@Ventura, jnk
Pucanje glave motora nije problem, vec problemcina. Slicna stvar sa autom koji vozim, na zapadu su automatski povuceni da se zameni problematican deo trapa, pozivani u ovlascene servise na besplatnu zamenu, pricao sam vlasnicima koji su kupili auto ovde, niko ih nije zvao da dodju u servis da se taj sklop zameni...
Sto se tice cokoladice i klime na novom golfu, jel to bila hladjena fioka sa ventilacionim resetkama ili je na novom golfu falio deo enterijera :) ?
@Java
Citat:
Sad sam, opet na placu, kupio Lanču Libru 1.9 JTD. Bože moj, pa ne mogu očekivati da će prethodni vlasnik neposredno pre prodaje da menja diskove, pločice, gumice balans štangle, stabilizatorei viljuške, da puni klimu i da radi ostala slična ulagana. To niko ne radi. Upravo i prodaje auto jer nema živaca i vremena da se time bavi. To sam ja, odmah nakon kupovine Libre uradio, naravno uz veliki servis. Ulaganja ? Oko 500 - 600 EUR, planirao i očekivano. I sad imam tip-top auto kome narednih 5 godina treba samo da menjam ulje i filtere. Da natačem gorivo, i da u sreći i zadovoljstvu i UDOBNOSTI vozim Libru !
Ja ti zelim tih 5 godina samo zamene ulja i filtera, ali nemoj da baksuziras ima tu stagod sto moze da krene nizbrdo. Imam dobla sa tim motorom, motor je odlican, ja imam srece sa njim, ali sta sve moze da se desi gledam u servisu.
Delovi trapa nece drzati 5 godina na tom autu, desi se malo EGR, pa malo ciscenje dizni, nekada zamena dizne, plivajuci zamajac nije badava, pa malo pranje glave i usisa od "kvalitetnog" dizela, ako je prethodni vlasnik bio primitivac koji nije menjao filter nafte, pumpa zna da se javi. Ne daj boze, ali desi se.
Ako si uspeo da uradis veliki servis na 1.9jtd, trap, diskove, plocice, napunis klimu itd, za 500 evra, molim te javi mi gde odrzavas auto jer je to vise nego povoljno.
Citat:
ventura: U pravu si, ne može se očekivati da to neko radi neposredno pre prodaje, ali je normalno očekivati da to ljudi rade redovno kada dođe vreme za zamenu/servis tih delova... Tako da ti kao kupac nemaš da zameniš 10 delova, već eventualno jedan-dva koji je u tom trenutku sazreo za servis..
x
pored toga dug period neodrzavanja uvek vuce za sobom neki hronican veliki kvar koji sam ceka da se pokaze...