Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Perac pod pritiskom

elitemadzone.org :: AutoZone :: Perac pod pritiskom

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 56210 | Odgovora: 91 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

milanm2

Član broj: 145354
Poruke: 108
*.sc.ni.ac.rs.



Profil

icon Perac pod pritiskom08.02.2011. u 17:40 - pre 119 meseci
Hteo bih da kupim neki perac pod pritiskom i koristio bih ga za pranje vozila. Jel moze neko da mi kaze iskustva sa tim peracima u smislu da li se cesto kvare i da li se isplati pranje sa njima mislim na potrosnju vode i struje? E sad koliki je optimalan pritisak koji mora da stvore da bi se solidno oprao auto?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Perac pod pritiskom08.02.2011. u 17:48 - pre 119 meseci
Moze da ti kaze .

... posto ima onih koji takve naprave koriste vise od 30 godina


Bitno je samo da nam ti kazes za sta nameravas da ih koristis? Da li samo za svoj automobil?

Ili mozda da se bavis profesionalom?
 
Odgovor na temu

milanm2

Član broj: 145354
Poruke: 108
*.sc.ni.ac.rs.



Profil

icon Re: Perac pod pritiskom08.02.2011. u 17:52 - pre 119 meseci
Ma samo za svoj automobil, jednom nedeljno i to je to. I naravno 5-6 tepiha godisnje :). Ali da ne bude neki pljuckavac koji nece da ima dovoljno snage
 
Odgovor na temu

stewuss je
Popić Stevan
Komercijalista
Agrimatco d.o.o.
Bečej

stewuss je
Član broj: 160397
Poruke: 201
*.dynamic.stcable.net.



+20 Profil

icon Re: Perac pod pritiskom08.02.2011. u 17:58 - pre 119 meseci
I mene isto interesuje perac pod pritiskom.
Namena kucne upotrebe (auto, kosacica, tepisi, betonske staze - sve sto moze on a da ne moram samo ja.. ). Nacuo sam da se spominju plasticne / aluminijumske glave ili pumpe ili oba mozda, te da neke imaju sigurnosni ventil za ne znam sta (valjda za cesto pustanje/prekidanje rada) te da modeli bez tog ventila imaju kraci vek. Interesuju me prednosti i mane razlicitih verzija i koji su kvalitetniji. Razmisljam da bih radije jednom dao 300e nego svake 2 - 3 godine po 50e.

Pozdrav
Slanina je najzdravija, jos ako se peče na ulju..

Manje su bitne cifre, bitniji su procenti.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Perac pod pritiskom08.02.2011. u 18:31 - pre 119 meseci
Evo ovako,

ako je za amatersku upotrebu onda treba kupiti perac cija cena nije ispod 300 eura (ili 250 na akciji).

On treba da bude tezak oko minimalno 15 kg (sto znaci da je unutra metalna a ne plasticna pumpa), da ima minimalno 1700 W i da ima minimalni protok od 400 L/min.
Pumpa treba da obezbedi najmanje 120 bara pritisak, a duzina visokopritisnog creva treba biti minimalno 6 m.

Bez obzira o kom proizvodjacu je rec.


Kupovinom ovakvog aparata mozete prati automobil svaki dan jedanput i pride po koji motor i biciko povremeno.

Takav jedan aparat treba da traje oko 5 godina. Moze i vise ako se pazljivo koristi (bez cestih prekida tokom pranja- tkzv seckanja) i ako se ulje menja bar svake druge godine.


[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 08.02.2011. u 21:41 GMT+1]
 
Odgovor na temu

stewuss je
Popić Stevan
Komercijalista
Agrimatco d.o.o.
Bečej

stewuss je
Član broj: 160397
Poruke: 201
*.dynamic.stcable.net.



+20 Profil

icon Re: Perac pod pritiskom08.02.2011. u 18:45 - pre 119 meseci
Gledao sam ponudu jednog poznatog proizvodjaca na sajtu predstavnistva, on je meni najpoznatiji u toj sferi, cesto se vidja po perionicama, te po tom cenovniku sam i naveo primer sa evrima. Najjeftiniji model je oko 100e a model sa alu pumpom i tim ventilom za kompenzaciju "seckanja" je oko 270e. Ne znam da li tu grupu proizvoda zovu poluprofesionalnom ili amaterskom. U profesionalnoj grupi najjeftiniji model je oko 600e, sto bih i bio spreman dati ako ce mi trajati proporcionalno duze ali najveci problem mi su dimenzije tih aparata u prof. grupi (poprilicno je ogranicen prostor gde bih ga mogao drzati).

Koje marke / proizvodjaci su za preporuku?

Hvala

Pozdrav
Slanina je najzdravija, jos ako se peče na ulju..

Manje su bitne cifre, bitniji su procenti.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Perac pod pritiskom08.02.2011. u 20:30 - pre 119 meseci
Verovatno mislis na Kerher.

To su dobri proizvodi. Profi modeli, pored gabarita imaju jos jedan, mozda veci problem. Vecina njih radi na trofaznu struju sto je ponekad malo teze obezbediti i cesto kompikuje stvari. Zbog toga ne treba ici na snagu vecu od 2 kw.

Za amarersku upotrebu nije potrebno kupovati profesionalni pistolj, ali isto tako nije dobar odabir nesto od onih najjeftinijih. Iskren da budem, ne znam zasto se ti modeli od 100 eura uopste i proizvode. Mali je broj takvih koji uspesno okoncaju garantni rok.

Jeftine modele koje prodaju robne kuce poput Nekermana, Metroa i drugih, treba izbegavati.

Da, jos da kazem,

veoma je dobro ako se servis sa podrskom nalazi negde u blizini. Mozda je cak ovo najvaznije kod odabira marke i modela.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12052
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5240 Profil

icon Re: Perac pod pritiskom08.02.2011. u 22:28 - pre 119 meseci
Ja sa tim ne bih prao ozbiljniji, ili manje ozbiljan, ali nov auto.:)
Za tepihe moze..

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Perac pod pritiskom08.02.2011. u 22:53 - pre 119 meseci
Citat:
vladd: Ja sa tim ne bih prao ozbiljniji, ili manje ozbiljan, ali nov auto.:)
Za tepihe moze..

Poz


Zasto?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12052
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5240 Profil

icon Re: Perac pod pritiskom09.02.2011. u 00:20 - pre 119 meseci
Pa uz prasinu i stroku koju treba da skine sa auta, stroka se ponasa kao smirgla, sa tim pritiskom vode. "Paucina" na laku je neminovna.
Kao drugo, dovodi u iskusenje sve gume oko stakala i vrata na autu i lepkove.
Kao trece, mala nepaznja je dovoljna da mlaz pobegne, ili se odbije, gde ne treba.

Za pranje automobila sa dobrim lakom, gradski vodovod i crevo je sasvim dovoljna asistencija, uz par cetki i krpa, dobar auto sampon, i po potrebi naknadna kozmetika.
Auto zasticen pred zimu, nekim voskom, sasvim lepo podnosi stroku, i lakse se pere.

Jednostavno ne vidim sta bi moglo bezbedno da se opere sa jakim mlazom, kod automobila sa novijim, ili ocuvanim lakom. Ni tockovi..da ne bi zablesavio ABS ili otisla voda pod manzetnu, da zanemarimo alu felne i ogrebotine...

Patosnice, tepih, pa i traktor ili masan blok rasturenog motora..sasvim ok namena.

Uzeti masinu sa velikim pritiskom, pa ga obarati na prihvatljiv nivo je mozda opcija, koristiti i zagrevanje vode, mada nisam video da je neko odoleo mocnom "ljustenju" prljavstine.

U perionicama ih bas briga, ne peru svoj auto.

Poz
 
Odgovor na temu

glackop
Le.

Član broj: 168452
Poruke: 1021
*.ninet.rs.



+19 Profil

icon Re: Perac pod pritiskom09.02.2011. u 00:37 - pre 119 meseci
Pa da,snaga im je toliko velika da mogu ostetiti boju...haha,sala na stranu ja sam pre par godina u Metrou kupio onu neku najeftiniju no name 100 bari,bila 4000.din,za svoje potrebe sasvim je ok, i radila mi je preko godinu dana a crkla otkad sam je poceo posudjivati komsiluku za pranje tepiha po ceo dan je nisu gasili,i ne bi crkla da nije jedan ostavio u stan by gde ona automatski iskljucuje motor a na cesmi covek zatvorio vodu te se ona nakon nekog vremena ukljucila a kako vode nije vise bilo ona se nije mogla iskljuciti i tako na prazno radila sat-dva gde se kuciste od plastike istopilo.Onda odem ponovo da kupim istu takvu trenutno je nije bilo pa uznem Ensel veca jaca teza ima tockove najvise me privuklo 160 bari, 7.000.din.donesem kuci kad ona nije ni prinesena prethodnoj kad je u lepezi smem staviti ruku na 30 cm i nista,a na prethodnoj kad sam to isto probao utrnuse prsti,gledao sam tada i Kersera od 17.000.ali i oni te jeftine modele prave sa plasticnim kucistima pa sam ga zato zaobisao.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8319
89.216.32.*



+9662 Profil

icon Re: Perac pod pritiskom09.02.2011. u 07:59 - pre 119 meseci
Potpuno se slažem sa Vladdom.
Ako pereš svoj auto jednom u desetak dana, batali te perače pod pritiskom. Nikakva korist od njih, a moguća velika šteta.
Ako pereš prosečno star tepih - ista priča, s tim što može da pocepa tepih, ili da ga olinja.
Pomalo oronula betonska staza - raskupusaće se beton pod jakim pritiskom.

Sve šta ti treba, za sve ove namene je baštensko crevo, i mlaznica na kraju.
Ljudi koji su skloni teorijama zavere osećaju se posebno, jer sebe vide kao nekoga ko je bolje informisan od drugih o važnim društvenim i političkim događajima. Zbog ovih razloga teoretičari zavere su često i narcisoidni.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Perac pod pritiskom09.02.2011. u 09:21 - pre 119 meseci
Ne, ne.

Gresite. Ali mnogo gresite.

Upravo se samo sa vodom pod velikim pritiskom mogu ukloniti "smirgla" nanosi prljavstine na automobilu. Ni jednnom drugom metodom to nije moguce.

Ovo je "formula" za pranje prljavog (od blata) automobila:

1. Jakim mlazom skinuti prljavstinu (naslage) sa vozila

2. Popskati automobil penusavim sredstvom.

3. Sundjerom razmazati sapunicu.

4. Ponovo mlazom skinuti ostatak prljavstine.

5. Obrisati vozilo Kanebo krpom


Na ovakav nacin lak ce ostati u "fabrickom" stanju najmanje 3 godine. (Moja vozila nemaju "paucinu" ni nakon 5 godina, a lak izgleda kao da je "juce" nanosen).

P.S.

1.Pistolji za 4000 dinara na kojima pise 100 bara, zapravo imaju 60 (izmereno) sto nije dovoljan pritisak za pranje vozila.

100 bara moze imati samo ona pumpa za cije se pokretanje koristi elektromotor snage 1700 W i vise. Sve drugo je magla.

2. Za 7000 dinara NE moze se kupiti perac ciji je pritisak 160 bara. I za 4000 i za 7000 dobije se isti uredjaj ma kakva bila njegova spoljasnjost, a kako ce koji raditi zavisi iskljucivo od srece pri kupovini.




[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 09.02.2011. u 14:36 GMT+1]
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.88.*

Sajt: www.terrarenting.com


+490 Profil

icon Re: Perac pod pritiskom09.02.2011. u 09:36 - pre 119 meseci
stvarno i ja mislim da ćeš pranjem pod pritiskom najmanje oštetiti farbu...

A naravno, najgore su četke u peronicama
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Perac pod pritiskom09.02.2011. u 09:46 - pre 119 meseci
Cetke su najgora moguca solucija.

Pranja cetkom potpuno cistog automobila (ne prljavog) izaziva "paucinu" na povrsinskom sloju laka pa je poliranje neophodno.

Ako se primenjuje metoda koju sam opisao u prethodnom postu, poliranje nije potrebno prakticno nikad. Jedino je preporucljivo, radi veceg sjaja i estetskog izgleda, automobil premazati nekakvvim sredstvom poput

Farcelinog High Gloss polisha,

bar jedanput godisnje.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+895 Profil

icon Re: Perac pod pritiskom09.02.2011. u 10:41 - pre 119 meseci
Zare je apsoultno u pravu. Sve ovo sto je on napisao, rekli su mi i limar (i farbar) koji su mi radili rubove i farbao haubu (zato sto mi je ostecen lak bio od kamena).

Pitao sam ga za savete sto se tice pranja i ciscenja automobila.

Upravo redosled koji je dao Zarko, s tim sto na nekim pumpama (OMV) imate i voskiranje pa mozete i to na kraju da uradite.

Auto perem upravo tako i rezultati su fantasticni. Sjaj je ostao savrsen, i posle ovih mrazeva i snega i soli nigde trunke ogrebotine, ni mikronske, nema na laku (pogotovo tamo gde je farban auto nakon zamene rubova i sajtni + farbana hauba). Voskiranje takodje daje odlican sjaj i zastitu.
 
Odgovor na temu

X Files
Vladimir Stefanovic
Pozarevac

X Files
SuperModerator
Član broj: 15100
Poruke: 4881
212.200.65.*

Jabber: xfiles@elitesecurity.org


+628 Profil

icon Re: Perac pod pritiskom09.02.2011. u 11:06 - pre 119 meseci
Automobil uglavnom perem upravo tim mlazom, u tri etape (sampon, vosak, ispiranje), u "perionici za samoposluzivanje". Tako cu i dalje, jer mi je to optimalna opcija u pogledu mog vremena, cene i kvaliteta.


Medjutim, ubedjen sam da sam citao u nekom uputstvu proizvodjaca (mislim da se radilo o Ford Mondeo karavan-u iz 199neke), da se automobil ne pere uredjajima "pod pritiskom" ???!!! Ništa nisam zaključivao, samo sam primio k znanju i ostalo mi je u sećanju.

 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3676
*.crnagora.net.



+1210 Profil

icon Re: Perac pod pritiskom09.02.2011. u 11:08 - pre 119 meseci
Samo da dodam...
Osim cetki najpogubnije za lak je pranje sa onim modernim masinama koje bez sundjera nanose hemiju na auto tako da cijeli pobijeli... koristi se jedna doza, koliko rakijska casica otprilike, vrlo agresivnog sredstva koje je pogubno za lak i odma se ispira... Ako bi se desilo da nestane voda i da iz nekog razloga ona pjena ostane na autu 15 minuta skroz bi se zalijepili kederi a auto nebi imao ni trunke sjaja kao da je predjen sa vodobrusnim papirom... sredstvo je veoma agresivno i svaki autolaker ce vam reci da je to smrt za farbu... cak i ako se po propisu odma ispere isto na duze staze auto izgubi sjaj kad se sa tim stalno pere...
Najbolje je kao sto je vec Zarko opisao dobro ga oprati topom, zimi je pozeljna i vruca (ne vrela) voda, a zatim sa nekim blagim samponom (moze i za sudje neki od onih kpoji cuvaju ruke) mekim sundjerom nanijeti pa onda isprati...

Sto se tice tih samousluznih perionica, one su dobre zimi da sa vrucom vodom skinete eventualnu so sa auta... medjutim, to je slabo pranje... probajte da posle tog pranja povucete prstom po haubi ili po nekom drugom dijelu vozila koji lezi i vidjecete na prstu crnilo... auto je slabo opran...
Bez sundjera i bez prelaska krpom detaljno kasnije da se posusi, auto je lose opran...
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8319
89.216.32.*



+9662 Profil

icon Re: Perac pod pritiskom09.02.2011. u 12:28 - pre 119 meseci
Ručna četka za pranje automobila je mnogo, mnogo bolja od sunđera. Sunđer treba izbegavati u širokom luku.

Ljudi koji su skloni teorijama zavere osećaju se posebno, jer sebe vide kao nekoga ko je bolje informisan od drugih o važnim društvenim i političkim događajima. Zbog ovih razloga teoretičari zavere su često i narcisoidni.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 496
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+78 Profil

icon Re: Perac pod pritiskom09.02.2011. u 13:24 - pre 119 meseci
Citat:
Nocni: Samo da dodam...
Osim cetki najpogubnije za lak je pranje sa onim modernim masinama koje bez sundjera nanose hemiju na auto tako da cijeli pobijeli... koristi se jedna doza, koliko rakijska casica otprilike, vrlo agresivnog sredstva koje je pogubno za lak i odma se ispira... Ako bi se desilo da nestane voda i da iz nekog razloga ona pjena ostane na autu 15 minuta skroz bi se zalijepili kederi a auto nebi imao ni trunke sjaja kao da je predjen sa vodobrusnim papirom... sredstvo je veoma agresivno i svaki autolaker ce vam reci da je to smrt za farbu... cak i ako se po propisu odma ispere isto na duze staze auto izgubi sjaj kad se sa tim stalno pere...
Najbolje je kao sto je vec Zarko opisao dobro ga oprati topom, zimi je pozeljna i vruca (ne vrela) voda, a zatim sa nekim blagim samponom (moze i za sudje neki od onih kpoji cuvaju ruke) mekim sundjerom nanijeti pa onda isprati...

Sto se tice tih samousluznih perionica, one su dobre zimi da sa vrucom vodom skinete eventualnu so sa auta... medjutim, to je slabo pranje... probajte da posle tog pranja povucete prstom po haubi ili po nekom drugom dijelu vozila koji lezi i vidjecete na prstu crnilo... auto je slabo opran...
Bez sundjera i bez prelaska krpom detaljno kasnije da se posusi, auto je lose opran...


Moje iskustvo nije ovako.Otkako se pre nekoliko godina pocelo sa bezkontaktnim pranjem(polivanjem auta hemijskim sredstvom),ja moje automobile perem iskljucivo tako.Imam(i imao sam) auta i sa metalik bojom i sa akrilom farbana i ni na jednom od njih se ne primecuju bas nikakvi negativni efekti pranja hemijskim sredstvom,cak sta vise mnoge komsije se cude sjaju mojih auta za sta ipak mislim da je zasluzno jednom godisnje poliranje.Sto se tice pranja sundjerom u perionicama...od toga sam odustao odavno jer vlasnici perionica zaposljavaju decu koja se bukvalno igraju sa vasim kolima:ne speru dobro pesak pa vam sundjerom izrisuju farbu,cas trljaju sajtne cas krov,masnim i ptljavim Kanebo kozicama suse i lim i stakla...tako da auto bude sav saren po zavrsetku pranja.
Ja odem kod njih gde mi oni bezkontaktno sa hemijom operu auto,a onda ga ja preparkiram preko puta u garazu gde ga osušim magicnom krpom(po meni bolje nego Kanebo kozicom).
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Perac pod pritiskom

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 56210 | Odgovora: 91 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.