E ovako drugari:
Detaljan opis zamene zadnjih amortizera za nase corolle:
Podignete auto zadnji trap ceo od tla da tockovi budu rastereceni. Naravno skinete tockove. :) Po mogucstvu WD naprskati svuda gde su srafovi i na balans stangli stabilizatori i na kocionom crevu.
Donja dva srafa odvijete i cekicem polako ih izbijete da ne ostetite navoj. Ako nece, prskajte WD ponovo i pokustajte sa druge strane da ih odvijete malo da ih prodrmate.
Zatim odvijete stabilizator balans stangle i kociono crevo. DA bi skinuli ceo amortizer. Kociono crevo skinete i odma zavijete da ne bi ulje iscurelo mnogo.
Zatim kad ste to uradili sa donje strane je amortizer skroz slobodan. Ostaje solja. 3 srafa i amortizer napolje.
Stege za opruge obavezno morate imati ili nema rada dalje. Stegnete oprugu i odvijete amortizer. Ako nece lako tj ako se okrece onda nadjite polugu pa na 2 srafa od solje na prekret i lako ide.
Skinete sve lepo ocistitie odbojnu gumu na nov amortizer i novu gumu zastitnu. Zatim prebacite gume sa starog amortizera na nov i nazad oprugu. Namestite solju u odnosu na oprugu da ne bi se polse zezali da trazite rupe. Gledajte kako je pre bilo na starom amortizeru.
Zavijete sraf amortizera sto ide na solju i otpustite oprugu. Natrag sve lepo. Svaki sraf obavezno podmazati. To radim uvek bilo sta da radim.
Lepo sve strgnete i navalite na drugu stranu :)
Vazno: KAd sve vratite na mesto i donje srafove zategnete i solju zategnete. Sraf na amortizeru u centru solje dotegnite jos. Jer tad imate dobar oslonac. Nema mrdanja.
Sto se tice iskustva. Stari amortizeri su MONROE rukom sam mogao da ih mradm gore dole bez problema. Kada sam ih skinuo sabije ih i oni ni makac. Nema da vrate.
Novi ugradjeni rade posao sto i treba da rade. Bolje lezi po krivinama. Na nage pokrete lepo upijaju. Malo su tvrdji jer su gasni. Umiruju auto sa lezeceg (ima mnogo lezecih policajaca) bas sam tu terao. Nista ne skripi ne puca ne cakce.
A evo i malo slika :)
POZDRAV OD ŽARKA