Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?

Strane: 1 2

[ Pregleda: 11592 | Odgovora: 34 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
176.67.195.*



+784 Profil

icon Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?22.12.2013. u 13:00 - pre 125 meseci
Pozdrav.
Kod pomenutog sistema EFI monopoint (reno 11 1.4) imam manjih problema.
Naime on ima neku klapnu koja je podesena da auto vuce vazduh iz blizine izduvne grane tj topao vazduh,a kasnije vuce normalan hladan vazduh!
E ja imam sledeci probelm. Dok auto vuce topao vazduh tj dok je klapana podesena tako auto ide kao na benzin,kasnije kad se prebaci na hladan vazduh polozaj autolosije ide,gas prima sa zakasnjenjem-pritisnem papucicu i on prvo radi kao da ima 3 klipa pa posle 2 sec primi gas normalno.
Kakav vazduh treba dobijati da bi radio super? Vruc ili hladan?

Najcudnije mi je u celoj prici sto kad upalim auto na hladno,dakle motor je stajao celu noc a napolju minus,auto odlicno prima gas i vuce-tad ne vuce stvarno vruc vazduh jer je i izduvna grana hladna

Ima li neko neku ideju?

Inace auto palim samo na plin-bez problema,trosi prosek oko 9,3 L
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?22.12.2013. u 15:57 - pre 125 meseci
Koristis plin netipicno, i ne zna se kakva su sve podesavanja obavljena, na plinskoj instalaciji...nesto kao "prilagodjenje zeljama musterije"..

Da li je topao vazduh problem, ili topla voda, koja pristize do isparivaca(cudna komponenta koja izgleda ne treba onima sto "pale na plin"), pa u toj zoni nastaju problemi.

Topa vazduh ne bi trebao da pravi problem, posto je manje topao nego recimo leti, a ako se bas sumnja na tako prostu vaarijantu, izbaciti ili blokirati klapnu neka ubacuje iskljucivo "hladan", da ne kazem spoljni vazduh...izvan motorskog prostora..
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
176.67.195.*



+784 Profil

icon Re: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?22.12.2013. u 17:56 - pre 125 meseci
Nisam razumeo kako to koristim plin netipicno?
Plin je tako stelovan u servisu letos!

Sto se tice tople vode do isparivaca to ima Voda tj mix voda antifriz cirkulise normalno,sistem je zatvoren (ili polu-zatvoren) i izbacen je vazduh iz sistema.

Kakav vazduh vise odgovara za voznju na plin?

Meni je najcudnije sto auto kad upalim ujutru,tad uvlaci hladan vazduh,radi lepo,lepo prima gas... e onda posle nekog vremena on opet uvlaci hladan vazduh jer je klapna pomerena,ali tad losije radi!

Kad zatvorim vazduh na usisu rukom on reaguje,dakle ne vuce nigde fals vazduh!

P.S. nije bas "prilagodjen" jer trosi preko 9 Salim se ali samo mi smeta to sto na opisan nacin losije radi,i onda sporije ubrzava dosta,bukvalno se vuce,120 tesko dostize,nije mi problem i da trosi do 12 ali da bar ide
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?22.12.2013. u 19:20 - pre 125 meseci
Ne tipicno koristis startovanje motora...Motor se uvek pali na benzin, pa kad se motor zagreje prebacuje se na plin. To je zato da bi topla voda zagrejala rasprsivac, jer u suprotnom moze da dodje do zaledjivanja rasprsivaca i pucanje membrane u njemu. Za pomenuti problem u voznji, najbolje je da odes do servisa da ti to malo pregledaju ili eventualno presteluju mesavinu gasa i vazduha. A da...usis tolplog i hladnog vazduha nije istog promera, pa i kolicina vazduha nije ista...tako da je neko prestelavanje neophodno.
 
Odgovor na temu

gti2

Član broj: 25296
Poruke: 2776
*.opera-mini.net.



+334 Profil

icon Re: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?22.12.2013. u 19:26 - pre 125 meseci
Meni lici da imas viska vazduha tj kad prebaci na hladno,da delimicno uvlaci i sa tople strane pa razblazi smesu.Iz tog razloga majstori blokiraju klapnu na toploj strani ili stavljaju neku vrstu restrikcije na usis kao npr sundjer(uglavnom kod karburatorskih motora).
Za gas je "prijatniji" hladan vazduh,ali sto rece vladd,hladan letnji je topliji od vruceg zimskog tako da nije problem u temperaturi vazduha.Kad si menjao vazdusni filter?
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
176.67.195.*



+784 Profil

icon Re: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?22.12.2013. u 19:29 - pre 125 meseci
Tako na plin ide vec neku godinu Crkla pumpa
Desilo mi se jednom jesenas da mi je zamrzao isparivac,majstor koji je sredjivao plin nije izbacio vazduh iz sistema za rashladjivanje
I prosle zime je po onom debelom minusu palio bez problema

U 2 servisa je bio jer jesenas nisam mogao da ustelujem ler i gusenje,i u jednom sam dobio pomenuto stelovanje,u drugom su ga super nastelovali ali je trosio preko 2-

Treci servis je onda sredio stvar,ali evo na kraju radi ovako Do njega idem u svakom slucaju,nego jel moguce da se zaprljalo nesto ili slican banalniji problem? Filter je menjan tada kad sam visio po servisu
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
176.67.195.*



+784 Profil

icon Re: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?22.12.2013. u 19:33 - pre 125 meseci
Citat:
gti2:
Meni lici da imas viska vazduha tj kad prebaci na hladno,da delimicno uvlaci i sa tople strane pa razblazi smesu.Iz tog razloga majstori blokiraju klapnu na toploj strani ili stavljaju neku vrstu restrikcije na usis kao npr sundjer(uglavnom kod karburatorskih motora).
Za gas je "prijatniji" hladan vazduh,ali sto rece vladd,hladan letnji je topliji od vruceg zimskog tako da nije problem u temperaturi vazduha.Kad si menjao vazdusni filter?


Pozdrav. Vazdusni filter mislim da je menjan pre oko godinu dana,ne secam se tacno. Probacu i tako,pa da vidim kako ce reagovati.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?22.12.2013. u 19:37 - pre 125 meseci
Pre ce biti da je do membrane...Ali za svaki slucaj...teba pregledati i kontakte na osiguracu i na ventilima. Mozda se gubi neki kontakt pri vibracijama pa dolazi do iskljucivanja i ukljucivanja ventila i to dovodi do nestabilnog rada motopra...
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
176.67.195.*



+784 Profil

icon Re: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?22.12.2013. u 22:29 - pre 125 meseci
Na membrane sam sumnjao kad je radjeno predjasnje stelovanje,ali membrane su relativno skoro menjane i zadnji serviser je rekao da su kao nove,i da ce jos dugo zavrsavati posao
I sve ostale je provereno

Promenicu filter za vazduh,pa ako ni to ne pomogne onda pravac servis pa cemo videti
Hvala ucesnicima
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?22.12.2013. u 23:57 - pre 125 meseci
Mislim da je pre problem u isparivacu, pogotovo ako skoro nije radjen servis i menjana membrana. U njemu su mnogo vece razlike temperature nego u zoni vazduha.
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
176.67.195.*



+784 Profil

icon Re: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?23.12.2013. u 00:00 - pre 125 meseci
Pa menjane su membrane i servisiran je isparivac krajem zime,pocetkom proleca,tako nesto

Meni samo opet nije jasno zasto kad se zagreje on stuca i brunda,a ne kad je hladan?
 
Odgovor na temu

deki111
Beograd, Srbija

Član broj: 305965
Poruke: 617
*.adsl-a-8.sezampro.rs.



+613 Profil

icon Re: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?23.12.2013. u 06:41 - pre 125 meseci
Citat:
KrkaCiC:
Crkla pumpa

Zameni pumpu i probaj kako radi na benzin kad se zagreje. Tako ćeš proveriti da li struja pravi problem, neispravna bobina to zna da radi kad se zagreje.
Paljenjem na benzin ćeš povećati vek membrane na isparivaču i izbeći njene nepotrebne zamene i odlaske u gas-servis na podešavanje.

Pre par godina plinadžije nisu htele da prime automobile koji ne rade perfektno na benzin na bilo kakvo servisiranje. Možda se nešto promenilo u međuvremenu zbog besparice, a vidim da si obišao dosta servisa bez rešenja na vidiku.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?23.12.2013. u 18:29 - pre 125 meseci
Citat:
KrkaCiC:
Pa menjane su membrane i servisiran je isparivac krajem zime,pocetkom proleca,tako nesto :)

Meni samo opet nije jasno zasto kad se zagreje on stuca i brunda,a ne kad je hladan?

A meni nije jasno kako ti uopste tako dugo palis auto bez benzina. Ja sam slusao price, i savete pravih majstora...a i svojim ocima sam se uverio kod jednog komsije...svojim ocima sam video kako izgleda zaledjeni isparivac...A to sto ti lose radi kad se zagreje...pa evo jedno objasnjenje...Kad se zagreje, zagreje se i rasprsivac koji sada zagreva plin i koji u sada "gasovitijem" stanju ulazi u grlo...znaci manja mu je koncentracija. Kad je hladan, u vecoj koncentraciji ulazi u glo i imas bogatiju smesu.
 
Odgovor na temu

Cezar Corolla
Automehanicar

Član broj: 308649
Poruke: 477



+52 Profil

icon Re: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?23.12.2013. u 18:41 - pre 125 meseci
Kakve veze ima kako covek pali, ako auto hoce da upali?
I ja moju Corollu palim i na -10 na gas. Sta je tu problem? Kako se meni nije zaledio isparivac? Zato sto nema vode u njemu.
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
176.67.195.*



+784 Profil

icon Re: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?24.12.2013. u 00:04 - pre 125 meseci
Probacu onda da samo "odvrnem" plin pa cu uociti ima li razlike!

@Cezar tako je

Inace,prosle godine kad je bio onaj veliki minus sam palio na plin sa akumulatorom toliko slabim da je auto jedva verglao,ali bukvalno. Na par "jauka" od verglanja je upalio iz drugog puta.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?24.12.2013. u 12:05 - pre 125 meseci
Jeste Cezare, tako je, ali kada krenu problemi, tacno znas sta je i ne "prisecas" se kada si menjao membranu, znas u kakvom ti je stanju i karburator i struja...

Da li si presao 3, 8 ili 16000km od tada..i da li si (uopste) menjao ulje, i da li ima vode u isparivacu..sve se zna, a tamo gde se ne zna...malo stucanja..

Ovako kada se zaaljkavi, onda se sve vraca u "prvobitni" status, dok se ne preceslja sve, pa posle pali na sta hoces..pardon, na sta mozes.
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
176.67.195.*



+784 Profil

icon Re: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?24.12.2013. u 18:46 - pre 125 meseci
Kad sam napisao da se prisecam nisam mislio da znam otprilike koja godina je u pitanju,nego se ne secam da li je 19. maj ili mozda 26. maj
Inace sto se tice zamene ulja imam to zapisano u kolima,pratim naravno,nego sam ovde pisao otprilike.
Ja palim na plin zato sto je crkla pumpa,to znam i neka ostane tako,ne vidim sta bi mu falilo da pali na plin???

Da se razumemo ja nemam problem,vec problemcic,auto kad se ugreje ne ide kao kad je hladan,i samo je sitno stelovanje problem. Auto ne trosi puno,sem ako je 9,3 puno?

 
Odgovor na temu

Cezar Corolla
Automehanicar

Član broj: 308649
Poruke: 477



+52 Profil

icon Re: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?24.12.2013. u 19:29 - pre 125 meseci
Citat:
vladd:
Jeste Cezare, tako je, ali kada krenu problemi, tacno znas sta je i ne "prisecas" se kada si menjao membranu, znas u kakvom ti je stanju i karburator i struja...:)

Da li si presao 3, 8 ili 16000km od tada..i da li si (uopste) menjao ulje, i da li ima vode u isparivacu:)..sve se zna, a tamo gde se ne zna...malo stucanja..:)

Ovako kada se zaaljkavi, onda se sve vraca u "prvobitni" status, dok se ne preceslja sve, pa posle pali na sta hoces..pardon, na sta mozes.:)


Ja sam samo alergican na price kako se obavezno mora svaki, ali svaki auto paliti na benzin, a nikako na plin. I alergican sam na price kako se mom komsiji nesto desilo, ali ne znam zasto, samo znam da je rekao da je to i to i da ono i ono ne treba raditi, ali mi nije jasno zasto, a neznanje me ne sprecava da brbljam, nego delim savete, kao da znamo i ja i komsija sta je bio problem.
Naravno da je za sekvent i motor sa diznama bolje paliti na plin, da bi dizne bile bar po malo u funkciji, ali to ne znaci da nekoga treba smatrati neznalicom ako pali na plin bez problema.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?24.12.2013. u 22:03 - pre 125 meseci

Cezare, dobro ajd`...na stranu kako se pali motor... Pali ga mili kako hoces...Ali, ako neko stalno pali motor na plin, to znaci i da ga stalno vozi na plin...A gde je sad tvoj "profesionalni" savet da se motori koji su fabricki projektovani i konstruisani da se voze na benzin, ne smeju stalno i konstantno voziti na plin, vec u odnosu 1:5??? Kako plin dugotrajno utice na na pr. ventile...Da li se bolje hlade sa plinom ili benzinom...???
 
Odgovor na temu

veselinovic
Jovan Veselinovic
Ist. Sarajevo

Član broj: 7761
Poruke: 3874
adsl-197-207.teol.net.



+334 Profil

icon Re: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?25.12.2013. u 06:33 - pre 125 meseci
Mozemo li se malo zadrzati na tim ( urbanim ) mitovima oko plina i ventila.
Cisto teoretski, benzin bi ( na rdnoj temperaturi) do ventila vec dosao
u obliku gasa ( pare). Da to tako treba pobrinuli su se u fabrici
praveci sisteme za grijanje usisne cijevi i karburatora. Cak postoje i elektricni grijaci
u usisu.
Ajde, dobro, ako se ne ispari sav benzin ( a ovaj nas x-te klase nece) mozda ce se usisni ventil
malko i ohladiti tim sta god bilo ( jer benzin bi se morao ispariti kompletan).
Ali on svakako i nije toplotno opterecen kao izduvni.
Cime se hladi izduvni ventil?
Mozda je pametno onda staviti lose svjecice tako da izostane po koje paljenje
cisto da se ohladi i izduvni ventil.
E sad, mozda u benzinu ima neka supstanca koja na nivou nano cestica ostavlja
sloj na ventilima. Kazu da je olovni benzin imao tu funkciju.
Ali olovo se topi na cirka 300 stepeni, a celik na bar 5 puta vecoj temperaturi.
Legende ili tehnicke istine?
A do pregorevanja ventila uglavnom dolazi kad su pretegnuti ili kada
je smjesa siromasna.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Podesavanje plina monopoint-stucanje vruc i hladan?

Strane: 1 2

[ Pregleda: 11592 | Odgovora: 34 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.