Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

B segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: B segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 31 32 33 34 35 36

[ Pregleda: 124079 | Odgovora: 708 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6805

Sajt: about:blank


+2175 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina27.11.2019. u 15:44 - pre 6 meseci
Citat:
bananaphone: To je 2.6l na 100km, odnosno ako je cena l benzina 1.4e - oko 36,4e ustede na 1000km. Odnosno 3640 eura na 100k kilometara.
Mislis da je ta usteda vredna dodatne investicje koju trazi taj auto?


Po toj računici se ni dizeli ne isplate preko 150-200k, pa opet svi izgubiše glavu za njima.
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 437



+1286 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina27.11.2019. u 15:51 - pre 6 meseci
Pa racunica je prosta, stavi konkretno vozilo i razliku i ceni, i vidi za koliko km ces isplatiti tu razliku

Fora je sto ovi novi benzinci trose relativno malo - Karoq je veliki auto, i 150ks nije malo, a trosi ispod 7l kod ovog konkretnog coveka.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
87.116.178.*



+1163 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina27.11.2019. u 21:39 - pre 6 meseci
Lično sam ubeđen da nijedan Karoq 1.5TSI nije prodat u Srbiji, al' da ne idemo u tu elaboraciju...
Citat:
bananaphone: Pa racunica je prosta, stavi konkretno vozilo i razliku i ceni, i vidi za koliko km ces isplatiti tu razliku :)

Takva računica ne da je prosta nego je potpuno debilna, jer porediti benzin i dizel samo po tome "koliko koji troši", naročito u famoznom "gradu", a pri tome ne pomenuti koliko je vožnja turbobenzin auta komfornija, lakša, tiša i u svakom slučaju udobnija od dizela, je van pameti.

Dakle, postoji nešto što se zove komfor u vožnji i meni je potpuno neverovatno da to niko ne pominje, nego se samo prebrojavaju kapi "koliko koji troši u gradu"

Citat:
To je 2.6l na 100km

Kad već to računaš, znaj da nema nikakve šanse da teški hibrid troši 2.6l manje od vozila C segmenta sa 1.5TSI motorom. Realna razlika može biti max. 1-1,5l i to samo ako se pretežno vozi u famoznom "gradu", a sve to uz velika ograničenja koja nameće hibrid pogon, razliku u ceni da i ne pominjem.

I ne znam otkud ovde uopšte priča o hibridima, i to onima sa 180 KS...

No, ako se već priča o snažnijim autima, tek na tom polju hibridi nemaju nikakve šanse, čak i ako ostavimo po strani njihove invalidne menjače, slabašan donji postroj i ostalo.

Evo jednog auta koji briše pod sa tim hibridima, a košta samo deo njihove cene. Klip pokazuje i koliki potencijal ima 2.0TFSI motor koji samo sa osnovnim remapom dobija 100KS (!!!) više!



Prema tome, ako se već želi jači auto, 320 KS u C segmentu, vrhunski automatski menjač, ogroman prtljažnik, unutrašnji prostor, preglednost i sve ostalo, i sve to sa puno manjom cenom, hibride čini potpuno besmislenim.

O čemu onda pričamo??
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 1731



+513 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina28.11.2019. u 20:40 - pre 6 meseci
Otkad je Octavia B segment?
Ispravka, jeste ali za nišlije i one dalje južno i istočno, jer vidi "be" kako su je načipovali :)

U gradu bih dao prednost benzincima sa TNG/CNG instalacijom, posebno sa TNG. Razlog? Kad sam išao na sajam automobila, umesto da se parkiram na novobeogradskoj strani, ja sam upravo sa te strane oko sat vremena ili nešto malo više čekao u koloni i prešao tek do pola Save, da bih odustao i našao mesto na Senjaku.
Ali, poenta je da sam prešao maltene isto kilometara kao svaki drugi put kad ne potrošim sat vremena na 100-200 metara, što na benzin i dizel može samo da se sanja.

Prednost hibrida je što može da se konstruiše tako da pomaže kod ubrzanja, odnosno pri stani-krenu vožnji u gradskoj gužvi, pa je potrošnja daleko manja nego bez tog sistema. Međutim, taj sistem može da se uradi da bude čisto mehanički, kao što je u jednom periodu postojao na Meklarenovim bolidima F1 (i to samo nekoliko trka, kad su Hakinen i Kultard ostavljali čak i Ferari više od pola kruga do kraja trke).
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
87.116.178.*



+1163 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina28.11.2019. u 21:06 - pre 6 meseci
Oktavia je B segment od onda odkad je i Toyota Corolla Hybrid B segment...

Međutim, sad pogledah nov domaći tekst o toj Corolli u 1.8 varijanti...https://www.nacionalnaklasa.co...test-toyota-corolla-1-8-hybrid

Pa to je zaista cirkus od auta, prosto ne znam kako da opišem tu smejuriju.. Toplo preporučujem čitanje, da vidite kako se novinar trudi da ga ne popljuje, a i sam se čudi i pita o čemu se tu zapravo radi...

Toyota neka radi Yaris 1.5 i Corollu 1.6 i neka bude u rangu cena sa Korejancima (možda maaalo iznad njih), i to joj je maksimum.

Bilo kakav izlet u višu cenovnu klasu je čisto brukanje.

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
87.116.177.*



+1163 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina07.12.2019. u 16:14 - pre 5 meseci
Mnogi pitaju "Ako je dobro da se auto remapira zašto to fabrika ne uradi?"...ili "Zašto fabrika dozvoljava da ti kasnije uradiš remap i samo time dobiješ 60,70 pa i 100KS, zašto to ona ne uradi i ne naplati ti?".

Odgovor je da nije tačno da fabrike to ne rade, naravno da rade i to itekako masno naplaćuju, ali ne sve, i ne sve isto i ne kod svih modela isto.

Postavljao sam primere kada je auto samo osnovnim remapom dobijao i po 100KS više (sa malim izmenama ide i znatno preko toga), a evo jednog auta koji je već fabrički maksimalno napucan i preko toga praktično uopšte ne može više da ide:



Btw, kod ovog auta je to sasvim očigledno već osnovnim uvidom u konstrukciju motora i odnos zapremine i snage, ali njegov vlasnik to nije umeo da vidi, ili ako je video uprkos tome je iz svoje male zujalice želeo da iscrpi i poslednji atom snage.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+895 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina07.12.2019. u 17:05 - pre 5 meseci
Pobrkao si Corolle. Gledaj model sa 2.0 HSD motorom, oni su testirali narodnu verziju sa starim hibridom. 2.0 HSD je samo petovratni, nema veze sa sedanom. Potpuno razliciti modeli. 2.0 manje trosi, a ide jedno 10 puta bolje od ovog. U poredjenju sa ovim starim hibridom, imas osecaj da si seo u vozilo s raketnim pogonom, ali bukvalno. Pri tom, buke nema. Potpuno novi sistem, novi motor, novi pogon, ama bas nikakve veze nema sa ovim.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
87.116.177.*



+1163 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina07.12.2019. u 17:26 - pre 5 meseci
Pobrkao? Svašta, nema šta da se pobrka jer gore na linku je samo jedna a test je potpuno nov, star jedva mesec dana.

Ako bi ti i dalje da pričaš o nekom drugom hibridu dosta više o tome u ovoj temi, jer hibrid C segmenta od ne-znam-koliko-desetina-hiljada-evra nema dodirnih tačaka sa najboljom kupovinom u B segmentu.
 
Odgovor na temu

bordzija

bordzija
Član broj: 137771
Poruke: 3990
*.static.sbb.rs.



+255 Profil

icon Re: B segment - najbolja kupovina07.03.2020. u 08:31 - pre 2 meseca
Novi i20 je izašao



[Ovu poruku je menjao bordzija dana 08.03.2020. u 13:21 GMT+1]
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: B segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 31 32 33 34 35 36

[ Pregleda: 124079 | Odgovora: 708 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.