Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Kreditne kartice, iskustva sa njima

elitemadzone.org :: MadZone :: Kreditne kartice, iskustva sa njima

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 15536 | Odgovora: 42 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9916
89.216.32.*



+10455 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 10:08 - pre 168 meseci
U Češkoj je valuta Kruna !
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9916
89.216.32.*



+10455 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 10:12 - pre 168 meseci
@ d.vader

Ovu temu počinješ rečima:

"... Imam dve kreditne kartice kod "Banca intesa" i peti put za redom dolazim u krajnje neprijatnu situaciju. ..."



Pa zašto čoveče bar ovaj peti put nisi platio keš novcem, podignutim u bankomatu sa ćoška, nego svesno srljaš u probleme, kamate, prepiske, žalbe ... ?!?
Mislim, OK, u pravu si, moralo je biti naplaćeno u dinarima, ali zašto mazohistički sebe peti put dovodiš u situaciju da EUR plaćaš 122 din ???

Kad znaš da su vnago, ne diraj da ne smrdi. Ili baš voliš da se boriš sa vetrenjačama ?! Džaba ti preklapanje na forumima, sa dokonim misliocima.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

d.vader

Član broj: 287659
Poruke: 98
109.121.47.*



+36 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 10:27 - pre 168 meseci
Citat:
Java Beograd:
Pa zašto čoveče bar ovaj peti put nisi platio keš novcem, podignutim u bankomatu sa ćoška, nego svesno srljaš u probleme, kamate, prepiske, žalbe ... ?!?
Mislim, OK, u pravu si, moralo je biti naplaćeno u dinarima, ali zašto mazohistički sebe peti put dovodiš u situaciju da EUR plaćaš 122 din ???

Kad znaš da su vnago, ne diraj da ne smrdi. Ili baš voliš da se boriš sa vetrenjačama ?! Džaba ti preklapanje na forumima, sa dokonim misliocima.


Ne znam ali uvek mi se poklapa da kartu kupujem oko polovine ili u drugoj polovini meseca pa koristim kreditnu kao most do prve plate a, plus, obećavaju da se to neće više ponavljati.
Citat:
Informer: Mene i dalje vrlo zanima sta pise na online-u u opisu transakcije :)


A gde i kako da dođem do te informacije?
Citat:
Java Beograd: U Češkoj je valuta Kruna !

U pravu si, zašto me zadužuju u eurima pa da sam kartu kupio i u Pragu. Evo, u Rusiji sam koristio karticu i zadužene nije u rubljama nego u eurima?! Muljanjem sa kursevima oni uvek ubace koji procenat. Po nekoj logici, sva potraživanaj bi trebala da su dinarska jer je dinar navodno "konvertibilan"?
 
Odgovor na temu

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 10:54 - pre 168 meseci
Citat:
Java Beograd: U Češkoj je valuta Kruna !


Sva potrosnja u zemlji se zaduzuje u dinarima a u inostranstvu u evrima. Bez obzira koja je lokalna valuta.

Citat:
d.vader: Muljanjem sa kursevima oni uvek ubace koji procenat.


Sad vec pocinjes da smaras tim pausalnim optuzbama. Ja se trudim da pomognem a ti navalio da kleveces (i to javno) kao mutav na telefon a o temi ocigledno ne znas nista (za sta je dokaz sledeci citat).

Citat:
Po nekoj logici, sva potraživanaj bi trebala da su dinarska jer je dinar navodno "konvertibilan"?


Nemoj da se ljutis, ali treba ti jos mnogo da naucis o ekonomiji da ne bi dosao u situaciju da odvalis ovako nesto.

Citat:
A gde i kako da dođem do te informacije?


Eto vidis. Ne umes sve ni da proveris kako treba ali znas da tebe neko krade i da ti radi o glavi.

Ulogujes se na online sistem. Pa ides na opciju kartice. Izaberes karticu. I tu ces dalje videti gde mozes da vidis transakcije i rezervacije.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 11:05 - pre 168 meseci
Meni mastercard sve strane lokalne valute(osim evra) pri naplati konvertuje u dinare osim ako su u pitanju evri onda ih naplati u evrima. Ne znam za amex sa njom mi ne radi plaćanje preko interneta ni u inostranstvu(valjda je zbog bezbednosti po defaultu blokirano).
 
Odgovor na temu

d.vader

Član broj: 287659
Poruke: 98
109.121.47.*



+36 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 11:07 - pre 168 meseci
Citat:
Informer: Eto vidis. Ne umes sve ni da proveris kako treba ali znas da tebe neko krade i da ti radi o glavi.

Hvala ti što si mi pojasnio da je 45.896 dinara 472 eura na dan kada je srednji kurs bio 99.6208. Nisam bankar niti me interesuje politika banke ali da se ovo može podvesti pod "muljanje" može posebno imajući u vidu i visoke kamate.
Hvala ti na dosadašnjim odgovorima mada to od tebe nisam lično tražio.
Kao što sam naveo u jučerašnjem postu, u međuvremenu su me pozvali iz banke i rešili reklamaciju.
Još jednom, hvala ti na odgovorima i neću te smarati paušalnim odgovorima i posebno optužbama da je sve ovo vid "muljanja". Znam da banke u Srbiji rade izuzetno korektno i da posebno vode računa o interesima klijenata.
Nadam se da ćeš se složiti sa mojim mišljenjem iako nisam kompetentan za tu oblast.
 
Odgovor na temu

d.vader

Član broj: 287659
Poruke: 98
109.121.47.*



+36 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 11:46 - pre 168 meseci
Nađoh mejl iz decembra, kada su mi reklamaciju uvažili za tri dana:


Sada im je trebalo 35 dana?!
 
Odgovor na temu

d.vader

Član broj: 287659
Poruke: 98
109.121.47.*



+36 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 12:01 - pre 168 meseci
Citat:
"Službeni glasnik RS", br. 114/2006
Na osnovu člana 21. stav 1. Zakona o Narodnoj banci Srbije
("Službeni glasnik RS", br. 72/2003 i 55/2004) i člana 45. Zakona o
bankama ("Službeni glasnik RS", br. 107/2005), guverner Narodne banke
Srbije donosi
O D L U K U
O BLIŽIM USLOVIMA I NAČINU POSTUPANjA BANKE
PO PRIGOVORU KLIJENTA
1. Ovom odlukom se, radi zaštite prava i interesa klijenta banke
(u daljem tekstu: klijent), propisuju bliži uslovi i način postupanja
banke po prigovoru klijenta, tj. kada klijent smatra da se banka ne
pridržava odredaba zaključenog ugovora, dobrih poslovnih običaja
i/ili objavljenih opštih uslova njenog poslovanja, kao i postupanje
Narodne banke Srbije u zaštiti tih prava i interesa.
2. Klijent prigovor upućuje usmeno ili pismeno.
3. Ako klijent uputi usmeni prigovor a nije zadovoljan odgovorom
banke, banka je dužna da ga pouči o pravu na podnošenje pismenog
prigovora.
Pismeni prigovor upućuje se u skladu s članom 45. stav 1. Zakona
o bankama.
Pismeni prigovor klijenta treba da sadrži lične podatke o
klijentu, kao i opis spornog odnosa između klijenta i banke koji je,
prema mišljenju klijenta, nastao kao posledica nepridržavanja banke
odredaba zaključenog ugovora, dobrih poslovnih običaja i/ili
objavljenih opštih uslova poslovanja (u daljem tekstu: sporni odnos).
4. Banka je dužna da postupak po pismenom prigovoru klijenta
sprovede u skladu sa svojim unutrašnjim aktom.
U postupku iz stava 1. ove tačke banka je dužna da razmotri
navode iz prigovora i da klijentu dostavi odgovor najkasnije u roku od
30 dana od dana podnošenja prigovora
(u daljem tekstu: odgovor banke).
Odgovor banke treba da bude u pismenoj formi, potpun i
razumljiv za klijenta, da sadrži opis spornog odnosa, ocenu
osnovanosti prigovora i eventualne razloge zbog kojih je došlo do
spornog odnosa.
2
Ako banka oceni da je prigovor klijenta osnovan, odgovor banke
treba da sadrži i predlog za rešenje spornog odnosa, kao i rok do kog
klijent treba da obavesti banku da li taj predlog prihvata, koji ne
može biti kraći od 15 dana od dana prijema odgovora banke ni duži od
30 dana.
Odgovor banke dostavlja se klijentu na način kojim se potvrđuje
njegov prijem.
5. Kad klijent prihvati predlog banke za rešenje spornog odnosa,
postupanje banke po prigovoru smatra se okončanim.
6. Ako banka klijentu ne dostavi odgovor u roku iz tačke 4. stav 2.
ove odluke, odnosno oceni da je prigovor klijenta neosnovan ili
klijent ne prihvati predlog banke za rešenje spornog odnosa – klijent
može pismeno obavestiti Narodnu banku Srbije da je nezadovoljan
ishodom postupka po prigovoru.
Obaveštenje iz stava 1. ove tačke treba da sadrži kraći opis
spornog odnosa, vreme i mesto njegovog nastanka, kao i odgovor banke.
7. Posle prijema obaveštenja iz tačke 6. ove odluke, Narodna
banka Srbije, ako oceni da je to opravdano, može od banke zatražiti da
se pismeno izjasni o navodima klijenta iz tog obaveštenja – u roku od
narednih osam dana.
Narodna banka Srbije dopisom obaveštava klijenta o
izjašnjenju iz stava 1. ove tačke – u roku od osam dana od dana prijema
tog izjašnjenja.
Dopis iz stava 2. ove tačke sadrži i obaveštenje da klijent
može, ako nije zadovoljan izjašnjenjem banke iz tog stava, predložiti
da Narodna banka Srbije posreduje u rešavanju spornog odnosa ili se
obratiti nadležnom sudu.
8. Kad klijent zatraži posredovanje u smislu tačke 7. stav 3. ove
odluke (u daljem tekstu: posredovanje), Narodna banka Srbije se, ako
oceni da je mirno rešenje spornog odnosa moguće, obraća banci sa
zahtevom da se izjasni o posredovanju.
9. Kad obe strane prihvate posredovanje kao način rešavanja
spornog odnosa – Narodna banka Srbije pismeno obaveštava klijenta i
banku o mestu, danu i času održavanja posredovanja.
3
10. Postupak posredovanja vrši se u skladu sa zakonom kojim se
uređuje posredovanje – medijacija, a njime rukovodi zaposleni u
Narodnoj banci Srbije (posrednik).
Narodna banka Srbije može u postupku posredovanja zatražiti
od klijenta, odnosno banke da dostave sve dokaze na kojima zasnivaju
prigovor, odnosno kojima osporavaju navode i dokaze druge strane.
11. O posredovanju se sačinjava zapisnik, koji sadrži podatke o
mestu gde se posredovanje vrši, danu i času njegovo održavanja, imena,
odnosno nazive učesnika u postupku, kao i podatke o spornom odnosu.
Ovaj zapisnik potpisuju učesnici u posredovanju.
12. Ako se u postupku posredovanja banka i klijent sporazumeju,
zaključuje se pismeni sporazum – i to na zapisniku iz tačke 11. ove
odluke.
Ako u postupku posredovanja klijent i banka ne postignu sporazum
u roku od 30 dana od dana kad su pristupili posredovanju – postupak
posredovanja se obustavlja.
Narodna banka Srbije može, na predlog bilo kog učesnika u
postupku posredovanja, a uz saglasnost drugog učesnika u spornom
odnosu, produžiti rok iz stava 2. ove tačke, ako oceni da su razlozi
izneti u tom predlogu opravdani.
13. Banka je dužna da vodi evidenciju o svim pismenim prigovorima
klijenata, koja sadrži podatke o rešenjima spornih odnosa, kao i
ostale podatke neophodne za sačinjavanje izveštaja iz tačke 14. ove
odluke.
14. Banka je dužna da o podacima o ukupnom broju pismenih
prigovora, o broju prigovora fizičkih, odnosno pravnih lica, po
vrstama osnova (krediti, depoziti, kreditne kartice, platne kartice,
tekući računi, kamate, kamate za održavanje računa, kamate na
dozvoljeni minus na tekućem računu, promena rata otplate, primena
kursa, troškovi i ostalo), o ukupnom broju rešenih prigovora, odnosno
o broju pozitivno (osnovani prigovori) i broju negativno rešenih
prigovora (neosnovani prigovori) – sačinjava tromesečni izveštaj.
Izveštaj iz stava 1. ove tačke banka elektronski dostavlja
Narodnoj banci Srbije, u skladu sa uputstvom kojim se uređuje
elektronsko dostavljanje podataka banke, i to za prvo tromesečje do 5.
maja tekuće godine, za drugo tromesečje do 5. avgusta tekuće godine, za
treće tromesečje do 5. novembra tekuće godine i za četvrto tromesečje
do 5. februara naredne godine.
4
15. O aktivnostima preduzetim u smislu ove odluke – Narodna banka
Srbije vodi evidenciju, a izveštaj o rezultatima tih aktivnosti
tromesečno objavljuje na svojoj Internet stranici.
16. Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u
"Službenom glasniku RS".
O. br. 120 G u v e r n e r
19. decembra 2006. godine Narodne banke Srbije
B e o g r a d
Radovan Jelašić, s.r.


Rok od 30 dana je istekao. Pozvan sam putem telefona, još uvek nisam dobio napismeno od banke da je prigovor usvojen niti moj odgovor da sam sa rešenjem saglasan. Još uvek ne znam da li će mi računati kamatu za period od 10. maja na ovamo.
Laik sam ali umem da pročitam šta je propisala NBS a kako se ponaša BancaIntesa?!
Interesantno, ni NBS mi ne šalje odgovor na prvi mejl od 06.06.2011.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9916
89.216.32.*



+10455 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 12:58 - pre 168 meseci
Vidiš, ima gomila i gomila zakona u kojima nema kaznenih klauzula.

Sećam se zakona o izborima (ili tako nekako) u kojem satoji da je Republička Izborna Komisija "... dužna da u roku od 48 sati objavi rezultate glasanja ... "
Ali, tu je catch ! Nema paragrafa "Ako RIK ne objavi rezultate u roku od 48 onda svakome 50 batina po turu". Nego ? Nego ništa ! Ako ne objavi za 48, što je dužna da uradi, onda će možda objaviti za 36 sati, ili možda za 7 dana ili tako nekako.

Ja lično ovih dana već 10 dana čekam da se odradi prenos broja iz MTS u Telenor, što su " ... dužni da odrade za 2 radna dana". Evo prolazi 11. dan i - ništa. Nadam se da će da urade 12-tog dana.

Tako i ovo sa tvojim bankama.







Nego nisam skapirao (ili ti nisi do sada napisao) da se radi o American Express kartici ! Miki, tu su stvari MNOOOOGO ozbiljnije !!! Evo ti mojeg saveta:

1. Odmah zovi banku i traži Inu Kovačević (ako sam dobro video potpis). Lično i personalno. Samo nju.
2. Ini objasni da je ovo 5. put i odmah zapreti da ćeš se obratiti regionalnom centru Amerikan Express i da ćeš im preneti sve neprijatnosti koje doživljavaš kosriteći Amerikan Express usluge preko Banke Intesa ! Ili kaži da ćeš se obratiti direktno centrali Amerikan Express za Evropu !
3. Opusti se i smeškaj se. Za pola sata će problem biti izglađen.

Sranja koja lokalne banke prave sa najmoćnijim sistemom kreditnih kartica na svetu su jaaaaako skupe zajebancije, uz rizik da im se oduzme skupo plaćena licenca za zastupanje.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

d.vader

Član broj: 287659
Poruke: 98
109.121.47.*



+36 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 13:09 - pre 168 meseci
Da, u pitanju je amex kartica. Koristio sam je dosta dugo pre raspada zemlje, išlo je preko Zagreba, i nisam nikada imao ni jednu jedinu reklamaciju, a sa njom sam obišao svet.
Ovo, od povratka amex-a u Srbiju sa onim ranije nema blage veze.

Dotična, Ina Kovačević, je na odmoru i po automatskom mejlu upućen sam na:
Citat:
Biću odsutna u periodu od 27.06.2011. do 11.07.2011. Za sve informacije, molim Vas da se obratite na e-mail adresu [email protected]


upućujem mejl i dobijam odgovor:
Citat:
Isporuka poruke sledećim primaocima ili listama distribucije nije uspela:

[email protected]
Poštansko sanduče primaoca je puno i sada ne može da prihvata poruke. Microsoft Exchange neće pokušati da ponovo isporuči ovu poruku. Pokušajte kasnije da ponovo pošaljete ovu poruku ili se obratite direktno primaocu.


No comment!!!
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9916
89.216.32.*



+10455 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 14:00 - pre 168 meseci
Onda se stvarno obrati regionalnom American Express zastupniku, ili još bolje evropskom, pa osim što objasniš problem, objasni i da je Banka Intesa neljubazna, ne odgovara na opravdane pritužbe klijenata i još ih ispljuj na sva usta !

ček, ček, sad vidim da bi dotična trebalo da bude na poslu danas, 12. jula. A onoj drugoj kokoški, J Živkici treba dobrano natrljati nos !

Još jednom: Ameri nisu kao Evropljani. Tamo klijenat nije glavni, nego je BOG. Nezadovoljan korisnik Amerikan Express-a ne sme da postoji ! Ovakav kokošinjac je za njih nezamisliv.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

plague
Software Developer
Auckland, NZ

Član broj: 46734
Poruke: 623
62.240.22.*



+373 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 14:11 - pre 168 meseci

Citat:
Isporuka poruke sledećim primaocima ili listama distribucije nije uspela:
[email protected]

Jesi poslao mail na dobru adresu?
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 14:13 - pre 168 meseci
Global Assist

+361 45 84 475
 
Odgovor na temu

d.vader

Član broj: 287659
Poruke: 98
109.121.58.*



+36 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 14:31 - pre 168 meseci
Citat:
plague: Jesi poslao mail na dobru adresu?

Jesam...e sad, odakle se pojavljuje treća osoba, odnosno, njena mail adresa, nemam pojma!
Ima tu još bisera, samo ne znam koliko je interesantno?
Inu Kovačević sam danas zvao nekoliko puta ali bezuspešno, niko se ne javlja na broj koji stoji ispod njenog imena.
Pokušaću i sutra.
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 14:39 - pre 168 meseci
Nazovi broj koji sam ti postovao iznad. 24h je on line.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9916
89.216.32.*



+10455 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 15:00 - pre 168 meseci
Poenta je da zaobiđeš neljubazne i nesposobne kokoške iz Banke Intesa. I direktno u American Express. Pa će ovi njih "po glavi", dok se ti smeškaš.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

d.vader

Član broj: 287659
Poruke: 98
109.121.58.*



+36 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 15:03 - pre 168 meseci
Citat:
Slobodan Miskovic: Nazovi broj koji sam ti postovao iznad. 24h je on line.

Jel to u Mađarskoj?
Pitam, guglam ne bi li našao mail za ofis za Evropu ali mi nudi pojedinačno zemlje pa tako Srbiju i ove sa kojima bezuspešno piskaram.
Više bi voleo da im uputim mail sa gomilom pojedinosti pa da to natanane pregledaju.
Možda, na kraju, uputim mail direktno u SAD?
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 15:36 - pre 168 meseci
Broj je za Global assist za ovaj deo Evrope. Podrska klijentima Amexa. Slobodno na zovi i insistiraj na tome da uputis official complain.
 
Odgovor na temu

d.vader

Član broj: 287659
Poruke: 98
109.121.58.*



+36 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 15:45 - pre 168 meseci
Momci, hvala vam na savetima.


[Ovu poruku je menjao Shadowed dana 12.07.2011. u 17:03 GMT+1]
 
Odgovor na temu

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+726 Profil

icon Re: Kreditne kartice, iskustva sa njima12.07.2011. u 16:30 - pre 168 meseci
Druze ne znam kako je kod nas. Ja sam jedno vreme radio na resavanju takvih reklamacija kao online podrska, ali u rusiji. Mi smo to resavali u 24h odnosno, zapoceli bi proces resavanja javljanjem klijentu. Svako zakasnjenje ili nejavljanje je bilo strogo zabranjeno, jer ako bi mnogo prituzbi doslo do amerikana postojali su penali i mogucnost gubljenja licence, bar je nama tako predstavljeno.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Kreditne kartice, iskustva sa njima

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 15536 | Odgovora: 42 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.