Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1448468 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema03.09.2014. u 09:05 - pre 117 meseci
Susac treba da izvuce vlagu iz freona, koliko je uopste ima.

Vakuumiranjem i drzanjem na vakuumu, izvlaci se i vlaga iz susaca.

E sad, majstori cesto ubacuju "zamene" za freon, tipa gas iz butan boce(propan bi bio ciljna zamena, ali je jeftinije sa smesom) ili neke druge domisljatosti, sto im dodje "jeftinije", a i sladje..mislim za onu vecinu koja voli da magarci musterije. Tada se valjda osecaju da su spretni lisicici.

Tada kolicina vlage postaje ozbiljniji problem i za kompresor i za delove sistema, a susac se najcesce zasiti.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema05.09.2014. u 10:22 - pre 117 meseci
Posto ce mi motor biti skroz predihtovan svim dihtunzima, razmisljam da sipam sintetiku. Polusintetika sigurno ide, ali se razmisljam i o ovoj varijanti. Bas da probam. U utorak stize burazeru dizalica nazad da mogu da sklapaju motor (zbog traverzne dole).

Mada sam vec napisao u temi sa uljima, u ovaj motor je ceo radni vek od skoro 300.000 uglavnom bilo sipano 15W40 i 10W40 (70% sipano mineralno).

Fascinantno je da su uljni i rashladni kanali kao iz fabrike. Cak ni u jednom nije bilo trunke necega. Ono sto je jos zadivljujuce je da u motoru nigde nije bilo - cadji! Nikakvih naslaga, nista, karike i lezajevi originalni su cisti i osim uljne karike na 3. cilindru sve ostale su u "merama". Lezajevi i jedni i drugi su netaknuti.

I pored price o losem gorivu, uljima i slicno, na ovom motoru nisam video tragove bilo cega nakon 300.000km. Cak su i cela klipova bila cista.

Nije mi jasno. Da li je redovno odrzavanje po knjizici proizvelo taj efekat ili je jednostavno motor tako napravljen.

Uglavnom, nisam ni sam ocekivao da je motor unutra u maltene fabrickom stanju.
 
Odgovor na temu

laci86

laci86
Član broj: 232749
Poruke: 449
*.static.sbb.rs.



+8 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema05.09.2014. u 14:21 - pre 117 meseci
Redovno održavanje čini čuda.

Bivša Corolla je viđala sve od 5W40 do 15W40 i nije se bunila.
Daj neke slike.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema06.09.2014. u 15:28 - pre 117 meseci
Treba da se sklapa motor - i jos jedno pitanje. Da li treba da se menjaju srafovi glave?

Burazer bi da ih menja, a novih nema ni od korova, videcemo u ponedeljak dal moze od negde se naruci, ali to je sigurno bar 20-25 evra, sto nije bas jeftino. Vidim da su za Fiata 10-15 evra max.

Koga god znam da je skidana glava, niko ih nije menjao.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.87.128.*



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema06.09.2014. u 18:44 - pre 117 meseci
Na matoroj Toyoti..ne treba.

To je "novokomponovana" potreba posto ubacuju "ekonomicne" i "zelene" srafove slabijeg kvaliteta, sklone deformacijama.
Nekada su se samo menjali osteceni(vidno) srafovi, i srafovi na velikim pesnicama klipnjace, zbog osobine i oblika..samo osiguravajuci elasticni sraf.

Sada ih mackaju lepkovima i imaju slabiju zateznu cvrstocu.
 
Odgovor na temu

oPEN
Vladimir Mihajlović
Nis

Član broj: 46786
Poruke: 127
*.adsl.eunet.rs.



+12 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema06.09.2014. u 20:10 - pre 117 meseci
nisam bas siguran da nije potrebno menjati srafove... u ostalom pogledaj sta pise na dihtungu glave (koju marku dihtunga si izabrao i koliko je para?), videces kada krenes da stezes na odredjenu kilazu ako srafovi krenu da se izvlace i kasnije ako krene da masti na dihtungu... u ostalom mozes srafove i kasnije promeniti bez skidanja glave, jedan po jedan, ako nesto nije u redu.

@cozmo_im
koliko ti bese trosi korola u mesovitoj voznji?

edit:
sada sam video da si uzeo ajusa dihtung, koristim njega, pokazao se dobar posle prvog koj mi je pravio problem i bas na njemu pogledaj sta pise na uputstvu u vezi srafova...

[Ovu poruku je menjao oPEN dana 06.09.2014. u 21:34 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema06.09.2014. u 21:40 - pre 117 meseci
Na Ajusi pise za srafove, ali koga god znam da je skidao glavu nije menjao srafove... Saznacu u ponedeljak dal ih ima uopste da se nabave. Po netu vidim da su od 20 do 30 dolara...
 
Odgovor na temu

markomdm
Marko Milenkovic
student informarike
Donja Mutnica Paracin

Član broj: 208933
Poruke: 18
*.ptt.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema07.09.2014. u 00:26 - pre 117 meseci
Kada sam radio glavu na corolli menjao sam srafove, nisu toliko skupi mislim da sam platio oko 1700din komplet. Ako hoces mogu ti poslati u poruci gde sam nabavljao delove po prilicno povoljnim cenama.
MDM
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema07.09.2014. u 09:08 - pre 117 meseci
Moze, posalji. Hvala.

Ja nabavljam u Best Time, ali oni retko kad da im je neko trazio srafove pa i ne nabavljaju.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema07.09.2014. u 10:35 - pre 117 meseci
Citat:
oPEN:
koliko ti bese trosi korola u mesovitoj voznji?


Zavisi od relacije i kuda vozim. Neki moj prosek je bio 6,2 - 6,5. Po gradu 7,5 prosek, maks 8,5. Retko je dolazilo do te cifre, strogi centar je bio oko 8,2 lit maksimum zimske voznje. Kada sam radio u Takovskoj davnih dana, nisam prelazio 6,5 lit, ali dobar deo je bio tada deo puta bez semafora.

Na otvorenom od 4,8 do 7,5 zavisi od brzine (raspon od 60 do 150). Magistrale 5 do 5,5, uglavnom 5,1 ili 5,2... imas u temi sam pisao ne secam se tacno, sad iznosim iz glave.

Uglavnom je slicno kataloskoj potrosnji.

Doduse, moram priznati da se od 260.000km pa dosad potrosnja podigla solidno - 10% sigurno.

Sad kad ga malo provozam, bar 2000-3000km videcu proseke posle ovih zahvata na motoru.
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema07.09.2014. u 14:58 - pre 117 meseci
Moze li neko da mi kaze zasto na pumpi za benzin ima rupica sa donje strane pumpe?
Pumpa u sebi ima jednu membranu koja deli ulje od benzina. Rupica se nalazi na strani gde je ulje....
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema07.09.2014. u 16:18 - pre 117 meseci

Ta rupica sluzi za izbacivanje benzina ako dodje do ostecenja membrane na pumpi, da se ne bi desilo da se benzin slije u karter. Mora se tad zameniti pumpa, ili se menjaju membrane ako postoji takva mogucnost (zavisi od konstrukcije pumpe, da li je pertlovana ili ima poklopac).
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema07.09.2014. u 17:04 - pre 117 meseci
Ali ta rupa je posle membrane i da kazem sluzi kao indikator pucanja membrane. I cim pukne membrana odma se benzin sliva u karter jer posle te membrane pumpa ima kontkat sa bregastom.... sto znaci da se benzin sliva direktno u prostor bregaste...

E ovako ja sam kupio novu pumpu jer je stara bacala benzin na rupu... zamenio sam je odma sutradan.
Vozio na plin i benzin nije dolazio do pumpe jer je elektro prekidac zatvorio dovod goriva cim se prebaci na plin.

Novu pumpu sam zamenio (dihtunzi nisu bili orginalni kao i kuciste pumpe koje naleze na glavu motora), morao sam da pravim nove dihtunge i da sve to silikoniram.
Sve je to u redu pumpa radi sve funkcionise ali ta rupica je suvise niska fabricki izbusena i kad ulje udje u pumpu (mora jer je takav sistem rada) ulje curi na toj rupici...

Sme li se ta rupica zatvoriti? I mora se zatvoriti?

Drugog resenja nema jer su sve pumpe takve....
I ova ima poklopac odozgo i jednu membranu vec sam je rastavio da pogledam sistem rada...
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema07.09.2014. u 21:31 - pre 117 meseci
Citat:
zarkoj

"Vozio na plin i benzin nije dolazio do pumpe jer je elektro prekidac zatvorio dovod goriva cim se prebaci na plin."

Ako ti je tako povezano, onda je to pogresno. Elektroventil za benzin se postavlja izmedju pumpe i karburatora, tako da je pumpa uvek pod pritiskom, i ne sme da bude suva. Al verovatno ti nisi dobro obratio paznju, jer kad prebacis na plin, pumpa bi gorivo u njoj potisnula ka karburatoru pa bi istovremeno imao sagorevanje i gasa i benzina sto bi izazivalo "dar mar" u motoru

"ulje curi na toj rupici..."

"Sme li se ta rupica zatvoriti? I mora se zatvoriti?"..


NIje mi jasno o cemu pises...Rupica sluzi za izlivanje goriva ako se membrana probusi i ne bi trebalo da dolazi do izbacivanja ulja. Ako bi to toga doslo, to znaci da se pravi neki nenormalni pritisak ulja tako da taj visak izlazi...pretpostavljam da ti je nivo ulja normalan...Mozda se vec benzin izlio u karter, pa ja podigao nivo ulja i razredio ga pa sad istice kroz tu rupicu. Proveri ti prvo nivo ulja u karteru...Inace rupica se ne sme zatvarati, zbog preventivnog izlivanja benzina u slucaju ostecenja membrane...



[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 08.09.2014. u 02:50 GMT+1]
 
Odgovor na temu

markomdm
Marko Milenkovic
student informarike
Donja Mutnica Paracin

Član broj: 208933
Poruke: 18
*.ptt.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema08.09.2014. u 02:53 - pre 117 meseci
Evo napisacu ovde gde sam vecinu delova nabaljao Szakal Metal D.O.O. http://www.szakalmetal.co.rs/ kod prodavca iz subotice Franjo Madjar, vrlo korektna osoba za saradnju.
MDM
 
Odgovor na temu

veselinovic
Jovan Veselinovic
Ist. Sarajevo

Član broj: 7761
Poruke: 3875
adsl-95-105.teol.net.



+334 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema08.09.2014. u 06:31 - pre 117 meseci
Zarko,
ne znam posebnsti tog modela, ali
koliko ja znam na pumpi za benzin postoji jedan semering koji ne
dozvoljava da ulje prodje ispod membrane za benzin ( samim tim ni do rupice)
Pored toga, postoji i iberlauf koji regulise pritisak u karteru.
Kod starijih modela iberlauf je prije klapne gasa i tu bi trebao biti
pritisak jednak atmosferskom ili neznatno veci.
Kod novijih se ide poslije klapne gasa i u karteru je prisutan blagi potpritisak.
Naravno ovo sve vazi dok je sklop cilindar - kklip-karike u iole korektnom
stanju. Kada duvanje premasi mogucnost evakuacije isparenja nastaje pritisak u karteru
koji tjera ulje napolje kroz semeringe.
Provjeri semering pumpe ako ga ima i iberluf ( kod te tojote bjese pvc ventil?).
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema08.09.2014. u 07:33 - pre 117 meseci
Citat:
markomdm:
Evo napisacu ovde gde sam vecinu delova nabaljao Szakal Metal D.O.O. http://www.szakalmetal.co.rs/ kod prodavca iz subotice Franjo Madjar, vrlo korektna osoba za saradnju.


Naruceni srafovi, malo jace od 10 evra sa kurirskom dostavom.

Medjutim, kazu da se kod njih ne menjaju srafovi glave, ali ja sam ipak porucio. Tek kod najnovijih japanskih vozila ima preporuka za menjanje.

Dok recimo kod bilo kog francuskog automobila se menja, bez obzira.

Takodje kazu da je to sad cena, valjda je to pojeftinilo ili sta. Znam da su za novije Pezoe oko 18e sa isporukom iz inostranstva (skoro drug menjao).

Stizu u sredu te ce onda do kraja vikenda da se namontira glava. Motor je ceo opran, svi delovi se sijaju (klipovi, klipnjace, uljna pumpa, sve je ocisceno detaljno i sredjeno za ugradnju).
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema08.09.2014. u 20:29 - pre 117 meseci
Sklopljen i predihtovan donji deo motora (karike, lezajevi, klipovi, semering i gumica uljne, semering radilice). Cekam srafove da stignu u sredu i onda ide montiranje glave i zupcenje. Onda vracanje traverzne, nosaca, hladnjaka, usisa, izduva sa sve predihtavanjem, ulje, antifriz...
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
82.117.197.*



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema10.09.2014. u 06:03 - pre 117 meseci
E drustvo jedno pitanje

Na motoru postoji curenje ulja.....

To sam primetio pre nekih dve nedelje...
I isto tako sam primetio da malo curka na razvodniku i na pumpi za benzin.
Sve je lepo predihtovano zamenjeni dihtunzi stavljen nov dihtung poklopca ventila. I provera posle dva dana na tim mestima je sve suvo.
Semerinzi na motoru su svi zamenjeni i na tim mestima je sve suvo. Dihtung glave je isto tako suv, ne vide se tragovi curenja ulja ali.....

Vec dva dana na betonu u garazi ima mrlja velicine jajeta .......

Ulje se sliva na drzac alternatora i odatle kaplje na balanser poluosovine ili ono sto lici na valjak na poluosovini. U voznji to baca svuda u motorni prostor i pravi mi haos...

Mislio sam da negde curi antifriz pa spira prljavstinu ali i pumpa za vodu je predihtovana i takodje suva......

Gledao sam koliko sam mogao da vidim i glado karter negde ulje sliva.... Ne verujem da je karter jer je i on dihtovan doduse pre od prilike 2 godine....
Znaci ulje koje je vidljivo nalazi se na drzacu alternatora i odatle kaplje na balanser poluosovine.....

Zna li neko il je imao slicnu situaciju da je resio problem jer ne znam vise gde da gledam......

POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.win.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema10.09.2014. u 08:10 - pre 117 meseci
Ovo cu odma da ti kazem, posto je sa burazerom radio jedan lik koji je tata mata za japance.

Mesa ulje i benzin i podize nivo ulja i zatim piski gde moze. Pogotovo gumice razvodnika i tu gde kazes. Takodje i ovi semerinzi unutra koji su kod zupcastog mogu tako da bacaju. Kaze moze semering uljne pumpe tako da baca.

To ti je to.

Sto znaci da je neki od ventila u glavi nacet. Neces to osetiti bas po radu motora dok ne crkne skroz.

Da pojasnim - kada kod nje krecu da odlaze ventili u 99% slucajeva mesa ulje i benzin jer cilindar ne sagoreva kako treba.

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 10.09.2014. u 09:20 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1448468 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.