Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 20529 | Odgovora: 72 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?24.07.2013. u 23:41 - pre 130 meseci
Vladd,

da li si ti svestan gluposti koje iznosis na ovom forumu?

Izvini ali moram to da pitam jer toliko kontradiktornih i netacnih stvari pricas da je to vec postalo naporno.
 
Odgovor na temu

waikiki

Član broj: 51675
Poruke: 702
*.dynamic.sbb.rs.



+130 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?24.07.2013. u 23:52 - pre 130 meseci
Duzina puta kocenja zavisi iskljucivo od stanja i vrste kolovoznog zastora! Pri maksimalnom pritisku na pedalu kocnice svejedno je da li se usporava Yugo ili Opel, put kocenja ce biti isti (ako su oba vozila usporavana na istoj podlozi, pri istoj brzini). ABS, neznatno povecava ovaj put jer se vozilo ne usporava maksimalnim usporenjem nego usporenjem koje je nesto nize od maksimalnog!

Sk = V2/(2 x b)

gde je
Sk - duzina puta kocenja
V - brzina
b - usporenje koje zavisi od vrste i stanja puta
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?25.07.2013. u 00:01 - pre 130 meseci
Nešto si pomešao u prvom delu.
 
Odgovor na temu

waikiki

Član broj: 51675
Poruke: 702
*.dynamic.sbb.rs.



+130 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?25.07.2013. u 00:10 - pre 130 meseci
Citat:
jnk: Nešto si pomešao u prvom delu.

zaboravio sam da dodam... zavisi i od brzine naravno!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?25.07.2013. u 00:34 - pre 130 meseci
Ne vidim koliko treba biti drogiran i ne primetiti. Ljudi kocili, tockovi blokirali, ABS nije radio!!
I TO nije retka pojava na VW-u.
Sta tu ima SAVRSENO..to je glupost, izjaviti za brend poznat po ispod prosecnim kocnicama(i medju ljubiteljima) da je "savrsen", i to bas zato sto nije funkcionisao??!

P.S.
http://audi-vw-abs-recall.blogspot.com/
http://www.carproblemzoo.com/v...at/service-brakes-problems.php
http://repairpal.com/brake-pad...s-may-wear-out-prematurely-943
http://www.phoenix-auto-services.co.uk/common-vw-golf-problems/

I malo apgrejda

http://forums.vwvortex.com/sho...80mm-big-rear-brake-conversion
http://forums.vwvortex.com/sho...Options-Opinions-Needed-Please
http://forums.vwvortex.com/sho...rade-parts-list-amp-future-DIY

[Ovu poruku je menjao vladd dana 25.07.2013. u 01:48 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?25.07.2013. u 01:10 - pre 130 meseci
Citat:
Zarko Silic: Zato sto je kod su27killeryevog i Nemanjinog automobila dobro proracunato teziste automobila pa se prilikom kocenja na suvoj podlozi stvara prevelika sila trenja koja ne dopusta da se tocak zaustavi, i zato sto su kod njihovih automobila i same kocnice savrseno proracunate.

Podrazumeva se suv i cist asfalt kao i nove, odnosno ispravne gume na tockovima.

Moram da priznam da prvi put cujem za ovo. Vozim 1.9tdi i svaki put kada legnem na kocnicu po suvom, doduse desilo mi se mozda 3-4 puta, ABS se aktivira. A Nemanja je isao 120 i nije se aktivirao ABS!? Nesto ne stima. Ili je @vladd u pravu ili Nemanja nije zakucao nogu na papucicu kocnice. ;)
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.dynamic.sbb.rs.



+583 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?25.07.2013. u 19:59 - pre 130 meseci
@vladd ... ako cemo da kocnice kod vw ne valjaju, jer je u jednom seriji bio fabricki problem koji je zamenjen, onda ne treba uopste kupovati Toyote, jer u jednoj seriji se zaglavljivala papucica gasa. I to ne treba ici 10 godina u proslot. Za ove sto budze diskove Englezi imaju izraz "boy-racer" koji ih sasvim lepo opisuje, jer zna se kada se auto sprema, za trke, a ne da se brze stigne do prodavnice na cosku.

Od 2007. se softver unapredio barem za 2 verzije, ukoliko je i harvder razlicit u WV koncernu, to je razlog vise za kupovinu novog Golfa u odnosu na 5 godina starog Audija.

@vilil1 ... Moguce je da je u pitanju instiktivno doziranje kocenja, ali rekao bih da nije bilo vremena za tako nesto. Koji je auto kod tebe u pitanju?

[Ovu poruku je menjao Nemanja dana 25.07.2013. u 21:13 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?25.07.2013. u 23:26 - pre 130 meseci
Citat:
vilil1: Moram da priznam da prvi put cujem za ovo. Vozim 1.9tdi i svaki put kada legnem na kocnicu po suvom, doduse desilo mi se mozda 3-4 puta, ABS se aktivira. A Nemanja je isao 120 i nije se aktivirao ABS!? Nesto ne stima. Ili je @vladd u pravu ili Nemanja nije zakucao nogu na papucicu kocnice.


Postoje putevi na kojima je nemoguce aktivirati ABS.

Na mnogim (mozda vecini) svajcarskih puteva radjenjih prema poznatoj madjarskoj licenci sa granulatima vestackog dijamanta (to su oni putevi koji svetlucaju nocu pod svetlom farova automobila) ABS se tesko aktivira.

Mislim da bi se pre aktivirao vazdusni jastuk od ABSa kada se naglo pritisne papucica kocnice


Koji automobili imaju najbolje i najispravnije kocnice lako je proveriti na svakom tehnickom pregledu tako sto ce se napraviti statistika.
Dovoljno je provesti par dana pa da stvari budu savrseno jasne. Ja sam proveo, kada se sve sabere vise meseci pa mi zato ovo Vladdovo sajber iskustvo, deluje saljivo.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?25.07.2013. u 23:32 - pre 130 meseci
Teško da će boyracer budžiti kočnice, to im je poslednje na listi.

Meni samo nije jasno kakve veze ima otkazivanje abs modula sa apgrejdovanjem kočnica. To što je neko negde zabeležio slučajeve u prethodnih 10 godina ne znači da se to često dešava.

Al ok, logično je da je to često, kada je 9 od 10 vladdovih postova objašnjavanje kako je golf g*vno.
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?25.07.2013. u 23:53 - pre 130 meseci
@Zarko

Kada pri brzini 120km/h neko legne na kocnicu, koliko znam postoje dva scenarija. Ili tockovi blokiraju ili se ukljuci abs. Ti kazes da je moguce i neko trece ponasanje. Pa dobro, nek' bude kako ti kazes.

A ti Svajcarski putevi, bar ja sto sam ih obisao, a Svicu sam obisao uzduz i popreko, nisu neki cudotvorni pa da se automobili totalno drugacije ponasaju.

Usput, Nemanja je vozio Nemackim auto putem kada je imao to naglo kocenje. ;)

@Nemanja

Ma nebitno koji je auto, iz VW-a je.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?26.07.2013. u 00:05 - pre 130 meseci
Sajber dokazi, za znatizeljne, a iskustvo licno.

Otkazivanje ABS-a je poseban problem, a apgrejd kocnica je zbog problematicnog kvaliteta diskova, u nekoj meri, a sa druge strane, vole ljudi da imaju apgrejd...za koji ne treba da seku i vare..

Inace, kako drugacije konstatovati da postoji konzistentan problem, ako se zanemaruje visegodisnje postojanje problema.

Ja im uvek dam priliku, ali su je do sada izbegavali. Meni preosaje da kazem onako kako jeste, a ne da padam u pesnicki zanos o "savrsenom projektovanju", za koje, ipak nema dokaza.

Kupiti nov, skup auto, voziti neko vreme, dok se ne potrose pojedini potrosni delovi, ili napuni pepeljara, a zatim ga prodati, je vise situacija za vic nego realnost.

Ja, inace, ne pljujem ni jedan automobil, jednostavno argumentujem suprotne cinjenice od "realnosti" koju zastupaju previse zagrizeni fanovi.
Ono sto ne razumem, bas, je postojanje "virtuelne realnosti" i pored jasnih cinjenica..

Vec je nastala uska terminologija kao kod politicara, u parolama. Procitam izjavu jednog korisnika na VW forumu, kupio polovnog G3, i nije NISTA radio na njemu, osim malo pragove i sajtne, neke sitnice oko trapa i motora, ne rade neki detalji, ali sve u svemu NISTA..
Prosto ne znam da li da zavidim ili da se zabrinem na takav "trans". Moracu da poradim na tome..mislim da je zdravije biti u transu, zivot je lepsi..
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?26.07.2013. u 00:26 - pre 130 meseci
Kao što znaš diskove proizvode posebne firme a OEM varijante obično najduže traju. Razlika između apgrejdovanih i fabričkih kočnica je što ćeš na stazi izdržati 6 umesto 3 kruga i ni u čemu drugom.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?26.07.2013. u 08:15 - pre 130 meseci
Nazalost tako je nekada bilo. Sada se moze uzeti bolja verzija od OEM.

A apgrejd se odnosi na promenu precnika diska i promenu tipa kljesta, ili ubacivanje ventilirajucih diskova pozadi, za razliku od OEM.

I to je jedan izuzetno koristan apgrejd, i zbog cinjenica da smanjuje trag kocenja, i zbog cinjenice da postoji mogucnost da ceo sistem duze traje. Ne zbog ustede na paknovima, vec zbog mogucnosti da je duzi period u jako dobrom stanju.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.dynamic.sbb.rs.



+583 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?26.07.2013. u 08:34 - pre 130 meseci
Citat:
vladd:

Vec je nastala uska terminologija kao kod politicara, u parolama. Procitam izjavu jednog korisnika na VW forumu, kupio polovnog G3, i nije NISTA radio na njemu, osim malo pragove i sajtne, neke sitnice oko trapa i motora, ne rade neki detalji, ali sve u svemu NISTA..
Prosto ne znam da li da zavidim ili da se zabrinem na takav "trans". Moracu da poradim na tome..mislim da je zdravije biti u transu, zivot je lepsi..


Pa to i jeste nista za auto star petnaest godina. Sto ljudi u Srbiji ocekuju da kupe 10 godina star auto, koji ima na KM 109K Km , i da ga je vozila samo bakica do crkve i nazad je za drugu pricu. I onda misli da su Srbi najpametniji narod na svetu, jer kupuju auto koji je glupi Svabo platio 4 puta vise, a nista mu ne fali, ide jos bolje nego kada je izasao iz fabrike, sada ce to da se kotrlja dok se ne raspadne. Mozda u vreme Golfova 2ki i 3ki koje su popravljali majstori sa cekicima kao i Yugice.

A ko nece da se petlja sa time , treba da vozi Yuga a ostale neka ostavi da se pate u skupo placenim novim autima.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?27.07.2013. u 12:19 - pre 130 meseci
A zasto ga poredis sa Yugom?
Interesantan stav?
Evo na Mitsubishiju posle 22 godine se NISTA od limarije nije menjalo, npr. Cak su i diskovi promenjeni nakon 12 god, i to zbog koriscenja tvrdih paknova.
Ili na nekom citroenu, evo par komada u mom okruzenju, nikakvih limarskih radova, ali ljudi nekako normalniji, pricaju o zamenama delova trapa, lamele..ne spominju "nista"..a nisu mladji od 15 godina
Ali, nije sporno menjati delove na matorom autu, nego upravo to "nista", ta vrsta "samozastite".
Nista su redovne sitnice..

Nislim u tim aktivnostima zamena, je VW u nekim stvarima gori od svojih parnjaka, a ne da se poredi sa 4 ili 5 puta jeftinijim vozilima.
Da VW iz 1996-e je bolji od Yuga:), svecano PRIZNAJEM:). I ovi mladji, naravno..
Izuzetan auto, dok je u garanciji..

Ne vidim, zasto se negira osrednjost trapa, koncipiranog da bude jeftin, na skupom automobilu. Zasto se uporno negira neadekvatan kvalitet diskova, narocito u najpopularnijem segmentu..
 
Odgovor na temu

boyan3001
BG

boyan3001
Član broj: 284396
Poruke: 424
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: rs.linkedin.com/pub/bojan..


+647 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?27.07.2013. u 16:23 - pre 130 meseci
Vreme zaustavljanja sa 100 km/h zavisi od:

1. Mase vozila.
2. Aerodinamickog pritiska vozila na podlogu, koji je posledica oblika vozila.
2. Guma - nagazna povrsina i koeficijent trenja.
3. Kocnica - povrsina i koeficijent trenja izmedju diskova i paknova.

To onako generalno i delimicno idealisticki gledano.
Od vesanja zavisi, zato sto se teziste vozila pomera pri kocenju, tako da samo u idealnom slucaju gde su vesanje i vozilo apsolutno kruti nece doci do pomeranja tezista i pritisak na podlogu ce biti nepromenjen. U praksi je to neizbezan efekat i vozila sa mekanim vesanjem su u nepovoljnijoj situaciji u odnosu tvrdja sportskija vozila.

Btw, ABS skracuje zaustavni put, zato sto je trenje klizanja manje od staticnog trenja.
Realno...
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.dynamic.sbb.rs.



+583 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?27.07.2013. u 16:30 - pre 130 meseci
Ne znam ko sada prica ostrasceno, kada se kaze nista se nije menjalo od limarije a ima prizvuk nikakve popravke na Mitsubishiju, ispada da se auto sam regenerisao u 22g. Izgleda da je svaka tema dobar uvod za napad na Golfa.

Jednostavno se radi o ocekivanjima od automobila. Svi , priznali to ili ne, napadaju Golfa kao auto po kojem cela klasa nosi ime, i traze i najmanje nedostatke, dok kod nekih manje zvucnih imena ni nemaju neka ocekivanja.

Ovo nema nikakve veze sa temom, ali moje licno iskustvo u voznji je otvorilo priliku da se odmah napadne Golf tako da sam morao da repliciram.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?27.07.2013. u 16:55 - pre 130 meseci
@boyan3001

Po suvom i čistom asfaltu ne skraćuju, eventualno po kiši, bar tako uče u školama vožnje. Prednost je kad moraš da skrećeš a treba ti maksimalno kočenje i tad je zaustavni put kraći u odnosu kad nemaš abs.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?27.07.2013. u 18:07 - pre 130 meseci
Citat:
Nemanja: ... Izgleda da je svaka tema dobar uvod za napad na Golfa.
..


Nema nikakvog "napada" na golfa, golf je, po meni, odlican auto, sa puno vrlina i sve manje mana, ali precenjen.

U postu je akcenat na "fanaticima", koji su toliko opijeni statusom "imaoca" statusa golfa, da su pogubili vezu sa realnoscu.
Kao da su prerodjeni u Wolfsburgu:). Valjda im je golf ono najbolje..za dicenje, prosto ne razumem..
Nazalost, normalnijih korisnika Golfova, koji zaista i realno, a ne u transu, uzivaju u svojim "igrackama", ima mnogo vise na drugim meridijanima..
Poprilicno realan automobil, kojeg treba servisirati i odrzavati, nazalost sa cesto ne bas jeftinim delovima...

Zato i diskusija o kocenju trenutno odleti van staze, kada krene spominjanje "bozanstva"..

P.S.
Davno je izbledeo marketinski izraz "golf klasa", i sam golf je izasao iz "svoje" klase, ali i hecbek ili kompakt klase i uplivao u C segment, i snagom i velicinom i konforom..
Jedino sto bi moglo da mu se desi da ode u "konzervatinu klasu", posto je asortiman tipova znacajno izmenjen, kao i navike kupaca.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.dynamic.sbb.rs.



+583 Profil

icon Re: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?27.07.2013. u 18:52 - pre 130 meseci
Citat:
jnk:
@boyan3001

Po suvom i čistom asfaltu ne skraćuju, eventualno po kiši, bar tako uče u školama vožnje. Prednost je kad moraš da skrećeš a treba ti maksimalno kočenje i tad je zaustavni put kraći u odnosu kad nemaš abs.


Po suvom i cistom asfaltu bi produzio zaustavni put.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Kocenje 100-0, od cega sve zavisi?

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 20529 | Odgovora: 72 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.