Monopol. Prinudjen si da kupujes u Maksiju, ili Delezu, ili kod preprodavaca..ali skuplje..
I to je europski "slobodnotrgovinski" recept, tako da lazirane statistike, takmicenja, liste i tabele, kao sto GOVORIM vec godinama, nemaju veze sa
kvalitetom, reliabilnoscu ili upotrebljivoscu..a posebno sa kvalitetom.
To sluzi u marketinske svrhe. A zna se ko je lider u ekonomiji, ne zbog kvaliteta, vec zbog discipline i prevarnog(birokratski modifikovanog) poslovanja...mislim da se zna ko je, gotovo naucno, usavrsio
propagandu, jos 1939-e god
Godinama su prodavali licence za maglu, termin "diesel", "wankel motor"..i tu su zaceci njihovih bizmisa.
Tako da lagarije oko papirologije, medija i kojekakvih prezenacionih aktivnosti su izlisne, kao "garant" kvaliteta VOZILA.
Imaju izuzetno kvalitetan marketing, i propagandu, ono sto nisu izborili masom i brojnoscu, prosto su platili...
Fakat je da nemaju energiju, rude(nedovoljno), da su zinuli za plinom i reciklazom, i da su snazno uskraceni(izmaknuti) za profitabilne biznise, informatike, oruzja, velikih sistema(elektrana, avioindustrije), pa su slozno, bar 50 miliona, zagrizli u auto industriju..za profit i opstanak..
Dobro im ide, posto su slozni, i inkrustrirani po celom svetu, a najvise u USA...
Ali to za pojedinca koji zeli da kupi vozilo, nema logike. Moze da se opusti i nasedne na parcijalne magije, izmisljene potrebe i osecaj "specificnosti"..ali na kraju, ostane los osecaj, i korisnik konacno pocne da razmislja o svojim realnim potrebama, a ne o potrebama fiktivne "zajednice" vozaca vozila...