Ovo već ne izgleda loše
Kakav ti je komentar iz servisa na fotku?
"Hmmm", rekao je, "...suprostavlja se nadrealizmu prikrivene metafore..." Razmišljao je tome na trenutak, a onda je zatvorio beležnicu s mrkim osmehom.
"I smrt je za njih suviše dobra"
Nadležni je rekao da je staklo ispravno jer je prošlo homologaciju, kao i da ja gledam sa pogrešne strane. A nije se ni potrudio da pogleda video, niti da lično pogleda iznutra. Čak je u jednom trenutku pokušavao da se vadi i na to da staklo ima garanciju samo 1000 km (a ja do tad prešao nekoliko hiljada), ali sam ga ja podsetio da sam deformaciju stakla prijavio već par dana posle preuzimanja automobila, pa je taj argument kasnije izbacio iz svog repertoara.
Ma nisu me uputili nigde, sam sam se uputio i našao veštaka koji mi je objasnio neke stvari. Posle sam našao svu papirologiju i način testiranja stakla, i taman se spremio za akciju, kada je iskrsao banalni razlog koji priznaju kao razlog za zamenu, i staklo je zamenjeno (i to 2 puta zahvaljujući vrhunskoj internoj organizaciji).