Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Najisplativiji polovni mali dizeli

elitemadzone.org :: AutoZone :: Najisplativiji polovni mali dizeli

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 26542 | Odgovora: 58 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli01.10.2013. u 18:33 - pre 128 meseci
Vagen prednjaci da mu covek bude na sisi. 1.2-1.4-1.6 G7 ( 5G1) model 2012 imaju samo zamenski cilindar kvacila ( u menjacu ).Za 2.0 nema nista a za modele iz 2013 ni to.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli01.10.2013. u 18:50 - pre 128 meseci
Ako vec neko nije obavesten, onda bar nek ne bude neopredeljen.

Da li se zeli slozeen i skup, ili se zeli jednostavan i jeftinijin automobil za ordzavanje.

Ako bi se, na primer Golf placao po principu po kome se placa na primer laptop, njegova cena bi umesto 20 bila 200 hiljada eura.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli01.10.2013. u 19:00 - pre 128 meseci
A,gresis.Ta grupacija iz nekog,spontanog razloga je kod mene.Nema ja nista protiv golfa,nego sam pomenuo segment koji je pomenut od STEPE.
Ako je neko posten u tome sto si sada pomenuo,ja to mislim za sebe.Kupio bi noviji auto, i ovako me srce zaboli pri svakom odlasku na plac a kamoli da imam novi auto.
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli01.10.2013. u 22:09 - pre 128 meseci
Jos neke informacije koji automobili imaju plivajuci, kopirano sa drugih foruma:

Na Mazdi je kod svih novijih. Sve Mazda6, 5 i MPV dizel (posle 2003, a tada su i pocele da se proizvode), navodno Mazda 3 nema osim na 1.6 i 2.0 dizel motoru.

honda samo na novim hjihovim dizelima i-ctd..

civic 1.7 isuzu i accord sa roverovim dizelom nemaju

Renault
od 82 ks je za kombije (F9Q 760 i 762), a 130 (tacnije 131) od sredine 2005 (F9Q804).. Ubacivali su zamajce sa kombija u putnicke u automobile..
varijanta od 82 ks nema plivajuci zamajac, vec obican.. varijanta od 100 ks (privredni program) je takodje bez plivajuceg zamajca.. kao ni laguna od 100 ks.. Tek Laguna od 110 KS (F9Q754 -nosi menjac PK6) ima plivajuci zamajac i kosta 350 evra u Luk varijanti u EU.. Ceo set-regularna cena originalnog dela je 800 evra, ali su akcije u toku i prodaje se za oko 480 evra, u toj istoj EU.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli01.10.2013. u 22:39 - pre 128 meseci
Citat:
Zarko Silic:

Ako bi se, na primer Golf placao po principu po kome se placa na primer laptop, njegova cena bi umesto 20 bila 200 hiljada eura.



Ne nego bi golf kostao 2000 evra

A Nemci bi imali standard kao Bugari
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli01.10.2013. u 22:40 - pre 128 meseci
Pa vidis da svi preko 110 ks sto si naveo imaju.Sta to govori?
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli01.10.2013. u 22:47 - pre 128 meseci
Citat:
vladd:
Citat:
Zarko Silic:

Ako bi se, na primer Golf placao po principu po kome se placa na primer laptop, njegova cena bi umesto 20 bila 200 hiljada eura.



Ne nego bi golf kostao 2000 evra:D:D

A Nemci bi imali standard kao Bugari:)



Sigurno , daj Bugarima nemacku industriju pa bi opet sve pokrali... Nije sve u standardu, i nije sve za svakoga, pa ni Golf.
 
Odgovor na temu

Marko83
bez

Član broj: 264513
Poruke: 122



+767 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli02.10.2013. u 08:21 - pre 128 meseci
Citat:
Nemanja: Sigurno , daj Bugarima nemacku industriju pa bi opet sve pokrali... Nije sve u standardu, i nije sve za svakoga, pa ni Golf.


Ubiste svaku temu sa golfom

Koju god temu otvorim na autozone uvek je VW vs .......

Tema o malolitraznim dizelima je verujem interesantna vecini(bar meni jeste) i umesto da prica ide ka tehnickim karakteristikama pomenutih modela i prednostima/manama, uvek mora da ode na besmislenu raspravu o golfu...





Zato što, kada uporediš VW i BMW koji koštaju isto, shvatićeš da za svaki taj evro koji čini cenu ta dva auta, kod VW dobijaš više nego kod BMW-a. Isto važi i MB.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli03.10.2013. u 13:10 - pre 128 meseci
I ja im to pricam, besmislena rasprava o besmislenom vozilu.
Pride uporni. Malo malo, pa neko istrci sa bespredmetnom, nicim potkrepljenom(imaginacije se ne racunaju) hvalom, kao da se odrzi neki imidz, za koji se zna kako je nastao, a sa kvalitetom nema puno veze.
Ali za drugo ne znaju
Neinformisanost, pre svega, velika prisutnost favorizacije i fanovskog pozicioniranja, sto i nije problem, jeste off, ali ipostoje forumi za golfove, pa neka grupno uzivaju, vec je problem sto se svi kunu u objektivnost.

A golf je objektivno bacanje para, pride se pojavljuje u svakoj temi.

To sto je banuo i u ovu temu je greska postavljaca teme, sto je prikljucio dizele preko 1500ccm kao "male", pa se ne zna sta je cudnije.

Ipak je ovo "auto" zone, da bi 1900ccm bilo "malo", cak nije ni "srednje", da je "moj kamion zone", pa da razumem..

Mislim da, trenutno, pored 1.3 multijeta, nema isplatljivijeg malog dizela. Kazem trenutno, posto bliska buducnost donosi nove modele, trend malog(ispod 1400-1300ccm) dizela je (opste)prihvacen u Evropi.

Jedino na sta korisnik treba da obrati paznju je koncepcija, ubacivanje relativno malog motora u tesku karoseriju, moze da poveca potrosnju i raubovanje.
I taj koncept je aktuelan(za razliku od pre par decenija, kada su u mala vozila ubacivali motore velike kubikaze), mada, ako se poseduje vozilo nekoliko godina, pa se obnovi vozni park, takav koncept nije sporan.

Sporno je samo ako se zeli provesti koja decenija sa istim vozilom, sto je prinudno "balkanski" obicaj, procentualno je najveci broj takvih korisnika, mada, i kao obicaj svih drugih siromasnijih predela..
 
Odgovor na temu

Marko83
bez

Član broj: 264513
Poruke: 122



+767 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli03.10.2013. u 14:30 - pre 128 meseci
Citat:
vladd: Mislim da, trenutno, pored 1.3 multijeta, nema isplatljivijeg malog dizela. Kazem trenutno, posto bliska buducnost donosi nove modele, trend malog(ispod 1400-1300ccm) dizela je (opste)prihvacen u Evropi


Apsolutni sam laik, ali vidim 2 dodatna motora koji bi mogli uci u ovu pricu o malim dizelima 1.4 HDI i 1.5 DCI

Oni su losiji zbog vece potrosnje, skupljih delova....? Sta bi to bilo bitno za obicnog korisnika da izabere 1.3MJT?
Laksa popravka? Dostupniji delovi?

Licno i meni je prvi izbor neki Grande punto sa 1.3MJT, za ove nase uslove...
(Za potencijalnu, skoru, nabavku vozila)



Zato što, kada uporediš VW i BMW koji koštaju isto, shvatićeš da za svaki taj evro koji čini cenu ta dva auta, kod VW dobijaš više nego kod BMW-a. Isto važi i MB.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli03.10.2013. u 15:27 - pre 128 meseci
1.3 multijet engine je savremeniji motor.
Prvo, ima najveci odnos snage prema tezini, ima ubrizgavanje goriva u vise unapred definisanih "paketa".

Tehnoloski napredniji, izradjen u 5 miliona primeraka, prihvacen i na dalekom istoku i od strane GM. S obzirom da Fiat nije ekstremno agresivan u marketingu, ocito je da su sirom planete motori prepoznati, u tom segmentu, i nameni, kao dobri.
Sa 1250 kubika, sa projektovanom malom potrosnjom i bez start stop sistema, sa kompleksnim, ali logicnim, inzenjerski odlicno zamisljenim sistemom "paketnog" ubrizgavanja, koje osim male potrosnje, omogucava sagorevanje smese u cilindru u (bar)tri faze, sa definisanom kolicinom goriva za svaku fazu(za veca opterecenja se povecava broj paketa u srednjoj fazi).

Sa druge strane, sto se delova tice, verovatno su priblizni, tako da ne vidim neke benefite u razlikama cene od par desetina evra na 100-200kkm, ako je vec usteda goriva ostvarila benefit od nekoliko stotina evra...
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli03.10.2013. u 15:56 - pre 128 meseci
Ima lanac, ima vise varijanti, recimo, najslabija od 75ks nema ni plivajuci zamajac ni dpf. Za srpske uslove, i (ne)odrzavanje vozila definitivno best buy.
 
Odgovor na temu

BokasaTzar
kurir,
Centar

Član broj: 179470
Poruke: 136



+162 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli06.10.2013. u 01:09 - pre 128 meseci
Iz ličnog iskustva - 1.3 mjet Fiat Evo 2011 je prava mala džepna raketa

Problem je u tome što svako ko sedne u njega (novog), odmah shvati da sa lakoćom može da odere skoro sve
na šta naletiš na putu.
Ide pa ubija ! Troši veoma malo.

Kada dođe polovan u bantustan Srbistan iz Italije - bolje da spremiš pare za nov motor ili ga je neko napolju provozao na krovu,
pa ga pošteni domaći preprodavac vratio ‚‚u libelu‚‚ ovde u kućnoj radinosti.

Mogu samo predpostaviti kako izgleda vožnja sa Bravom 1.9 mjet twin cam od 150 ks
Još krik slobode detinji je plač
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli06.10.2013. u 10:03 - pre 128 meseci
BTW, ne pricam o bantustan Puntu(koji je dva puta umro u Telkomu italija), vec kupljenom ovde, tek je na pola kredita....cisto kao dopuna informacija..
 
Odgovor na temu

Mali_Milojica

Član broj: 317284
Poruke: 157
*.adsl-a-3.sezampro.rs.



+445 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli06.10.2013. u 10:34 - pre 128 meseci
Pre četiri godine kupio sam ćerki polovan SEAT Arosa 1,7 SDI.
Šta reći, u gradu troši oko 4,5 litara + što guta sve od D2, lož ulja, bio dizela...i ne kvari se.
Malo je lenj ali kada se "zalaufa" ide kao munja.
Jednostavno, za grad idealan, malo troši, ne traži mnogo prostora za parking a jeftin za održavanje.
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli06.10.2013. u 11:00 - pre 128 meseci
Citat:
BokasaTzar:
Iz ličnog iskustva - 1.3 mjet Fiat Evo 2011 je prava mala džepna raketa :-)

Problem je u tome što svako ko sedne u njega (novog), odmah shvati da sa lakoćom može da odere skoro sve
na šta naletiš na putu.
Ide pa ubija ! Troši veoma malo.

Kada dođe polovan u bantustan Srbistan iz Italije - bolje da spremiš pare za nov motor ili ga je neko napolju provozao na krovu,
pa ga pošteni domaći preprodavac vratio ‚‚u libelu‚‚ ovde u kućnoj radinosti.

Mogu samo predpostaviti kako izgleda vožnja sa Bravom 1.9 mjet twin cam od 150 ks :-) :-) :-)



PA sad, bas da je raketa i nije. Ipak je to samo mali 1.3 motor. O Bravu 1.9 mjet cemo pricati, nadam se uskoro :)
 
Odgovor na temu

BokasaTzar
kurir,
Centar

Član broj: 179470
Poruke: 136



+162 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli06.10.2013. u 15:26 - pre 128 meseci
„PA sad, bas da je raketa i nije. Ipak je to samo mali 1.3 motor.... “

E tačno to sam i ja rekao i mislio da je neko petljao sa čipom motora
Kako sam se samo prevario !!!

Dizel koji se vrti do 4500 regularno, to je da ne veruješ.
Ubrzava već od 2000 obrtaja do 4000, skoro konstantno.
Koliko to utiče na trajnost mašine, mogu samo da predpostavim

Ovaj konkretni auto je ovde preuzet sa nečijeg lizinga sa 60.000 km, znači da je bio održavan solidno.
Zameram mu što nema ESP i jače kočnice. Moraš da baš znaš da voziš, da bi ga vozio na granici proklizavanja.
Dakle opasan je za početnika. I svetla su mu slaba. I nema usb priključak nego samo radio.
I onaj naslon za ruke kad spustiš ne možeš da menjaš brzine normalno, jer je predugačak. I nervira sa start/stop sistemom.
Opstrujavanje vazduha u kabini je nekako naštelovano da dobiješ leti upalu sinusa od klime.
Ali što reče onaj pametni čovek: „službenom autu mane nema“


„O Bravu 1.9 mjet cemo pricati, nadam se uskoro“

I tata bi sine
Kad sam to rekao ženi, konstatovala je da imam krizu srednjih godina i nadigla dreku do Boga
A za taj auto sam se veoma naglo naložio kad sam video kako ide Punto 1.3 mjet.

Odsada se deklarišem kao neki obožavalac Fiat motora.
Kad mogu ovi na paradi da se deklarišu, evo i ja sam rešio da se deklarišem
Još krik slobode detinji je plač
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli06.10.2013. u 18:23 - pre 128 meseci
Onoliki farovi a slaba svetla?!

Kupovina Bravo-a je vec postala sasvim izvesna, samo je pitanje vremena kada ce se naci pravi primerak :)
 
Odgovor na temu

peromalosutra
Ivan Rajkovic
Software engineer
Luxoft
Berlin

Član broj: 54774
Poruke: 878
*.teol.net.



+148 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli06.10.2013. u 20:16 - pre 128 meseci
1.9mjet 110KW povlaci vec od 1100 obrtaja, nisam ga nikad tjerao do blokade racunam da je to ipak dizel, ali pri nekom preticanju saltam na oko 4000 obrtaja i ne osjeti se da mu fali snage..

Na otvorenoj cesti u sestoj sa 95km/h ide ispod 2000 obrtaja.

 
Odgovor na temu

Dr.sima

Član broj: 6237
Poruke: 478



+119 Profil

icon Re: Najisplativiji polovni mali dizeli06.10.2013. u 21:10 - pre 128 meseci
Punto 1.3 mjet definitivno nije raketa! Zivahan mali autic za grad jeste.
Clio 1.5 dci sa 101ks dere tog punta u svako doba dana i noci :)
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Najisplativiji polovni mali dizeli

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 26542 | Odgovora: 58 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.