Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Propast auto industrije... revisited :)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 623571 | Odgovora: 1797 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Bwe
Novi Sad, Tokyo, Peking

Član broj: 205756
Poruke: 121
*.dynamic.sbb.rs.



+31 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)16.05.2014. u 16:35 - pre 121 meseci
Izvor je zvanična press služba VW-a.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8372
*.dynamic.sbb.rs.



+1348 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)16.05.2014. u 16:40 - pre 121 meseci
Pa dobro, ako i dalje ponavljaš te besmislice, ja nemam šta više da kažem.

Zna se šta je 1.8T, zna se koliko se on ne proizvodi, zna se koji se sada 1.8 turbo motor proizvodi i koja je njegova oznaka, sve se zna, a ti i dalje guraj neku svoju priču koja ne samo da nema veze sa istinom, nego zbog tih sličnih oznaka preti da izazove veliku zabunu kod čitalaca.

Lično, ne volim da se proturaju priče koje nemaju veze sa istinom, zbunjuju čitaoce i dovode ih u zabludu, ali papir (forum) trpi sve, pa ko želi te priče da konzumira, neka izvoli...

 
Odgovor na temu

Bwe
Novi Sad, Tokyo, Peking

Član broj: 205756
Poruke: 121
*.dynamic.sbb.rs.



+31 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)16.05.2014. u 16:42 - pre 121 meseci
Molim te da mi ukažeš na deo moje rečenice u kome iznosim besmislice. Hvala unapred.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)16.05.2014. u 16:57 - pre 121 meseci
Nesto je malo izmenjeno....kao i mnogo toga kod VW-a..oznaka..motora, generacija..

Nema potrebe da se krvite, vec je VW dovoljno nezgodan, pa treba razjasnjavati najsitnije detalje...svaka "prevara' ima kompleksno zamesateljstvo.

Ovaj taze, 1.8T se radi u Meksiku(Puebla plant), zajedno sa 1.8TSI, ali se moze naci SAMO na severnoamerickom trzistu. I to je nadogradjena verzija AUDIJEVOG 1.8T... kako tvrde, a koji su se po godinama i generacijama manje ili vise razlikovali, sto u VW-u medjusobno, sto VW vs Audi...

VW motore treba PAZLJIVO razlucivati, i po zapremii i po tipu i po oznaci i po godistu, odnosno "generaciji"

Papazjaniju je napravio marketing, ne bi li drzali "renome" na nekakvoj povrsini, posto lagano potanja. Marketing vec skoro trecu deceniju arci renome VW-a...i unosi razne "zabune", namerno, sakrivajuci nakaznosti nastale iz bezumne zelje za profitom.


ELEM, mogu da se kladim, da je, samo zbog usteda(iako su meksikanci izuzetno placeni radnici), rec u stvari o 99,99% 1.8TSI motoru, serije EA888, mozda druge ili cak trece generacije...

Ovo T je "preostalo", da malo "povuce" od renomea ranijeg 1.8T

Ne bi oni uvodili DVE proizvodne linije..i rasipali cent po cent kojekude
 
Odgovor na temu

Bwe
Novi Sad, Tokyo, Peking

Član broj: 205756
Poruke: 121
*.dynamic.sbb.rs.



+31 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)16.05.2014. u 17:06 - pre 121 meseci
Ja sam kontao da je tako nešto, ali pošto ne radim u VW, ne volim da dajem informacije za koje nisam siguran da li su tačne.
 
Odgovor na temu

Bwe
Novi Sad, Tokyo, Peking

Član broj: 205756
Poruke: 121
*.dynamic.sbb.rs.



+31 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)16.05.2014. u 17:21 - pre 121 meseci
Za sve one koji vole automobile i CAD :)

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)16.05.2014. u 18:09 - pre 121 meseci
Doticna Catja je industrijski program, svojevremeno je u osnovnom paketu kostala 25000 evra..

Elem, iz nove, americke Dzete, 2014/2015

Citat:
This new engine still has a cast-iron block with an aluminum head, 16 valves, and dual overhead camshafts with variable valve timing on the intake cam. Those cams are now driven by a chain rather than the previous 1.8T’s belt drive. Most important, for both fuel efficiency and power, is the addition of direct injection. The new engine is rated at 170 horsepower at 6200 rpm and 184 lb-ft of torque delivered between 1500 and 4750 rpm. While 170 horsepower is obviously a little short of the old 180 horsepower, it seems VW is being a little modest with the numbers. Independent dyno testing shows 162 horsepower and 190 lb-ft at the wheel with drivetrain losses. It certainly feels stronger than 170. The engine comes bolted to either a five-speed manual or a six-speed traditional automatic.



Po ovim detaljima, vise lici na 1.8TSI nego na "audijev" 1.8T sa 20 ventila i indirektnim ubrizgavanjem...
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.149.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)17.05.2014. u 06:23 - pre 121 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Pratim automobile nekoliko decenija i odgovorno tvrdim da nikada nije bila ovolika dominacija VW grupe automobila.

Štaviše, pre samo 6-7 godina su bili ozbiljno uzdrmani o čemu sam na ES-u dosta pisao, ali u ovo vreme krize su napravili toliko jak proboj da sam siguran da ni oni nisi mogli da pretpostave koliki će taj proboj biti. Razlika između njih i ostalih u klasi je sada veća nego ikada.


Ja se ne slazem sa tim ali to je zato sto gledamo iz razlicitih uglova. Tehnicku "dominaciju" kojom se ti bavis ja ne vidim kao neku izuzetnu prednost jer sada vecina proizvodjaca ima usvojena slicna tehnicka resenja. Ukoliko ce 99% ljudi se zadovoljiti onim sto mogu da isporuce tehnicki 3-4 naprednija proizvodjaca, neke druge stvari ce odlucivati (cena/kvalitet/privid trajnosti/brend). Zato i mislim da se razlika smanjila jer u jednom trenutku VW je napravio skok sa turbo motorima koji ostali u tom trenutku da li tehnicko/tehnoloski ili konceptno/marketinski nisu mogli da isprate. Nije VW jedini koji ima raspon solidnih turbo motora, nije jedini koji ima modularnu platformu na kojoj ce praviti razlicite automobile.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)17.05.2014. u 11:06 - pre 121 meseci
Nemci su imali prividne pikove dominacija, ali i ubrzane padove.

Modularni koncept nije nikakav benefit za KORISNIKA, za korisnika je benefit DOBAR INZENJERING, resenja i koncept, a tu recimo VW konstantno opada.
Previse zele da zaustave vreme, da npr, forsiraju "volumen gepeka", sto je u epohi pristupacnih monovolumena, mini, mid i maxi SUV vozila, prosto tupavo.
Da forsiraju koncept ubacivanja kojekakvih motora, u razne karoserije, prosto kao konfekciju, ali ta konfekcija se ne nudi po konfekcijskim cenama, vec je cena naduvana, a problemi pri koriscenju proizvoda relani.

Korisniku apsolutno nista ne znaci MQB platforma, naprotiv, moguce su ozbiljne situacije nepopravljivosti pri manjim havarijama.
Sto je efekat "kristalne case", a saobracaj je interakcija vise korisnika. U kafanama se ne sluze pica u kristalu.

Ono najjace, sto su nekada imali, su zapustili kao nerentabilno, koncept nisu formirali, pokusavaju da marketinski nametnu, a ulaze u zamku osalih proizvodjaca, koji su razdelili palete proizvoda, povecali kvalitet, povecali konfor, i bez trzavica nadmasili imaginarne koncepte, i uradili dobra, ekonomicna upotrebljiva i lepa vozila, sa jedne strane, i snaznija, sportskija i znacajno jeftinija vozila, sa druge..

U takvoj situaciji se ne moze definisati NIKAKVA "dominacija", cak ni po broju prodatih vozila.
Moguce je liderstvo u odredjenom segmentu profita, ali nacin na koji je napravljen, svakako nije obecavajuce trajnosti..

Nekako je ODNOS prema korisniku previse nasilan i u sve vecoj meri prevaran. Nazalost, to nije obecavajuca perspektiva, a najgore je sto TEHNICKI segment trpi, a "papiroloski" buja. Mislim na birokratiju, marketing...

Ne mogu me ubediti da njihovo degradiranje tehnike(nitne i civije umesto srafova, plastike i nekompletne konstrukcije..trap i DSG), zarad usteda u proizvodnji(modularne sasije, podjednako los kvalitet komponenti i na nizoj i na visojklasi vozila), nejasne koncepcije odredjenih vozila(1500kg sa 100ks, reda radi), uz finalnu povecanu cenu proizvoda, predstavljaju BENEFIT i radost za korisnika.
I TO je sustina mog odnosa prema takvim proizvodjacima.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)17.05.2014. u 12:35 - pre 121 meseci
Treba razlikovati studije, koncepte, prototipove, rendere i slicne mastarije od stvarnosti i onog sto trenutno trzistu neko moze da ponudi.

Jer, prema tim studijama, renderima i raznim "fotosopovima" ruski auti sasvim solidno izgledaju, a kad ih "dodirnes" uvidis pravo stanje stvari.

Nemci su uradili nesto slicno sto su Japanci uradili pocetkom devedesetih. Napali su trziste automobila sa performansama i ocigledno dobili bitku. Na celu ove ofanzive nesumljivo se nalazi Volkswagen, ali ga u stopu prate ostali nemacki proizvodjaci. Francuzi, prvenstveno Reno, nesto pokusavaju (PSA je pred bankrotom- dobar deo se vec nalazi u kineskim rukama), Talijani stidljivo tumaraju, jos uvek se bakcu sa zastarelim atmosverskim (doduse ne i losim) motorima i sa sumnjivom tehnologijom dok su Japanci potpuno pasivni, reklo bi se nezaineresovani. Bar, kada je u pitanju evropsko trziste. Kao da su unapred digli ruke.
Bez borbe. Prave neke smesne automobile sa sportskim izgledom koje "porodicna" Skoda ne primecuje na putevima


P.S. Nemam bas mnogo vremena, inace bih napisao par reci o ovom mom belom karavanu
http://www.elitemadzone.org/p3441547

koji na 6000 km ima prosek potrosnje od 5 L, automobilu kome je, za nepoverovati, putna brzina 200 km/h pri cemu se motor vrti sa samo 3000 obrtaja i koji sa lakocom ubrzava ne obaziruci se na uzbrdice i vetar, kao ni na to u kom je trenutno stepenu prenosa.

Gde je tu konkurencija?
Kakve studije? Kakvi renderi? Kakve bre gluposti? Auto je na putu, tamo gde mu je i mesto. Ne na monitorima i u fotosopovima.








[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 17.05.2014. u 13:56 GMT+1]
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
176.67.195.*



+784 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)17.05.2014. u 12:54 - pre 121 meseci
Zare,pa nije 5 vec 5.1L
I nije pri 200 vec pri 64km/h prosecno,znaci magistrala otvoren put vise,manje grad
Dobar i stedljiv motor jeste,ali nemojte ga idealizovati kao da je savrsen
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)17.05.2014. u 12:59 - pre 121 meseci
Pri 64 (tempomat) on trosi 2,8 L na 100 km sa svim prtljagom, 3 osobe, karavanskom aerodinamikom i klirensom kao kod osrednjeg SUVa

Pa vi onda posmatrajte kakav je motor. Da li je idealan ili nije idealan!
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)17.05.2014. u 13:45 - pre 121 meseci
Citat:
Zarko Silic:
P.S. Nemam bas mnogo vremena, inace bih napisao par reci o ovom mom belom karavanu
http://www.elitemadzone.org/p3441547

koji na 6000 km ima prosek potrosnje od 5 L, automobilu kome je, za nepoverovati, putna brzina 200 km/h pri cemu se motor vrti sa samo 3000 obrtaja i koji sa lakocom ubrzava ne obaziruci se na uzbrdice i vetar, kao ni na to u kom je trenutno stepenu prenosa.

Gde je tu konkurencija?


To je normalna potrosnja modernog turbodizelasa... ne kapiram, koliko mislis da trosi konkurencija?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)17.05.2014. u 17:50 - pre 121 meseci
Koliko je dokazano, sa realnim merenjima, rekorderi najmanje potrosnje su francuski dizeli, turbo naravno..

Potrosnja je sasvim dobra, 5 litara je nesto ocekivano za takav automobil, i nista spektakularno.

Bitan je prosek brzine, a 60km je solidno "otvoren put". Gradski proseci su 25-35km/h, sto podize prosek na 5.5 do 5.8 za savremene dizele. I to nije "krstarenje" brzinom 30 na sat, vec kreni stani i stajanje u mestu..pa prosek sigurno nije 2.8, i ta potrosnja su retki trenuci srece

Niko nije lud da drzi dizela sa patosiranom pedalom. Niti moze.

Nemci s napali trziste sa birokratijom EU, a sto se svetskih sirina tice, nisu ni do kolena "japanskom napadu" iz 90-ih..tada su i shvatili da je pobeda moguca samo izmenom pravila..

Snaga, potrosnja..robusnost..stanuju i u drugim brendovima.

Ono sto je bitno, da tu potorsnju i parametre, korisnik moze da "dobije" i za 30% nizu cenu, uz manje ulozenih sredstava u vozilo..
Istina, tada nema "brend" u dvoristu..ali ima manje troskove, istu ili VECU upotrebljivost, i ne mora da strepi da ce mu crci deo koji kosta kao vatra, i da mora da ulaze par plata da ga dovede u ispravno stanje.

P.S.

Spregu ekonomije i ekologije je mogao da postigne samo COMMON RAIL turbo dizel, ali VW NIJE bas na tom dizelu "gradio" reputaciju.
Pa su malo zaostali sa CR dizelima i multijet konstrukcijama, ali korisnika vole da zbunjuju sa "starim" TDI i da sitno dodaju CR
Kada se pogleda kada i sa kojim ZAKASNJENJEM na trzistu su startovali CR, tvrdoglavo i "stedeci" forsirajuci stari TDI sa olaksanim radilicama, apsolutno je jasno kakvu su "revoluciju" napravili..
Revoluciju PODVIJANJA repa ozbiljnoj konstrukciji
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)18.05.2014. u 09:49 - pre 121 meseci
Uzgred, pogledati Pezo 308 SW
http://vesti.mojauto.rs/Testov...-pezo-308-SW--Karavan-bez-mane

primetiti koliko se ovaj turbobenzinac razlikuje od 1.2TSI..i ko voli "gepek", ima ga dovoljno:)

BTW, Pezo 308 u Australiji, sa 1.6HDI motorom je napravio nekakav rekord sa PROSECNOM potrosnjom od 2.4l/100 km...

Tako da ne vidim ni "primat" ni "revoluciju"..a ni RAZLOG da se VW POMINJE kao neko "lidersko" vozilo...jenostavno ih ostaviti u sopstvenom sosu..dok ne pocnu da brinu i o proizvodu a ne samo o PROFITU, da uravnoteze proizvod i zelje..

VW ima svoje snazno mesto u balkanskim predrasudama, i kod onih koji ne veruju svojim ocima, vec nekim uvrezenim legendama(poprilicno NICIM izazvanim, istorijski gledano)...


 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)18.05.2014. u 10:34 - pre 121 meseci
U novom AutoBildu , od 16.5, izasao je test Peugeot 308- SW-a 2.0 HDI. Prosecna potrosnja na testu 5.9 l D. Lep je , samo se za malu doplatu moze uzeti 508 koji je dosta boji auto.

U istom broju, najava za novi Golf, izlazi krajem 2017 ili 2018. Planirana motorizacija:
Golf TSI 1.0 110 PS ( 3 cilindra)
Golf Variant 4Motion Alltrack
Golf R 4Motion 330 PS
Golf Cup Edition 250 PS
Golf R400 4Motion 400PS
Golf R GTD 4 Motion 230PS.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)18.05.2014. u 12:05 - pre 121 meseci
Citat:
bakara:
To je normalna potrosnja modernog turbodizelasa... ne kapiram, koliko mislis da trosi konkurencija?







Ako posedujes takav primer (ti ili bilo ko drugi), slobodno ga postavi. Vrlo smo radi videti tako nestio i bice, skoro sam siguran, jedinstven primer na NETu.


P.S.

I, ako je moguce, generalno, manje price i laprdanja, a vise konkretnih primera.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)18.05.2014. u 12:10 - pre 121 meseci
Citat:
vladd:

BTW, Pezo 308 u Australiji, sa 1.6HDI motorom je napravio nekakav rekord sa PROSECNOM potrosnjom od 2.4l/100 km...







Zvanican svetski rekord je ovo

http://asa-pva.ba/ginisov-svje...-do-sada-najmanjom-potrosnjom/


I sve vreme, dok ga neko ne obori zvanicno, ovaj ce ostati.

Samo da napomenem da je i prethodni rekord bio u vlasnistvu VW Passata. Prvi put sa motorom 16TDI, a ovaj poslednji je sa motorom 20TDI. Motorom koji je jednu generaciju stariji od motora u novoj Oktaviji.


P.S,
Ako mislimo na isti austrijski test, onda nije rec o prosecnoj vec o minimalnoj potrosnji goriva sto je nesto sasvim drugo.

Minimalnu potrosnju ispod 3L ja postizem sa "starim" automobilom i motorom koji je nekoliko generacija stariji od spomenutog u Oktaviji

https://www.youtube.com/watch?v=lf9n8tPGLmc


[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 18.05.2014. u 13:23 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)18.05.2014. u 12:31 - pre 121 meseci
Niko ovde ne LAPRDA, tek da ti bude jasno!

A tvoje (vec smesno, opsteuvrezeno medj tehnicki nepismenima, realno neosnovano) odusevljenje VW-om cesto pravi izlete u tu zonu.

Argumenata ima koliko HOCES, i vise od toga, poenta je u IZBEZUMLJENOM slepilu. I nekakvoj tvrdoglavosti da se uvek ZMURI na ocigledne argumente...

Da tosto vozis NIJE najbolji izbor, kao sto ni jedan VW nije najbolji izbor.

Bilo da je cena, kvalitet, upotrebljivost...u pitanju. VW jedva ispuni dva od pet zahteva, na pojedinom modelu, ali je duboko uslovljen LAGANOM voznjom..

Tako da neke silne kilovate koje najavljuju ne znam kako ce dugotrajno da isporucuju na asvalt!

A sto se stednje goriva tice, izgleda vozila, upotrebljivosti, TEHNIKE, Pezo je UVEK bio BOLJI od VW-a...tokom cele istorije.

Ne uvek kroz istoriju i sa cenom, ali trenutno je U SVEMU bolji...

Sa 1,6HDI motorom se ne moze porediti NI jedan VW motor, u ovom trenutku, stedljivost, snaga, cena i upotrebljivost.

Moze neki (neotrebno) snazni da bude snazniji, u poredjenju, ali sa svim ostalim osobinama kompromitovanim, i daleko nepovoljnijim po korisnika.

Potrosnju koju si naveo ima SVAKI 1.6 multijet U GRADU, Beogradu, bez izlaska na duge relacije...(prosek manje od 30km/h)

Malo vecu potrosnju(5,5L) ima Golf 2(1990) sa kojim idem cesto na pecanje, sa kolegom, pa delimo troskove, sa motorom konstrukcije stare 40 godina...jos nije ni bas perfektno podesen...i imamo po par km voznje po blatu i makadamu.
Nema bord kompjuter, pa da "dokazujemo", nekakvim "argumentima", ali se zna koliko se sipa goriva, koliko predje, i koliko smo natovareni, sigurno je preko 1200 kg..
Ne sipam fotografije u rezervoar, vec konkretne novce i prelazimo konkretne km, jasne i opstepoznate(pecarosima)!

Ne vidim cemu fantazije o "specijalnosti" potrosnje 5,1 pri 60 i kusur km proseka?
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
176.67.195.*



+784 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)18.05.2014. u 12:41 - pre 121 meseci
Sto se tice potrosnje,komsija ima focus karavan,1.8 Tddi. Metoda od cepa do cepa prosecna potrosnja 5,3l uglavnom voznja kilometar iz mesta i parking,pa posle par sati opet,i po malo magistrala,zimus mu je za istu voznju trosio 5,7. Ja mislim da je ok
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 623571 | Odgovora: 1797 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.