Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 844917 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u06.01.2015. u 18:40 - pre 113 meseci
Citat:
pisac: Između teorije i prakse ogromne razlike. U praksi to funkcioniše najbolje upravo u tim firmama koje si naveo: direktor je jedini vlasnik. Već kod akcionarskih i povećih firmi svaki direktor može da ugradi svoju proviziju u tu teoriju da bi dobio praksu koja mu više leži.

Naravno da i takvo ponasanje postoji i u teoriji: principal - agent problem.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.01.2015. u 10:14 - pre 113 meseci
Citat:
Dexic:Ko ubira zaradu i kako se ona rasporedjuje je direktan deo tog sistema, i mora se uzeti u obzir.

Naravno da se mora uzeti u obzir, ali na nivou vlasti i validnosti ugovora.

Prosecnom korisniku prevoza nista ne znaci ko ubira zaradu na istom, dok god mu ispunjava uslugu koju placa. S obzirom na niske cene karata i ucestalost autobusa na vecini linija, ne vidim zasto bi mislio o vlasnistvu sistema i procentima zarade.



 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.01.2015. u 11:33 - pre 113 meseci
Cena nije niska, cena je VISOKA, i vrlo je PAUSALNA. Da ne kazem preciznije prevarna. Posto se naplacuje i nesto sto se ne koristi...

Preduzece posluje sa GUBITKOM, dok firma koja se bavi PROSLEDJIVANJEM naplate posluje sa PROFITOM..i to ogromnim..

Pa zasto GRADJANI da placaju MARIFETLUKE, nesposobnost rukovodjenja i licne "bizmise" pojedinaca bliskih vlasti???
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.01.2015. u 11:50 - pre 113 meseci
Cena markica za zaposlene, nezaposlene, studente, djake, penzionere - JESTE niska. Cena jednokratne karte o kojoj vi iskljucivo trubite iz posta u posta, dakle voznje od 90 minuta, gde se moze promeniti 2 pa i 3 prevoza na kracim relacijama je 75 euro centi.

A za vas par dezurnih trolova na ovoj temi ne sumnjam da nikad nece biti dobro.
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.01.2015. u 12:25 - pre 113 meseci
Citat:
DaliborP:
Naravno da se mora uzeti u obzir, ali na nivou vlasti i validnosti ugovora.

Prosecnom korisniku prevoza nista ne znaci ko ubira zaradu na istom, dok god mu ispunjava uslugu koju placa. S obzirom na niske cene karata i ucestalost autobusa na vecini linija, ne vidim zasto bi mislio o vlasnistvu sistema i procentima zarade.

U normalnoj drzavi prosecan korisnik ne bi imao razloga da brine za ovako nesto, ali se nekoliko njih nepotrebno ugradi u cenu, naravno da ce prosecan korisnik da brine.

Ako je APEX nepotreban (a sigurno jeste), onda je to 8% naplate za koliko se mogla smanjiti cena. To direktno pogadja moj dzep.
Ako ima previse radnika, to isto pogadja moj dzep.
Ako se krade gorivo, to isto pogadja moj dzep.


Samo lud, glup ili deo masine nece hteti da razmislja o tome. (ovaj zadnji nece hteti da se razmislja o tome)
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.01.2015. u 12:45 - pre 113 meseci
Citat:
Dexic
Ako je APEX nepotreban (a sigurno jeste), onda je to 8% naplate za koliko se mogla smanjiti cena. To direktno pogadja moj dzep.
Ako ima previse radnika, to isto pogadja moj dzep.
Ako se krade gorivo, to isto pogadja moj dzep.

Da li bi karta bila jeftinija to je diskutabilno, odsustvo Apexa uopste ne znaci bi drzava bolje to uradila. Tesko je praviti prognoze, ali svakako ako je trenutni sistem toliko stetan, treba ga promeniti. To svakako ne znaci da su karte preskupe kao sto neki iniciraju ovde.

Citat:
Samo lud, glup ili deo masine nece hteti da razmislja o tome. (ovaj zadnji nece hteti da se razmislja o tome)


Posto nisam deo masine, ispadam lud ili glup. Mozda da takav nacin komunikacije sacuvas za pecinu odakle si dosao, a mene preskocis?
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.vipmobile.rs.



+6455 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.01.2015. u 12:57 - pre 113 meseci
Citat:
Dexic:
Ako je APEX nepotreban (a sigurno jeste), onda je to 8% naplate za koliko se mogla smanjiti cena. To direktno pogadja moj dzep.

A sta ako GSP ne moze da uradi taj isti posao za manje od 28%? Da li bi i onda po cenu skuplje karte podrzavao da sve radi drzavno preduzece?
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.01.2015. u 14:25 - pre 113 meseci
Ako je GSP nesposoban, to ne znaci da je APEX potreban. To bi vec bila preterana naivnost.

Sve je to GSP mogao da odradi bez APEXa. Da li je to najveci problem, ne znam. Ali da je nepotreban APEX, jeste.

To je znaci da bi GSP to uradio brze/bolje/jeftinije - ali to je nesposobnost GSPa i vodjenja istog, ne nesto drugo.


Dalibore, nema trece. Ako ne zelis da rasmisljas o tome a nisi deo masine, onda si u prve dve grupe. Mozes da smatras nesto o tome, sa cime se ne slazem ili slazem, ali ako ne razmisljas o tome, onda nema druge grupe.
Posto ja ne pricam nesto posebno o ceni karte, iako je za mene nepotrebno poskupela karta za kucanje, znaci da nisam jedan od onih trolova koji samo o ceni pricaju.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.01.2015. u 14:31 - pre 113 meseci
Citat:
Dexic: Dalibore, nema trece.

U tvom svetu u kom si ti stalno u pravu mozda nema trece, ali za vecinu normalnih ljudi ima. Dakle kao sto rekoh, pusti me tih seljackih fora i prozivanja.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.01.2015. u 15:28 - pre 113 meseci
Citat:
ventura: A sta ako GSP ne moze da uradi taj isti posao za manje od 28%? Da li bi i onda po cenu skuplje karte podrzavao da sve radi drzavno preduzece?


A što da radi uopšte to što je urađeno? Procenat šverocovanja je bio manji pre uvođenja ovog sistema za praćenje građana, tako da je što se toga tiče ovo potpuni promašaj i potpuno nepotreban "posao". Lepo se živelo i bez toga.

A ako im je trebao sistem za GPS praćenje vozila preko GPRS mreže, to je mogao svaki geek srednjoškolac iz ETŠ da im napravi za daleko manje pare nego što su spucane u ovaj promašeni BusPlus. Inače, ne znam da li neko od vas što branite BusPlus uopšte koristi prevoz da vidi koja je to budalaština? Sistem lepo vozaču govori da li mu vozilo kasni ili žuri, međutim vozača baš zastole bojko za ono što mu sistem govori. Bio sam u tramvaju (2) koji je debelo kasnio, i tip je ladno stao na okretnici i bez pardona čekao još desetak minuta da se dobro odmori i ispava (dok mu tajmer BusPlusa samo uvećava kašnjenje), pa da nastavi vožnju. Takođe sam bio u trolejbusu koji je uporno vozio ko nenormalan (a hvala bogu trolejbusi zahvaljujući strujnom pogonu imaju neverovatan "obrtni momenat" i mogu čak i da zaškripe zadnjim točkovima prilikom kretanja sa stanice). Tip je stigao prethodni trolejbus istog broja koji je takođe vozio prilično sumanuto, i na kraju na zadnjoj stanici sam pogledao kod vozača koliko žuri ispred svog reda vožnje: 36 minuta! Čemu onda uopšte nadzor vozila kada ga niko ne sprovodi? Znači bačene pare, da bi se neko ugrađivao u cenu karte.

A u stvari glavni razlog uvođenja ovog sistema je praćenje putnika, sve u kompletu sa imenom i adresom, i to naravno o trošku samih putnika uz proviziju onima koji su tu EU/USA direktivu sproveli na teritoriji kolonije Srbije. Na zapadu je to već uobičajeno, ljudi se ne bune jer im je mozak davno ispran, pa eto da se i mi prilagodimo tom progresivnom zapadu.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.01.2015. u 15:37 - pre 113 meseci
Dexic, imam jednu vrlo tuznu i neprijatnu vest za tebe - umro je drug Tito!
Tu je i druga neprijatna vest - sada je 2015. godina! Vreme kad je mogla da se vrsi diskriminacija privatnih firmi je nekoliko decenija iza nas. Danas kao rukovodilac javnog preduzeca ne mozes da kazes "hocu da mi ove IT poslove obavi JP Informatika, pa sta kosta nek kosta", vec moras da raspises tender, pa tenderska komisija da izabere najboljeg ponudjaca. I sta se desi - nekakav konzorcijum privatnih firmi da bolju ponudu nego drzavni informaticari? Jbg, zivot je surov. Sve to moze da se ispravi i nacin je samo jedan - pogledas koje politicke stranke postoje na domacem trzistu pri cemu posebno obratis paznju na one koje u nazivu imaju "komunisticka" i "jugoslavije" i odes da se raspitas o politickom programu. Vrlo je verovatno da one imaju u okviru programa stavke zabrane rada privatnim firmama, oduzimanja imovine i tome slicno. Sledeci korak je da nadjete dovoljno istomisljenika, pobedite na izborima, romenite zakone i to je to, nema vise outsorce-ovanja, gsp mora da ima programersko odeljenje koje ce da osmisli svoja IT resenja, mora da ima u svom sastavu stampariju koja ce stampati karte, mora da osnuje gsp banku kako novac ne bi isao preko/stajao kod kojekakvih tamo profitera. I svoju naftnu kompaniju da otvori u sastavu kompanije, da se ne bogate kojekakvi uvoznici na provizijama.
Ipak, politika na forumu je zabranjena, pa bi bilo dobro da prestanes da zloupotrebljavas forum za propagiranje svoje ideologije.
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.01.2015. u 16:29 - pre 113 meseci
Citat:
DaliborP:
Citat:
Dexic: Dalibore, nema trece.

U tvom svetu u kom si ti stalno u pravu mozda nema trece, ali za vecinu normalnih ljudi ima. Dakle kao sto rekoh, pusti me tih seljackih fora i prozivanja.

A sta je onda po tebi? ignorisanje jer nemas podataka?


Darko, mogao je GSP sam to INTERNO da oradi. Ti si otisao u nesto sasvim drugo. Nisam ja uopste ni razmisljao u tom smeru. Porazmisli zasto ti jesi.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.01.2015. u 16:40 - pre 113 meseci
Mogao je, ne kazem da nije. Cak sam sklon misljenju da je tehnicki moguce da GSP oformi odeljenje koje ce sklapati autobude od delova, a ne da im se Ikarbus tu ugradjuje... Mogao je i da oformi svoju stolarsku radionicu pa da pravi kancelarijski namestaj, umesto da isti kupuje, ni to nije nista manje moguca opcija. I obavljanje svih poslova unutar firme i outsourcing pojedinih poslova su najnormalniji modeli poslovanja. Razlika je sto ja i jedno i drugo prihvatam kao sasvim logicno u zavisnosti od poslovne politike firme i pokazatelja isplativosti svakog od resenja, a ti jedno od resenja odbacujes kao ekonomski nelogicno bez ikakvih detaljnijih informacija o efektima i troskovima svake od opcija.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.01.2015. u 17:09 - pre 113 meseci
Malo si preterao sa poredjenjem. Malog gadgeta i celog autobusa...

A da lepo izbacimo kompletnu UPRAVU Gsp-a, pa da dovedemo PROFESIONALNE menadzere...kada se vec krece razmisljanjem u tom, "privatnickom smeru"?

KAko bi Ti se TO svidelo...i "tvojima" koje pomno(ali previse naivno, da se ne uprljas previse) "branis"
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.01.2015. u 18:32 - pre 113 meseci
Ne, ja sam samo principijelan - ako je outsourcing stetan, onda ga treba beskompromisno proterati iz drustvenih/javnih preduzeca

a sto se tice promene menadzmenta - ja nemam pojma sta pise u zakonu, kako se menja menadzment javnog preduzeca, ali ako zakon kaze da se to radi tako kako ti kazes, onda sam nacelno saglasan. Ako mislis na neku kriminogenu akciju, onda sam naravno protiv. Ne postoje "moji", osim moje porodice, nisam ja nikad bio u tom navijackom fazonu, ako aludiras na politiku, tek tu lupas kao maksim, ja ni na glasanje nisam isao ima skoro 15 godina... kazem ti to tek da se zapitas koliko su stavovi koje propagiras iritantni za obicnog coveka, generalno nezainteresovanog za temu.
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.01.2015. u 18:45 - pre 113 meseci
Ne kazem da sklapa uredjaje, ni Apex ih nije sklapao sam sigurno.

Vec da odrade naplatu sami. (sa eventualnim instaliranjem uredjaja)
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.01.2015. u 22:22 - pre 113 meseci
Propustili ste poentu da im BusPlus uopšte nije ni trebao jer su naplatu karata već imali, i to efikasniju od sadašnje.
 
Odgovor na temu

BluesRocker

Član broj: 20536
Poruke: 1130



+394 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.01.2015. u 23:16 - pre 113 meseci
^ Ma jeste, imali su bušač za papir s kojim nije moglo da se omogući presedanje ili da budeš obeštećen kada se pokvari autobus.

Inače što se tiče cene pojedinačne karte i slučaja da se neko vozi mali broj stanica - sasvim je normalno da plati više po kilometru vožnje nego neko sa mesečnom kartom ili ko se vozi više stanica. I mobilni operateri imaju jednu cenu za postpaid tarife, a drugu za prepaid, pa se i razgovori zaokružuju na minut da ne bi neko mogao da se šteka pa obavi 100 poziva po 5 sekundi i ništa ne plati. Održavanje infrastrukture košta, kao što koštaju i redovni polasci i kada je autobus prepun i propadaju mu amortizeri od švercera koji nisu nikakav trošak jer samo uđu i stoje kod vrata, a i polasci kada je autobus prazan ali mora da ide po redu vožnje.
Romanes Eunt Domus
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u08.01.2015. u 01:58 - pre 113 meseci
Citat:
BluesRocker: ^ Ma jeste, imali su bušač za papir s kojim nije moglo da se omogući presedanje ili da budeš obeštećen kada se pokvari autobus.


A pre tog papirića, imali su automate kojima se komandovalo kod vozača, koji su imali poništavanje po zonama, a na kojima su se mogle koristiti i dnevne karte, pantljičare za više vožnji, i slično. Međutim, ti automati su ukinuti kao preskupi, i uvedeni dotični jeftini bušači.

A onda je neko odlučio da od tog ranije proglašenog preskupog treba da uvede još skuplje jer je stigla direktiva iz EU da kretanje stanovništva mora biti nadzirano (sve u kompletu sa video nadzorom koji će uskoro biti u svakom vozilu).
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u08.01.2015. u 08:46 - pre 113 meseci
Nemoj tako pisac.

Ovi sto zagovaraju drustveno korisnu pljacku ne poznaju istoriju. Istorija je kocnica prosperiteta i buducnosti, kako im je mudro citirao Bajden, a on je STRANAC, MORA da je pametan.:)

Cene karata, i pretplatnih su VISOKE, s obzirom koliko GRAD prihoduje od poreza, taksi i funkcionisanja gradjana u Gradu.
I koliko glumi grad..

I TO je beneficirana zona koja se placa iz gradskog budzeta, i koja NE TRPI posrednike u placanju, posto se desava prakticno pljacka, PREPRODAJA usluge.

I sve mere koje se preduzimaju pospesuju vecu pljacku gradjana i vecu preprodaju MAGLE, posto je preprodavcima BITNO da naplacuju vazduh, ili "vreme", nepostojecu "uslugu"...

Svi ti potezi i "reforme" nemaju veze sa "javnim prevozom", vec sa profitom posrednika...
GSP ionako grca u buli, samo ga treba odrzavati u zivotu dokle god se mogu odlivati neke pare...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 844917 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.