Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

B segment, nov auto - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: B segment, nov auto - najbolja kupovina

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 23581 | Odgovora: 73 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7315
*.dynamic.sbb.rs.



+1132 Profil

icon B segment, nov auto - najbolja kupovina19.12.2012. u 01:16 - pre 85 meseci
Po ugledu na temu o C segmentu otvaram diskusiju i o kupovini vozila B segmenta.

Tu je po mom mišljenju situacija prilično izjednačena i kada bih morao da se opredelim za nekoga kao jedini auto u porodici, to ne bi bilo lako. Kandidati bi bili Ford Fiesta, Mazda 2, Hyundai I20, Fiat Grande Punto, Škoda Fabia, itd.

Međutim, ako bih birao auto B segmenta kao drugi auto i kući, to bi sasvim sigurno bio Suzuki Swift, pa neka on bude moj pulen za ovu klasu.

A ako bih birao budžet auto ove klase, to bi bila Zastava 10.
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1668
*.pool.mediaWays.net.



+760 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina19.12.2012. u 09:23 - pre 85 meseci
Evo prilike da nam Zare detaljnije predstavi Peugeot 208. Vec ga je hvalio 2 puta, znaci mora da ga je vozio :). Ja nisam imao prilike da ga vozim, jedino sam sedeo u njemu. Auto mi se izuzetno svidja, ali ono sto sam video kao problem jeste totalno blesav polozaj volana koji zaklanja kompletnu instrument tablu. Pomerao sam sediste i volan 5 puta i nije bilo sanse da namestim da mi sve odgovara. Ne znam koliki bi mi to bio problem u toku voznje.

Inace, ovaj model je u proseku 110 Kg laksi od 207, malo je kraci, uzi i nizi, ali sa jednakim medjuosovinskim rastojanjem, vecim gepekom i vise mesta za noge na zadnjoj klupi. Tako je Peugeot vratio B klasu ispod 1t tezine i 4m duzine kako po mom misljenju i treba da bude. Videcemo koliku ce popularnost imati ovaj model, a ja posebno zeljno iscekujem kabrio verziju :).




“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+489 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina19.12.2012. u 10:15 - pre 85 meseci
meni se čini da u ovom segmentu ipak sada vodi novi Clio.
Smatram da je pristojne veličine za put (ukoliko je u pitanju porodica sa 1 ili 2 dece) a ne preveliki za grad.

Ima zanimljive malolitražne turbo motore i već poznate dizel agregate.

Takođe ima veoma dopadljiv izgled i ne tako veliku cenu koja će verovatno sa vremenom i pasti.




sledeći izbor bi mi bio kao i Nebojši Suzuki Swift (mada sam tu dosta subjektivan)
Generalno najveći problem Swifta je njegova veličina, tj, veličina gepeka.
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.emea.verizonbusiness.com.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+599 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina19.12.2012. u 10:31 - pre 85 meseci
Mozda sam ja sakat ali nisam nikako mogao udobno da se namestim u Swiftu na vozackom mestu (u salonu). 188cm sam i ~100kg tako da nisam bas prevelik inace mi je skroz cool autic.
Ovaj Clio bas dobro izgleda :)
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+489 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina19.12.2012. u 10:44 - pre 85 meseci
Branko, baš me čudi to za Swifta da nisi mogao normalno da sedneš. Par mojih prijatelja tvoje građe je probalo Swifta i nije im ništa smetalo, šta više, sedište može dosta da se spusti i mesta za glavu ima koliko hoćeš
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.emea.verizonbusiness.com.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+599 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina19.12.2012. u 10:55 - pre 85 meseci
Za glavu i ledja mi je bilo pristojno OK, tu ne mogu da se pozalim.
Nezgodna mi je bila pozicija volana oko nogu, poprilicno sam butinama udarao u volan, mozda sam samo nogat :)
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+489 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina19.12.2012. u 11:02 - pre 85 meseci
trebao si da digneš volan, mada opet, ko zna, možda ti jednostavno nije bio dan :)
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.emea.verizonbusiness.com.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+599 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina19.12.2012. u 11:07 - pre 85 meseci
Hehehehe pazi kad se ne secam da li sam cackao volan, ladno moze biti mada to mi je uvek druga stvar koju pomeram (1. sediste napred nazad, 2. volan gore, 3. visina sedista)
 
Odgovor na temu

djoka_l
Beograd

Član broj: 56075
Poruke: 2697



+1113 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina19.12.2012. u 11:14 - pre 85 meseci
Ha, ha, ista situacija kao kod Branka - nisam mogao da stanem u Suzuki.
U stvari, uzeo sam (doduše za ženu) jedini auto u koji sam mogao komforno da sednem na vozačko mesto - Ford Fiestu.
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1668
*.adsl.alicedsl.de.



+760 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina29.06.2013. u 18:48 - pre 78 meseci
U temi o Peugeot 208 sam najavio da cu da prenesem utiske sa test voznje. Medjutim, sobzirom da sam uz put testirao jos jedan automobil ovog segmenta mozda je bolje da napisem ovde kad vec postoji tema.

208 1.2 vti 82 ks

Nazalost izvisio sam za hdi 92 ps pa su mi dali atmo benzinca 3 cilindra 82 PS i 5 brzina manuelni menjac. Posto mi je potrosnja bitan faktor, napravio sam rutu od 40-ak Km gde je grad 20 Km, van grada 10 i auto put 10. Tu rutu sam izvozao i sa drugim autom, a vozicu je i sa svakim sledecim koji cu da probam. U gradu sam vozio normalno kao i svoj auto sto vozim, van grada 80-100, a auto put 130-150. Potrosnja na kraju probne voznje je bila 6.6 l po bordu. Otprilike, bmw 116i atmo benz. koji sada vozim bi tu potrosio oko 8.5 l. Bord na 120 Km/h pokazuje potrosnju od 5l.

Na autu su gume Michelin 185/65/15 i ponasanje auta sa tim gumama je fantasticno. Potrebno je dooobro se potruditi da se ovaj auto izbaci iz takta, a kocnice rade perfektno. Ne znam koliki je kocioni put sa 100 na 0, ali mora biti dobar jer se auto zaustavlja gotovo momentalno, rekao bih bolje od mog bmw-a koji verovatno i nije na 100% fabrickog, ali odlicno koci.

Sto se motora tice, za moje pojmove jako slabo. Ispod 2000 obrtaja ne postoji sansa da se ovaj auto vozi, a ni preko toga ne pokazuje mnogo znakova zivota. Ono sto je interesantno jeste da je ovaj motor(valjda jer ima samo 3 cilindra) najbucniji na 2000-2500 obrtaja. Posle toga je dosta tisi sto i objasnjava zasto je ovaj auto mnogo lepse voziti na visim brzinama nego u gradu. Na 150 je savrseno stabilan, nije bucno u kabini i skroz bi mogao da zamislim da vozim tako satima sto se za gradsku voznju ne bi moglo reci jer em sto se motor dere kao magarac, em kvacilo nije bas najmeskse i hvata previsoko. Salter takodje bi trebao biti dosta bolji. Dosta je bucan tokom baratanja, a ima i dosta lufta kada je ubacen u brzinu. Volan nema ni malo otpora prilikom okretanja.

Sto se prostora tice, za mene od 178 sasvim dovoljno. Nisam imao nikakvih problema ni sa sedistem, ni sa nogama, a i pozadi se sedi komotno iza mene. Gepek isto izgleda korektan. Mislim da je peugeot izvukao maksimum s obzirom da je auto ispod 4 metara duzine.

Enterijer ne deluje jeftino i tu isto nemam zamerki nikakvih. U voznji apsolutno nista ne zvecka, pucketa, cvili ili cici.






















[Ovu poruku je menjao tdusko dana 29.06.2013. u 20:12 GMT+1]
“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1668
*.adsl.alicedsl.de.



+760 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina29.06.2013. u 18:59 - pre 78 meseci
Kia Rio 1.4 109 ks, 6 brzina manuelni menjac

U odnosu na peugeot, primetno vise mesta u kabini. Generalno, auto odaje utisak da je puno veci od segmenta kome pripada. Enterijer isto tako deluje solidno dok je motor nemoguce cuti u kabini u leru. Doduse, trebao bih probati i 208 sa 4 cilindra motorom, ali utisak mi je da je rio tu bolji. Kvacilo je mekse i hvata puno nize dok volan odaje prirodniji osecaj nego 208 jer ima malo otpora. Salter je takodje dosta bolji.

Motor i menjac su potpuno drugacije podeseni od pug-a pa sam auto sve vreme u gradu drzao izmedju 1500 i 2000 obrtaja. Prenosni odnosi su jako kratki pa se tako sesta brzina jako cesto koristi u gradu dok kod 208 mislim da nisam stigao dalje od cetvrte. Pri istoj brzini, kod ria se dva stepena prenosa razlikuju za svega par stotina obrtaja pa tako se iz trece brzine i 2500 obrtaja moze odmah ubaciti u 6. brzinu, a obrtaji ne padaju ispod 1500. Na tim obrtajima se motor uopste ne buni. Nazalost, sve se to plati na auto putu gde mi je trebala vecnost da se dovucem do 150.

Dok je peugeot kao zalepljen za asfalt na 150, rio posle 120-30 uopste ne deluje tako. Minimalna poskakivanja i pomeraji volana uz dosta buke stavljaju do znanja da ovaj auto nije za takvu voznju. Uz to, kocnice su jako lose, a rekao bih i da gume Minerva 195/55/16 sa kojima ovaj auto dolazi nisu bas najbolje za vlazan kolovoz. Kisica je padala dok sam ga vozio, a ABS mi se ukljucio na prvo ostrije kocenje. Generalno, sklonost ovog automobila ka podupravljanju je tolika da stvarno mislim da sa gumama nesto nije u redu. Kao sto rekoh, oba auta sam vozio istom trasom, istim krivinama i razlika u tome kako reaguju na dodavanje gasa u krivini je ogromna. I jos jedna stvar, rio ima neki uzasan zvuk ili bolje receno fijuk koji se konstantno cuje i pojacava se sa rastom obrtaja motora. Ne znam da li je to do ovog primerka ili karakteristicno za ovaj motor, ali cinjenica je da je jako neprijatno na vecim brzinama.

Na kraju probne voznje, potrosnja ria za nepoverovati - 6.6 :)

























[Ovu poruku je menjao tdusko dana 29.06.2013. u 22:11 GMT+1]
“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1668
*.adsl.alicedsl.de.



+760 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina29.06.2013. u 19:00 - pre 78 meseci
Sve u svemu, mogao bi jedan dobar auto da se sklopi od ova dva :D. Salu na stranu, rio je puno bolji utisak ostavio na mene u gradskoj voznji dok je pug bolji na putu. Imam utisak da bi hdi mogao da bude pun pogodak. Za dve nedelje ce imati i hdi kao test vozilo pa cu uraditi jos jednu probnu voznju. Rio kod mene nema sanse da izvadi utisak sa crdi-jem jer preko losih kocnica i loseg vladanja na otvorenom putu ne mogu da predjem. Posebno kad sednem iz bmw-a, prva krivina sa rio-om bi svaki put bila visoko rizicno iskustvo :D

Za kraj cene ovde u DE, pug je oko 13500, a rio 11400. Oba imaju bas dosta opreme, s tim sto rio ima gume 16-ice i alu felne, a pug ima elektro sklopive retrovizore i parking senzore.

[Ovu poruku je menjao tdusko dana 29.06.2013. u 20:19 GMT+1]
“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7315
*.dynamic.sbb.rs.



+1132 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina29.06.2013. u 23:05 - pre 78 meseci
Hvala Duško na ovim utiscima, eh da je više ovakvih članaka od onih koju su (zaista) vozili ono o čemu pišu, ovaj forum bi bio još kvalitetniji.

Nisam probao ni jedan od ova dva auta, ali sam Rio iz znatiželje jednom dobrano pogledao iznutra i mesta unutra nema baš puno. Drugim rečima, ako ga u 208 ima još manje, onda je on prilično mali, dok je 207 recimo još manji, uprkos prilično velikim spoljašnjim dimenzijama.

Loše držanje na putu kod Ria ne treba da čudi, i drugi vozači su to primetili. Što se tiče buke, ona potiče od aluminijumskog bloka motora koji ima znatno slabija dampirajuća svojstva od od onog rađenog od sivog liva. Ali ne treba zaboraviti da je aluminijumski dosta lakši i brže se zagreva pa mu hladni startovi kraće traju.

Sve u svemu, i ja bih između ta dva birao 208 ali sa (mnogo) jačim motorom, ali se realno ne bih odlučio ni za jedan od njih, između ostalog i zbog razloga koje si naveo. U B segmentu ima boljih kupovina od oba ova.

 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1668
*.adsl.alicedsl.de.



+760 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina30.06.2013. u 08:41 - pre 78 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:Nisam probao ni jedan od ova dva auta, ali sam Rio iz znatiželje jednom dobrano pogledao iznutra i mesta unutra nema baš puno. Drugim rečima, ako ga u 208 ima još manje, onda je on prilično mali, dok je 207 recimo još manji, uprkos prilično velikim spoljašnjim dimenzijama.
U 208 recimo dok vozim, leva noga (podkolenica) mi se naslanja na rukohvat od vrata. Sobzirom da sam vise vremena proveo u gradu pa je leva noga radila i nije bio problem, ali cenim da bi na duzem putovanju to bio problem. Ja definitivno ne spadam u one sa velikim nogama, ali sumnjam da bi neko sa 190 mogao da se smesti za volanom. Kod ria recimo tu ima puno vise prostora, a moja konstatacija da rio odaje utisak veceg auta se u stvari ne zasniva na iskustvu sedenja u velikom broju danasnjih auta B segmenta vec na cinjenici da je veci od 208 i da nije nista manji od mog bmw-a. Doduse, prva generacija bmw jedinice je valjda bio auto sa najmanje prostora u klasi. Mislim da cu probati sigurno jos i fijestu i grande punto pa cu moci bolje da uporedim.

Citat:
Nebojsa Milanovic:Sve u svemu, i ja bih između ta dva birao 208 ali sa (mnogo) jačim motorom...
Meni je prosto neverovatno da se ovaj 208 nudi cak i sa slabijim motorom od ovog koji sam vozio. Mogu da zamislim kako se to tek vuce po putu. BMW-ov od 120 ks sigurno malo popravlja utisak, ali ono sto bi bilo interesantno je probati sa novim turbo benzincem koji se ocekuje.
“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

mozdasamjaamozdainisam

Član broj: 274672
Poruke: 337
*.upc-i.chello.nl.



+187 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina30.06.2013. u 15:42 - pre 78 meseci
Ajde posto i ja trenutno vozim B klasu, da napisem i o Seat Ibiza-i (pre redizajna, jedina promena su malo ostriji detalji spoljasnosti i novi okviri obrtometra / brzinometra).

Biografija:
Seat Ibiza ST 1.2 TDI, 3 cilindra, 75 konja
Oprema Style sa dodacima:

- kozna sportska sedista;
- naslon za ruke napred;
- 'zimski' paket (grejanje sedista, grejaci prskalica za sofersajbnu, peraci farova);
- zatamnjena stakla od B stuba.

Godiste 2011
Presao 113123 kilometara.

Vozac:
1.82m
72 KG

====

Pre svega automobil me je u Style verziji iznenadio opcijama koje ima. Na primer, 4 eletro podizaca prozora, sva 4 sa automatskom funkcijom, tempomat, automatska svetla + senzor za kisu i senzor za zatamnjivanje retrovizora. Zatim prilikom paljenja automobila, dovoljno je okrenuti kljuc i pustiti ga; kada se (kod dizela) zagreju grejaci, automobil ce sam upaliti. Ponekada to traje i 3-4 sekunde (zimi) i zanimljivo je videti da se automobil sam pali. Zatim su tu hill holder (drzi kocnicu jos 2 sekunde na uzbrdici). Ali isto tako, ako je menjac u rikvercu, a stojim na nizbrdici, hill holder takodje odradi svoj posao. Tu su i start / stop sistem, koji gasi motor kada vozilo stoji u mestu, menjac u neutralnom polozaju i kvacilo pusteno. Za vreme dok se ubaci u prvu brzinu, motor se automatski (pritiskom na kvacilo) upali. Svetla se automatski pale kada se vozi brze od 150 km/h, vozilo se samo zakljucava preko 20 km/h. Tu su naravno i 4 vazdusna jastuka, ABS i ESP (koji se moze iskljuciti). Radio ima standardno podrsku za bluetooth te je handsfree razgovor moguc bez ikakve dodatne opremen. Sve u svemu poprilicno 'sitnica' za vozilo B klase.

Voznja
Moja Ibiza je spustena nekih 15mm i nosi zaista odlicne Dunlop Sport 15" gume. Po gradu je pomalo 'nervozna' i oseca rupe / neravnine, dok na auto putu pruza osecaj sigurnosti i upravljivosti do maksimalne brzine od nekih 185 km/h. Volan ima progresivni servo i (kozni) volan daje dovoljno informacija od guma / puta da se stekne osecaj sta vozilo radi.
Zbog spustenog i tvrdjeg ogibljenja lezi u krivinama kao vrela pegla na svili. Jos nisam (u normalnom) saobracaju osetio bezanje preko nosa niti bilo kakvu nesigurnost u krivinama, kako na suvoj tako ni na mokroj podlozi. Samim Dunlop gumama dajem dobar deo ovog osecaja, poucen iskustvom losijim gumama na drugim vozilima.

U gradu je automobil dosta okretan, iako nije uopste startan i sa time se jednostavno mora voditi racuna. Na autoputu, dovoljan je za voznju do nekih 300 do 400 kilometara. Nakon toga osecam potrebu za pauzom i protezanjem nogu. Najvise se paznje pak mora posvetiti ocajnim ubrzanjima od 80 do 120 km/h. Motor jednostavno nema dovoljno snage za 'sigurno' preticanje. Nakon par stotina kilometara sam se medjutim naucio koliko snage motor moze da isporuci, te sam se prilagodio tome.

Unutrasnjost
Konzola je dosta spartanski uradjena. Komande radija su na rucici iza volana, i iako su vrlo jednostavne bolje bi pasovale na samom volanu. Sve komande su na logicnom i pristupacnom mestu, te odvajanje ruku od volana skoro da nije neophodno.
Ja kao vozac, pogotovo u sportskim sedistima mogu da pronadjem odlican polozaj za volanom. Sam volan je podesiv po dubini i visini. Sediste se moze podesavati i po visini, te je lako moguce pronaci odgovarajuci polozaj. Kao dodatnu opciju sam uzeo naslon za ruke, na koji sam se u prethodnim automobilima do te mere navikao da jednostavno ne zelim vise bez njega. Naslon, iako veoma jednostavan je dovoljan, sa prostorom ispod naslona za sitnice. Moze se u potpunosti podignuti za one koji taj 'luksus' ne vole.

Kada ja, kao vozac podesim sediste za sebe (a poprilicno sam nogat i volim da vozim 'zabacen'), na zadnjoj klupi nema mesta ni za dete, a kamoli za odraslu osobu! Ovo je po meni strasan minus ove B klase. Ja se moram potpuno u naprad pomeriti kako bi iza mene odrasla osoba mogla uopste da sedi. Kada recimo moja devojka vozi, onda ja mogu komotno da sedim iza nje. Na zadnjoj klupi realno ima mesta za 2 odrasle osobe, treca ce vec biti u klincu.

Takodje jedan od 'nedostataka' (ali to je 'cena' B klase) jeste to sto ne postoji svetlo za zadnju klupu, te nocu pogotovo na slabije osvetljenom parkingu u kombinaciji sa zatamnjenim zadnjim prozorima je nemoguce videti bilo sta na zadnjoj klupi.

Buka u unutrasnjosti do 150 km/h je vrlo dobro izolovana. U gradskoj voznju je jasno prisutan trocilindras, dok pri 120 km/h se moze komotno razgovarati bez podizanja glasa.

Za kraj, grejanje kabine je ocajno. Zbog cinjenice da je motor veoma efikasan toplota koja se 'ne trosi' skoro da ne postoji. Zimi, kada je temperatura oko -2 stepena je potrebno bezmalo oko 20 minuta da se pocne osecati toplota u kabinskom prostoru. Srecom, imam grejace sedista, te se ovo moze malkice nadomestiti, ali definitivno veliki promasaj Seat-a (takodje i VW-a i Skode, jer su u Polu tj Fabia-i identicni problemi).

Gepek
Iako imam karavan verziju, gepek nije previse velik. Moze da stane tacno jedan veliki putni kofer + jedan manji putni kofer. Raspodela kofera je dobro osmisljena i postji dupli 'pod'; na mestu rezervnog tocka, posto imam tecnost za popravku tocka mogu da ostavim sve sitnice, koje bi inace tumbale po gepeku za vreme voznje. Ne iz licnog iskustva, ali od drugih sam cuo da decja kolica srednje velicine mogu komotno da stanu u gepek. Pak, auto je za maksimalno porodice sa jednim detetom, jer stvari za dvoje vec nece stati kompletno u gepek. Za to je opet potreban gepek na koferu.

Potrosnja
Jedan (ako ne i najbitniji) razlog od nabavke trocilindraskog dizela jeste potrosnja, za koju VW grupacija navodi 31 kilometar po litru dizela (3,1 litar na 100 km). Naravno, ovo je 'sarena' laza koja je ostvariva samo u situacijama blizu idealnim.
U realnoj voznji, stvari stoje ovako:

Jedna do dve osobe, bez dodatnih stvari / kofera;
gradska voznja oko 5,5 litara na 100 kilometara;
auto put, do 120 km/h oko 4,8 litara na 100 kilometara.

Pod punim opterecenjem, 5 odraslih osoba (od koja je jedna u klincu ;-)) + solidno natovaren gepek pri 120 km/h trosi oko 6,5 litara na 100 km.

Medjutim, zbog cinjenice da motor nema 'zalihe' snage sa svojih veoma skromnih 75 konja, cak i najmanji ceoni vetar, ili kisa ili 'pogorsani' uslovi voznje rezultuju u drasticnom povecanju potrosnje. Tako nije neobicno da zimi, uz vetar vozilo pri 100 km/h trosi i do 6 litara na 100 kilometara samo sa vozacem.

Zakljucak
Proverena tehnologija (preko 75% delova su VW, kako ispod haube, tako i u kabini), pristojan dizajn i solidan osecaj u voznji, ovo vozilo bi preporucio pre u benziskoj varijanti ili sa minimum 1.6 dizelom. 1.2 TDI sa 3 cilindra je vise mucenje nego sto pruza blagodeti. Za osobe koje imaju maximalno jedno dete ili za mladje ljude koji zapocinju zajednicki zivot. Takodje smatram da bi bilo dobro drugo vozilo u porodici, za gradsku i prigradsku voznju.





Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 721



+1550 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina30.06.2013. u 17:31 - pre 78 meseci
Jako lepi opisi! Zanimljivo je da si zadovoljan sa Dunlop sport gumama. Ja sam dosta razočaran u njih u kišnim uslovima. Doduše 17'..
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2236 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina30.06.2013. u 20:00 - pre 78 meseci
[email protected] ima 75ks a maksimalna brzina 185km/h ??? jesi li siguran?
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 721



+1550 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina30.06.2013. u 20:45 - pre 78 meseci
Možda na satu, ja sam mog Pola sa 92ks naterao na 198, gps pokazivao 190.Kilaža je tu negde.
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1668
*.adsl.alicedsl.de.



+760 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina30.06.2013. u 20:55 - pre 78 meseci
@mozdasamjaamozdainisam

Odlican opis i lep autic :). Sedista izgledaju bas dobro na slikama.

Max brzina je koliko sam ja uspeo da nadjem 168 Km/h.

Inace, sto se potrosnje ovog motora tice, pre neki dan sam bio zaludan i na spritmonitoru sam procesljao vecinu onih koji voze ovaj motor, bilo da su polo, ibiza ili fabia u pitanju. Ima ih bas puno koji imaju prosek oko 4l/100 Km. E sad, kako voze mozemo samo da nagadjamo. Nasao sam jednog koji zivi u Holandiji, prelazi ogromnu kilometrazu i koji pise da nikad ne vozi preko 90 i da uvek vozi iza kamiona kako bi otpor vazduha bio sto manji :D. Svremena na vreme potrosnja mu skoci na skoro 6 litara i tada pise da je isao na odmor u Nemacku :D. Ako se dobro secam, prosek mu je oko 4.3

[Ovu poruku je menjao tdusko dana 30.06.2013. u 22:13 GMT+1]
“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

mozdasamjaamozdainisam

Član broj: 274672
Poruke: 337
*.static.chello.nl.



+187 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina01.07.2013. u 08:48 - pre 78 meseci
@Flo33: ja sam bas u kisnoj Holandiji i vrlo sam zadovoljan Dunlop gumama. Jutros sam promenio prednje pneumatike, prethodni su presli ~90.000 kilometara i mogli su jos 10.000 (da sam ih vozio privatno prevalio bi 100.000 sa njima, ovako sam 'morao' da ih zamenim). Uzmi takodje u obzir da moj motor ima svega 75 konja, tako da do nekog proklizavanja prilikom ubrzavanja ni teoretski ne moze da dodje. Pak utisak u krivanama, na pravcu pri vecoj brzini cak i po jakoj kisi mi je veoma dobar sa ovim gumama.

@cika daca:
U knjizici stoji da je VMax 173 km/h; po GPS-u sam ga vozio najvise 188 km/h, doduse na blagoj nizbrdici. Iskustvo me naucilo da svaki dizel ima vecu maximalnu brzinu nego sto mu je deklarisano :)

@tdusko: sedista su zaista dobra. Cinjenica da je autic mali dovodi do toga da se umoris posle 300-400 kilometara. Jedino sto sam naucio, nikada vise kozna sedista :) Zimi ti se smrznu... a leti izgore :) Ok, ovo nije neki kvalitet koze, onoliko koliko to moze biti u ovom segmentu, ali sam se pokajao sto su kozna. Na zalost, nije bila opcija sportska sedista bez koze :(

Sto se tice potrosnje, auto _moze_ da se vozi sa prosecnom potrosnjom do 3,5 litara na 100 kilometara. Probao sam i znam da moze. Ali tada moras imati zivce od celika, jer svaki put mnooogooooo dugo traje :( Moja dnevna marsuta je 190 kilometara, od cega oko 175 po auto putu. Cisto zanimacije radi, jedan pun rezervoar sam vozio kao uplaseni penzioner, kao lik iz tvog opisa - 90 km/h po auto putu, iza kamiona, bez naglih ubrzavanja i slicno. Sa 51 litara dizela sam presao 1.440 kilometara, to jest oko 3,5 litre na 100 kilometara. Ali veruj mi da sam jedva cekao da ispraznim taj rezervoar da se ponovo vozim ko covek. Prosecna potrosnja je realna u letnjim uslovima oko 5,5 zimi oko 6,5 litara.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: B segment, nov auto - najbolja kupovina

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 23581 | Odgovora: 73 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.