Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1447888 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

laci86

laci86
Član broj: 232749
Poruke: 449
...158.80.wifi.dynamic.cat.rs.



+8 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema21.11.2012. u 10:47 - pre 139 meseci
Ako ti nije tesko napisi kilometrazu, sta si sve menjao i cene ako se secas.
Iz kog razloga si otvarao motor?
Verujem da sada imas osecaj da je motor 2000ccm.

Neka je srecna voznja i dugo da te sluzi motor.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema21.11.2012. u 11:03 - pre 139 meseci
Za nijansu je izmenjen sastav antifriza, posto ima i drugih "obaveza", ali nakon dve godine mu preostaje, otprilike, samo sprecavanje smrzavanja, zastitu unutrasnjih zidova je odradio..

Poz
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema21.11.2012. u 12:28 - pre 139 meseci
Pa tako godisnje se predje oko 20 k km..... Da pruza zastitu 5 godina...........takav ce mu i interval zamene biti....
Kad sam prvi put menjao tecnost bila je neka zelena, ja sam to ispustio i sipao G12+ drzao jednu godinu i ispustio i zatim zamenio novu tecnost. Posle godinu dana kada sam ispustio tecnost je bila prljava, ne mnogo ali imala je trunje. Smatram da je ocistilo sve sto je trebalo da se ocisti. Ispostavilo se da je otisla pumpa za vodu i nju sam zamenio sa novim antifrizom.
I nakon godinu dana ponovo ispustio tecnost da vidim u kakvom je stanju bila je cista i bistra kao kad sam je sipao prvi put. Znaci odradilo je sve sto treba.
Curenja nema.

Au bas je mnogo puna generalna, preko 1000 e?????
Verujem da je tu radnjen i menjac, i set kvacila, lamela itd. Sve sto je moglo da se odradi.
Stvarno bi bilo lepo ako mozes da zapises sta kako i koliko je kostalo i sta si menjao.
Verujem da bi svakome bilo od koristi.

Kada sam ja hteo da radim glavu i gumice ventila, sa rukama je bilo oko 120 do 150 e.......
Puna generalna ne znam.......????

Normalno je da tako skoce obrtaji kad mu stisnes kvacilo. Kad bi bilo odziva da kazes da nema greske, ili ti odstupanja. Kad zgazis 5000 da bude 5000 a ne 3000 onda bi motor morao da bude preko 3000 kubika i jedno 300 konja :)))

To su nijanse ali obavezno zabelezi kad ti nasteluju pa probaj sam metodom 3000 obr. Pa ces videti koliko je bilo zabijeno ili slucajno odvijeno :)...
Pa javi utiske

Meni se potrosnja da kazem malo stabilizovala. 9l do 9.2l 100km. grad. Sipam iskljucivo NIS.... otvoreno 7.5l govorim o plinu. Do 140 km/h znam da moze :) lako




POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

Mickiyu
Beograd

Član broj: 134652
Poruke: 41
*.mediaworksit.net.



+1 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema21.11.2012. u 12:38 - pre 139 meseci
Citat:
laci86:
Ako ti nije tesko napisi kilometrazu, sta si sve menjao i cene ako se secas.
Iz kog razloga si otvarao motor?
Verujem da sada imas osecaj da je motor 2000ccm. :)

Neka je srecna voznja i dugo da te sluzi motor. :)

Kilometraža po satu koji je ili menjan ili je okrenula cajger je 249073, a šta je menjano pa evo spiska:
ventili usisa Dokuro svih osam + vođice Dokuro 12 komada - 5840,00 din
ventili izduva osvat - 2280,00 din
klipovi standard Izumi, karike Rik standard, aksijalni ležajevi prva cpecijala ili ti poliranje radiliceTaiho - 12000,din
ležajevi ležeći i leteći prva specijala Acl race - 5500,00 din
šrafovi glave motora - 1700,00 din
semerin radilice prednji, zadnji original - 4355,00 din
semering uljne pume original - 484, din
vodena pumpa Gmb - 3000,00 din (bez remenice)
remenica vodene pumpe - 500,00 din
španer Gmb, klizač Nsk,AC pumpa Kyosan, zupčasti kaiš - 8491,00din
kaiš alternatora - 500,00
nov set kvačila Aisin (korpa, lamela, druk) - 9000,00 din
creva hladnjaka gornje, donje, nosač menjača prednji - 48 eura
garnitura dihtunga Stone - 45 eura
karter - 20 eura
karter peskiranje, dva puta plasificiranje spolja - 1200,00 din
zaštitni lim izduvne grane kao nov - 10 evra
dihunzi auspuha original - 400,00 din
anifriz G11 2litra, destilivana voda 3litra - 1195,00 din
ulje 4l.Eneos 10w-40 polusintetika, filter kniech (mahlle ) - 2258,00 din
obrade glave komplet,hikzne standard,radilice - 420 evra

razlog vrlo jednosavan potrošnja ulja od 3-4litre na 1000 km

motor još nečujnji vredi svaku paru, a na proleće limarija i farbanje.

na pitanje radionice koliko je zaista preša motor svi smo se nasmejali, pošo sam u kokptiu radio sve sijaličice i ubacio led diode primetio sam da folija nije preletovana tako da smo se složili oko dve mogućnosti ša je rađeno ili je okrenula cajger ili je isti zamenjen pa je ako skinuta prava kilometraža. Jer po rečima jedog od Inžinjera radionice a i mastora koji je sklapao motor ovo im je za oko 30 godina staža reći slučaj koji vide da je rasturan komplet motor i ovako rađen. Uglavnom se rade karike, leteći i gumice ventila.

da ne zaboravim hvala Laci86.
 
Odgovor na temu

laci86

laci86
Član broj: 232749
Poruke: 449
...158.80.wifi.dynamic.cat.rs.



+8 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema21.11.2012. u 14:08 - pre 139 meseci
Svaka cast, bas je detaljno odradjen posao.
Ali sada si stvarno miran sto se motora tice na duze staze.
Realno, u neku prosecnu Toyotu uloziti 2-3 hiljade eura i dobija se "nov" auto.
Po meni je jedini pravi nedostatak air bag.
ABS, ESP i druga elektronika sa tri slova zaista vredi u kriznim situacijama, ali ako vozac normalno vozi i prati saobracaj sasvim se lepo zivi i bez toga.

Verujem da ce biti ljudi koji se nece sloziti samnom, ali mislim da je veliki procenat nezgoda uzrokovan dobijanjem sve snaznijih motora iz malih kubikaza
i raznim el. kontrolama. Motor je tu za divljanje, a elektronika da se divlja "bezbedno".
Tu su, naravno, i vozaci koji za 1000-2000 kupe matori M3, GTI, GSI, CRX ili tome slicno, uguraju u gepek zvucnik iz diskoteke, stave aluminijumske patosnice,
KN filter, spojler koji je pravio Zika pekar i Michelin gume (imaju 2mm, ali to je Michelin!) i vrlo brzo ispravljaju krivine i obaraju bandere...

Potpuno sam zalutao sa pricom, znam, ali da samo vidite kako ljudi voze...
Da l' sam ja magnet za debile, ili generalno ljudi nemaju vozacko umece i kulturu u saobracaju...?
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema21.11.2012. u 14:50 - pre 139 meseci
Nesto mi je skupa ova generalka.

Skoro je u ovlascenom servisu Hyundaia radjena generalka na 1.2 motoru na I20 (kompletna) i kostalo je 800 evra.

Mada vidim da si ti menjao nepotrebne stvari (vodenu pumpu, remenice i slicno) - naravno ako su bile ispravne nema potrebe to menjati.
 
Odgovor na temu

Mickiyu
Beograd

Član broj: 134652
Poruke: 41
*.mediaworksit.net.



+1 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema21.11.2012. u 15:11 - pre 139 meseci
Citat:
cozmo_im: Nesto mi je skupa ova generalka.

Skoro je u ovlascenom servisu Hyundaia radjena generalka na 1.2 motoru na I20 (kompletna) i kostalo je 800 evra.

Mada vidim da si ti menjao nepotrebne stvari (vodenu pumpu, remenice i slicno) - naravno ako su bile ispravne nema potrebe to menjati.


Da donekle si u pravu, pumpa koja je bila je Aisin sa pertlovanom remenicom je bila dobra (po mišljenu par majstora koji rade Toyote bolja je pumpa na koju se šrafovima kači remenica )
venili i vođice su bili dobri al kad je bal nek je maskenbal, inače u ovlašćenom servisu radi poređenja venitl izduva komad košta od 4500 do 5400 din, a donje crevo hladnjaka kako reče može uz avansnu uplatu 17400 din ( mal me šlog ne udari ).
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema21.11.2012. u 15:20 - pre 139 meseci
xaxax mene za malo dok sam citao a kamoli tebe kad si slusao i video :)
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

Cezar Corolla
Automehanicar

Član broj: 308649
Poruke: 477



+52 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema21.11.2012. u 15:27 - pre 139 meseci
Po pitanju ove generalke, kao automehanicar da izjavim, majstori ce uvek imati viska para, dok je takvih razmisljanja.
 
Odgovor na temu

Mickiyu
Beograd

Član broj: 134652
Poruke: 41
*.mediaworksit.net.



+1 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema21.11.2012. u 15:38 - pre 139 meseci
Citat:
Cezar Corolla: Po pitanju ove generalke, kao automehanicar da izjavim, majstori ce uvek imati viska para, dok je takvih razmisljanja.


Da u pravu možda, majstori koji vrše obrade (mada i stari ventili bi morali da se šlajfuju a pumpa je imala mogućnost da propiša) i prodavnica auto delova, a auto mehaničari teško. Inače kad smo kod struke moja je mehaničar na održavanju mašina sa nekih 23 god radnog staža, tako da kad se sabiram i oduzimam po svim parametrima kad nešto radim onda definicija "nek je maskenbal" ide u prilog raznim uštedma u budućoj eksploataciji samog motora.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema21.11.2012. u 15:59 - pre 139 meseci
@Mickiyu:

Ovaj motor je prost za generalku i svaki posten i naucen majstor ce odraditi to perfektno za manju kintu.

Zasto su menjani klipovi?
 
Odgovor na temu

laci86

laci86
Član broj: 232749
Poruke: 449
...158.80.wifi.dynamic.cat.rs.



+8 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema21.11.2012. u 16:40 - pre 139 meseci
Usteda je kod ruku sigurna. Mozda nije moralo sve da se menja, ali mislim da je covek uradio pravu stvar jer nema razmisljanja.
Na kraju krajeva ima rezervne delove, a moze i da proda i izvuce nesto novca.

Iskreno receno da imam para i dodje do toga da mora da se radi motor radio bih sve sto treba.
Primera radi kada ode korpa, ili lamela, najpametnije je menjati ceo set jer ruke kostaju kao pola celog seta.
Necu da tvrdim, ali verujem da zamena vodene pumpe ne kosta manje od 15-20 eura.
A u celom poslu je cena njene ugradnje skoro nikakva jer je motor vec razbucan.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema21.11.2012. u 17:42 - pre 139 meseci
Covek je u sustini zamenio ceo motorni sklop bez menjaca, pa moze da se koliko - toliko opravda cena.

Sto se tice lamele, ja ni ne znam da se drukcije radi kod bilo kog auta osim da se menja sve u kompletu.

Cena zamene vodene pumpe je 3000-4000 dinara.
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
95.180.107.*



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema21.11.2012. u 17:50 - pre 139 meseci
A jel sme da se zna gde si radio sve ovo? kod privatnika ili u ovlascenom servisu...Posle ovoliko para i zamenjenih delova ti imas nov auto. tj motor. Nadam se da ces da obrnes krug na cajgeru

 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema21.11.2012. u 19:39 - pre 139 meseci
Toliko kosta zamena vodene pimpe??????? Pa ja sam je sam zamenio za pola sata.... strasno...
Ma pumpe i kajsevi su nista, za ovoliko obiman rad....sitnica :)
Ako nije proiblem i tajna, koliko su izasle samo ruke? Bez delova. Verujem da svakog od nas to interesuje. I koliko je trajao rad, koliko dana?

[Ovu poruku je menjao zarkoj dana 21.11.2012. u 20:52 GMT+1]
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

Mickiyu
Beograd

Član broj: 134652
Poruke: 41
*.mediaworksit.net.



+1 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema22.11.2012. u 01:17 - pre 139 meseci
Uf koliko pitanja, ajde da probam da odgovorim na sva ako nešto izostavim ne zamerite opomenite me i odgovoriću. Same ruke da se izvadi i spakuje motor su protiv vrednost 150 evra ( ja sam platio u evrima ) od 420 evra znači oduzimamo još 52 evra za garnituru letećih i ležećih ležajeva koje je nabavila radionica, i ostaje nam obrada glave, štelovanje ventila,obrada radiice prebacivanje klipova, hilznovanje što ukupno dođe 248 evra.

E sad na trećem klipu je pukla kompresiona karika i podvukla se pod istu tako da je vremenom upotrebe počeo da se topi i klip trećeg cilindra ( da bi bilo jasnije moram da odslikam pa će te videti ) što je uzrokovalo još veću potrošnju ulja sa nekih 05, lit na 2-3 litre na 1000 km u zavisnosti od režima vožnje (mogao sam da kupim recimo dobar polovan i da zamenim samo njega čime se ostvaruje ušeda od nekih 55 evra jer me garnitura novih košta 70).

Ceo proces započeo u ponedeljak 12.11.2012 a završen juče ujutru po preuzimanju vozila znači 20.11.2012.

Zahvaljujući poobimoj literauri našoj, ruskoj i američkoj a takođe i kroz konsultacije sa mehaničarima koji rade Toyote kao i poređenju proizvođača delova već sam bio spreman na ovakav vid remonta motora, pa mi je donekle bilo lako da proverim sve radnje u Srbiji kako bi delove obezbedio po povoljnoj ceni a i ono što sam hteo da stavim u motor ( te peripetije su za neki drugi post ) normalno da je bilo i cenkanja u radnjama tipa pa uzimam delove kod Vas u vrednostii od recimo 120 evra može li to jeftinije recimo 15-20% ( nemoj da neko misli da prodavnice auto delova imaju marže tipa 5 do 10%, mnogo su veće a o njihovim magacinima-čitaj veleprodaje i da ne pričam ).

E sad ako imate vremena i alata što reče Cozmo motor je prost možete uštedeti na rukama za vađenje, vraćanje i montažu motornog sklopa 150 evra a ko imate kojim slučajem prijatelje i nekom mašinskom servisu onda štedite i na obradi glave nekih 60 evra ( znači ravnanje, promena vođica, ukoliko hoćete jer kao što rekoh vođice i ventili ne odlaze meni su svih 12 dobri onda i tu šedite nekih 70 evra).
Konkretno nekada davno sam radio auto mehaniku a bogme i limariju iz zadovoljstva a i da dopunim kućni budžet, koliko vidim po cenama mnogih mehaničara opet s vraća lepo vreme za ovaj vid zanata, caka je u tome što ponovo naplaćuju norma sat a nekad je bilo nešto poput zidarske varijante đuture pa su mehaničari koji imaju alat u vrednosti od 20000 - 30000 evra i više mogli samo da zavide zidarima koji su za dnevnicu uzimali po 50 maraka u vreme sankcija a vrednost zidarskog alata pod uslovom da ga ima nije ni 1000 evra. Uf udaljih se malo od teme al morao sam da ne bi neko rekao kako su mašinci skupi.

Ukoliko nije reklama sve šo je rađeno rađeno je u radionici - servisu Mišić group u Dimitrija Tucovića, razlog je jednostavan danas postoji mnogo radionica za obradu al kao što rekoh iza sebe imam 23 god staža kao mašinac i prve generlne koje sam radio sve obrade blokova i radilica sam nosio kod njih jer su počeli sa radom još neke daleke osamdeset i neke, glave sam obožavao da mi obrađuje stari majsor sa Dušanovca, gospodin Zekavica uvek mi je vreme provedeno sa njim bilo i zabavno i korisno.

znači nemoje zameriti ako sam nešto ispustio nadam se da spomenute radionice nisu reklama, a šo se tiče zamene vodene pumpe da zamena je 20 evra a njena cena je 3000,00 din doduše ne verujem da je tolika cena i u ovlašćenim servisima može biti i veća.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema22.11.2012. u 07:36 - pre 139 meseci
Da li primecujes boljitak u performansama motora? Odnosno da li vuce bolje?
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema22.11.2012. u 07:45 - pre 139 meseci
Hvala na odgovoru :) sigurno ce svakome biti od pomoci....
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

Mickiyu
Beograd

Član broj: 134652
Poruke: 41
*.mediaworksit.net.



+1 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema22.11.2012. u 07:48 - pre 139 meseci
Da ali to je za onoga ko nije vozio japance neprimetno,u startu kad sam ga preuzeo i došao kući morao sam da preštelujem paljenje na 10 stepeni, jer su ga u radionici ostavili na 0, i opet se oseila razlika, normalno motor je u prvih 1500 do 2000 km u fazi razrade, posle čega opet menjamo ulje i filter a i štelovanje venila znaš ono sve po PS-u.
 
Odgovor na temu

Cezar Corolla
Automehanicar

Član broj: 308649
Poruke: 477



+52 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema22.11.2012. u 15:30 - pre 139 meseci
Nije paljenje, nego pretpaljenje, pa je zato -10, a ne 10 stepeni. To je svakako velika razlika.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1447888 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.