Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

JAT Airways -> Air Serbia

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: JAT Airways -> Air Serbia

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 26599 | Odgovora: 84 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladant
Beograd

Član broj: 50495
Poruke: 81
*.dynamic.sbb.rs.



+26 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 00:26 - pre 130 meseci
Citat:
Koliko ce biti bezbedno da se vozimo arapskim avionima?Sta imate da kazete na ovo .


Ne tvrdim sa 100% sigurnosti, ali Airbus servisiraju francuzi...
Dođe meni tako pred jesen, da ustanem ispod zemlje, dosadi mi da sam dole
budan sanjam...
...čuvaj, sklanjaj staklo, biće srče, vaskrsavam!
 
Odgovor na temu

Kangrga

Član broj: 316354
Poruke: 19



+106 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 00:44 - pre 130 meseci
Citat:
su27killeryu: ne znam, čisto iz "sigurnosne" perspektive mirniji sam u JATovom starom Boingu nego u ovim novim elektronskim Airbusima...e sad vjerovatno je održavanje za te starije Boinge postalo prilično skupo tako da razumijem i njihovu perspektivu, mada iz čisto avijacijskog ugla najnoviji su nabavljeni sredinom 80ih tako da su mogli istrajati još 10ak godina


Ako ćemo pošteno, između ostalih i British Airways, Air France i Lufthansa imaju A319 u svojim flotama, ne vidim zašto bi za nas taj avion bio nesiguran/neisplativ. Voleo bih i ja da Air Serbia ima 50 Boeing-a 777, ali obzirom u kakvom smo trenutno stanju i koliko smo tržište, i sa 10-15 novih A319 treba da se šutiramo u d*pe, pogotovo ako u obzir uzmemo i u kakvom su stanju i kako posluju nacionalni avioprevoznici okolnih država.


[Ovu poruku je menjao Kangrga dana 18.08.2013. u 02:53 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Vasastajić

Član broj: 291378
Poruke: 738
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2385 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 08:40 - pre 130 meseci
Kangrga,
ni u ludilu nisam imao nameru da atakujem na tvoju sujetu.
Mislim, svi smo manje-više sujetni, ali ti si skočio kao da je taj paraglajder mezimče iz tvoje hobi radionice.
Nepotrebna tvoja rakcija, jer:
Citat:
While carrying out these engine tests, due to some yet unknown reason it somehow broke loose and crashed into an anti-noise barrier.

boldovano je bio povod mog pojavljivanja na temi, pa sam računao da će se diskusija razviti upravo na tu unknown stranu...kad ono, međutim!
Suština mog prethodnog posta je da li je taj unknown reason i dalje prisutan u tim avionima.
I - n i š t a - - v i š e - .
Samo si potvrdio da je sindrom Milorad Komrakov mnooogo prisutniji i rašireniji nego što si ti spreman samom sebi da priznaš.
Sam si rekao, evo ovde iznad mog posta, da bi i ti vol'o da kusaš čorbu od kvalitenijeg mesa,jel tako?
Citat:
Voleo bih i ja da Air Serbia ima 50 Boeing-a 777,

Sad, kad imamo u vidu i činjenicu da su ovi abisinski naftaši ni manje ni više "siromašni" koliko i vlasnici tih Boeing-a 777, sledi pitanje da li je i njima ŽELJA za bezbednost aparata i putnika u njemu, na nivou OBAVEZE vlasnika boeinga.
Sve mi to više liči na: eto, i mi trku za konje imamo.
 
Odgovor na temu

Kangrga

Član broj: 316354
Poruke: 19



+106 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 09:13 - pre 130 meseci
Citat:
VasastajićKangrga,
ni u ludilu nisam imao nameru da atakujem na tvoju sujetu.
Mislim, svi smo manje-više sujetni, ali ti si skočio kao da je taj paraglajder mezimče iz tvoje hobi radionice.


Skočio sam iz prostog razloga što sam uvideo zlonamernost u tom činu kačenja slike bez komentara o čemu se tu zapravo radi. Samo samo konstatovao da kompanija Etihad do sada nije izgubila avion, u smislu fatalnog incidenta, a ti si okačio sliku slupanog aviona sa natpisom Etihad bez linka ili komentara koji bi potvrdili činjenicu da ta slika savršeno nema nikakve veze sa kompanijom Etihad - sve se dogodilo na testiranju aviona. To je, po meni, zlonamernost na delu. Još je gluplje što avion čije si slike okačio uopšte i nema nikakve veze sa tipom aviona koji će koristiti Air Serbia.

Citat:
Sad, kad imamo u vidu i činjenicu da su ovi abisinski naftaši ni manje ni više "siromašni" koliko i vlasnici tih Boeing-a 777, sledi pitanje da li je i njima ŽELJA za bezbednost aparata i putnika u njemu, na nivou OBAVEZE vlasnika boeinga.
Sve mi to više liči na: eto, i mi trku za konje imamo.


Daleko od toga da sebe smatram nekim stručnjakom za problematiku civilne avijacije, ali bih tebi lično savetovao da se bar elementarno informišeš o konkretnoj temi/nauci pre nego što se uključiš u raspravu - ukoliko ti je stalo da tvoji komentari i mišljenja imaju bilo kakvu važnost. Bezbednost putnika je najosnovniji, vrhunsko prioritetni kriterijum i za proizvođače aviona i za avioprevoznike i za aerodrome - ne zato što svi oni vole ljude, već zato što svaki incident ove vrste najdirektnije utiče na biznis, pa čak i čitavu ekonomiju države/država. Toliko bi morao da znaš ukoliko već želiš da debatuješ na temu koji avioni su sigurniji - Boeing, Airbus ili neki treći. A kompanija Etihad u svojoj floti ima i Airbus 319/320/330/340, kao i Boeing 777 u raznim varijantama...

[Ovu poruku je menjao Kangrga dana 18.08.2013. u 10:29 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 09:39 - pre 130 meseci
Nisam se ukljucio ranije,posao,pa je opaska drugih otisla na tehnicku stranu aviona.
Drugi deo price je zabrinutost zbog dzihad varijanti,a da nasi nisu bas revnosni u raznim kontrolama pa ih brine da to neko zloupotrebi.
Rucak u Fransu pa se protegao i taj komentar.Ja se inace plasim letenja aviona ( nije mi volan u ruci ):-) ali kada se setim 86 i daglas dc-9
gde je sve krckalo i pucketalo,a uz to jos je pilotirao vojni pilot,nije mi bilo dobro.
 
Odgovor na temu

Kangrga

Član broj: 316354
Poruke: 19



+106 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 09:57 - pre 130 meseci
^ Etihad je kompanija iz Ujedinjenih Arapskih Emirata - islamske zemlje, tako da nije verovatno da će njihovi avioni/avioni sestrinskih kompanija biti prioritetna meta terorista motivisanih radikalnim islamom, o ovoj tematici više treba da brinu, a i brinu, evropski i američki avioprevoznici. Mislim da bezbednosna politika beogradskog aerodroma i nije na toliko niskom nivou, a ukoliko ima šta da se popravi - popraviće se usled pritisaka od strane Etihada, međunarodnih regulativa na ovu temu, pa i tržišta: ukoliko Air Serbia počne da leti za USA, onda nema za*ebavanja ni u tragovima.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 10:09 - pre 130 meseci
Citat:
Da li je svaki član letačkog osoblja obavezan da prođe alkotest pre/posle svakog leta po ICAO regulativama?

Ako nije, onda je moguće, čak i verovatno, da je neki JAT-ov stjuart na nekom letu bio cirke.


Pa ovo su tvoje reci.Znaci sve je moguce.
 
Odgovor na temu

Kangrga

Član broj: 316354
Poruke: 19



+106 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 10:29 - pre 130 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina: Pa ovo su tvoje reci.Znaci sve je moguce.


Da, to je bilo moje pitanje upućeno cozmo_im-u, naime, pitanje bezbednosti je malko šire od toga. Svakako da je član letačkog osoblja na dužnosti pod uticajem alkohola safety issue, ali sam pod bezbednosnom politikom aerodroma podrazumevao primarno stvari poput kvaliteta provera putnika i robe u smislu, pomenuo si "džihad varijantu", verovatnoće da neko izbegne kontrolu i unese bombu, pištolj, automatsku pušku ili hemijsko/biološko oružje u avion. Uvek je sve moguće, naravno, ali nije sada baš aerodrom u Beogradu u tom smislu na nivou nekih recimo afričkih aerodroma gde su bezbednosne rupe lako uočljive... i iz aviona :-) Imaće i tu verovatno da se poprave neke stvari, ali putnici i njihov ručni prtljag na beogradskom aerodromu skeniraju se dva puta pre ulaska u avion, nema razloga da sumnjamo da se i prtljag/roba koja ide u kargo ne skenira/proverava, Srbija nije prioritetna meta za terorističke napade, poput Velike Britanije, na primer, a opet ima policiju i obaveštajne službe koje funkcionišu na kakvom-takvom, ipak ne katastrofalno lošem nivou itd.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 10:39 - pre 130 meseci
Ma daleko od toga,nego se polemisalo o destinacijama tih aviona..Mi smo ovde vec otisli u aut.Ovde umesto mostova je trebalo uloziti u
taj aerodrom i biti servis u bilo kom obliku,pa bila ona i pus pauza za neke strane avione.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 10:46 - pre 130 meseci
Citat:
cozmo_im:Koliko sam upoznat bice haos.

Problem je sto 49% udela kontrolise 100% i rade sta hoce.


Dok je dosad sve radilo kako treba u potpunom redu i miru i tacno se znalo sta ko radi.
 
Odgovor na temu

Kangrga

Član broj: 316354
Poruke: 19



+106 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 10:53 - pre 130 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina: Ma daleko od toga,nego se polemisalo o destinacijama tih aviona..Mi smo ovde vec otisli u aut.Ovde umesto mostova je trebalo uloziti u
taj aerodrom i biti servis u bilo kom obliku,pa bila ona i pus pauza za neke strane avione.


Pa dobro, sad... ja jesam žestoko kritički nastrojen prema Srbiji, ali stvari ne treba posmatrati iz neke virtuelne perspektive, pitanje je i kakav ti aerodrom i koliki treba u zemlji u kojoj je ekonomija takva, kakva jeste, sa 7 miliona stanovnika od kog dobar deo nikada nije bio u inostranstvu ili leteo avionom. Opet ti trebaju i mostovi i tuneli i putevi, a treba ti i neka pruga koja će povezivati aerodrom, ako ništa drugo, bar sa nečim na Novom Beogradu, trebaju ti i autobuske linije, a ne putnike na aerodromu da sačekuju divlji taksisti i naplaćuju 50 evra do Slavije (više nego što si platio kartu da odletiš low cost do nekog evropskog grada) itd. Svašta ti nešto treba, nije sve u veličini aerodroma. Ali, ima razloga za radost ako Air Serbia proradi kako se planira da će proraditi, definitivno će se obustaviti praksa da avijacija u Srbiji služi za dojenje raznih stranačkih skotova iz budžeta, dok će sa druge strane mnoge porodice jesti u ovoj industriji pošteno zarađeni hleb. Još ako nas znanje, volja i sreća posluže, pa Air Serbia pokupi i nešto klijentele iz okolnih zemalja... situacija se može okarakterisati kao divna, po meni.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.lijbrandt.net.



+7174 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 11:23 - pre 130 meseci
Jel to neko ovde ozbiljno dovodi u pitanje sigurnost Airbus A319?

I jos se neko "oseca bezbednije" sa JAT-ovim 737-300 avionima koji su medju najstarijima u 737-300 generaciji i koji bi inace vec trebalo da zavrse negde u nekoj africkoj bantu zemlji kao lease?

Au jbt, dajte i meni malo to sto pusite hocu i ja da budem tako veseo.

JAT je, inace za one koji ne znaju, bio lead-customer u Evropi za 737-300 1986-te.

Tragicno, JAT takodje i dan danas koristi iste avione, sto dosta toga govori o firmi.

Nije uopste sporno da 737-300 uz servis moze i danas da leti sasvim bezbedno i to kompatibilno sa EU propisima i praksom a ne propisima i praksom Konga - ali porediti avion razvijan pocetkom 80-tih i koji je leteo boga pitaj koliko miliona milja sa avionom koji je razvijan deceniju kasnije i osecati brigu za bezbednoscu je... iracionalno.

Ja danas (2013) licno u Evropi ne bih leteo kompanijom koja i dalje koristi okrpljeni i zapusteni 737-300 (bukvalno svaka firma vredna necega je presla na novije moderne 737-mice poput 737-800). Ne zato sto avion nije bezbedan (bezbedan je) vec zato sto evropska firma koja i dalje koristi toliko mator avion i to u jadnom stanju enterijera ocigledno ima velike probleme i putnici joj NISU prvi prioritet. Pre nekoliko godina je to jos moglo da prodje, ali danas - to je ekvivalent da pozovete Taxi i da vam dodje taksista u raspalom stojadinu sa pocepanim enterijerom i taksira za standardnu tarifu.

Mislim, let avionom je usluga - usluga koja kosta cesto stotine eura. Ne vidim ni jedan razlog zato bi neko mrzeo svoj novac toliko da svoje pare da nekome koga toliko boli ona stvar za kvalitet usluge.

[Ovu poruku je menjao Ivan Dimkovic dana 18.08.2013. u 12:43 GMT+1]
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Vasastajić

Član broj: 291378
Poruke: 738
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2385 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 11:26 - pre 130 meseci
Citat:
Kangrga: Skočio sam iz prostog razloga što sam uvideo zlonamernost

Ako smatraš da će moje javno izvinjenje tebi, doprineti stišavanju nepotrebno uzburkanih strasti, imaš ga.
Izvini.
Mene isključivo i dalje samo jedna stvar interesuje u celoj priči i nje se niko dotakao nije prilikom napada na mane, a to je da li je problem sa testiranja tog aviona prešao iz kategorije unknown reason, u kategoriju bez prefiksa "un".
Evetualno bi me zanimalo još imaju li abisinci takve avione u floti i koliko.
 
Odgovor na temu

Kangrga

Član broj: 316354
Poruke: 19



+106 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 11:29 - pre 130 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: Jel to neko ovde ozbiljno dovodi u pitanje sigurnost Airbus A319?

I jos se neko "oseca bezbednije" sa JAT-ovim 737-300 avionima koji su medju najstarijima u 737-300 generaciji i koji bi inace vec trebalo da zavrse negde u nekoj africkoj bantu zemlji kao lease?

Au jbt, dajte i meni malo to sto pusite hocu i ja da budem tako veseo.


Ne samo da se dovodi u pitanje sigurnost tog aviona, već ga neki eksperti ovde nazivaju i paraglajderom u skladu sa čim moraš da obezbediš pristup veni, ako želiš da se osećaš tako, jer isključivo pušenjem narkotičnih sredstava ipak ne možeš da dosegneš te visine doživljaja...
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.lijbrandt.net.



+7174 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 11:39 - pre 130 meseci
Smejurija je da neko uopste poteze "mystery crash" argumente i A319 - B737-300 je imao dovoljnu dozu takvih incidenata:

Npr. http://en.wikipedia.org/wiki/USAir_Flight_427

Evo vam i liste: http://www.b737.org.uk/accident_reports.htm

Ali sve to je potpuno besmisleno, B737-300 i A319 su kvalitetni i apsolutno bezbedni avioni. Oba tipa aviona koriste sve renomirane svetske aviokompanije, oba se koriste u hiljadama letova svaki dan bez ikakvih problema. Totalno je besmisleno, uopste, dovoditi u pitanje bezbednost tih aviona.

ALI!

737-300 je, jednostavno, mator. To je avion dizajniran pocetkom 80-tih, sa tehnologijom dostupnom tada. A319 je daleko moderniji.

Sve bitne EU aviokompanije su presle na 737-800, koji je moderna verzija 737-mice. JAT je, verovatno, mogao da apgrejduje svoju flotu ali je drzavnom mismanagement-u prioritet bio davljenje te firme.

Te price su, jednostavno, gotove. Kada imate gubitasa ne postoji beskonacno opcija na stolu. JAT je bio nudjen kupcima godinama i fakat da se nista nije materijalizovalo dosta govori o situaciji i mogucnostima. U takvoj postavci stvari zaliti se na Etihad sto je uopste i pristao da kupi deo JAT-a nije racionalno.


DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Kangrga

Član broj: 316354
Poruke: 19



+106 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 11:43 - pre 130 meseci
Citat:
Vasastajić:
Citat:
Kangrga: Skočio sam iz prostog razloga što sam uvideo zlonamernost

Ako smatraš da će moje javno izvinjenje tebi, doprineti stišavanju nepotrebno uzburkanih strasti, imaš ga.
Izvini.
Mene isključivo i dalje samo jedna stvar interesuje u celoj priči i nje se niko dotakao nije prilikom napada na mane, a to je da li je problem sa testiranja tog aviona prešao iz kategorije unknown reason, u kategoriju bez prefiksa "un".
Evetualno bi me zanimalo još imaju li abisinci takve avione u floti i koliko.


Nije ovde reč o izvinjenju meni, zaista nema potrebe da mi se izvinjavaš, niti o uzburkanim strastima, već o nepotrebnom srozavanju nivoa diskusije. Izvini ti što si moj odgovor shvatio kao napad na tebe lično. Incident o kom pričaš se dogodio 2007. godine, sve su šanse da je rešena enigma tog događaja, pa guglaj, ako te zanima. Ja samo ne vidim kakve to veze ima sa temom - incident aviona Airbus 340-600 u Airbus-ovom tehničkom centru u Tuluzu sa saradnjom Etihada i Air Serbia-e koja će koristiti Airbus 319 avione.

Nigde veze sa vezom. Zajedničko je samo što se u oba slučaja spominje reč "Airbus", to je sve. Znaš li koliko je Boeing-ovih aviona palo i stotina/moguće i više od hiljadu ljudi izginulo tokom proteklih decenija direktno usled tehničkih kvarova vezanih za održavanje/greške u proizvodnji, pa šta? Svaki od ovih incidenata je direktni uzročnih čitavih nizova promena u avijaciji koji su doveli do toga da se danas u avionu možemo osećati bezbedniji nego ikada, nevezano da li pričamo o Boeing-u 737 ili Airbus-u 319.


[Ovu poruku je menjao Kangrga dana 18.08.2013. u 14:02 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Kangrga

Član broj: 316354
Poruke: 19



+106 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 12:17 - pre 130 meseci
Primer pada aviona koji, ne možemo da kažemo sa 100% sigurnosti dok ne izađe zvanični finalni izveštaj (ukoliko bude dostupan za javnost), ali sve su prilike da nema bilo kakve veze ni sa proizvođačem aviona, niti sa održavanjem aviona, niti sa avioprevoznikom, niti sa posadom, niti sa terorističkim napadom:



već isključivo sa lošim načinom obezbeđivanja tereta u avionu (po svoj prilici hamera ili tenkova ili šta god da se nalazilo u tom avionu). Desila se tu neka zabuna, vojska se pitala za pitanja u domenu civilne avijacije ili su se civili pitali za pitanja u domenu vojske, a interesantno je da ovo uopšte nije prvi pad aviona iz ovakvog razloga (pitanje računanja težine/obezbeđivanja tereta i prevoz vojnika/vojne opreme u ne-vojnom avionu).

No, nećemo valjda na ovako optimističnoj temi kao što je prelazak gubitaša pod imenom JAT u profitabilnu kompaniju Air Serbia pričati isključivo o bezbednosti i avionskim nesrećama i slutiti na zlo, pored toliko lepših stvari o kojima možemo diskutovati? Nemojte, ljudi, pa gde se denuo tradicionalni srpski optimizam obogaćen humorom? :-)

[Ovu poruku je menjao Kangrga dana 18.08.2013. u 14:07 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 12:19 - pre 130 meseci
Koliko je trosak tog novog aviona,recimo na destinaciji Do Minhena ( oko 1k km ).
Da li bi manji avioni za lokalni saobracaj bili isplativi,Bg-Nis recimo ?
 
Odgovor na temu

Kangrga

Član broj: 316354
Poruke: 19



+106 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 12:28 - pre 130 meseci
^ To je ono što sam se ja odavno pitao, ne znam da li bi postojala, a voleo bih kad bi postojala, opravdanost/mogućnost za linije Niš - Beograd i Užice (Ponikve) - Beograd nekog lepog sunčanog dana. A tu je i vojni aerodrom kod Sombora koji bi se brzo mogao preurediti u civilni aerodromčić. Tu u obzir ne bi trebalo uzeti samo broj putnika zainteresovanih za ove linije, već i da li postoje određene količine određenih roba čiji bi prevoz ove linije učinio profitabilnim ili barem ne-drastično gubitaškim. Fensi bi to bilo da se ove tačke povežu avionskim linijama sa Beogradom, pa dalje u svet... ili ja mnogo maštam :-)



[Ovu poruku je menjao Kangrga dana 18.08.2013. u 13:38 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 13:59 - pre 130 meseci
Ja rekoh:

http://tangosix.rs/2013/18/08/...posao-u-air-serbiji-je-pocela/


"Uprkos činjenici da trenutno zaposleni piloti Jat Airwaysa tek treba da prođu svojevrsnu evaluaciju pred novim vlasnikom oglas je objavljen pre početka tog procesa."

Najbitnija recenica.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: JAT Airways -> Air Serbia

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 26599 | Odgovora: 84 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.