Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

JAT Airways -> Air Serbia

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: JAT Airways -> Air Serbia

Strane: < .. 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 26553 | Odgovora: 84 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8370 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 14:19 - pre 129 meseci
Naravno. Ako su i ostali takvi pametnjakovici kao taj kapetan, onda je realno ocekivati da ce razuman poslodavac za mjesto pilota potraziti nekog ko ce biti samo pilot, a ne i pametnjakovic koji nema problema i moralnih dilema da citav radni vijek provede u gubitaskoj firmi ciji se gubici prebijaju preko ledja drugih gradjana i jos to velica svojim izjavama u javnosti.

"Najbolji", jel'te, radnici za neku firmu su oni koji po javnosti ponosno izjavljuju kako je ranije (dok je firma pravila gubitke i zivila na tudj racun) sve bilo sjajno i bajno, te kako sada novi vlasnici (koji pokusavaju napraviti profitabilnu firmu) sve upropastise. To je pogotovo pozeljno za one ciji posao nije PR, nego eto nesto deseto sto njega kao, npr. pilota, koji je placen da pilotira, a ne filozofira, ne bi trebalo da se tice.
Evo, ziv se nacudih kako se novi vlasnici ne otimaju za takve zaposlene.

Nego, mimo toga, ako je u planu povecanje obima posla/prometa/letova... onda je valjda i logicno da ce trebati vise pilota nego sto ih ima sada.
Sta je onda sporno sa oglasom?
Jedino sto meni pada na pamet, je to da sada tamo ima vise pilota i osoblja nego sto je potrebno (tipicno za drzavne firme koje zive na grbaci naroda), pa se onda tamo neko pita - cemu traziti nove, kad ih i sad ima previse. U tom slucaju, daljni komentari su besmisleni.
 
Odgovor na temu

Kangrga

Član broj: 316354
Poruke: 19



+106 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 14:47 - pre 129 meseci
^ :-))) Osoblja što radi u „administraciji“ (čitaj stranačkih vezara što k*rcu sviraju tamo) ima viška koliko hoćeš, spomenuše neku cifru od 300 do 500. Pilota i kabinskog osoblja će im sasvim sigurno trebati još, u smislu kvantiteta, za toliki broj novih aviona i destinacija, ali Etihad tu verovatno postavlja i pitanje kvaliteta tj. postojeće strukture zaposlenih. Što ti kažeš, filozofi im nisu potrebni, a i pitanje je da li im je potrebna stjuardesa od 50+ godina, trajno zatrovana dosadašnjim višedecenijskim sistemom rada („ja da ti teram muve?“) ili je, sa stanovišta profita, rentabilnije ovu poslati u penziju uz socijalni program, a na njeno mesto dovesti mladu motivisanu osobu koja će sve što će znati naučiti u Etihadovoj školi i ponašati se bitno suprotno u svim segmentima posla i života od 50+ „ja da ti teram muve“ gospođe koja i dalje čeka Tita na belom konju i nadrkano je ubeđena da joj nešto pripada, kao da je do sada u JAT-u radila za džabe, iz ljubavi prema državi.

Uzgred budi rečeno, ja smatram ove rečenice iz teksta o oglasu ključnim:

Srećom za neke nove mlade ljude, način poslovanja Jat Airwaysa za nekoliko dana odlazi u istoriju. Prvi put posle ko zna koliko decenija ljudi će biti zapošljavani na jasan, otvoren i transparentan način. Deca zaposlenih, deca uticajnih i deca povezanih ponovo će imati priliku da konkurišu ali ovoga puta bez radosti poznavanja konačnih rezultata.

Nemam pojma što su nama potrebni stranci da bi napravili sličan sistem, ali izgleda da nema druge :-(

[Ovu poruku je menjao Kangrga dana 18.08.2013. u 16:03 GMT+1]
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 18:34 - pre 129 meseci
Citat:
Kangrga:
Citat:
su27killeryu: ne znam, čisto iz "sigurnosne" perspektive mirniji sam u JATovom starom Boingu nego u ovim novim elektronskim Airbusima...e sad vjerovatno je održavanje za te starije Boinge postalo prilično skupo tako da razumijem i njihovu perspektivu, mada iz čisto avijacijskog ugla najnoviji su nabavljeni sredinom 80ih tako da su mogli istrajati još 10ak godina


Ako ćemo pošteno, između ostalih i British Airways, Air France i Lufthansa imaju A319 u svojim flotama, ne vidim zašto bi za nas taj avion bio nesiguran/neisplativ. Voleo bih i ja da Air Serbia ima 50 Boeing-a 777, ali obzirom u kakvom smo trenutno stanju i koliko smo tržište, i sa 10-15 novih A319 treba da se šutiramo u d*pe, pogotovo ako u obzir uzmemo i u kakvom su stanju i kako posluju nacionalni avioprevoznici okolnih država.


[Ovu poruku je menjao Kangrga dana 18.08.2013. u 02:53 GMT+1]


ma OK to stoji ali ne volim previše elektronike(tj. oslanjanja na istu) u tim novim avionima, i odsustvo nekih analognih instrumenata (recimo frapirao sam se kad sam pročitao da piloti AF447 nisu mogli uopšte da vide AoA)

@Ivan meni što se komfora tiče mnogo više znači veći razmak između sjedišta kod Boinga nego oni LCD displeji koji mi vrte snimke montiranja maske i mape kuda se krećemo


[Ovu poruku je menjao su27killeryu dana 18.08.2013. u 19:58 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip0.t-ipconnect.de.



+7173 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia18.08.2013. u 20:44 - pre 129 meseci
@su27killeryu,

Jasno, i meni je razmak bitan. Ali razmak izmedju sedista nema veze sa tipom aviona (ako pricamo o 737, A319/320, 757, itd... klasi aviona a ne o nekom malom avioncicu gde nema mesta za standardne velicine sedista) vec sa konfiguracijom sedista i modelom sedista koju odredjuje avio kompanija.

Neke avio kompanije daju veci legroom u ekonomskoj klasi od drugih. Neke imaju "premium economy" uslugu gde za pare nude veci legroom.

Sve u svemu, velik legroom mozes imati i u Boeing i u Airbus avionima, ali da li ces ga imati iskljucivo zavisi od aviokompanije i njihovih prioriteta (broj sedista u kabini vs. komfor putnika).

Stavise i sedista ima raznih, pa recimo ANA iz Japana ima sistem gde sediste ne ide na "nazad" kada hoces da se ispruzis, vec ti deo na kome sedis ide napred. Time se ne ugrozava prostor ljudi iza tebe. To je iskljucivo funkcija tipa sedista koju ANA koristi i mozes ga naci u vise tipova njihovih aviona. Isti tipovi aviona (recimo 777) od EU/USA aviokompanija nemaju taj sistem.

Interesantno, legroom u Ryanair 737-800 je prilicno velik bez obzira na njihov "low cost" status.

Evo ti legroom chart bitnijih avio kompanija:

http://www.netflights.com/legroom-chart.aspx

Kao sto vidis, isti tip aviona B777-300 od Emiratesa ima 34" dok KLM ima i 31" za isti avion u Economy kabini. Dakle, tip aviona nije indikator legroom-a.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia19.08.2013. u 01:31 - pre 129 meseci
nešto sumnjam da će poslovično sitni arapi mnogo brinuti o kršnim dinaroidima kad je legroom u pitanju :D
 
Odgovor na temu

Kangrga

Član broj: 316354
Poruke: 19



+106 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia19.08.2013. u 01:57 - pre 129 meseci
Citat:
ma OK to stoji ali ne volim previše elektronike(tj. oslanjanja na istu) u tim novim avionima, i odsustvo nekih analognih instrumenata (recimo frapirao sam se kad sam pročitao da piloti AF447 nisu mogli uopšte da vide AoA)


Elektroniku danas ne možeš da izbegneš ni u automobilu. U B777 sve je elektronika, pa opet pričamo o jednom od najpouzdanijih aviona današnjice. Normalan čovek se uvek zapita za pitanje sigurnosti, u smislu pouzdanosti tehnike i bezbednosti od terorizma, ali pošto se informišeš o osnovnim stvarima na Netu i letiš avionom 1-3 puta i pošto se uveriš koliko se o svemu ovome brine (i bez da se ti brineš) onda strah biva odmenjen oprezom/kompletnom opuštenošću i onda ćeš početi da razmišljaš kao 97% putnika, kao što je Dimković ranije pisao, letenje avionom je jedna usluga plaćena parama. Ako letiš low cost, onda te zanimaju samo prevoz od tačke A do tačke B (na koji aerodrom slećeš), cena karte, težina prtljaga koji ulazi u osnovnu cenu i cena po dodatnom kilogramu, udobnost sedišta/veličina prostora za noge i isključivo po ovim kriterijumima i upoređuješ ponude avioprevoznika. Ako ne letiš low cost, odnosno letiš iz Srbije u USA/Kanadu/Australiju/Kinu/Južnu Ameriku ili Afriku, onda si, po prirodi stvari, zainteresovan za još neke stvari prilikom izbora avioprevoznika: pošto hvataš konekciju, koja su vremena poletanja i sletanja (da li imaš na raspolaganju 1 sat između letova, pa ćeš u slučaju kašnjenja prvog leta morati, na primer, da čekaš let sledećeg dana ili imaš 5 sati između, pa si opušten), da li moraš da imaš laptop/tablet ili je sistem za zabavu kvalitetan i opskrbljen dovoljnom količinom filmova i muzike (da ne umreš od dosade na letu od 10 sati), kakvog je kvaliteta klopa, šta ti se nudi od pića, kakav je frequent flyer program (nebuloza ili možeš da ostvariš neke uštede), koliko je ljubazno kabinsko i zemaljsko osoblje itd. Prosto, kao i sa svakom drugom vrstom usluge/robe koju si pazario – iz nekih dilova izađeš i kažeš „Bogu hvala da je gotovo, nikad više“, a iz nekih izađeš sa osmehom i kažeš „Super, baš bih voleo ponovo ovako isto“.

U celoj ovoj računici jedan JAT sa svojim prastarim pohabanim avionima i "ja da ti teram muve" filozofijom oslonjen kompletno na državni budžet - nije imao šta da traži, ali se nadamo da će Air Serbia itekako imati šta da traži, pogotovo jer, ako je sudeći po novinskim člancima, stvar ide u pravom smeru: nabavlja se veći broj novih i odličnih aviona, organizuju se pošteni "ni po babu, ni po stričevima" konkursi za zaposlenje neusvinjeni korupcijom i vezama, a iza nas staje jedan Etihad - kompanija koja zna kako se organizuju stvari i pravi profit od prevoza putnika i robe i sve to u jednom povoljnom trenutku kada nije naučna fantastika poželeti da preuzmeš dobre delove tržišta Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Makedonije, pa i Hrvatske i Slovenije (postoji ta ideja da se iz Beograda leti za USA sa sletanjima u Zagrebu i Ljubljani).

Uopšte se ne treba udubljivati u tu činjenicu da je Etihad arapska kompanija, jer je njihov menadžment sastavljen od Australijanaca, Britanaca, Nemaca, Amerikanaca i ko zna koga još sve ne. Da smo i mi bili mudri da za menadžere po državnim firmama postavljamo one koji vrede, bez obzira da li se radi o kompetentnim Srbima ili strancima koje "iznajmljujemo", a ne zadrigle komunističke direktore holesterolaše i upadljivo nesposobne, a elementarno nepismene, stranačke vojnike - danas bi JAT kupovao Etihad, a ne obrnuto.

[Ovu poruku je menjao Kangrga dana 19.08.2013. u 03:18 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9497
89.216.32.*



+10254 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia19.08.2013. u 07:38 - pre 129 meseci
Citat:
su27killeryu:nešto sumnjam da će poslovično sitni arapi mnogo brinuti o kršnim dinaroidima kad je legroom u pitanju :D
Mislim da ti previše poistovećuješ vlasnike kapitala sa menadžmentom kompanije. U savremenom svetu, to je razdvojeno.
Bogati šeik brine o svojim naftnim poljima i o svom haremu. A svoj slobodan kapital uložio je u mnogo različitih biznisa. U sedišta aviona razume se koliko i u španska sela.

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.hsi.kabelbw.de.



+7173 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia19.08.2013. u 10:26 - pre 129 meseci
Citat:
su27killeryu:
nešto sumnjam da će poslovično sitni arapi mnogo brinuti o kršnim dinaroidima kad je legroom u pitanju :D


Prvo, ti "poslovicno sitni Arapi" imaju neke od najboljih avio kompanija na svetu sto se kvaliteta usluge tice. Eto ti bas u tabeli koju sam linkovao, Emirates ti nudi 3 inca vise prostora od KLM-a po defaultu u Y kabini.

Drugo, cisto sumnjam da vlasnike Etihada zanima kakva ce sedista imati neka mala firma u parcijalnom vlasnistvu njihove firme. Kakva ce sedista imati Air Serbia ce zavisiti od pozicioniranja firme pre svega tj. poslovne strategije, sto je posao menadzmenta a ne vlasnika.

Eventualno ako Air Serbia ne bude kupio nove A319 vec leasovao od Etihad-a sedista ce biti onakva kakva je Etihad koristio.

U svakom slucaju, totalno je preuranjeno suditi o takvim stvarima u ovom momentu. Jos je manje smisleno predvidjati kakva ce sedista biti na osnovu nekih subjektivnim predstavama o Arapima.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia19.08.2013. u 15:11 - pre 129 meseci
Citat:
Odin D.:
Naravno. Ako su i ostali takvi pametnjakovici kao taj kapetan, onda je realno ocekivati da ce razuman poslodavac za mjesto pilota potraziti nekog ko ce biti samo pilot, a ne i pametnjakovic koji nema problema i moralnih dilema da citav radni vijek provede u gubitaskoj firmi ciji se gubici prebijaju preko ledja drugih gradjana i jos to velica svojim izjavama u javnosti.


Nisi apsolutno svestan kako si izvredjao pilote u JAT-u a pri tom napisao neverovatnu glupost. Svakakav trash se moze ovde procitati.

Onaj ko poznaje JATove pilote, a pogotovo dugogodisnje kapetane - instruktore ovo ce shvatiti kao zestoko vredjanje te profesije i samih pilota.

Ovakvih pilota nema vise, niti ce ih biti nazalost.

Ko je leteo sa njima, pogotovo sa Stevom, zna sta su profesionalci, uvek ljubazni i nadasve ljudine i postenjacine.

Tebi i tebi slicnima ce tesko dopreti do mozga da ti objasnim zasto je on, kao i vise drugih najboljih pilota, ostajalo u JAT-u.

Mozda da pogledas malo istoriju JAT-a pa da vidis koji su avioni bili do skora u floti....

P.S. Jedan takav kapetan kompaniji vredi kao 50 novih pilota... mozda ce ti se jednog dana i kazati zasto.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia19.08.2013. u 15:24 - pre 129 meseci
Koliko sam samo cuo puta tu pricu u JAT-ovom avionu: "jel vidite kako je lepo spustio avion, nasi su piloti najbolji na svetu".
Svaka njima cast, ja postujem pilotsku profesiju, ali i da jesu, svi ostali piloti isto tako slecu, verujte mi na rec.
Cemu ta bespotrebna sentimentalnost, firma je propadala godinama, nemoguce da te promene nece nikog zakaciti, bili dobri ili ne.
 
Odgovor na temu

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8370 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia19.08.2013. u 15:36 - pre 129 meseci
Citat:
cozmo_im:Ovakvih pilota nema vise, niti ce ih biti nazalost.

Znam znam, nema vise ni starih sajdzija, ni plemenitih seoskih travara i mnogih drugih romatnicnih zanimanja.
Zao mi je sto ih nema, ali bi mi jos zalije bilo da moram da dam citavu jednu platu za limeni sat ili da moram da umrem od upale pluca samo zato da bi medicina zadrzala svoj romanticni karakter.

Ako ti, taj pilot i ostali takvi poput tebe i tih pilota nadjete nacina da zivite i radite od onoga sto zaradite, a ne na racun drugih gradjana ove zemlje, onda cu ja doci da vam skinem kapu, kupicu maketu jatovog aviona i staviti je na svoj radni sto i bilo bi mi zao da vas nema ili da nestanete.

A ako je razlog vaseg nestanka ili propasti to sto vam je ponestalo tudjih para - onda mi je zao sto niste nestali jos davno.

Citat:
Mozda da pogledas malo istoriju JAT-a pa da vidis koji su avioni bili do skora u floti....
Vise bi me zanimalo da mi predocis finansijsku istoriju i pokazes koje od tih aviona ste kupili i odrzavali od svojih para, tj. onih koje ste sami zaradili.

Citat:
P.S. Jedan takav kapetan kompaniji vredi kao 50 novih pilota... mozda ce ti se jednog dana i kazati zasto.

Meni ne treba da se 'kaze' nista. Ako sa tim 'kazivanjem' jednog dana uspijete kod Arapa, ja sam sklon da povjerujem u to sto pricas i bez mog licnog 'kazivanja'.

Citat:
Tebi i tebi slicnima ce tesko dopreti do mozga da ti objasnim zasto je on, kao i vise drugih najboljih pilota, ostajalo u JAT-u.

Mozda zato sto ciljas na pogresan organ. Kod mene i meni slicnih patetika ne igra veliku ulogu u mozgu.
A mozda i zato sto nista ni ne objasnjavas nego pises elegije.

[Ovu poruku je menjao Odin D. dana 19.08.2013. u 17:10 GMT+1]
 
Odgovor na temu

neca
ERP Consultant
Smederevo

Član broj: 1460
Poruke: 1283

ICQ: 129255214


+92 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia19.08.2013. u 16:26 - pre 129 meseci
Citat:
DaliborP: Koliko sam samo cuo puta tu pricu u JAT-ovom avionu: "jel vidite kako je lepo spustio avion, nasi su piloti najbolji na svetu".


Ja stvarno moram da priznam da nikad nisam u zivotu bolje sleteo nego JAT-om, ali kad pomislim da mi nije bilo dobro pre i za vreme leta, jer sam mislio da ce ona krljoma da se surva u Alpe, radije ne bi menjao Swiss kojim mi je iz 4 puta, svih 4 puta izgledalo kao da cemo da se prevrnemo prilikom sletanja :)
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.hsi.kabelbw.de.



+7173 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia19.08.2013. u 16:33 - pre 129 meseci
Citat:
neca
Ja stvarno moram da priznam da nikad nisam u zivotu bolje sleteo nego JAT-om, ali kad pomislim da mi nije bilo dobro pre i za vreme leta, jer sam mislio da ce ona krljoma da se surva u Alpe, radije ne bi menjao Swiss kojim mi je iz 4 puta, svih 4 puta izgledalo kao da cemo da se prevrnemo prilikom sletanja :)


Aman ljudi :-) Kako ce vam izgledati let nema veze sa pilotom vec sa tipom / velicinom aviona i vremenskim uslovima.

Sletanje - isto tako, vremenski uslovi i da li se koristi autoland ili ne.

Citat:

cozmo_im:Ovakvih pilota nema vise, niti ce ih biti nazalost.


I koga briga?

Avio prevoz je glorifikovani taksi prevoz sa krilima. Ljude zanima da od tacke A do tacke B budu prevezeni bezbedno, jeftino, sa komforom i bez cimanja - razliciti ljudi ovim stvarima daju razlicit prioritet ali to je uglavnom to, dodaj mozda jos par nekih egzoticnijih stvari za odredjene male grupe potencijalnih kupaca. Te stvari zadovoljava na desetine a mozda i stotine avio kompanija sirom Evrope.

Te price o JAT-u kao necemu specijalnom su samo tuzna posledica nemanja nekog izbora za vreme SFRJ i lovackih prica i mitova raspevanih iz tog vremena te male carsijske atmosfere gde je skoro svako znao nekoga "iz JAT-a" (sto, takodje, dosta govori o de-facto visku zaposlenih). JAT ni u svoje najbolje vreme nije bio nista specijalno a kamo li posle.

Hbt, u svoje najbolje vreme su imali jedan DC-10 i deset 737-300 aviona. Gigant, takoreci.

Cisto primera radi, jedan Ryanair kupi 155 komada 737-800. Etihad ima vise 777-mica za interkontinentalni transport nego sto je JAT ikada imao 737-mica za EMEA region.

Mozda je neko emotivno vezan za neku kompaniju ali kada ta emotivna vezanost kosta desetine miliona EUR naivno je ocekivati da ce to trajati beskonacno dugo posto nigde nema toliko budala pa da finansiraju gubitasenje ad-infinitum.


[Ovu poruku je menjao Ivan Dimkovic dana 19.08.2013. u 17:48 GMT+1]
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia19.08.2013. u 16:47 - pre 129 meseci
Citat:
neca:Ja stvarno moram da priznam da nikad nisam u zivotu bolje sleteo nego JAT-om, ali kad pomislim da mi nije bilo dobro pre i za vreme leta, jer sam mislio da ce ona krljoma da se surva u Alpe, radije ne bi menjao Swiss kojim mi je iz 4 puta, svih 4 puta izgledalo kao da cemo da se prevrnemo prilikom sletanja :)

Rekoh ja, nasi piloti su najbolji na svetu. Ja ne znam koliko puta neko treba da leti i sa koliko kompanija da shvati da je sletanje i uzletanje potpuno identicno i nevezano za kompaniju.
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia19.08.2013. u 19:18 - pre 129 meseci
Citat:
cozmo_im:
Citat:
Odin D.:
Naravno. Ako su i ostali takvi pametnjakovici kao taj kapetan, onda je realno ocekivati da ce razuman poslodavac za mjesto pilota potraziti nekog ko ce biti samo pilot, a ne i pametnjakovic koji nema problema i moralnih dilema da citav radni vijek provede u gubitaskoj firmi ciji se gubici prebijaju preko ledja drugih gradjana i jos to velica svojim izjavama u javnosti.


Nisi apsolutno svestan kako si izvredjao pilote u JAT-u a pri tom napisao neverovatnu glupost. Svakakav trash se moze ovde procitati.

Onaj ko poznaje JATove pilote, a pogotovo dugogodisnje kapetane - instruktore ovo ce shvatiti kao zestoko vredjanje te profesije i samih pilota.

Ovakvih pilota nema vise, niti ce ih biti nazalost.

Ko je leteo sa njima, pogotovo sa Stevom, zna sta su profesionalci, uvek ljubazni i nadasve ljudine i postenjacine.

Tebi i tebi slicnima ce tesko dopreti do mozga da ti objasnim zasto je on, kao i vise drugih najboljih pilota, ostajalo u JAT-u.

Mozda da pogledas malo istoriju JAT-a pa da vidis koji su avioni bili do skora u floti....

P.S. Jedan takav kapetan kompaniji vredi kao 50 novih pilota... mozda ce ti se jednog dana i kazati zasto.


Cozmo, takve izjave stete firmi, i nijedan zaposleni ne moze da bude siguran za svoj posao ako izjavljuje takve stvari. Taj stari pilot je sigurno dobar, ali ima i drugih pilota koji su tako dobri, veruj mi...
 
Odgovor na temu

Tyler Durden
Tyler Durden
Beograd

Član broj: 4312
Poruke: 3379
*.adsl.verat.net.



+1365 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia19.08.2013. u 19:47 - pre 129 meseci
JAT je daleko najgora avio kompanija sa kojom sam letio.
Beneath civilization's fragile crust, cold chaos churns...
 
Odgovor na temu

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8370 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia19.08.2013. u 20:07 - pre 129 meseci
'Al si zato letio sa ljudinama i moralnim gromadama.

Znas kako se kaze: nije bitna kafana, nego drustvo.

A jos kad se banci na drzavni racun... ih, dje ces bolje.
 
Odgovor na temu

Tyler Durden
Tyler Durden
Beograd

Član broj: 4312
Poruke: 3379
*.adsl.verat.net.



+1365 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia19.08.2013. u 21:47 - pre 129 meseci
:-)

Taj prepoznatljivi domaćinski osjećaj je ono zašto su i bili moja preferirana avio kompanija.

To, i nemanje izbora.
Beneath civilization's fragile crust, cold chaos churns...
 
Odgovor na temu

Kangrga

Član broj: 316354
Poruke: 19



+106 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia19.08.2013. u 23:56 - pre 129 meseci
Cozmo, niti jednog trenutka se nisi osvrnuo na ono što je ostalima ključno - ekonomiju. Jel imate ti i Steva bolju alternativu?
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: JAT Airways -> Air Serbia20.08.2013. u 08:04 - pre 129 meseci
Cozmo mogao bi i da pomeneš čuveni običaj jatovih pilota da voze unezvereni od alkohola(barem ranije). Jel i to spada u tradicionalne običaje ili u opis radnog mesta? Ili je to možda laž plasirana od strane moćnika da se uništi vrednost kompanije i proda u bescenje?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: JAT Airways -> Air Serbia

Strane: < .. 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 26553 | Odgovora: 84 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.