Ja bi reko da tvoja astra nije ni G ni H, vec F. Motor je Isuzu. Sto se tice motora koji pase, mozes da stavis bilo koji koji se ugradjivao u takvu astru, najbolje isti takav.
Sad pecem slaninicu na rostilju pa sam sprecen da ti dam potpun odgovor, ali te pozivam da mi se pridruzis u gozbi da potanko popricamo o tvom problemu u vezi motora koji bi trebalo ubaciti.Moj savet je da ubacis onaj motor za koji imas najvise delova i koji nije komplikovan.Po meni ako je taj vas motor iole ispravan mozda je bolje resenje uraditi generalni remont i onda znas na cemu si.
Ne mora da znaci da je bas tako tragicno zilavi su to agregati a i masinska obrada je sa njima vec imala iskustva.
Rasklopi to sve pa izracunaj sta je za zamenu a sta moze da se iskoristi.
Ako je glava stradala uzmi polovnu, poravnaj je zameni vodjice ventile hidropodizace, poravnaj blok sredi klipove karike lezajeve i imas bukvalno nov agregat koji te mora sluziti minimum 150.000 do 200.000km bez problema.
Potrazi po otpadima neki solidan agregat koji je jos uvek na vozilu da ga mzoes upaliti i proveriti.Rekoh ti to su opelovi agregati, doduse nisu popularni ali ja nemam losa iskustva sa njima sobzirom ko ih i kako sve vozi.
Ja sam prosle godine prijatelj moleru ( do zla boga aljkavom vozacu koji je svoj agregat razvalio jer je motor dobio iber turu i bukvalno je eksplodirao)Nasao sam jedan sasvim solidan agregat za 400 evra bez pumpe.
Pre ubacivanja sam ga raspakovao i obradio glavu zemnio vodjice uslajfovao ventile zamenio karike i letece lezajeve .
Evo covek ga pegla sve u 16, vuce pun automobil kanti sa bojom plus vuce prikolicu. Presao je do sad nekih 25.000 km i nema problema.U ponudi smo imali daleko bolji agregat od tog ali je kostao 900 evra i covek na otpadu nije hteo da spusti cenu jer je motor bio u automobilu i zaista je radio odlicno.Ovaj smo uzeli onako u vidjenom stanju i delovao je ocajno jer je bio potpuno prekriven uljem i smolom a zupcasti kais je bio potpuno truo.Nakon vruceg pranja i delimicnog remonta vracen je u zivot i evo sluzi odlicno.Kadf bi ga moler samo malo pripazio garantujem da bi ga sluzio jos deset godina ali covek se ne menja opet sipa svakojako gorivo, ulje sipa kad se seti, filter vazduha je prasnjav, a filter goriva se samo izduvava i ne menja se dok mu automobil potpuno ne stane.
Jedina mi je opcija da kupim drugi motor, samo što se evo u BiH ne može naći. Svi lupaju cijene kao da je nov. Hoće da za motor koji je kao itaj što ste vi reparirali 600 evra. Pa neka mi daju još 1500 evra i ja ću im dati auto. Nije mi jasno da su ovi motori dosta skupi. Danas sam razgovarao sa jednim mehaničarem i reče mi da bilo koji motor da uzmem da obavezno otovri da vidi šta je unutra. te da se doradi ako šta treba, brušenje, karike, ležajevi... šta već ima u njemu.
Sad mi samo preostaje da ganjam kakav motor, a da cijena nije katastrofa
Ako ti je nesto zaista potrebno nista nije daleko.Ako bas zapne dalo bi se srediti da ti se nabavi agregat koji bi preuzeo na Pavlovica mostu , dakle dopremljen bi bio do Badovinaca a ti onda obavi ostalo.
X17DTL je opelov motor i to jedan od najlošijih u zadnjih 20 godina
Astra f je pravljena do 08/98 a posle toga astra g. Razlika se vidi u broju šasije
npr astri f šasija počinje sa W0L0TFF...
a astri g W0L0TGF