Inače, ako ne voziš brzinom pešaka nego voziš 30-50km/h, onda ti treba da odlučiš već u tom trenutku ma mestu tog kombija da li skrećeš levo ka parkingu ili ne. Izvoli, prođi tuda i pokušaj da odatle odlučiš na osnovu signalizacije da li ti je dozvoljeno da skreneš levo, pri toj brzini i obraćajući pažnju na druga vozila sa svih strana.

Ja kada nakon toga priđem tom skretanju i toj strelici, odavno sam odlučio da ne skrećem (jer je rasksrnica krajnje sumnjiva i objasnio sam zašto) pa uopšte više i ne gledam na tu mrljavu strelicu, već gledam 20m ispred vozila na pešački prelaz i druga vozila.
Ta strelica nije namenjena vozilima koja dolaze iz Bulevara, i ne može predstavljati nikakav znak zabrane na osnovu koga će se kažnjavati vozila iz Bulevara jer ta vozila tu strelicu ne mogu prepoznati na vreme niti je njima uopšte namenjena. A ti nam plemenito objasni zašto tu nije stavljena puna linija sa dodatnom isprekidanom, nego obična isprekidana.
----
Ja inače ne sumnjam da je neki školovani tupson iz tog sekretarijata za saobraćaj ili ko god projektuje signalizaciju, zaista mislio da je ta strelica dovoljna i da može da predstavlja zabranu, ali to je zato što ne razmišlja dovoljno. Ja sam u Zrenjaninu video i da je takođe neki tupson stavio kockasti plavi znak sa strelicom (za jednosmernu ulicu u smeru kretanja) umesto okruglog plavog znaka sa strelicom (za obavezan pravac)... i nikom ništa. Pošto većina vozača ionako ne kapira razliku između ta dva znaka, što bi se time baktali oni kojima je to posao kada nema efekta po vozače
