Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?

elitemadzone.org :: MadZone :: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?

Strane: << < .. 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 141861 | Odgovora: 809 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ime.prezime

Član broj: 304777
Poruke: 89



+190 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 07:56 - pre 142 meseci
znas sta ... najpostenije bi za pocetak bilo uopste platiti kartu , jer je to preduslov za sve ostalo ...
 
Odgovor na temu

newtesla
Aleksander Segedi
CEO / owner
Tim011 Digital doo
N 44.69344 - E 20.38175

newtesla
Član broj: 147164
Poruke: 1532
gateway.newtesla.net.

Sajt: www.knjigovodja.in.rs


+404 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 08:49 - pre 142 meseci
Naravno da nije tako: preduslov je čist, bezbedan, udoban i redovan gradski prevoz.
====

Jer kao regulisana delatnost ne podleže klasičnim zakonitostima ekonomije i tržišnog poslovanja: na primer, ne mogu ja sad da dođem i da otvorim firmu, kupim par autobusa i krenem da vozikam putnike po gradu, po svojoj ceni i po svojim uslovima, nadajući se da će putnici da prepoznaju kvalitet - jer, jednostavno, postavka je takva da GSP nema konkurenciju: u prevodu, monopolista je.

Monopol je dobra stvar, kada je u pitanju delatnost koja je od strateškog značaja za funkcionisanje jedne države: vlast gleda da izbalansira ugođaj građanima i raspoložive prihode - a građani to ocenjuju na izborima. Jednostavno.
=====

No, vidiš, ovde je stvar jednostavna: niko od nas nije glasao za povećanje gužvi, kašnjenja prevoza tolika da se kasni na posao, tretman putnika kao stoke, i sumnjivo partnerstvo kao rezultat jednog sumnjivog tendera. Pošto nismo glasali za to, onda - građanska neposlušnost.
====

Da li firma Apex plaća markice svojim zaposlenima?
Kad, tokom pravljenja Nes kafe, umesto da uzmeš mleko iz friza tamo ustvari staviš Nes konzervu - shvatiš koliko je multitasking za*ebana i pipava rabota :)
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 09:24 - pre 142 meseci
Citat:
newtesla
Jer kao regulisana delatnost ne podleže klasičnim zakonitostima ekonomije i tržišnog poslovanja: na primer, ne mogu ja sad da dođem i da otvorim firmu, kupim par autobusa i krenem da vozikam putnike po gradu, po svojoj ceni i po svojim uslovima, nadajući se da će putnici da prepoznaju kvalitet - jer, jednostavno, postavka je takva da GSP nema konkurenciju: u prevodu, monopolista je.

Ne možeš da otvoriš firmu i da voziš putnike po gradu?

Ove firme se verovatno ne bi složile sa tobom:
- Veolia
- Lekon
- Knežević
- Bamiron
- Saga
- Košava prevoz
- Unacop
- Viktor Boš
- Lui Travel
- B&B Linea
- Dumeco
- Banbus
- Transprodukt
- Trans-Jug
- M&M Trans
- C&LC Group
- Čurdić
- Autokodeks
- Presto
- Tamnava

Pošto sve one rade upravo ono što ti smatraš da je nemoguće - zajedno sa JKP GSP "Beograd" prevoze putnike po Beogradu, imaju zajednički sistem naplate karata i dobijaju iste subvencije od grada kao i GSP.


Tebi niko ne brani da budeš apsolutno nezavisan prevoznik, da voziš koliko god hoćeš autobusa, da voziš koje god hoćeš linije, možeš čak sam da ih odrediš, i možeš sam da odrediš i visinu cene karte. Možeš da uzmeš sve nove Mercedesove autobuse, pa da kažeš da karta košta 500 ili 50 ili 5 dinara, koliko god ti smatraš da je za tebe isplativo. Jedino što ne možeš da se bez poštovanja procedure (javne aukcije) priključiš ovim gore firmama i konkurišeš za mesta na redovnim linijama, i da dobijaš od grada subvencije i da imaš zajednički sistem naplata karata.

Dakle imaš potpuno pogrešne informacije i pretpostavke.
 
Odgovor na temu

ime.prezime

Član broj: 304777
Poruke: 89



+190 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 09:41 - pre 142 meseci
^ upravo tako ...

i da , newtesla , apex placa markice za svoje zaposlene ... oni vise ne smeju da se voze na sluzbene legitimacije vec moraju da se validiraju kao i obican svet ...

naravno pricamo o voznji van radnog vremena , kada ne rade kontrolu ...
 
Odgovor na temu

newtesla
Aleksander Segedi
CEO / owner
Tim011 Digital doo
N 44.69344 - E 20.38175

newtesla
Član broj: 147164
Poruke: 1532
gateway.newtesla.net.

Sajt: www.knjigovodja.in.rs


+404 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 10:48 - pre 142 meseci
Ma, u redu je. Pošto je ovo pravna država, verovatno je sve baš kako ste naveli da piše. Pogotovo @ventura, koji ... čekbre, kad si se poslednji put vozio autobusom? Gradskim, u Beogradu.
Kad, tokom pravljenja Nes kafe, umesto da uzmeš mleko iz friza tamo ustvari staviš Nes konzervu - shvatiš koliko je multitasking za*ebana i pipava rabota :)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 10:55 - pre 142 meseci
Objasni na sta tacno mislis da nije u redu, ovako je previse opste.

Verovatno su morali da munu neku kintu da uopste saznaju za tender, ali kazem verovatno..

Ali onog trenutka kada su usli u sistem, a uslli su, pravila poslovanja vaze za sve.

Ali to je sasvim off topic diskusija o opstoj organizaciji prevoza, ovde je tema sam bus plus sistem naplate, koji je dodeljen doticnom guzonjinom potomku, srazmarno uticaju doticnog VIP-a, koji je jako KORUPTIVNO sposoban, i to je izgleda i nazalost jedina SPOSOBNOST nasih "experata"..
Prosta preprodaja, ako moze magle, moze..ponajbolje..

Neko je zavapio ranije, da mu se dodele putevi da on naplacuje i odrzava..zasto tako kompleksno, bolje da se dodeli reka, jezero, ili najbolje vazduh, pa da se naplacuje koriscenje...mora neko da isplati filtere koje ugradjuje i "obezbedjuje" cist vazduh

Poz
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 11:07 - pre 142 meseci
Citat:
newtesla:  Pogotovo @ventura, koji ... čekbre, kad si se poslednji put vozio autobusom? Gradskim, u Beogradu.

Ako je to relevantno za diskusiju... Poslednji put pre jedno 12-13 godina kada sam bio u srednjoj školi... Tada sam, kao i većina srednjoškolaca u Beogradu svakodnevno guslao gradskim prevozom, koji je bio daleko lošiji nego danas, pa sam uvek imao markicu.
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 11:35 - pre 142 meseci
Citat:
ventura:
Citat:
cika dacha: eto privatna firma koja odgovara sa 500e koje posle osnivanja mozes i da podignes raspolaze sa bar 500.000 komada JMBG-ova i ostalih podataka gradjana!!!

Ajd majke ti malo se edukuj o tome šta predstavlja osnivački kapital firme i čemu to služi...


privatnik sam dovoljno dugo da znam sta znaci osnivacki kapital koji posle osnivanja firme moze i da podignes tako da on i ne postoji na racunu!
ni jedna firma koja nema radnog iskustva i preporuke u NORMALNOJ drzavi ne bih dobila tako vazan javni i veliki posao!
jasno je ko dan sta je ovde u pitanju! sve posteno i transparetno? :-)
 
Odgovor na temu

ime.prezime

Član broj: 304777
Poruke: 89



+190 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 11:44 - pre 142 meseci
ko nema iskustvo i preporuke ? kentkart ? lanus ? o cemu mi pricamo ? :)

btw , jmbg je javni podatak , slicno kao maticni i poreski broj za firme ...
 
Odgovor na temu

boyan3001
BG

boyan3001
Član broj: 284396
Poruke: 424
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: rs.linkedin.com/pub/bojan..


+647 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 11:56 - pre 142 meseci
Pricamo o Apexu. KentKart ili Lanus su mogli licno da konkurisu, bez problema, a posle eventualno da osnivaju novu firmu koja ce direktno ovde da vodi poslove.

@ventura
Da li ti pobrojani privatnici sami odredjuju red voznje i linije po kojima se voze, sistem naplate i slicno ili posluju po pravilima GSP-a?
Znas li da su pre oko 10-tak godina radili bas tako sto su vozili i na ekstra linijama, za koje su oni sami procenili da bi im se mozda isplatilo i da su imali svoje karte, mimo GSP-a? I da je to sve na kraju ukinuto. Doduse sad vise ne znam koji su tacno razlozi bili, ali mislim da je obrazlozenje bio haos, jer nije bilo jedinstvene karte, markice, konfuzija sa linijama itd...
Realno...
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 12:01 - pre 142 meseci
Citat:
boyan3001
@ventura
Da li ti pobrojani privatnici sami odredjuju red voznje i linije po kojima se voze, sistem naplate i slicno ili posluju po pravilima GSP-a?
Znas li da su pre oko 10-tak godina radili bas tako sto su vozili i na ekstra linijama, za koje su oni sami procenili da bi im se mozda isplatilo i da su imali svoje karte, mimo GSP-a? I da je to sve na kraju ukinuto. Doduse sad vise ne znam koji su tacno razlozi bili, ali mislim da je obrazlozenje bio haos, jer nije bilo jedinstvene karte, markice, konfuzija sa linijama itd...

Oni voze po redu vožnje i na linijama koje određuje GSP (odnosno na linijama koje su oni odabrali), jer oni žele da budu u jedinstvenom sistemu naplate karata čitavog gradskog prevoza u Beogradu.

Niko njima ne brani da izađu iz tog sistema, da izmisle kompletno svoje linije i stajališta ako hoće, da sami odrede cenu karte, i voze putnike. Samo što onda putnici u takvim autobusima ne mogu da koriste karte i markice GSP-a, već moraju da kupuju posebne karte.
 
Odgovor na temu

ime.prezime

Član broj: 304777
Poruke: 89



+190 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 12:10 - pre 142 meseci
Citat:
boyan3001:
Pricamo o Apexu. KentKart ili Lanus su mogli licno da konkurisu, bez problema, a posle eventualno da osnivaju novu firmu koja ce direktno ovde da vodi poslove.


aman , covece ... kentkart + lanus = apex

to je njihova firma , nije taj apex pao s marsa nego su ga te dve firme osnovale i one direktno rade na busplus sistemu ... kakve veze ima pre ili posle kad je sustina ista ?

za poslove ovog obima i oblika je sasvim normalno da se pravi posebna firma (spv)
 
Odgovor na temu

boyan3001
BG

boyan3001
Član broj: 284396
Poruke: 424
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: rs.linkedin.com/pub/bojan..


+647 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 12:22 - pre 142 meseci
Ima veze itekako, ali tebi stagod da se objasni i dalje ce ti biti najnormalnije postojanje namestenih tendera. Tako da ne vredi dalje diskutovati s tobom.

@ventura
Valjda ti je sad jasno zasto se kaze da GSP ima monopol u sustini.
Realno...
 
Odgovor na temu

dule_ns
Novi Sad

Član broj: 123863
Poruke: 257
194.247.212.*



+690 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 12:29 - pre 142 meseci
Citat:
ime.prezime
...
za poslove ovog obima i oblika je sasvim normalno da se pravi posebna firma (spv)


Pošto vidim da si upućen, molim te da mi odgovoriš koliko je normalno trajanje tendera za poslove tog obima? Kako se preuzima i predaje dokumentacija za poslove ovog obima? Kako se oglašava posao ovog obima?
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 12:48 - pre 142 meseci
Citat:
boyan3001
@ventura
Valjda ti je sad jasno zasto se kaze da GSP ima monopol u sustini.

Kakav bre monopol?

Ti želiš da koristiš subvencije grada, infrastrukturu, marketing i ime jednog preduzeća (GSP Beograd), prema tome onda moraš da se uključiš u jedinstveni sistem i poštuješ pravila (red vožnje, aukcijsko nadmetanje za linije itd.).

Tebi niko ne brani da kupiš 30 autobusa, voziš kojim god hoćeš redom vožnje, naplaćuješ karte koliko god hoćeš, ali u tom slučaju nemaš pravo na subvencije grada za javni prevoz i nemaš pravo na deo kolača od mesečnih markica kao što imaju ostali.

Ako to tebi predstavlja monopol, onda bi trebalo da pročitaš još jednom definiciju monopola.
 
Odgovor na temu

ime.prezime

Član broj: 304777
Poruke: 89



+190 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 12:54 - pre 142 meseci
Citat:
dule_ns:
Citat:
ime.prezime
...
za poslove ovog obima i oblika je sasvim normalno da se pravi posebna firma (spv)


Pošto vidim da si upućen, molim te da mi odgovoriš koliko je normalno trajanje tendera za poslove tog obima? Kako se preuzima i predaje dokumentacija za poslove ovog obima? Kako se oglašava posao ovog obima?


http://www.mondo.rs/s253111/Bus_plus-_Tender_je_bio_legalan_.html

ovo su sve zvanicne i potpuno proverljive informacije ...

ja licno ne mogu da kazem da nije bilo insajderskih kombinacija naravno , ali je ceo proces prilicno transparentno odradjen , bilo je 50 interesanata i 3 ponude ...

turci i lanus su se najbolje pripremili i dobili posao ...
 
Odgovor na temu

dule_ns
Novi Sad

Član broj: 123863
Poruke: 257
194.247.212.*



+690 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 13:11 - pre 142 meseci
Citat:
ime.prezimehttp://www.mondo.rs/s253111/Bus_plus-_Tender_je_bio_legalan_.html

ovo su sve zvanicne i potpuno proverljive informacije ...

ja licno ne mogu da kazem da nije bilo insajderskih kombinacija naravno , ali je ceo proces prilicno transparentno odradjen , bilo je 50 interesanata i 3 ponude ...

turci i lanus su se najbolje pripremili i dobili posao ...


Lep link, samo što iz linka:

Citat:
Čak 50 domaćih i inostranih firmi otkupilo je konkursnu dokumentaciju, međutim samo tri su poslale idejno rešenje i podnele ponudu zbog samih uslova: da je podnosilac prijave već implementirao više takvih sistema, kao i da izvršilac postavlja celokupnu opremu o svom trošku, navode u Bus plusu i objašnjavaju

Koliko sam ja shvatio, samo jedna firma je poslala svu dokumentaciju, ostale 2 su ubacile svoje flajere i poslale.
A od onih 50 što je otkupilo dokumentaciju 7 je tražilo produženje tendera za 60 dana. Ali jbg, komisija je odlučila.

A to da su se turci i lanus najbolje pripremili za posao, to je očigledno.
 
Odgovor na temu

boyan3001
BG

boyan3001
Član broj: 284396
Poruke: 424
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: rs.linkedin.com/pub/bojan..


+647 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 13:11 - pre 142 meseci
Citat:
ventura:
Citat:
boyan3001
@ventura
Valjda ti je sad jasno zasto se kaze da GSP ima monopol u sustini.

Kakav bre monopol?

Ti želiš da koristiš subvencije grada, infrastrukturu, marketing i ime jednog preduzeća (GSP Beograd), prema tome onda moraš da se uključiš u jedinstveni sistem i poštuješ pravila (red vožnje, aukcijsko nadmetanje za linije itd.).

Tebi niko ne brani da kupiš 30 autobusa, voziš kojim god hoćeš redom vožnje, naplaćuješ karte koliko god hoćeš, ali u tom slučaju nemaš pravo na subvencije grada za javni prevoz i nemaš pravo na deo kolača od mesečnih markica kao što imaju ostali.

Ako to tebi predstavlja monopol, onda bi trebalo da pročitaš još jednom definiciju monopola.

Ja ti rekoh da su pre desetak godina privatnici radili poprilicno odvojedno od politike GSP-a... pa je to u jednom trenutku preseceno i pocisceno. Kazem ne secam se sad konkretnih obrazlozenja, ali mislim da je razlog bio bas haos koji se razvio, na prvom mestu zbog karata. Sto je, priznaces sasvim logicno. Ako radi 50 prevoznika i svako ima svoje karte, to za gradjane i nema nekog smisla na nivou mesecnih redovnih voznji (a to je ipak najvaznija stavka), s druge strane, ako se svi stave pod istu kartu... ostaje pitanje ko ce odlucivati o raspodelama i redovima voznje, procentima ucesca itd. Slozices se neke stvari ipak ne mogu biti u potpunosti privatizovane i prepustene liberalnom trzistu. Zato sam neku stranu ranije i dao primer privatnih puteva. Jednostavno ne ide.
U ovom slucaju, kad su privatnici pod nekom direktivom GSP-a, po pitanju linija i redova voznje, onda to njihovo privatno preduzetnistvo ne ide dalje od odrzavanja autobusa.
Poenta je doterati red voznje, a to ne moze da se dotera uvodjenjem konkurencije, kad ce ta konkurencija da igra po istim pravilima.
Realno...
 
Odgovor na temu

ime.prezime

Član broj: 304777
Poruke: 89



+190 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 13:26 - pre 142 meseci
Citat:
dule_ns:

Koliko sam ja shvatio, samo jedna firma je poslala svu dokumentaciju, ostale 2 su ubacile svoje flajere i poslale.
A od onih 50 što je otkupilo dokumentaciju 7 je tražilo produženje tendera za 60 dana. Ali jbg, komisija je odlučila.

A to da su se turci i lanus najbolje pripremili za posao, to je očigledno.


tako je ... rok od 60 dana je sasvim korektan za ozbiljnu pripremu , ali treba reci i da je tender inicijalno trajao toliko ...

znaci , ko god da je bio ozbiljno zainteresovan za taj posao , imao je u najgorem slucaju 60 dana da napravi ponudu ...
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?31.07.2012. u 13:59 - pre 142 meseci
Citat:
boyan3001:... s druge strane, ako se svi stave pod istu kartu... ostaje pitanje ko ce odlucivati o raspodelama i redovima voznje, procentima ucesca itd. Slozices se neke stvari ipak ne mogu biti u potpunosti privatizovane i prepustene liberalnom trzistu.

Ne znam tačno kako oni dele novac od markica, ali ne verujem da su privatnici potpisali ugovor na svoju štetu...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?

Strane: << < .. 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 141861 | Odgovora: 809 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.