Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka

elitemadzone.org :: AutoZone :: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 57803 | Odgovora: 188 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka30.12.2010. u 22:28 - pre 161 meseci
Prestrojavanje je u pitanju. I ta pravila vaze, bilo kada se neko prestrojava u levu, unutrasnju traku, bilo iz unutrasnje u spoljasnu.

Primeri su kruzni tokovi kod Arene i kod opstine N. Bgd. gde ima vise traka u kruznom toku.
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka30.12.2010. u 22:29 - pre 161 meseci
@Wi-Fi Autokomanda nije niakav izuzetak, vec sasvim validan primer. Problem je u tome sto vecina vozaca ne razume kruzni tok, pa ni trivijalnije stvari.Ako si lose odradio pripremne radnje, u kruznom toku ih neces ispravljati, tj ako si promasio traku izazis gde ti je njeome dozvoljeno.A ako ti se ne to svidja i zbog toga nekoga mlatnes sa desne strane krivica je samo na tebi.

I jos jednom pitanje, zasto da se prestrojavate, odmah ulazite u odgovarajucu traku ...
 
Odgovor na temu

Wi-Fi

Član broj: 260194
Poruke: 195
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+208 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka30.12.2010. u 22:30 - pre 161 meseci
Citat:
djordje1979: To sto ce mene mozda neko da udari pri ulasku u KT, jer vozaci ne postuju/ ne znaju pravila, ne utice na ta pravila bas nikako.

Kada te udare, doci ce cika policajci da naprave uvidjaj i objasne ti pravila

@ pri3rak: Promena trake je najnormalnije dozvoljena u kruznom toku, i citava polemika se vodi oko toga da li pri prestrojavanju (zbog izlaska) prednost imaju oni blize centru ili oni blize izlazima...
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka30.12.2010. u 22:33 - pre 161 meseci
Jos jedno pitanje.Da li je inace dozvoljeno preticanje (prestorjavanje) u raskrsnici?

I kruzni tok je raskrsnica :)

@Wi-Fi Cemu prestrojavanje? Ako izlazis na prvom slobodnom kraku (koji nije odmah desno, vec uslovno receno pravo) ides u spoljnu traku, za sve ostale ides u unutrasnju i izazite po redu jedan za drugim.To sto cu ja izacu npr u Vojvode Stepe tebe ne ometa da uradis polukruzno (iz onog mog primera pre) ...
 
Odgovor na temu

Wi-Fi

Član broj: 260194
Poruke: 195
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+208 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka30.12.2010. u 22:39 - pre 161 meseci
U "klasicnoj" ne, ali pre ulaska/na izlasku jeste. E sad, kruzni tok drugacije funkcionise pa preticanje postoji cak i po "tvom" principu - svako u svojoj (odgovarajucoj) traci

Jbt, moracu da crtam (a ne znam).. Ako ima xx u unutrasnjoj, yy u srednjoj/spoljasnjoj traci, ko izlazi prvi (na recimo, trecem izlazu)? YY pa XX ili XX pa YY ili XYXY ili YXYX?
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka30.12.2010. u 22:48 - pre 161 meseci
Prvo ja sam lose upotrebio izraz preticanje.Preticanjem se ne smatra ako vozim brze od tebe na putu sa vise traka, jer svaka funkcionise za sebe.U mom primeru toga nema, ako ti u spoljnjoj vozis brze od mene a izadjes gde treba to se mene ne tice nikako i ne utices na mene.U klasicnoj raskrsnici ides uvek u iz odgovarajuce trake u jasno odredjenu odgovarajucu traku.Vrlo ti je strogo propisano koju.Ako postoje dve za levo a ti si u onoj "levljoj" ides u najlevlju traku po skretanju, a ako si u onoj desno od te najlevlje, ides u prvu do najlevlje nakon skretanja.Izuzetak od tog pravila je polukruno skretanje jer ono zavisi od geometrije vozila i tu ti je propisano da ostajes u traci u kojoj ti je vozilo prvo uslo.BTW ako imas traku za levo, a nalazis se u traci za pravo, ides pravo ali izlazis u najlevljoj traci nakon raskrsnice.Na nekim raskrsnicama imas cak i horizontalnu signalizaciju kao vrstu ispomoci.Primer za to (u Beogradu) ti je Jurija Gagarina/Gandijeva u smeru od Buvljaka ka Ivana Ribara ...
 
Odgovor na temu

Wi-Fi

Član broj: 260194
Poruke: 195
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+208 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka30.12.2010. u 23:01 - pre 161 meseci
Sve je to ok, ali kad postoji vise izlaza nego traka, dolazi do promene/preticanja itd. Isto tako, ljudi se predomisle, pa ili promene odmah, ili obrnu krug pa promene traku... Da li je "po zakonu" ili ne, bitno je da funkcionise (dok se ne pojavi neko sa pravilom desne strane)
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka30.12.2010. u 23:06 - pre 161 meseci
Fora je u tome sto ne smeju da se predomisle.Zamisli udjes u onu "levlju" trku za levo , pa se predomislis i dune ti da produzis pravo ... Zato je planiranje sa pripremnim radnjama kljucno, a ko lose isplanira, ap se predomisli i kao posledicu toga ucestvuje u nezgodi snosi krivicu ...
 
Odgovor na temu

Marko_L
Beograd

Član broj: 20532
Poruke: 2885
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: Marko_L@elitesecurity.org


+828 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka30.12.2010. u 23:08 - pre 161 meseci
Situacija na forumu (a i drugim forumima na kojima se diskutovalo o istoj temi) u potpunosti oslikava stanje na terenu, tj. jedni misle ovako, drugi onako, zbog čega i dolazi do problema u kružnim tokovima. S obzirom da kružni tok nije definisan saobraćajnim pravilima, najlogičnije je posmatrati ga kao bilo koju drugu raskrsnicu i poštovati ista pravila. Znači, ako imate raskrsnicu i skrećete desno, to ćete učiniti iz kranje desne trake, a iz leve, samo i ako ulica u koju ulazite ima dve trake (i ako horizontalna signalizacija to dozvoljava). A sigurno nećeš iz leve trake skretati u krajnju desnu i preseći put automobilu koji iz krajnje desne skreće u istu tu traku. Isto je u kružnom toku, s tim što sama konstrukcija kružnog toka za razliku od regularne raskrsnice, dozvoljava da u slučaju da ne možeš da se isključiš (jer ti automobil u desnoj traci blokira put, što u principu nikada ne bi smelo da se desi ako svi postupaju logično), možeš da napraviš još jedan krug i pokušaš opet. Time se saobraćaj znatno ubrzava, što i jeste svrha kružnog toka. Najbitnije u svemu je u samom startu isplanirati prolaz kroz kružni tok i odabrati odgovarajuću traku. Znači ako ima 4 izlaza iz kružnog toka... ako ideš na prvi (praktično ne ulaziš u kružni tok, nego odmah skrećeš desno), zauzimaš kranju desnu traku i najkraćim putem skreneš desno. Ako ideš na drugi izlaz, takođe odmah zauzimaš krajnju desnu traku i ideš pravo. Ako ideš na treći izlaz (znači praktično skrećeš ulevo), onda zauzimaš unutrašnju traku i pre samog izlaza na kratko se prestrojiš u desnu (praktično je samo isečeš). I konačno, ako ideš na četvrti izlaz (praktično praviš polukružno), radiš isto kao i sa trećim, znači unutrašnja traka, prestrojavanje pred izlaz i begaj napolje iz kružnog. Kada bi svi poštovali ovu logiku, do konflikata u kružnom toku nikada ne bi ni bilo. No, u praksi, većina uopšte nema nikakav plan kako će se kretati i izaći sa kružnog toka, već samo gleda da se ubaci u kružni tok kako bilo, a onda na po puta razmišlja kako da se iskobelja iz istog, pa dolazi do presecanja, blokiranja saobraćaja, zastoja i slično.

Tako da, ne vidim uopšte čemu dileme o tome ko ima prednost, kada kružni tok i služi da se izbegnu konflikti i presecanja, tj. ne postoji nijedna situacija kada dva vozila idu na isti izlaz iz različitih traka, osim ako neko od njih nije malo posvađan sa logikom ili ako izlazna ulica takođe ima dve trake, ali u tom slučaju takođe ne bi smelo da ima konflikata, jer onaj ko izlazi u levu traku, treba da se kreće unutrašnjom, a onaj ko izlazi u desnu, treba da se kreće spoljašnjom i ćao. Opet nema konflikata i potrebe za prestrojavanjem i isecanjem puta.

A onda odeš na Slaviju i vidiš da ne da ne važi ova logika, nego nema nikakve logike, već jedino možeš da voziš po pravilu:

1. Uđi u kružni tok kako znaš i umeš
2. Kad dođeš do mesta gde trebaš da izađeš, pokušaj da nekako nakriviš automobil tako da prednji deo atomobila blokira put svima ostalima
3. Na taj način oni svakako ne mogu da prođu, nego moraju da te puste, što ti koristiš i izlaziš iz kružnog toka
4. Kada si izašao, upali sva 4 i zaustavi se, izvadi maramicu, obriši znoj sa čela, pa potom nastavi put
-Odracuonogakomijedrpiorazmaknicu.
-Ne rxdi mi txstxturx, kxd god hocu dx
ukucxm "x" onx ukucx "x".
-Ko kaaz e da ja neuummem da kuuca
m.
-Piše "Insert disk 3", a jedva sam i ova
dva ugurao u drajv
-Postoje samo dve osobe kojima
verujem, jedna sam ja, a druga nisi ti
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka30.12.2010. u 23:14 - pre 161 meseci
Citat:
Najbitnije u svemu je u samom startu isplanirati prolaz kroz kružni tok i odabrati krajnju traku. Znači ako ima 4 izlaza iz kružnog toka... ako ideš na prvi (praktično ne ulaziš u kružni tok, nego odmah skrećeš desno), zauzimaš kranju desnu traku i najkraćim putem skreneš desno. Ako ideš na drugi izlaz, takođe odmah zauzimaš krajnju desnu traku i ideš pravo. Ako ideš na treći izlaz (znači praktično skrećeš ulevo), onda zauzimaš unutrašnju traku i pre samog izlaza na kratko se prestrojiš u desnu (praktično je samo isečeš). I konačno, ako ideš na četvrti izlaz (praktično praviš polukružno), radiš isto kao i sa trećim, znači unutrašnja traka, prestrojavanje pred izlaz i begaj napolje iz kružnog. Kada bi svi poštovali ovu logiku, do konflikata u kružnom toku nikada ne bi ni bilo. No, u praksi, većina uopšte nema nikakav plan kako će se kretati i izaći sa kružnog toka, već samo gleda da se ubaci u kružni tok kako bilo, a onda na po puta razmišlja kako da se iskobelja iz istog, pa dolazi do presecanja, blokiranja saobraćaja, zastoja i slično.


Ima boga, ovo trubim zadnjih nekoliko postova i taman pomislim beznadezno kad ono nisam samo ja "lud" :) :)

Citat:

A onda odeš na Slaviju i vidiš da ne da ne važi ova logika, nego nema nikakve logike, već jedino možeš da voziš po pravilu:

1. Uđi u kružni tok kako znaš i umeš
2. Kad dođeš do mesta gde trebaš da izađeš, pokušaj da nekako nakriviš automobil tako da prednji deo atomobila blokira put svima ostalima
3. Na taj način oni svakako ne mogu da prođu, nego moraju da te puste, što ti koristiš i izlaziš iz kružnog toka
4. Kada si izašao, upali sva 4 i zaustavi se, izvadi maramicu, obriši znoj sa čela, pa potom nastavi put


Ma postoji i jednostavniji recept.Za grad nabavis neku krsinu, i uvek imas prednost (izuzev u susretu sa drugom krsinom) :D
 
Odgovor na temu

Wi-Fi

Član broj: 260194
Poruke: 195
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+208 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka30.12.2010. u 23:17 - pre 161 meseci
Citat:
Marko_L: A sigurno nećeš iz leve trake skretati u krajnju desnu i preseći put automobilu koji iz krajnje desne skreće u istu tu traku. Isto je u kružnom toku, s tim što sama konstrukcija kružnog toka za razliku od regularne raskrsnice, dozvoljava da u slučaju da ne možeš da se isključiš (jer ti automobil u desnoj traci blokira put), možeš da napraviš još jedan krug i pokušaš opet.

Ili, kao sto rekoh:
Citat:
Pri ulasku u kruzni tok, prvenstvo imaju oni koji se vec nalaze u istom (kao i oni koji su blize centru toka). Pri izlasku, prednost imaju oni koji su dalje od centra toka.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka30.12.2010. u 23:20 - pre 161 meseci
Mora ponekada i snalazenje.

Samo je problem, sto se diskusija razvija oko zakonski definisane stvari.

Koja je jos od proslog zakona izmenjena.

Postoji defanzivni nacin voznje, kada se prosto "nestane" sa kriticnih pozicija, ne ulazi u sumnjive odluke, i trasa pripremi jos kod kuce, a ne odlucije se prostom zeljom, iznenadnom odlukom, levo-desno!

Samo veliki radovi i zatvaranje ulice menjaju tako "zacrtanu" trasu.

Posto je malo onih koji tako voze, obicno se improvizuje, postovanje par pravila je ipak neka obaveza.

Pravilo desnog, cak i kada se misli da ste 200% u pravu, i ne ulazak u zakrcenu raskrsnicu("osvajanje" pozicije), ako ne postoji sansa za nesmetan izlazak, ili bar sklanjanje sa poprecne trase!

Prvo je garancija da nece biti nervoze, i sudara koji kostaju(uz kaznu, naravno), a drugo ce biti i kaznjivo i prostim snimanjem raskrsnice..



Poz

[Ovu poruku je menjao vladd dana 31.12.2010. u 09:50 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka30.12.2010. u 23:23 - pre 161 meseci
Ama nemaju.Prosto je neverovatno da do sada ne shvatas da prvenstvo ima onaj kome to da pandur, semafor, znak ili pravila saobracaja (desne strane) i to upravo tim redom.Slobodno budi uveren u svoje prvenstvo u Autokomandi u odnosu na krak koji dolazi iz smera slavije pa cik pogodi ko ce da plati eventualnu kaznu ... I jos jednom to nije niakav izuzetak vec slucaj koji je 100% u skladu sa zakonom...
 
Odgovor na temu

Wi-Fi

Član broj: 260194
Poruke: 195
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+208 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka30.12.2010. u 23:26 - pre 161 meseci
Ja nemam problema sa kruznim tokovima jer ulazim u "odgovarajucu" traku, ali 90% ostalih to ne radi, tako da...
 
Odgovor na temu

Devanagari
Belgradesh, Srbistan

Član broj: 255755
Poruke: 52
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+702 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka31.12.2010. u 11:15 - pre 161 meseci
Marko_L, sve je to OK što si napisao ali ti tekst vrca od kondicionala, pravila su jedno, a situacija na terenu drugo, to si i sam konstatovao.

Moje pitanje je prosto, a kako bih dodatno pojasnio, evo i jedne sličice.



Dakle, plavi automobil želi da se isključi iz kružnog toka. Recimo da se kasno se setio da se prestroji u desnu traku — ovo je svakodnevna situacija na BG kružnim tokovima — i da mu je dunulo da skrene baš na ovom mestu ili je ušao u raskrsnicu u pogrešnoj traci, nebitno. Hajde da ne analiziramo zašto je baš tu. Paralelno s njim se kreće ovaj narandžasti automobil. Opet, hajde da ne diskutujemo da li „to tako treba” i da li treba da se kreće baš tom trakom, itd.

Ko ima prednost, plavi ili narandžasti automobil? Da li plavi automobil može da dâ migavac i da skrene, a narandžasti je dužan da ga pusti ili plavi mora da pusti narandžastog da prođe (i da npr. produži još jedan krug ili šta god)?

Ako dođe do čukanja, ko je skrivio udes?

Pitanje postavljam jer sam primetio da vozači u BG-u koji su u ovakvim situacijama na unutrašnjoj strani listom podrazumevaju da imaju prednost. I to je u poslednje vreme eskaliralo dotle da sve ređe uopšte daju migavac, samo se odvoje i ćao. Ja kažem vodim računa o tim stvarima ali ne mogu se oteti utisku da po svim pravilima i elementarnoj logici (seča trake, npr.) takvo ponašanje nije na mestu i da prednost ipak ima onaj koji je u spoljašnjoj traci.
Nakon velike svetske katastrofe, Srbija će biti u prilici da povrati Kosovo i Metohiju
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka31.12.2010. u 11:34 - pre 161 meseci
Plavi MORA da propusti narandzastog.

 
Odgovor na temu

Wi-Fi

Član broj: 260194
Poruke: 195
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+208 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka31.12.2010. u 11:38 - pre 161 meseci
Narandzasti ima prednost, nebitno da li i on izlazi iz kruznog toka ili eto hoce da se vrti u krug dok mu ne nestane goriva...
 
Odgovor na temu

amadeuss
bgd

Član broj: 24038
Poruke: 239
*.dynamic.sbb.rs.



+3 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka31.12.2010. u 12:19 - pre 161 meseci
Znaci, onaj koji se 'prestrojava' mora da saceka. To automatski znaci da i narandzasti mora da propusti plavog ako zeli da se prestroji levo (koji god razlog imao za tu radnju),zar ne?

.
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka31.12.2010. u 12:25 - pre 161 meseci
Naravno.
 
Odgovor na temu

Marko_L
Beograd

Član broj: 20532
Poruke: 2885
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: Marko_L@elitesecurity.org


+828 Profil

icon Re: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka31.12.2010. u 14:04 - pre 161 meseci
Upravo tako. Kod prestrojavanja važe ista pravila bilo gde, pa i u kružnom toku, a to znači da možeš da se prestrojiš tek kada si propustio sva vozila koja idu svojom trakom. Dakle, traka koju si zauzeo je svetinja i niko ne sme da te iseče, niti da ti se ubaci osim ako ga ti ne propustiš, bez obzira da li se neko prestrojava iz desne u levu traku ili obratno.

Kada se radi o isključenju sa kružnog toka, prednost uvek ima onaj u spoljašnjoj traci, u ovom slučaju narandžasti automobil, a plavi može da se isključi bez propuštanja jedino ako ulica u koju se izlazi ima dve trake, pa onda narandžasti ide u desnu, a plavi u levu traku. Ako nema, plavi treba, ako mu situacija to dozvoljava (nema drugih automobila iza sebe, niti iza narandžastog) da uspori i propusti narandžastog bez obzira da li ovaj nastavlja kretanje ili izlazi sa kružnog toka ili da obrne još jedan krug ukoliko je gužva u kružnom toku, pa bi čekanje da propusti narandžastog i sve automobile iza njega značilo i blokiranje kružnog toka.

E sad, situacija na terenu je nažalost drugačija, jer dosta ljudi jednostavno ne poštuje saobraćajne propise i pravila, pa voze po nekim svojim, pa sad da li iz neznanja ili zbog bahatosti, u to ne ulazim, verovatno ima i jednog i drugog. Zato u kružnim tokovima treba otvoriti četvoro oči, maksimalno smanjiti brzinu i paziti i na levu i na desnu stranu, jer nikad ne znaš šta će sajku pored tebe pasti napamet i ne oslanjati se mnogo na pravila, jer iako ih ti poštuješ, onaj drugi možda neće poštovati. Istina, u najvećem broju slučajeva će biti kriv taj što je kršio propise, ali ima i izuzetaka, a to zavisi i od zapisnika policije. Recimo, često se prilikom naglog prestrojavanja desi da bude kriv onaj ko je normalno i kulturno vozio u svojoj traci, na primer ako neko uspe da ti se ubaci, barem do pola, a pogotovo ceo pa ga udariš u zadnjicu, vrlo lako ti možeš biti odgovoran jer si ti taj koji je udario njega i nisi prilagodio svoju brzinu stanju i uslovima u saobraćaju.

U svakom slučaju, sve je to posledica labave i selektivne primene zakona, te se vrlo često dešava da bude kažnjen neko ko jeste napravio neki prekršaj, ali nije ugrozio bezbednost, čak šta više, povećao je bezbednost, dok neko ko jeste ugrozio saobraćaj prođe bez posledica. Na primer, skoro ortak vozio jednim novobeogradskim bulevarom, nedelja, nigde nikog, i zaustave ga jer je vozio 58 na sat (tim bulevarima i kad je gužva ljudi voze 60-70) i napišu mu kaznu. On se naravno ništa nije bunio, jer je isam veliki legalista i normalno je prihvatio kaznu. No, stvar je u tome što on ničim nije ugrozio saobraćaj, naprotiv, bio je bezbedniji jer nije hteo da svakih par sekundi spušta pogled na brzinomer i kontroliše brzinu kako mu neki pešak ne bi naglo izleteo, a kad su te široke ulice prazne, vrlo je teško proceniti brzinu, jer čak i 80 na sat ne izgleda preterano brzo. Sa druge strane, svakodnevno vozači uleću u nečiju traku bez davanja migavca i bez propuštanja, uleću u makazice, nastavljaju pravo gde horizontalna signalizacija pokazuje obavezno skretanje, itd. i sve to naočigled saobraćajca i nikom ništa. Valjda ih mrzi da se ganjaju sa takvima i da ih jure, već je mnogo lakše zaustaviti tako nekog kad nema nigde nikog i natenane mu napisati kaznu, iako ničim nije ugrozio bezbednost saobraćaja.

Tako da, dok god zakon ne počne da se primenjuje rigorozno, sa posebnom pažnjom na one koji zaista ugrožavaju bezbednost, neće biti moguće oslanjati se na pravila, već je potrebno paziti i za sebe, ali i za druge koji su oko tebe, jer nikada ne znaš ko od njih je savestan vozač, a ko manijak.
-Odracuonogakomijedrpiorazmaknicu.
-Ne rxdi mi txstxturx, kxd god hocu dx
ukucxm "x" onx ukucx "x".
-Ko kaaz e da ja neuummem da kuuca
m.
-Piše "Insert disk 3", a jedva sam i ova
dva ugurao u drajv
-Postoje samo dve osobe kojima
verujem, jedna sam ja, a druga nisi ti
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Prvenstvo prolaza UNUTAR kružnog toka

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 57803 | Odgovora: 188 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.