kome je pri 140 buka nesnosljiva? Pri toj brzini novi TDI u Oktaviji vrti se sa 2000 obrtaja i bukvalno se ne cuje.


A na koliko se obrtaja vrte konkurenti dCI, JTD, HDI pri 140km/h, naravno sa 6 brzina?

Citat:
Spomenuta Corolla vrti se sa 3000 obrtaja pri brzini od 90 km/h a za 140 tom je vozilu potrbno skoro 5000 obrtaja.

Ta korola je atmo benzinac, a krenuli smo pricu o modernim dizelasima.


Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8354
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.05.2014. u 11:14 - pre 120 meseci
Citat:
KrkaCiC:
Nisam ni mislio da je jednostavno,ali to je poenta. Ali da ne bude previse "mali" jer ipak treba i da povuce auto u 6. brzini. Dakle malo eksperimentisanja i racunanja od strane inzenjera.

Ne razumem kako možeš tako da banalizuješ stvari...tako ne može ni kod bicikla...

Ne pomaže tu apsolutno nikakvo eksperimentisanje, jer auto ili ima obrtni momenat u donjem području tako da može da mu se ugradi dug prenos - ili ga nema.

Ako pogledate moje postove pre 6-7 godina videćete da sam upravo ja najviše kritikovao politiku kratkih prenosnih odnosa kod VW, a to je bilo tako zato što njihovi tadašnji aktuelni atmosferski benzinci, naročito najzastupljenji 1.4 i 1.6, naprosto nisu imali snage za bilo kakvo produženje prenosa.

Onda su im veštački cedili performanse tako što su ugrađivali kratke prenose, a sa posledičnom bukom su se borili jakom zvučnom izolacijom, što je Sizofov posao.

Masovno uvođenje turbo motora je drastično utišalo automobile, najpre zato što su prenosni odnosi mogli da se produže pa je kompletan većinski rad motora prebačen u donji režim obrtaja, a osim toga ti motori retko kada traže da se zavrte preko 4000 rpm.

To je za kratko vreme potpuno obrnulo filozofiju buke u mnogim modela C segmenta.

U isto vreme oni drugi, pretežno japanski proizvođači i dalje guraju jadne atmosferce koji se guše pod težinom današnjih karoserija i emituju iritirajuću buku sa kojom je nemoguće boriti se, a o većoj potrošnji, slabijim performansama i manjoj udobnosti vožnje ne treba ni pričati.
 
Odgovor na temu

Bwe
Novi Sad, Tokyo, Peking

Član broj: 205756
Poruke: 121
..70:2000:1:21a:64ff:feca:d930



+31 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.05.2014. u 11:36 - pre 120 meseci
2006 Fiat Grande Punto 1,2 8v pri 120 km/h @ 3750 rpm, motor se ne cuje od buke koju stvara vetar.

Pricao sam sa taksi vozacima i vozacima autobusa i mnogima je prijalo smanjenje brzine u gradu sa 60 na 50 km/h u smislu zamaranja tokom radnog vremena. Naravno, govorim o onima koji voze po propisima. Brzina definitivno umara, treba naci neki optimum u datom trenutku.

Pitanje koliko je ubrzanje na autoputu bitno, a na magistralnim putevima je ionako ogranicenje 80 km/h.

Meni licno vise ne prija tvrdo oslanjanje.

[Ovu poruku je menjao Bwe dana 19.05.2014. u 12:46 GMT+1]

Da dodam jos nesto, pre nekoliko godina je u casopisu SAT bio test uticaja brzine automobila tokom jedne rute na broj otkucaja i pritisak. Vozac koji je vozio sporije i po propisima je imao nizi pritisak i broj otkucaja srca. Probacu da nadjem taj broj pa da ga okacim ovde...

[Ovu poruku je menjao Bwe dana 19.05.2014. u 12:51 GMT+1]
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.05.2014. u 11:53 - pre 120 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
U isto vreme oni drugi, pretežno japanski proizvođači i dalje guraju jadne atmosferce koji se guše pod težinom današnjih karoserija i emituju iritirajuću buku sa kojom je nemoguće boriti se, a o većoj potrošnji, slabijim performansama i manjoj udobnosti vožnje ne treba ni pričati.

Ne guraju oni jadne atmosferce silom, vec to trzista na kome nastupaju traze... oni takodje iz istog razloga proizvode i hibride.

VW je povukao nogu ponudivsi turbo motore u svim segmentima, za sada je taj trend jos uvek u evropi, ako se prosiri ne sumnjam da ce ga pratiti i ostali proizvodjaci.

Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8354
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.05.2014. u 12:50 - pre 120 meseci
Citat:
bakara: Ne guraju oni jadne atmosferce silom, vec to trzista na kome nastupaju traze... oni takodje iz istog razloga proizvode i hibride.

Uopšte se ne slažem sa ovim...

Nije tačno da ta (daleka) tržišta traže atmosferce i (najčešće besmislene) hibride, nego oni na tim tržištima jedino imaju prođu, zato što na njima, iz raznoraznih razloga (često neekonomskih i netehničkih), evropski proizvođači koji nude jače i kvaltetnije aute još nemaju pun i adekvatan pristup.

To se menja iz godinu u godinu u korist evropskih proizvođača, isto kao što se menja i svest američkog i sličnih kupaca koji uviđaju prednosti nadpunjenih i benzinskih, a i dizel motora, sa kojima njihovi krševi od nekoliko litara i svi slični (bilo čiji da su) nemaju šanse.
 
Odgovor na temu

Bwe
Novi Sad, Tokyo, Peking

Član broj: 205756
Poruke: 121
..70:2000:1:21a:64ff:feca:d930



+31 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.05.2014. u 13:10 - pre 120 meseci
Prodaja automobila u 2013. za USA.

http://www.autoblog.com/2014/0...rly-auto-sales-by-the-numbers/



 
Odgovor na temu

Bwe
Novi Sad, Tokyo, Peking

Član broj: 205756
Poruke: 121
..70:2000:1:21a:64ff:feca:d930



+31 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.05.2014. u 13:38 - pre 120 meseci
Kuda ide autoindustrija...

http://www.fisita2014.com/programme/topics

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8354
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.05.2014. u 14:55 - pre 120 meseci
Nije mi namera da ni tebe a ni bilo kog drugog u nešto ubeđujem niti da govorim koji je pravac u kome ide autoindustrija.

Savršeno mi je jasno kakva je situacija, ali isto tako mi je jasno da ima onih koji misle drugačije.

Evo pre neki dan moja koleginica sa posla je kupila novu Toyotu Yaris koju je platila nešto više od 12500 eura. Kada sam je pitao zna li uopšte kakav je auto mogla da kupi za te pare, ona je rekla "ma nebitno mi je, bilo mi je važno samo da bude boje trula višnja i da se dobija odmah".

Time je jasno kakav je to profil kupaca, a još je jasnije kada kažem da je njen muž u istom danu kupio (tačnije naručio, pošto ga još nije dobio) novi BMW X5 Biturbo.

Ja je pitam da li je to ovaj najnoviji X5, ona kaže "jeste ali šta mu to vredi kada mora 3-4 meseca da ga čeka..."...i tako...

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.05.2014. u 15:14 - pre 120 meseci
Nisu evropski ni jaci ni kvalitetniji, nego je potpuno drugacije trziste..

150ks je u Evropi solidno jak motor, dok u USA sa takvima kose travu..

Dok se mi nadmudrujemo oko par ks vise, par mililitara manje, dugmence ovde, a drzac za case onde, na mocnim trzistima se sasvim druge potrebe formiraju.
I da li je 11300 evra ili 13200..to nisu dileme cak ni u Indiji, i tamo jasno definisu kvalitet, luksuz ili nasuprot tome, sto jeftinije.
Nikoga na tim brojnim trzistima ne zanima sitna razlika vec krupna potreba.

I jedino su emotivno vezani za licni NOVAC, ni za kakav brend, niti za urbane legende. Ono sto ne valja, osamare posto ne valja i okrenu se brendu koji im ne pravi problem.

A ne kao neki, alfisti, vagisti... na balkanu, koji promene pola motora i trecinu karoserije, pod "nista" ili "redovno odrzavanje"..:)
Trzisni odnos prema ROBI se jos dugo nece izmeniti na Balkanu, tako da dzabe gledamo ko koliko i sta prodaje po svetu.

Ovde je previse "nebeskih" situacija, i sve je "nebesko". I automobili i narod ...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.05.2014. u 15:43 - pre 120 meseci
Citat:
Zarko Silic:
P.S. Samo da napomenem, za one koji ne znaju, da je spomenuta putna brzina kao i ostali parametri za automobile koje vilil1 navodi u svom postu, misaona imenica. Spomenura Corolla vrti se sa 3000 obrtaja pri brzini od 90 km/h a za 140 tom je vozilu potrbno skoro 5000 obrtaja.


Posto se ovo odnosi na automatik Corollu.. broj obrtaja na 120kmh:



Nesto ne vidim sumanute "obrtaje".

Medjuubrzanje od 80-120kmh je oko 7s (imate u videu negde oko osmog minuta):



Mogu da zamislim koliko je kod 1.8 Valvematica onda kad 1.6 ide odlicno.

Manuelni menjac: 3200 obrtaja u VI stepenu na 130kmh je podatak za Auris. Kod Corolle je prenosni odnos malo duzi te je mozda broj obrtaja i manji na toj brzini.



 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)21.05.2014. u 14:54 - pre 120 meseci
Ajde postavi link sa koga si skinuo skrinshot za Corollu sa automatskim menjacem
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)21.05.2014. u 16:41 - pre 120 meseci
Citat:
Zarko Silic: Ajde postavi link sa koga si skinuo skrinshot za Corollu sa automatskim menjacem


 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.05.2014. u 16:25 - pre 120 meseci
Ja se bas ne bih ponosio ovim klipom .... Auris nisam vozio, ali sam vozio nekoliko automobila sa 1.4 TSI motorom, razlicitih snaga. Ako Auris ide kao na ovom klipu, trebao bi da bude bar 8.000e jeftiniji od Golfa sa 1.4 TSI da bi ga neko razmotrio za kupovinu.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.05.2014. u 19:38 - pre 120 meseci
Zato se i "odrzava" ovakva nakazna auto industrija.:)

Sta to treba za 8000 evra bolje ili losije da ide? I gde, i cemu sluzi za 8000 evra vise ili manje:)

Trebaju OBA modela da budu jeftiniji za bar 10000€, a verovatno i vise, posto u toj masprodukciji, ne kosta tona reciklabilnog materijala preradjenog u "vozilo" ni 4000 evra...:)

Ovako placamo "magle", i sto je jos gore, duboko smo ubedjeni u neophodnost takvog cina:)
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.05.2014. u 21:25 - pre 120 meseci
cene automobila su takve kakve su i to mozemo komentarisati a ne nase zelje. 1.4 tsi se vozi bez napora, bez da se cuje motor, menjanje brzina se lako i zaboravi ako se ne gleda na tablu. Od 1500 do 4000 vuce isto, dok se ovde atmosferac muci sa 5000 obrtaja da bi ubrzao do 120 km/h. Ne kazem da takva koncepcija nema musterija, samo ako 1.4 tsi kosta oko 20.000e taj atmosferac ne bi trebao da kosta vise od 12.000.
 
Odgovor na temu

Bwe
Novi Sad, Tokyo, Peking

Član broj: 205756
Poruke: 121
*.dynamic.sbb.rs.



+31 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.05.2014. u 21:38 - pre 120 meseci
Ako Octavia sa 2,0 TSI 220 HP kosta oko 21-22000 evra, onda taj Golf 1,4 TSI treba da kosta znatno manje. Al' verovatno da znaju ovi u VW-u sta rade.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.05.2014. u 21:51 - pre 120 meseci
Znaju oni dobro u vw koliko ta kokosija glava na znaku i vredi.Uvek ce to i ostati,kao i ta krckava i losa plastika u unutrasnjosti skode uopste.
 
Odgovor na temu

Bwe
Novi Sad, Tokyo, Peking

Član broj: 205756
Poruke: 121
*.dynamic.sbb.rs.



+31 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)22.05.2014. u 21:56 - pre 120 meseci
Vozio sam se u Oktaviji i Superbu MK2 i Golfu 6. Sta ja znam, to je meni sve kulturno u smislu plastike, ne trazim nista bolje.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 621558 | Odgovora: 1796 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.